Olga wat een geweldige foto's in je album! lekker ding is t toch ook! Goedemorgen.. Als t goed is wordt t vandaag mooi weer ..dus straks lekker aan de wandel!
Zwaaizwaai ... vandaag druk dagje (huwelijk van mn nicht in Rotterdam, vanmiddag weer naar huis en vanavond weer naar Rotterdam ivm open avond ) ... En Mirre is echt weer aan het spoken snachts *luciferhoutjes* TUFTUFTUFt gewoon door ...
salapio, have fun! en mirre spookt weer. k heb eerder het idee dat het goed slapen een fase is.... (arme salapio. k heb hier wel een paar luciferstokjes) amber en dianne werk ze miep, wandel ze nou, ik heb niels'virusje overgenomen... kotsen vannacht en aan de schijterij... dus ik ben weer niet werken vandaag. Niels had ook een vieze drekbroek maar na een verschoning en een papfles is meneertje vrolijk en hij zit ook lekker op een beschuit te knagen. Hopelijk heeft ie vandaag weer wat meer trek. ik voel me niet heel beroerd maar ben wel slapjes en dus nog ad dunne. fijne dag
hier ook een mannetje dat niet in orde is.... dunne poep, overgeven, hangerig, huilerig, 'snachts weer aan het spoken en slecht eten. sprongetje, doorkomende hoektanden..... hij is echt super zielig....arme knul.... heb met 'm te doen. verder alles ok hier! was ff een snelle update...... laterzzzzzzzzzzzzzz
Die was 5 Maart, heb op 7 mrt een negatieve (Etos) test gehad, was wel een onduidelijke test hoor, niet kopen! Veel plezier de trouwerij! Enne...hier ook luciferhoutjes blergh...
JUFFIE, wat een prachtig meisje! ES, hmmmm cyclus van slag of toch misschien *duimduimduimduim* ... (die matcare testen van hier zijn trouwens prima en niet zo duur)
TUF/slaapweigeren, het ging hier echt lang goed ... vanaf 12m tot ruim 14m ... is een record ... dus ik houd het op: slecht slapen = fase BETERSCHAP VOOR DE ZIEKE MAMA'S + KINDJES! Juffie, hoe bevalt het werken? Leuke klas?
heyhey meiden , ik kom weer boven water dobberen.. Gister en de dagen ervoor toch best moeilijk gehad dat het gister precies een jaar geleden is geweest dat mijn mams stierf.. Denk ook wel door de hormonen dat ik zo emotioneel was. Toch apart hoe snel zo`n jaar voorbij gaat... Niet te geloven eigenlijk
maartje, ik las je blog op hyves al idd. knuffie k denk dat het niet alleen hormonen zijn hoor! mn gastouder heeft de uren van vandaag wel gedeclareerd... vind ik niet zo'n toffe actie eigenlijk maar ja, staat wel in het contract dus zal dr niet moeilijk over doen. en ze kan alle inkomsten erg geod gebruiken aangezien ze er alleen voor staat met 6 kids.
Juffie wat een super gave foto van Jay! Ze heeft echt een sprekend koppie! Sanneke, nu zelf ziek geworden....niet leuk! Gelukkig dat Niels wel beter te spreken is. Salapio, Mirre aan het spoken in de nacht. Wat kan je dan snel wennen aan het goede doorslapen he....Hoop dat de fase snel voorbij is. Maartjeh, och ja dat zal inderdaad even een moeilijke periode zijn nu. Kus!
Vanmorgen met Senna al vroeg naar de bloemist geweest en wat bossen narcisjes gehaald. Hij heeft gezellig met mij meegelopen. (is 100 meter denk ik...) Maar toch best een beproeving omdat hij wel bij mij moet blijven en dat niet wil. In de bleomist zei hij steeds maar ´boemen´ (bloemen) en hai en dag tegen de mensen die er werkten. Daarna naar een vriendin in Houten gegaan. Zij heeft twee zoontjes bij 3,5 en bijna 2. Daar kwam ook een andere hoogzwangere vriendin heen, dus gezellig even bijgekletst! Nu ligt Senna al 20 minuten te kletsen in zijn bed....hoop dat hij nog wel gaat slapen. Vanmiddag namelijk nog eventjes weg. Nu ga ik even een B&B in Gent boeken. Jan en ik gaan in mei dan twee daagjes samen weg. Spannend hoor!
Judith, ben je lekker aan het genieten van je vrije dagen en het mooie weer! Miep, heb je nog drukke plannen voor vandaag? Dee, druk aan het werk meid? Lindy, ben je al helemaal opgeknapt? Bowie, ga je nog met Sem naar de oogarts? Bipat, arme Evan ook niet in zijn hum....wat zijn ze dan sneu he!
even niet bijgelezen, druk druk druk vandaag vanmiddag gaan we naar mijn broer en zijn dochtertije van 17 maanden. maar omdat zij tussen de middag slaapt, is Sven nu ook maar tussen de middag gaan slapen. koste me veel moeite een moe jongetje op te houden haha vind het wel eens lastig. Sven heeft een ander slaapritme dan zijn nichtjes, is jonger, maar wij zijn altijd degene die zijn slaapritme aanpassen over slaapjes overslaan, om bij mijn broer/schoonzus of schoonzus/zwager op visite te kunnen. zij doen dat simpelweg niet en komen dan ook echt nooit langs. nu ben ik wel eens zo koppig om dan te zeggen 'dan komen wij ook niet', maar ja, dan zien we elkaar dus echt alleen op verjaardagen. dus dan passen wij ons maar weer aan.... maar toch, we gaan gezellig even op visite vanmiddag. cadeautje voor mijn nichtje gekocht en een kledingsetje voor mijn op komst zijnde neefje of nichtje. vanochtend al even boodschapjes gedaan, gestreken, was opgehangen, gestofzuigd en gedweild. eten staat al weer klaar voor vanavond en de brownies voor mee op visite staan af te koelen. nu kom ik trouwens net beneden en zie ik dat wij mieren in de woonkamer hebben?! stond echt zo raar te kijken, snap niet waar ze vandaan komen?! ze komen op Svens kinderstoel af waar toch vaak wel een kruimeltje brood nog rond ligt of z'n drinkbeker nog wel eens achterblijft. nu weet ik alleen niet hoe ik er vanaf kom. het gangbare spul kan ik natuurlijk niet gebruiken, Sven speelt dagelijks op de grond!? iemand een idee?