hier ook niet zo'n voetbalfan. k zie mezelf al elke zaterdagochtend op het natte veld staan... Ik ben meer voor judo of idd vechtsport of teamsport vink ook altijd leuk. (ook goed voor de ontwikkeling)
Misskeita, wat een verdrietige situatie waar jullie inzitten. Hele dikke knuf meid. Weet verder niet wat ik moet zeggen; als je nog een ei kwijt moet, mn pb staat voor je open. schoentjes, k vind ze niet allemaal even leuk, maar wel lekker vrolijk. olga, senna een beetje zieligjes. Beterschap hoor. en schattige fotootjes in je album. ik verbaas me erover hoe snel onze ukkies ziekjes zijn. pfff. fred, spannend hoor. hopelijk gaan ze accoord. dianne, bas niet te genieten. Ziek aan het worden? iloon, lastig van je vriendin.
Goedeavond allemaal @frederike Spannend meid ! Ze gaan het wel kopen (dat moet gewoon) Leuke meiden schoenen gezien. Ik heb nog niet gekeken naar voorjaarsschoenen. Binnenkort maar eens doen want 24 april gaan we 10 dagen naar spanje. Dan zijn een stel open schoentjes wel fijn denk ik. @juffie Fijn dat het zo lekker gaat op school enne leuke sporten bedacht voor je kleine meid Lieke zit hier op korfbal en Thomas op voetbal Jesse gaat een binnensport doen (is fijner voor de mama) Tip voor alle werkende mama's Vraag aanvullende combinatie korting aan met een voorlopig teruggaaf formulier van de belasting dienst. 770 tm 1750 euro per jaar @nelly Wat een schattige foto van annabel bij je naam ! @olga Wat een stoere foto's van Senna Die met de bril en stampend in de plassen echt gaaf Beterschap voor je kleine mannetje @iloon Balen van de opas die ziek is. En wat stoer van je dat je geen geld geleend hebt. Zoals jezelf zegt moeten ze gewoon beter leren omgaan met geld. (zegt de mams die ook wel eens in de eerste twee weken een hoop geld er door heen jaagd, maar niet zoveel dat er geen geld voor eten ed is hoor) @ninien Wat een super foto's van Nina ! Echt lachen gewoon met kleren aan in bad @MissK Wat een rot berichtje weer meid. Hele dikke knuff ook van Jesse @dianne Bas zal de slaap wel nodig hebben. Jesse slaapt sinds kort weer 2 keer op een dag. ze zijn zo druk met bewegen en ontwikkelen ze zullen dan ook wel meer slaap nodig hebben denk ik dan maar. @brit Fijn dat Sam weer een beetje opgeknapt is @miep Zwaai zwaai ! Druk daar meid ?
Niels had vannacht 1x een beetje gespuugd maar niet wakker van geworden. Of het was vanmorgen toen hij wakker werd, maar dat was wel gewone tijd, dus ik denk dat het vannacht was. Het STONK me toch een partij toen ik zn kamertje inkwam. het matrasje ruikt ook nog. Maar ff een dagje een laagje soda opleggen. Verder was hij wel vrolijk vanmorgen en wilde zn papfles ook wel. Dus toch maar naar de oppas gebracht met twijfel (had ook niet verteld dat hij gespuugd had...), maar ook daar is hij goed vrolijk geweest; had alleen geen eetlust en wilde daar amper drinken. Thuis drinkt hij gelukkig wel goed dus ik heb er vandaag krap aan 500 in gekregen. Hopelijk doet hij het vannacht weer goed; deze keer zonder spugen. Morgen maaar een half dagje. ik ga ff aan de slag voor school. laterzzzzzzz
Hey Sanneke ! Alles goed daar ? Druk op je werk op het moment ? Wij hier helaas wel. Veel ouder gesprekken op het moment en volgende week ook weer ouderavond. Gelukkig worden de oortjes van Jesse inmiddels al weer wat minder. Misschien dat de buisje daar wel meehelpen. Hij heeft er in ieder geval niet meer veel last van. Morgen laatste dagje werken maar weer. Op het moment heb ik leuke lesse met mijn tweede jaars: Voorbehoedmiddelen En volgende week zwangerschap. Zometeen lekker op de bank voor de tv. Wel een beetje saai want Jan is werken tot 11 uur. Dus alleen naar bed. Dat vind ik nooit zo leuk.
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=142729 over de combinatiekorting die per 1 januari is ingegaan. allemaal aanvragen dames
haha, leuke lessen. Ik heb mijn jongetjes in de klas vandaag ernstig toegesproken dat ik gehoord had dat ze rare praatjes hadden in de kleedkamer vna het zwembad en dat ik zulke dingen niet weer wilde hebben en als iemand het toch deed dat ze het tegen mij moesten zeggen. Of ze wel wisten waar ik het over had... Ja, dat wisten ze heel goed en ze knikten allemaal braaf... hahaha.
Amber, geldt die korting alleen als je kindje naar een kinderdagverblijf gaat, nee toch? (ben zo slecht in dat soort dingen begrijpen. Het interesseert me nooit zo en dus doe ik er ook geen moeite voor.)
Sanneke, aha Niels heeft wel een betere nacht gehad dus. Oho stiekem niet aan de oppas verteld dat hij gespuugd had....Nou ja, het ging toch al beter; dan had ik het ook niet verteld hoor. En de dag prima doorgekomen, dus hopenlijk een nacht zonder spuugjes. Strenge juf gespeeld op school! Zouden ze nu echt stoppen met de praatjes? Amber, fijn dat Jesse minder last heeft van zijn oren. Maar met buisjes is het toch ook de bedoeling dat het aantal oorontstekingen behoorlijk gereduceerd wordt toch?
idd rode koontjes... hahah, ik moest eigenlijk heel hard lachen. en of de praatjes nou stoppen: k denk van wel. misschien bij de grootste deugnieten niet, maar dat heb je toch altijd...
@sanneke Ik hoop het wel ! en deugnieten heb je idd altijd ik had stiekem ook wel moeten lachen. @olga De oorontstekingen zouden stukken minder moeten zijn. 26 maart moeten we weer op controle
Ik heb even op de site van de belastingdienst gekeken en een berekening gemaakt. Ik zou dan 1025 terug krijgen. Morgen komt iemand bij mijn schoonouders die de belasting regelt. ik heb deze keer ook mijn papieren mee gegeven. Net mijn schoonmoeder al gebeld of ze er even naar wil kijken en het bij die man wil aankaarten.
Ess, wat zie ik nou.....ben je even langs geweest in mijn album, maar niet om te kletsen! Foei dat kan niet he! Zullen we morgen even bijkletsen? Ik kom ´s middags als Senna ligt te slapen.
Hihihi, vet betrapt heeej! Eigenlijk wilde ik nu ook weer even stiekem de site verlaten zonder berichtje... Ik kom morgen even lekker kletsen inderdaad, gezellie... Nu lekker slapen! Kuskus
morge... Amber: bedankt voor de tip,ik kom er voor in aanmerking maar krijg het niet voorelkaar om het aan te vragen, in het programma hoe doe ik dit? Ik heb me belastingpapieren al de deur uit.... zo maar weer aan het werk! kom vanavond kletsen!