olga, oke, goed om wat ervaringen te horen! mocht jij toen wel in bad met die wondjes? ik ga namelijk al wel met Sven in bad. dat is voor mijn rug en aambeien (jaja, die zaligheden heb ik ook nog eens) wel weer heel goed. zal iig volgende week even voor nacontrole naar de vk gaan, maar lijkt me dat het dus niet nodig is direct naar de ha te rennen?! ik slaap 's nachts trouwens in m'n blote billen haha, dus dat luchten komt een gedeelte van de dag wel goed hihi frederike, dat verhaal van de mensen die 'mooi hoor' roepen naar je muts ken ik, hier was ook iedereen laaiend enthousiast haha Lindy, van harte! hmmm.... zit radio winschoten mee te luisteren, hoezo amateurs haha gerben zal wel goed sjaggie thuis komen op deze manier
@lindy Gefeliciteerd meid ! 21 alweer Jammer van de zw test. @momhairy Welkom thuis ! Hier schijnt al heel de dag de zon (vanaf 10.30) Dus we zijn heerlijk buiten geweest. Enne van de week hebben we te vroeg gejuicht. Jesse heeft weer dubbele middenoorontsteking. Alleen kan de troep er nu makkelijker uit. Hij is er wel ziekjes van geweest zaterdag. Vandaag gaat het wel weer. zo lekker frietje bakken voor zometeen en vanavond lekker languit op de bank Iedereen een fijne zondagavond
arme jesse, weeeeeeeeeeer oorontsteking. Knuffie voro jullie. lindy, gefeliciteerd! johana, boek klinkt interessant! verder weet ik niet meer, heb alleen de laatste p. gelezen. straks even de rest. ons weekend was leuk en gezellig en niels deed het supergoed.
oooooow, wat spannend. hopelijk willen ze het heel graag. En als je eerst 139.000 biedt en dan 140.000 vind ik dat ze ook niet echt serieus bezig zijn...
verder veel vieze mutsenpraatjes gelezen... hahaha. verder weekniemeer. doeidoei! morgen weer werken (en dinsdga en woensdag) hopelijk heb ik tussendoor nog wat gaatjes om mee te gluren (rare uitdrukking na al die hechtverhalen...) Zwaaizwaai
*zit bericht frederike nu pas te lezen* volgens mij kun je rustig een bod terug doen hoor...waarschijnlijk willen hun rond de 142 uitkomen...tja als tussen hun en jullie bod 'doorfietst' zou ik zeggen..doe als laatste tegenbod 142.500,- en zeg erbij dat dat precies tussen beide boden inzit. ik hoop dat het lukt (lijkt me toch niet dat ze op zo'n klein verschil afhaken).
hey dames, Bjorn heeft vanacht eindelijk eens door geslapen. Voor het eerst sinds 6 maanden een hele nacht door, ik vond het vanmorgen best wel griezelig hoor ik dacht die doet het niet meer hahaha. Alleen jammer dat ik niet zoveel aan de nacht heb gehad, terwijl dat nou juist wel moest want manlief had nachtdienst (dus geen gesnurk) en Bjorn huilde niet dus dat zou voor mij een heerlijk nachtje worden niet dus. Ik heb elk kwartier van de klok gezien, Bah balen. Maar ben wel zo super blij dat Bjorn heeft door gepit HEERLIJK. Zo dat was het blije nieuwtje nu komt een mega klaagbericht. Sinds enkele dagen heb ik zo extreem veel last van buikpijn, het begon in de nacht dat ik er wakker van werd en het duurde een paar minutjes denk ik. Elke 20 minuten weer opnieuw.Overdag begon het opeens om de 10 minuten, wat het nu ook nog steeds is. Elke 10 minutjes een vreslijke buikpijn, die echt alle energie uit me wegzuigt, zo kan ik opeens heel kwiek rondlopen en zodra de pijn begint voel ik alle energie uit me wegzwakken en dan ben ik zo loom alof ik door water heen loop. Tot overmaat van ramp had ik maandag een afspraak bij de vlos, en die ben ik vergeten en de nacht van maandag op dinsdag begon het. PFFfff morgen is weer spreekuur dan kan ik weer bellen. Op deze manier is er niet veel genieten aan, aan deze zwangerschap. IK BEN KAPOT! Dat ons hele huis op de kop staat door verbouwing helpt ook niet echt (zie mijn hyve fotos) Zo dat was mijn klaagwerk, nu ga ik weer wat proberen te slapen
Hier ook nog snel even een berichtje van een vermoeide mama. Annabel heeft vanavond ontzettend veel moeite met slapen. Wat we ook doen, na een uurtje of anderhalf hooguit, ligt ze hysterisch te huilen in haar bedje. We hebben de entingen van maandag maar de schuld gegeven, ondanks dat Annabel wel een normale temperatuur heeft. Of misschien heeft ze last van haar buikje/honger, want vanavond heeft ze amper iets van het avondeten op. Maar het pakje pyjamapapje daarna ging wel helemaal op. Maarrrrrr.... Annabel heeft vandaag voor het eerst een rotan(kinder)stoeltje door de kamer geduwd! JOEPIE! Ik ben zo trots op ons meisje! Jaja, ons luiwammesje heeft het lopen ook ontdekt! Ik stond er lekker emo bij te janken. Moest trouwens ook janken bij die homevideos van spugende babys. Fijne hormonen... Hihi. Ik heb trouwens geen pogingen meer gedaan om bij te lezen, maar hoop binnenkort weer gewoon in te haken. Ik baal er wel van dat ik zo weinig aan het forum toe kom. Hopelijk gaat alles goed met iedereen! Groetjes en weltrusten!
Claartje..wat leuk dat Gerben op de radio was! Amber wat vervelend zeg..Jesse toch weer een middenoorontsteking..dikke knuff! Sanneke..een lekker weekend achter de rug!enne werkse de komende dagen! Kelly..wat jammer dat je zelf niks aan de nacht hebt gehad..maar hij heeft doorgeslapen! misschien nu wel vaker! En wel effe bellen vandaag hè naar de vlos! Nelly..hoop dat je wat nachtrust hebt gehad..en wat goed dat Annabel t stoeltje door de kamer heeft geduwd! Mooi buikje hoor! Hier gaan we eerst even poetsen en dan zien we wel weer..
Hallo! Gisteren gezellig op verjaardag geweest. Toch leuk om Senna ook zo af en toe met veel kindjes om zich heen te zien. Bij de oma´s is hij natuurlijk maar alleen. Hij deed het prima. Alleen de terugweg naar huis was iets minder. Hij heeft een uur lang zitten jammeren/huilen. (van moeheid) We waren om 8 uur thuis (hadden daar meegegeten) dus gelijk door naar zijn bedje. Vanmorgen moest ik hem wakker maken om half 7! Senna heeft al wel een week lang van die vervelende snottebellen en nu ook een paar dagen zo´n rochelhoest. Met slapen wel vervelend, maar verder niet extreem last van.
Sanneke, fijn dat het weekend leuk was en goed ging! Kelly, lang niets gehoord....Jeeejj Bjorn de hele nacht doorgeslapen! Snel de VK bellen meid! Die buikpijn klinkt niet fijn. En ook nog midden in een verbouwing, sterkte! Nelly, lekkere emo momenten dus! Mag hoor! Wat stoer dat Annabel de stoel door de kamer duwde, knappe meid! Zo lui is ze toch niet? Je buik wordt nu echt goed zichtbaar he! Wel een verschil met Frederike trouwens...jouw kleine zit heel laag denk ik. Miep, Hoe laat ga je nu brood eten met Mika dan? Misschien kan je dat tijdelijk wat vroeger doen zodat hij minder moe is....Of misschien zit het te snel op zijn ontbijt dat hij nog niet zoveel honger heeft?
Johana, lijkt me een erg indrukwekkend boek wat je aan het lezen bent. Amber, dacht je er vanaf te zijn....Jesse toch weer oorontsteking. Maar hopenlijk nu minder last omdat hij buisjes heeft. Zo en nu ga ik werken, Daaaaaaag!
goedmorgen! Ik ga zo even bas naar kdv verblijf brengen en dan kom ik ff kletsen, ik heb avonddienst vandaag! tot straks!
AMBER, arme Jesse, dikke knuf en beterschap! SANNEKE/OLGA, werkse (rest die moet werken ook hoor) KELLY, in dat soort situaties zou ik gewoon de VK bellen (hebben ook voor dit soort dingen dienst) NELLY, misschien heeft Annabel snachts last van het lopen overdag. Schijnt wel bij elkaar te horen: bezig met lopen = slecht slapen. Verder: tisunfase tisunfase (en misschien haar gewoon wat later op bed doen?)
CLAARTJE, heb het gemist ... had zeker even geluisterd! Was ie nog sjaggie? MIEP, veel 'plezier' met poetsen *** Hier zijn de nachten ook weer bal hoor. Niet het wakker worden vind ik vervelend, maar het moeilijk weer in slaap vallen *gaaaaaaaaaaap* (TUF TUF TUF TUF)
ik kom me ook ff melden (lekker ego) angelina heeft gelukkig nog geen last gehad van d'r prikjes...ff afkloppen! ze is nu heel aandachtig schooltv aan het kijken en brabbeld vrolijk terug ze praat eigenlijk de hele dag door...ze praat ook duidelijk. ze zegt...baby - tatoe (auto) - mama - papa - enda (brenda) - lamp - mee - daag - eten - inken (drinken) - die - bal - pooh (winnie)...enz als ze een plaatje van een auto ziet of ze hoort buiten het geluid zegt ze tatoe...alle honden zijn enda...alle kindjes zijn baby zoooooo leuk! als we foto's gaan kijken zegt ze wie papa of mama is en zelf is ze baby genoeg opgeschept 8) m'n vriendin is gisteren bevallen! ze is gisteren ingeleid maar het zette niet door en het kindje is 's-avonds gehaald met een keizersnee... daar baalde ze zelf goed van want dat had ze met de 1e precies hetzelfde. het is een jongen...heet milan...weegt 4470 gram en is 52 cm lang en...kerngezond! ik ga vanavond alvast ff op kraamvistite met m'n luiertaart! ben zo benieuwd wat ze er van vind
Amber, beterschap voor Jesse! Miep, veel poetsplezier! *wat moet die nou nog poetsen* Kelly, wat akelig die buikpijn. Is het echt je buik of trekt het meer naar de zijkant. Gewoon bellen hoor, die vk's zijn er niet voor niks Nelly, volgens mij is het gewoon de leeftijd Hier is het ook iedere nacht wel een keer bal Dianne, tot zo. *** Hier een goed weekend gehad. Met gisteren heerlijk weer, Nina heeft lekker op de stoep gescharreld Zaterdag ben ik voor het eerst met haar naar de speeltuin geweest. Nou dat vond ze wel intressant... Ze klom gelijk aan de verkeerde kant van de glijbaan omhoog Wat een verschil met Nienke, toen die voor het eerst ging. Die bleef maar een beetje bij mij Zal effe een filmpje plaasten http://s304.photobucket.com/albums/nn17 ... V01018.flv
Goeiemorgen, daar ben ik ook. Ik zou werken maar zit thuis want Niels heeft de hele nacht gespookt: om 12 uur werd ik wakker van gejammer. Ik kijken na een poosje, maar hij leek gewoon te slapen met zn speen in zn mond, dus ik een aai over zn bol en weer naar bed. na 5 minuten weer huilen, dus ik er een poosje bijgezeten. Niels stil, ik weer naar bed. Na een poosje weer huilen. Ik er weer heen. Ik zn luier vershconen, begint hij ineens te kotsen op het aankleedkussen; die was dus gewoon niet lekker geweest. Het was maar een klelin beetje, maar het zat wel op zn pyjama en slaapzak. Jan erbij gehaald. Die hield Niels vast en ik alles schoonmaken. Hij had alweer wat praatjes, dus weer lekker schoon in bed gelegd. Nog geen 3 minuten later kotste hij weer, maar nu in zn bed (en op zn schone slaapzak...hij heeft er 2 met lange mouwen.) Weer verschoond en in bed. Toen ben ik er maar naast gaan liggen, maar hij heeft daarna nog 7x een soort maagzuuraanval gehad. Hij kreeg het in zn mond maar er kwam (bijna) niks meer uit, maar het deede hem heel zeer want hij krijste het uit. Om 2 uur was hij er zo moe van dat hij direct na zo'n aanval weer in slaap viel gelukkig, maar hij is dus tot 5 uur bezig geweest. Ik lag er een beetje naast te dommelen. Daarna heeft hij tot kwart voor 9 geslapen (ik niet want ik moest school afbellen en de oppas om half 8... ) Heel verhaal, sorry voor de saaie lap tekst. Nu zit hij heel gezellig te spelen in de box. Hij wilde niet zoveel pap dus hij is nog niet helemaal fit geloof ik, maar hij doet wel reuzegezellig. Hij had truowens net ook een diareeluier.