Miep alweer shoppen? Heerlijk hoor meis, lekker doen! En nu even iets voor jezelf kopen he?! 8) Gaat Mika op vrijdag avond altijd mee? Sanneke, hoe beviel de vroege dienst? Enne slimme zet hoor als je toch vroeg op pad moet 8) Wat gaan jullie doen?
amber...wat een lieve foto's van je neefje! Serena is alweer wat beter, maandag gaat ze weer naar school. Yaeda gaat ook met stappen vooruit, zet steeds meer losse stapjes, woordjes worden steeds duidelijker. Ach ja kleine meisjes worden groot hihi! Hier weer lekker weekend, was ik wel aan toe.
we zijn gisteren met het kinderfeestje naar kidscastle (binnenspeeltuin) geweest. Dat is echt een aanrader voor mama en dreumessen.... Je kunt echt alles goed overzien, en je kunt bijna overal gewoon met je stoel naast zitten. Nina heeft dan ook dr dag van dr leven gehad.... Totdat er een groter kind in de ballenbak bij kwam en Nina gewoon omver liep.. toen wilde ze niet meer. Maar wat een klimklauter is het toch....
Dames ff snel.... Wie heeft er voor mij al streepjescode van bambix, Olvarit en nutriolon? Heel erg bedankt!
Hallo! Juffie, hoe was het kraamfeest gisteren? Ess, ja heerlijk weekend nu....mag van mij wel een week duren hoor! Sanneke, hebben jullie nog steeds een vaste verdeling wie wanneer vroeg eruit gaat....Hier ´vergeet´ Jan het vaak. Die neemt Senna dan mee naar ons bed, maar dat is bijna gelijk keten en gek doen, dus geen rust meer voor ons. Dan ga ik er maar uit en blijft jan lekker liggen en die valt zo were in slaap voor 1.5 of 2 uurtjes. Mij lukt dat dus nooit als ik eenmaal goed wakker ben geweest. Momhairy, hoe is het met jullie? Al eventjes niets gehoord meid... Amber, leuk om zomerspul te shoppen! Dus jullie gaan in de mei vakantie naar Spanje, heerlijk zeg! Ninien, lieve klauterfoto´s van Nina! Veel plezier vandaag nog met de visite. Voel jij je weer wat beter? Miep, een keertje zonder Mika shoppen is ook wel heel erg lekker denk ik!
Wij zijn vanorgen even naar Zeist gegaan om een stuk te wandelen. Senna heeft wel een tijd huilend in de rugdrager gezeten....Uiteindelijk hem maar lekker laten lopen en dus een kleine afstand afgelegd. Hij was maar in de weer met dennenappels te pakken en weg te gooien. Alle plukken gras en dergelijke gaf hij aan mij. Het is hier nu echt grijs en regenachtig geworden....bah!
hello lady's veel gekletst de afgelopen dagen wij zijn terug van de stad...ik ben net 5 minuten binnen begint het te regenen! goed uitgekeind! heb voor angelina 6 leggings gekocht...kan ik weer combineren met de zomer shirtjes die ik al had. en...we hebben elastiekjes gekocht voor in d'r haar...gelijk 1 ingedaan en het staat zooooooo leuk! @amber: ach wat een moppie!
Goedenmiddag meiden! Kom eens eventjes weer reageren .. Esmee is echt een handenbindertje op het moment en kom aan weinig dingen toe.. Ze is erg aanhankelijk.. huilen als ze niet op mijn schoot kan/mag tijdens het stofzuigen oid. En dan zo hard huilen dat ze aan het overgeven komt.. Erg sneu voor haar.. het lijkt wel of ze bang is ofzo? salapio.. tegenstrijdig om niet te klussen terwijl je wel graag een tweede kindje wil! Wel slim van jullie.. Wat goed dat Mirre zelf gaat staan! Misskeita! De jurk al besteld? Ninien.. Nienke ondanks de keelontsteking wel een leuke verjaardag gehad? Leuke foto's van Nina in de speeltuin! Claartje.. Sven dus al een grote beschermende broer voor Lasse! Fijn hoor! Hoe was je avondje uit ? Frederike.. Gefeliciteerd met de koop van jullie huis! Spannend of het voor of na de bevalling verhuizen wordt. Met Rubin alles goed? Dianne.. lekker genieten van je weekend meid! En alles weer lekker schoon en fris.. Bipat.. beterschap voor je ventje! Balen dat de operatie weer verzet is.. heb je nog weer last van de ontstekingen dan? Wat een bijzonder cadeau van je opa. Kan me voorstellen dat het een emotioneel moment was.. Wat raar van het kdv dat ze hem een kwartier voor ophaaltijd naar bed doen. Lekker makkelijk voor hen zeg.. Sanneke.. Moet je je eigen lokaal schoonmaken? Heb je wel alles weer lekker schoon! Lief dat je de "vroege"dienst op je neemt en veel plezier vandaag! Essebes.. Liv lekker aan het swingen! Esmee is ook dol op muziekjes! Balen dat het slapen nog niet beter is.. Toch eens een meneertje inschakelen? Lief dat je het vraagt.. alles is goed hier.. Alleen druk druk druk.. Wel met leuke dingen hoor! Het weer is i.d. heerlijk! Juffie.. mooie kleding! Amber.. wow wat een heerlijk ventje zeg! Leuke dag gehad met een klas van je! Heb de foto's op je hyves gezien! Als je de buggy alleen voor vakantie gebruikt dan zou ik kijken of ik er 1 kon lenen van iemand.. Quinny zap geen ervaring mee.. Hij kan niet plat. De titanium baby wel! Maar wat jij zegt. Als je een klein kindje hebt die verzuipt er wel snel in. Lekker aan het shoppen geweest! Erg he? Lindy.. Misschien eens bloedprikken? Het schijnt dat peiffer heel erg heerst in Nederland.. Lief dat je schoonouders je zo goed helpen! Jummie.. lekker spagettig.. Zijn Esmee en ik ook dol op! Mooie cijfertjes van je meisje en ze is flink gegroeid of niet? Miep.. Hoe is het met je heerlijke kereltje? En lekker aan het wandelen geweest! Meteen gebruik van maken met het lekkere weer he? Veel plezier met shoppen vandaag.. Enne je hebt pb! Johanna.. Danielle lekker aan het kletsen! Stappen komt vanzelf wel! Nog nieuws wbt het huis? Iloon.. Fijn dat serena weer beter is! Hoe is het je vinger? Gaat het weer iets beter? Heb je niet een leuke foto van je kleine meid? Olga.. bij jullie ook alles goed? *** Even een kleine update van deze kant.. Met Esmee gaat het wel goed.. Ze is de laatste dagen erg huilerig wil constant gedragen worden, op schoot zitten. Erg vermoeiend voor ons. Maar aan de andere kant geniet ik ook wel van dat kleine meisje wat helemaal tegen me aan kruipt, beetje dubbel.. Ze loopt erg stevig.. valt eigenlijk alleen als ze erg moe is en kruipen doet ze bijna niet meer.. Ze gaat zelf staan zonder een steunpunt voor de handen.. Gisteren heb ik haar lid gemaakt bij de bieb. Esmee vond het prachtig.. al die boeken en dvd's. 3 boekjes meegenomen en een dvdtje. Als ze een dier ziet doet ze het geluid na en als je zingt klap eens in de handen dan doet ze de bijbehorens gebaren.. Ze eet haar brood zelf met een vork en ook het drinken uit een gewone beker en door een rietje gaat erg goed. Al wordt er regelmatig een schone romper en shirt aan getrokken want ze wil nogal eens enthousiast doen.. ** Hier staan we in het weekend altijd met zijn 3en op.. Erwin zou niet meer kunnen slapen en ik ook niet. En er zijn 2 honden die uit willen.. Vanmorgen de achtertuin goed aangepakt. We hebben natuursteen achter het huis liggen en er zat helemaal een groene aanslag op dus Erwin is druk geweest.. Ondertussen zat Esmee buiten in de buggy haar appeltje te eten en was ik de bladeren e.d. aan het aanvegen. De gevel afgespoten en de ramen allemaal gelapt. Alles is weer spik en span.. Lente kom maar! Daarna nog een gebakken visje opgehaald.. Dat ging er bij Esmee ook wel in.. Ze ligt al weer eventjes is bed nu. Vanmiddag denk ik nog wel eventjes wandelen.. Al betrekt de lucht behoorlijk nu.. laten we hopen op een droge middag.. Vanavond hebben we verjaardag. Mijn zusje en vriend komen opassen. Esmee ligt dan al even op bed dus ze hebben er verder geen werk mee. Al hadden ze graag anders gezien.. Ik laat het hier maar eventjes bij..
Olga.. jullie lekker aan de wandel geweest.. Senna zal wel gedacht hebben.. Dat wil ik ook! French.. lekker geshopt en gelukkig voor de regen weer binnen! Loessie.. Hoe is het met je meid?
French, Angelina is klaar voor de zomer met al die leuke setjes die je voor haar hebt! Judith, wat een gezellige update zeg! Dat Esmee zo in de wagen blijft zitten terwijl jullie bezig zijn....de appel had op dat moment meer prioriteit zeker! Fijn dat alles in de tuin en om het huis weer netjes is. Hier pas ook de tegels *meter bij meter* met de hoge druk spuit gedaan en wat planten eruit en nieuwe aarde erbij. Wat knap dat ze al uit een gewone open beker kan drinken. Ik neem aan dat je haar daar nog wel bij helpt? Hier doet Senna af en toe een paar slokjes, maar knoeit vooral....Veel plezier op verjaardag! Wij hebben ook een verjaardag, maar ik heb eigenlijk geen zin... Vraag me ook af hoe het met Loesie is. Tijdje niks gehoord. Senna heeft vanmiddag dus helemaal niet meer geslapen. Hij heeft drie kwartier in bed gelegen waarvan hij een half uur heeft liggen kletsen. Daarna werd het huilen. Twee keer getroost en terug gelegt, maar het werd alleen maar erger. Ben dus helemaal niet aan een momentje voor mezelf toegekomen en Jan was ook nog eens sikkeneurig vandaag. Nou ja, volgende week zaterdag ga ik met schoonzusje naar een boekenbeurs en daarna shoppen bij prenatal en andere babywinkels. Zij is 29 weken zwanger. Die week daarop ga ik lekker naar de sauna met vriendinnen nog van de opleiding. Dus in ieder geval twee leuke dingen voor mezelf! Dee, ik ga naar de thermen in Almere. Is dat leuk?
Judith, leuke nieuwe banner en avatar trouwens! Moet wel iedere keer wennen aan al die andere plaatjes van iedereen.....
Ik dacht ik geef me zelf even een nieuwe look! 8) Olga.. jij hebt leuke dingen in het verschiet! Jammer dat er niet even mamatijd was vandaag! Kun je er meestal de rest van de dag weer tegen aan he? Jan niet helemaal lekker vandaag? Ook verjaardag, wij ook niet veel zin maar eenmaal daar aangekomen is het wel gezellig. Ga me zo maar eens douchen en op tutten! Drinken uit een beker help ik haar wel hoor.. maar ze doet het graag zelf en dat gaat erg goed maar soms iets te hard de beker naar de mond en dan is het klets alles nat.. Maar zelf vast houden e.d. gaat goed! We oefenen altijd in bad.. Dames, fijne avond en ik denk tot morgen.. is er voetbal op..
woeeeeiii,waait even langs na een druk daggie, heb oranje accesoires voor in huis gescoord, schommel voor Lot gekocht en uhmm een stal bekeken. Boodschapjes gedaan en toen was de dag eigenlijk al wel weer zover dat we aan het avond eten konden beginnen. Nu op de bank geploft en daar kom ik niet meer vanaf , alleen nog om naar bed te gaan zwaai zwaai
Maartjeh, lekker bankhangen meid! Zo te horen heb je genoeg gedaan vandaag! En dat met een dikke buik en een ukkie! Judith, ik heb ook gereageerd in het topic over kindjes met Down Syndroom. Denk je dat mijn reaktie als vervelend wortd ervaren?
Maartjeh.. leuk, lekker fris de lente in! Oranje is een heerlijke voorjaarskleur! Lukt het met het vinden van stal en wei voor het paard dat je gaat/wil kopen? ** Zit kant en klaar te wachten op de oppas.. Erwin is de honden alvast even aan het uitlaten, hoeft dat vanavond laat niet meer uitgebreid he?
judith ik zit te kijken naar je onderschrift..op het paardenforum heb ik exact hetzelfde onderschrift...grappig ik ga ook eff mijn avatar pimpen denk ik.. en daarna duik ik de boeken weer in. manlief is bieren bij vrienden dus ik heb het rijk alleen. vanmddag lekker wezen shoppen. daan ligt lekker te slapen.