Ess; Ja ik had ze al ergens anders gevonden, scheelt toch weer! Misskeita; Nogsteeds niet ongi? Je had wel getest al toch? Salapio; Klagen mag :-D Oh en trouwens, die sloffen die mirre heeft (geloof ik) die donkerbruine hoge. Waar heb je die vandaan? Zijn ze ook geschikt als ze lopen? Miep; Boodschappies weer in huis, lekker. Hier ook snert weer!
MvE, Sven went heeeeeel langzaam aan z'n broertje. steunen en kreunen mag tegenwoordig. en z'n nichtje mocht niet bij Lasse komen, die heeft hij weg geduwd Zemmen met de kleine, lekker hoor! ik akn niet wachten tot ik ook weer kan! daphne, leuke foto's! en doe rustig aan hoor, we horen vanzelf weer iets toch?! prive gaat voor! miep, ik ga die site meteen uitpluizen haha. dat van die stuivers wist ik helemaal niet! vandaag nog geen mier gezien, ook zo raar zwaaaaaaiiii naar alle zwaaiende mama's, krijg er een lamme arm van hoor hahahaha sanneke, A en de M: tof! ben jaloers! Serena, beterschap meisje Ninien, beterschap met nienke Hier een wakker kindje, was vanochtend erg hangerig na gisteren. was wel gezellig, maar is vanacht 2 keer wakker geweest, terwijl hij al niet wilde gaan slapen, en vanochtend gewoon weer om half 7. vanavond vroeg op bed! Mijn mams komt zo nog even, gaan we naar de markt, al is het er geen weer voor! blegh. zo even inloggen bij de abn, als het goed is moet alles het weer doen, de mevrouw van de abn was errug geschrokken! haha, is niet zo raar met een boze Gerben hihi Gerben stelde net heel enthousiast voor een weekendje weg te gaan, helaas had hij nog niet helemaal bedacht hoe hij dat wilde betalen hihi. blijven toch maar thuis Dit weekend ga ik na 3 jaar weer een keer uit?! ik ga naar het optreden van de band kijken! ik heb deze band nog nooit zien optreden, terwijl ze al 2 jaar op het podium staan. oh, oma komt binnen! zwaai zwaai
Alieke: ja hoor dat ik laat ik invullen door een admin kantoor, maar ik wil het voor dit jaar graag maandelijks en de papieren waren net de deur uit. juffie: beide codes zijn elke 10 euro waarde de 1e: 7848 en de 2e: 8325 en dan nog eens 5 euro 1304. have fun!
oooh dit is echt slecht voor mijn bloeddruk....mijn vriend zit nu al een hele poos bij de hypotheekshop...straks weet ik of we binnenkort gaan verhuizen naar ons droomhuis...ik kom straks uitgebreid verslag doen....
juffie, Ik wil graag vriendjes met je worden op hyves... Zo dames, ben weer terug van werken en ben er wel een beetje door is wel ff wenen na twee weken ziek! maar heb weer weekend! morgen ff aan de poets en ff wat admin doen. nu lekker op de bank en straks gtst!
Neeeeeeeeeee joh! Decemberkindjes zijn de allerleukste toch! Jan heeft theatervoorstellingen in december. Dat betekent eind nov/begin dec veel overdag bezig (opbouw, repetities ed) en dan natuurlijk de voorstellingen (wo-za avond en zo middag) ... Dus dat zou betekenen dat Jan niet meedoet met toneel dit jaar, dat hij zijn toneelvrienden in de steek moet laten, dat al gedaan werk voor niets is, etc. Het is amateurtoneel, maar eigenlijk erg professioneel (zowel qua niveau als qua organisatie en budget) ... dus hij moet er wel echt voor kunnen gaan (en hij wil natuurlijk ook 100% aanwezig zijn als er een klein kindje is geboren) ... Snappie?
Juffie, had je mijn mail nog gehad? Salapio, wat bijzonder een blauw bruidspaar zeg! Gelukkig is je 2e baan maar tijdelijk meid....even doorheen. Hier ook iemand die altijd alles wel wil doen. Vind het ook zo leuk en belangrijk om mezelf te blijven ontwikkelen op het werkgebied....nu ben ik weer leercoach geworden van een project dat ´leren door doen´ heet en neer komt op de zelfleerbaarheid van een team/individuele teamleden. Sanneke, onverwcht een leuke avondje uit gisteren! Wel sneu voor jan, maar zonde om die kaarten te laten liggen toch! Frederike, oh meid wat een spanning! Claartje, veel plezier bij het optreden dit weekend. Lekker om even weg te gaan. Gaan de jongens naar je moeder? Misskeita, had je al wel een test gedaan? Misschien blijft je ongie uit vanwege de spanning die je hebt....
Bowie, aha toch een afspraak voor Sem zijn ogen. Beter even na laten kijken toch! Ess, hai hai....alles oke? Hoe is het met Liv en der streken? Lindy, nog steeds geen duidelijkheid.... Iloon, beterschap voor Serena. Hopenlijk steekt ze de anderen niet aan. Ninien, hoop dat jij je morgen beter voelt voor het feest van je dochter!
@Salapio: aha, snapum @Frederike: owh, wat ontzettend spannend! Ben benieuwd naar je verslag. Meiden, zit te twijfelen of ik een jurk zal bestellen uit Amerika. Mijn vriendin gaat in mei trouwen en ik ben getuige. Vind ik wel een reden voor een hele mooie jurk. Dat valt echter niet bepaald mee in mijn maat (48-50). Nu heb ik dus op amazon een jurk gevonden die ik heeeeeel mooi en sjiek vind. Maar vinnut eng om zo'n jurk uit de VS te laten komen. Wat nu als hij niet goed zit enzo? Is alles bij elkaar tot bijna 90 euro (vinnik best veel geld voor een kleedje). Iemand ervaringen op dit vlak?
Dit is 'm trouwens http://www.amazon.com/Marilyn-Satin-Hal ... 767&sr=1-8 Twijfel ook nog eens heeeel erg over de kleur...
Wow....lady in red! Super chic zeg. Denk dat hij je heel mooi zal staan. Helaas geen ervaringen met maten enzo....
Misskeita.. wat een gave jurk.. ik zou de gok nemen.. Als hij te groot is kun je altijd nog iets laten innemen.. ** verder alles oke hier**
Mirre is vandaag voor het eerst echt zelfstandig opgestaan (soms wel halve pogingen), meerdere keren achter elkaar. Ondertussen wel meisjesachtig giechelen ... ook veel losgelopen vandaag. Ze had er enorme lol in (en wij dus ook)
hoi mama's! Met Evan gaat het vandaag iets beter.... gisteren volop spugen, heeel erg zielig.... eten wil hij niet echt veel maar wel iets. gelukkig drinkt hij wel goed! Hij hangt heel erg aan me, kan geen seconde van hem weg of hij hangt al gauw weer aan mijn broekspijpen! Bijkomend voordeel is wel dat hij al een aantal nachten geen avondfles wilde, de eerste nachten werd hij nog wakker rond 4.00 uur en sliep daarna weer verder. de laatste twee nachten heeft hij van 19.00 uur tot 06.00/06.30 geslapen! vanmiddag een speeltentje met 50 ballen bij bart smit gekocht voor 15 euro...... leuk ding en evan vindt het geweldig! eerst even eng maar toen oma erin gekropen was ging hij erachteraan! Ze hebben samen een hele poos gespeeld in de tent! hahahhaha die oma! operatie van mij is uitgesteld moest volgende week maar is nu verplaatst naar 7 mei...... eerst naar 26 maart maar dat ging voor mij niet. nog even geduld hebben dus... werk is super leuk! ben nog steeds blij met mijn beslissing! Op het horeca project staan een hoop veranderingen op de rol, gelukkig maar want zoals het nu gaat had ik daar niet gebleven! zelf al het werk doen zonder clienten is natuurlijk geen optie! maar goed het is nog niet zover......eerst nog zien! vorige week is mijn opa hier geweest en heeft een hele mooie ketting aan me gegeven van mijn vorig jaar overleden oma.....was een emotioneel moment mag ik zeggen! ben er dan ook erg blij mee! dit was het weer ff!
miss keita ..... ik vind de jurk schitterend! je zal stralen! en ik denk toch echt dat die kleur je mooi staat! doen!