December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Miep, zwaai terug!

Claartje en Juffie hadden leuke conversaties over de toekomstige hobby´s van de kids! Tja, wij zijn geen van beiden voetbal liefhebbers, dus we hopen eigenlijk niet dat Senna dat graag wil. Maar we gaan wel met hem mee hoor in zijn keuze....voor zover mogelijk dan he. Maar als ouders zul je het ongemerkt toch een beetje sturen in een bepaalde richting denk ik. Het lijkt mij super leuk om straks met senna op een peuter muziekgroepje te gaan. Jan wil dat liever niet hebben....is veel te bang dat Senna een instrument wil spelen en bij een Hoempapa orkest gaat spelen net als zijn mama.....

Claartje, ik zou gek worden als ik Gerben was en iedere keer maar moet wachten op zijn collega....

Iloon, lastig als de oppas opeens ziek is he! Als mijn moeder ziek is kan vaak mijn schoonmoeder wel of omgekeerd. Ben ik heel blij mee!
    Ik vind het goed dat je je vriendin hebt verteld dat je haar geen geld wilt lenen. Net wat je zegt...moet ze maar beter leren plannen en omgaan met haar geld. Maar snap dat het wel vervelend is, want je wilt natuurlijk ook geen ruzie he.

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Geen haast maken voor mij hoor!

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ninien, ook al zo´n deugniet die zelf in bad gaat zitten. Goede match met Nick van Gerda!

Misskeita, jeetje meid....wat heb ik met jullie te doen. Heftig zeg. Wel veel van elkaar houden, maar geen mogelijkheden meer zien om allemaal gelukkig te zijn en toch bij elkaar te kunnen blijven. Sterkte en een knuffel!

4. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Oh Olga geweldig!

Als het aan mij lag mag Jayda op;

* Ballet
    * Turnen
    * Zwemmen
    * Paardrijden
    * Piano spelen
    * Tennis

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    JUFFIE, JE HEBT PB TERUG! en er is een mail onderweg....

6. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ik weet niet wat hier gebeurt! bas ligt al vanaf 11,15 uur te slapen?! ongelovelijk dat doet echt nooit! misschien komt dat ie gister niet slapen kon, ik kwam om 21.30 uur thuis gister en toen zei mama mama, en zijn papa zei hij wil niet slapen hij zegt alleen maar mama! haha

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Mamabeer, hoe is het met jou en de jongens en de kleine in je buik? Nog veel last van je vervelende buurman?

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dianne, bas is duidelijk zijn slaap aan het inhalen volgens mij....

9. [​IMG]

geweldig vind ik ze!

zullen wel een lieve duit kosten ;)

Nog even zoeken naar de prijs

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nieuwe foto´s in album!

Ninien, de schoentjes zijn niet mijn smaak, maar wel heel meisjesachtig!

11. haha ik hou ook niet zo erg van hele drukke kleertje en zo
    Maar dit vind ik wel erug leuk.

Maar het zijn lellie kellies dus die kunnen makkelijk 90 eurie kosten
    Dat geef ik er (denk ik ;) ) niet aan uit

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

13. leuke prijzen....bij scapino

Maar ik denk dat de voorjaarscollectie wel een stukkie prijziger is :)

er staan 3 paar in mijn album ik vind de groene ook erg leuk.

14. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    olga...hier kan alleen mijn schoonmoeder op de kids letten, verder werkt iedereen in de familie.
    En mijn eigen moeder woont in Lelystad, dus niet ff naast de deur.
    Nee wil zeker geen ruzie met mijn vriendin, maar heb mijn ding ff tegen haar gezegd!
    Weet ze gelijk waar ze aan toe is!

misskeita...dikke knuff meid!

Hier zometeen weer werken, dus kom vanavond of morgen weer kletsen!

15. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    nou hij is wakker, niet te genieten, hij huilt echt alleen maar als ie wakker is pfffffffff. hij wil echt niks!

16. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

ATTENTIE ATTENTIE

Kleertjes.com hefet nu 20% korting
    Tik ff dit in; shopping20

Ik heb net schoenen weer voor Jay besteld in maat 20.
    Ze heeft nu 4 schoenen voor de zomer en deze zijn de 4e. Ik denk dat ik nu niks meer ga halen, schoenen he bedoel ik!

Lelli Kelly in maat 20

http://www.omoda.nl/shop/productdetails ... 4-xw05.htm

Zijn ze niet cute?

17. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ja heeel leuk juffie!

18. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    *egomodus aan*

ff kort verslagje

ons laatste bod was dus 143...nou was eigenlijk 140 toch echt hun max maarrrrrrrrrrrrr...nu hebben we het voorstel het verschil te delen gedaan...en de makelaar denkt dat ze dat wel doen....dus ik denk dat ons huis verkocht is.............................

donderdag gesprek met onze hypo-adviseur...kijken of we de hypo voor dat andere huis rond kunnen krijgen....het wordt echt steeds spannender !

ik ga nu gauw even eten maken :D...Rubin is lekker in slaap gevallen (hij heeft sinds een paar dagen weer het ritme omgegooid ;)...hij wordt nu vroeg wakker en doet 2 slaapjes :rolleyes:)...ff van de situatie gebruik maken :)

*egomodus uit*

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Frederike, het leek zo simpel vorige week, maar het blijft toch spannend....Met dit bod gaan ze echt wel akkoord! En dan snel duidelijkheid wat betreft de koop van jullie droomhuis!

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Het is heeeel rustig hier vandaag!

Senna blijft maar zo last houden van zijn verkoudheid. De groene bellen blijven maar komen. Sinds van het weekend ook een slijmhoest erbij....De hele nacht horen we hem rochelen. Vanmiddag werd hij erg zielig wakker. Helemaal rood hoofd van het slapen en heel verdrietig. Toen ik zijn kamer in kwam werd hij boos en dook gelijk met zijn hoofd in de hoek van zijn bed. Hij bleef maar huilen en had zelfs een beetje een bloedneus. Zijn hele gezicht onder de snot. Even getempt en vanmiddag 38.2.
    Hij had al amper brood op vanmiddag, maar later nog wel wat druiven en een halve banaan. Vanavond beetje andyvie stamppot en wat vla. Net 38.5 dus gelukkig geen hoge koorts. Hoop dat hij er morgen niet veel last meer van heeft.

Deel Deze Pagina