Hallo meiden, ik ben er ook weer eens, heb even een ego berichtje... Youri is sinds vorige week verkouden en sinds het weekend heeft hij steeds verhoging en soms wat koorts. Hij is verder wel vrolijk en eet/drinkt normaal. Vandaag werd ik gebeld door het kdv of ik hem wilde halen want hij had 38.6 en wilde niks eten. Thuisgekomen eet hij een hele kiwi en een boterham op... Raar he? Maar wat zouden jullie doen? Naar de dokter gaan? Hij is gewoon vrolijk etc... Lijkt ook niet echt ziek, behalve dan de verkoudheid...
Dankje, ja dat zou ik ook even kunnen doen idd... Omdat hij dus al bijna een week verhoging/koorts heeft he...
precies, maar zou me geen zorgen maken hoor, als hij verder vrolijk is en redelijk eet, tsja maar als je belt en even overlegt ben je zelf weer gerustgesteld en als de ha het nodig vindt hem even te zien, weet je dat ook weer meteen!
Even snel van de laatste paar blz een reactie.. Amber.. thanx voor de tip van de combinatie korting! Wordt neem ik aan ook geregeld wanneer je de papieren in laat vullen door een bedrijf? Vervelend, Jesse weer zere oortjes! Leuke lessen op school.. wordt zeker heel wat af gegiecheld of niet? Sanneke.. getsie Niels zijn bedje onder gespuugd en jij zelf ook niet lekker.. Vervelend voor jou, maar de gastouder geef ik groot gelijk voor het schrijven van de uren.. Olga.. leuke nieuwe foto's in je album. Wat heeft Senna toch ook een lekker bekkie! Ja, ben lekker aan het genieten.. Na bijna 2 jaar weer mijn hobby opgepakt..lezen.. Kan me daar helemaal in verliezen dus de laptop is minder aan. Leuke ochtend heb je gehad.. is Senna nog gaan slapen? Miep.. lekker naar buiten geweest vandaag? Het is heerlijk weer he? Als Esmee strax wakker is gaan we lekker op de fiets weg. Moet nog even een pakje retouneren. Johana.. wanneer begin je in je nieuwe functie? Dee.. ook al een tijdje niets van gehoord! Hoest meid? Salapio.. wat *&$#&* dat de nachten weer pet zijn.. Leuke dag gehad vandaag? Ess.. spannend dus.. negatief getest en geen ongi.. [-o< Bipat.. wanneer moet je voor de volgende operatie? Was toch in maart? Helemaal ingeburgert in je nieuwe baan? Juffie.. mooie foto! Maartjeh.. hele dikke knuffel voor jouw meid.. heftige tijd.. Zeker nu je zwanger bent en het besef hebt dat ze je 2e kindje nooit echt zal zien.. * pinkt ook een traantje weg* Claartje.. Meid wat ben je toch altijd druk in de weer.. Vervelend he? Mensen die zich nooit aanpassen aan een ander.. kan daar ook niet zo goed tegen maar ga er toch altijd in mee. . * moeilijk* Mieren.. stuivers op de grond leggen als sven in bed ligt.. Gaan de mieren van weg. Kan Sven een beetje wennen aan Lasse? Anita.. ik zou voor de zekerheid eventjes bellen. Al is het alleen al om jou zelf gerust te stellen..Jeetje.. al weer bijna 20 weken zwanger.. Alieke.. Wanneer heb jij de 20 weken echo? *** Vanmorgen met mijn zusje en Esmee wezen zwemmen.. Heerlijk hoor. Esmee is zo lekker vrij in het water en spatterd alle kanten op. Ook andere mensen en kindjes zijn reuze interessant. Bij thuis komst 1,5 boterham en een 1/2 banaan op.. Hoezo hongerig van het zwemmen..Ze ligt nu al vanaf half 1 te slapen.. Zo even op de fiets een pakketje retouneren. Had een broek besteld maar deze was een maatje te klein. . Oeps.. Wel 2 leuke polo's en een vest die ik houd, gelukkig deze wel in de goede maat. ***
ff snel! (voordat ik op "doorgaan" klik) Welke code kan je gebruiken voor de h&m?! Ik zag hem laatst nog voorbij komen..
Oh ik heb ze al.. Wat een heeerlijk weertje! Bij jullie ook? Zon,zon,zon MvE; Ik heb maandag mijn 20 weken echo, leuk leuk, leuk. ** Gaat snel weer uit de wind in het zonnetje zitten in de achtertuin, echt genieten. Oh en trouwens sinds dinsdag geen last van me buik gehad dus gaat de goede kant op (zonder kuur).
Sanneke.. snap je wel hoor.. Dee.. toch fijn om even wat van je te horen..Enne.. nice pics! Esmee is hier de boel aan het afbreken.. Ga haar even eten geven en dan gaan Erwin en ik ook eten.. Misschien tot vanavond nog even..
*gaat duimen voor ess* leuke foto's dee en olga ook zag ik in je album! maartjeh dikke knuff...je hebt een mooie blog geschreven op hyves..vind echt dat je erg treffend kan schrijven. vanalles gedaan vandaag en vanmiddag bij cb geweest. daan is nu 11,5kg en 83cm en is weer goedgekeurd...ze was echt kwaad met de prikjes maar zit nu weer lekker te spelen
Vanmiddag kon ik mijn nieuwe bril ophalen...wat een verschil ineens zeg haha Morgen weer rijles, heb er zin in! Vandaag lekker een dagje vrij van het werk. Yaeda is ook best huilerig vandaag, verder geen koorts ofzo.
Salapio..weer slechte nachten..heb je t vandaag volgehouden met de bruiloft? Was t leuk? Sanneke..wat balen meid dat je nu zelf ziek bent..beterschap! Bipat..evan ook ziekjes..bah! beterschap! Essebes ook aan de luciferstokjes..hè bah! En duimduimduim! Juffie..wat een lieve foto! Maartjeh..Dikke knuff meid! Olga..wat leuk even samen bloempjes gehaald! En een paar daagjes weg geboekt..heerlijk! Claartje ook een druk dagje met op visite gaan! Mieren..idd met stuivers werkt t best..of met talkpoeder strooien langs de buitendeur.. Als t regent wel opnieuw doen..heeft mijn moeder ook al eens gedaan werkt ook goed! (www.omaweetraad.com staan nog meer tips! ) Anita..wat vervelend dat Youri zon koorts heeft..heb je de dokter nog even gebeld? Judith lekker gezwommen vandaag..heerlijk! En fijn dat bijna je hele bestelling goed was! Alieke..fijn dat de buikpijn stukken minder is! Dee..hoop dat t lukt hoor dat je minder kan gaan werken! En gefeliciteerd nog met je nieuwe functie! Lieve fotos! Johanna..mooie cijfertjes! En die prikjes zijn naar hè..dikke knuf! Iloon een nieuwe bril..das idd wel prettig hè.. En morgen weer lessen..leuk! wij zijn vandaag lekker aan de wandel geweest! t was zulk lekker weer! en samen lekker gespeeld! dan is de dag zoweer voorbij!
@Combinatiekorting: heb net ook even zitten berekenen, maar ik heb gewoon recht op de volle mep. Wel fijn dat veel werken ook eens z'n voordeel heeft. Val altijd net buiten de boot met toeslagen...
Goh, nog eens wat verder zitten rekenen op de site van de belastingdienst. Als Jan echt weg is, heb ik recht op zo'n 400 euri per maand Wat een boel geld zeg!
zwaai zwaai ik krijg het echt niet voorelkaar om de combinatie korting maandelijks terug te vragen.... iemand een idee?
Misskeita, waar kun je dat uitrekenen van die combinatiekorting? is dat op toeslagen.nl? Miep, nee niet meer gebeld... Hij is gewoon zo vrolijk en heeft super gegeten... Ik kijk het morgen even aan dan heb ik toch vrij. En als de koorts morgen weer is dan bel ik eventjes.
Dianne, ik heb het volgens mij gevonden. www.belastingdienst.nl en dan voorlopige teruggaaf aanvragen.