ninien: leuk filmpje, wat een mooi meissie, en wat een grootje meid is nienke al! (dat was haar toch?) sanneke: vervelend meid! straks nog even slapen als je ventje naar bed gaat? zo hier de tent alweer schoon, ik krijg onzr laminaat vloer niet meer schoon kan elke dag wel dweilen de vlekken blijven gewoon, nu maar even gedweilt met hg spul hopen dat het werkt!. Ik moet pas om 1600 uur werken, heb bas alvast weg gebracht kan het anders net niet redden vanmiddag dan kom ik te laat, jan is pas om 1600 uur vrij! zal even een ontbijtje maken
balen van je vloer dianne. leuk filmpje ninien. wat een vrolijke stapperd. niels was precies een maand geleden ook ziek... maar toen was hij heel slapjes ook erbij en nu helemaal niet dus ik weet het niet zo goed. kelly, ik zou echt de vk bellen, klinkt niet zo goed volgens mij.
Dianne, dat was Nienke niet dat was een vriendinnetje. Nienke loopt ergens in het filmpje met dr roze jas aan
haha, stom het was een aanname, ik meende dat dat meisje mama riep, maarja er zijn meer mama's natuurlijk haha!
Kan het niet zijn dianne dat je laminaat wat kaal begint te worden, dan krijg je ook van die doffe plekken. Ik heb wel eens gehoord dat als je je vloer dweilt en je doet een beetje spoelglansmiddel door je water, dat de vloer ook weer mooi gaat glanzen. maar nog nooit geprobeerd
dank voor de tip, doe ik dat morgen maar eens, het zou idd kunnen dat hij kaal word hij lag er al in toen we hier kwamen wonen 4 jaar terug, dus geen idee hoelang hij er al ligt, maar heb niet zoveel zin om een nieuwe vloer er in te leggen, is altijd zo rommel die je er van krijgt
iik doe ook altijd spoelglansmiddel door een sopje met allesreiniger maar of het nou echt veel beter ervan wordt... niels liet net een dikke scheet zonder nattigheid, das toch een goed teken? bovendien is hij zo vrolijk. hij staat keihard in de telefoon te roepen en te giechelen. ik dacht dat die op slot zat, maar ik hoorde opeens zeggen dat het door u gekozen telefoonnummer niet in gebruik is....
goedemorgen, wel gelezen, maar ben ook al weer alles vergeten! ben een zeef de laatste paar dagen. gisteren kraamvisite gehad van een gedeelte van de band, gezellig. 's avonds mijn tante en neef nog even over de vloer. optreden van Gerben was goed, maar de radiozender hopeloos amateuristisch haha zij zijn de eersten geweest die een live optreden hebben gedaan en dat kon je vernemen maar wel leuk natuurlijk. komende zaterdag een gewoon optreden, hoop dat het me lukt ook heen te gaan. mijn moeder komt straks nog even, geen idee waarom haha. loopt de deur hier plat de afgelopen week, denk dat dat komt doordat de fysio mij bijna volledige rust heeft toegewezen en ze weet dat ik dat niet kan huishouden moet toch gedaan he?! en twee jochies verzorgen. hadden net allebei een heerlijke luier Lasse mocht meteen gewassen en schone kleren aan en Sven weer bloedende billetjes de schat, zal wel weer een tand of kies doorkomen. ik ga even een bakkie doen, tot later!
Goeiemorgen, Helaas, ik zit hier weer met knallende buikpijn. Mijn blaasonsteking is dus NIET weg Doet zo'n pijn.. Ik heb al extra tabeltjes gehaald met cranberry enz. maar word zo terug gebelt door de dokters ass. (me moeder ) Ik baal hier zo van.. Sorry dat ik even niet reageer! Loïs zit ook flink te doerakken dus heb me handenvol!
jeetje Alieke, dat is niet leuk! Drink je uit voorzorg ook van die cranberrysap Er was in het ziekehuis ook een gyn die tegen me zei, je moet als je geplast hebt, even je bekken kantelen, dan kun je je blaas goed leeg plassen. Maar misschien drukt de baarmoeder wel tegen je blaas of je urineleiders aan. Dat de pijn daarvan wegkomt, dat laatste hoop ik niet voor je....
Lindy nog gefeliciteerd ! Amber beterschap voor Jesse..arm kereltje Nelly mooi buikie ! Alieke getsie dat je nog zon last hebt van je buik weten ze zeker dat het blaasontsteking is ? Vandaag gaan we weer verder met de onderhandelingen *zucht* wij doen nu een laatste bod 143 en hopen dat ze er mee akkoord gaan dan hebben we het overnemen van de kachel nog achter de hand Nu gauw naar Rubin toe die staat zich al eventjes te vervelen zijn bedje
SANNEKE, beterschap voor Niels ALIEKE, beterschap voor jou NINIEN, superleuk filmpje ... Mirre probeert ook altijd zo de glijbaan op te klauteren FRED, duimduimduim voor goed bod!
GRRrrrr ik ben me zo gigantisch aan het ergeren, ik ben al sinds vorige week aan het proberen mijn vlos.praktijk aan de telefoon te krijgen maar ze nemen gewoon de telefoon niet op en ik weet heel zeker dat ik nu binnen spreekuurtijd bel. Op maandag van 9.30 tot 1600 is er spreekuur en ik krijg ze gewoon niet te pakken. Ik ben er nu serieus over na aan het denken naar een andere praktijk te gaan. dadelijk moet ik bevallen heb ik de kleine al. krijg ik ze en week later aan de telefoon ....ja we kregen net je kaartje dat de kleine geboren is, nog proficiat.
Goedenmiddag meiden! Heb heel veel gelezen.. ga niet op alles reageren..hoor.. Miep.. Hoe gaat het met Mika en zijn nieuwe ritme? Amber.. Beterschap voor Jesse.. vervelend dat hij weer een oorontsteking heeft. Ninien.. bedankt voor je lieve krabbel! En een lief filmpje hoor! Nelly.. Mooie foto van je buik! Sanneke..beterschap voor Niels Alieke.. Vervelend dat je weer zo'n buikpijn hebt. Lindy..als nog gefeliciteerd met je verjaardag. Kelly.. gets, dat klinkt vervelend. Al met de vk gebeld? Claartje.. vervelend dat je last hebt van de knip/scheur.. Toch eens de dokter laten kijken!? *** Zo hier laat ik het even bij.. Drukke werkweek gehad.. wel veel kunnen doen , ben weer helemaal bij op het werk en heb veel in te voren werk kunnen doen. Je merkt wel als je er meer bent dat het allemaal veel beter loopt. Al vind ik het niet erg om nu 7 dagen vrij te zijn! Esmee is overdag erg aan het rommelen met slapen. Je kunt er eigenlijk geen pijl op trekken. Ze slaapt overigens nog 1x. Enne... Esmee eet brood! Gister weer eens gewoon brood geprobeerd in stukjes. En ze at zo een hele boterham op. Vanmiddag tussen de middag 2 boterhammen. Morgen vroeg ga ik ook kijken of ze ipv pap brood wil. En ze at het met smaakt op! Verder is ze heerlijk aan het kletsen en natuurlijk heel erg lief. Vanmorgen bij terugkomst van het werk meteen maar in huis bezig gegaan. De hele boven verdieping schoongemaakt. Erwin had vanmorgen beneden al gezogen en de afwas was ook weg. De lieverd. Vriendinnetje met kindje kwam koffie drinken.. Toen ze weg waren kon ik zo weer stofzuigen .. Maar alles is weer lekker schoon en fris. Ik ga zo eerst even een beetje afwas weg werken.. En als Esmee wakker wordt gaan we even een paar boodschappen doen.
MVE, Nina rommelt juist overdag niet met slapen....maar snachts Ik heb inmiddels al van alles geprobeerd, maar heb de moed maar opgegeven. Ik word zo langzamerhand gek van dat gekrijs, dus zodra ik maar een kikje hoor douw ik er een fles in. (soms wel 3 per avond/nacht... wel kleine flesjes hoor ) Dat krijsen dat gaat me opbreken, niet eens dat ik snacht eruit moet, maar dat gekrijs....... Ik dacht dat de late fles de oplossing was, dat ging maar liefst 1 hele week goed, en daarna begon het gesodemieter weer.
Ninien.. Vervelend zeg dat Nina s'nachts slecht slaapt.. En als je haar 1x een "grote" fles geeft? Blijft ze dan wel slapen?