Ninien nienke al weer 6 jaar gaat hard meid leuke dagen gehad? leuke foto`s amber al lekkr aan het zomer shoppen heb ik ook al gedaan hoor hihi Iloon wat leuk dat yaeda stapjes heeft gezet wat worden ze snel groot he Mamavesmee: demy is ook een handen bindertje hoor alles doen wat niet mag ik probeer zo veel mogelijk te doen als ze slaapt.. maarja mama wil af en toe ook en rust maartjeh: zwaai zwaai alles goed met charlotte? wij hebben sinds maanden weer gefiets evne naar de winkels kado voor vriendin halen nog lekker ff visje gegetn daarna helaas in de regenbui terug demy vondhet prachtig al die regen druppels op der hoofd ze wou der muts niet op haha had z`n jip en janneke cape gehaald die stond er schattig. ik ga nu lekker bank hangenen toch nog ff afwassen geen zin maarja moet maar ff..
Niels heeft trouwens wat verhoging en was hangerig. Zou het van de prikjes komen? Ik denk dat het nog wel kan. ze zeiden 5-12 dagen en het is nu 9 dagen geleden. heb hem met zetpil en al in bed gelegd. Daarna liet ie een scheetje, heb gelijk maar gekeken of de pil er nog in zat, haha. groetjes
OMG Net toh nog maar 'n test gedaan (had 2-pak gekocht want was stukken goedkoper). Maaruh, zie een heel licht tweede streepje...
dus toch missk! gefeliciteerd (of is dat een beetje misplaatst? sorry dan) damn wat lastig in jouw situatie nu....hmmm...toch maar eff aankaarten bij hubby lijkt me. knuff!
KAn het echt niet geloven hoor... Maandag andere test kopen. Wie weet komen de nog wel. Streepje was echt heeeeeel erg licht.
misskeita, wat zal ik zeggen. Toch maar gefeliciteerd, maar ook lastig in jullie situatie. Dikke knuf.
Misskeita wat voor testen heb je gekocht meid? en hoelang ben je nu overtijd? spannend meid.. heb je het je man al verteld? misschien maandag ff naar de dokter om bloed te laten prikken kan je een foto maken van je test? lastige situatie meid. Wat zou je doen al je wel zwanger bent? knuffel meid Haj meiden hier was het 6:15 vanmorgen demy wou niet meer slapen balen.. was eigenlijk stefan fles geef dag maar meneer bleef gewoon liggen en vond het zielig om haar zo te laten huilen dus ben er zelf maar uit gegaan ze is flink aan het hoesten en verkouden denk dat ze zich zelf heeft wakker gehoest en daarna nietmeer kon slapen,.. agh kan mama zo lekker aan de strijk en stofzuigen ook wel eens lekekr om vroeg te beginnen in huis.. ga vandaag de boven verdieping eens flink aanpakken.. heb zooo veel rotzooi staan fijne dag meiden
Geen oog dicht gedaan vannacht. Ik ben gewoon aan de pil. Ik zou vandaag aan een nieuwe strip moeten beginnen, maar mijn ongi tjidens de stopweek bleef dus uit. Tijdens de vorige strip heb ik een paar keer bloedverlies gehad. Als ik echt zwanger ben? Dan komt er gewoon nog een baby bij! Ik zou me niet voor kunnen stellen dat ik de zwangerschap afbreek. Ben echt bang om 't aan Jan te vertellen. Hij wil zo graag weg. Als ik nu echt zwanger ben, zal hij zich gevangen voelen. Ik weet echt niet hoe hij zal reageren... Vandaag gelukkig veel afleiding. Ik ben morgen jarig en alle visite komt vandaag Ben blij dat ik het hier kwijt kan meiden. Thanx.
Misskeita, gefeliciteerd! Het is natuurlijk geen ideale situatie nu voor een baby maarja... En ook alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen! Even wat afleiding he...
Misskeita, wat heftig....je zit nu natuurlijk in een ontzettende tweestrijd met je gevoelens... Natuurlijk wil je heel blij zijn met het feit dat je misschien zwanger bent maar aan de andere kant.... Pfff.... Heb echt met je te doen hoor! Welke test heb je gedaan? En meis, een hele fijne verjaardag gewenst alvast, hoop dat het een gezellige dag word (met veeeel kado'tjes 8) ) Lindy, flauw hoor dat jij weer uit bed moest, okee je kan wel veel nuttige dingen doen, maar daar zit je ook niet altijd op te wachten natuurlijk.. Mijn Jan zou er vandaag ook als eerste uitgaan maar ik was al klaarwakker (en dat terwijl ik eigenlijk moe ben ) dus ik ben erv maar uit.
Enne Sanneke, ik durf het in het groot te typen hoor! Ik hou van burgelijk! Lijkt mij ook heerlijk zo'n sleurhut! Leuk! Hadden jullie al lang de wens om een caravan te kopen?en nog meer in de fam/vrienden groep met een caravan?
Ja ik bne dan ook altijd al klaar wakker en dan kan ik ooke cht gewoon niet meer blijven liggen het is wel lekker ff vroeg er uit maar 6.15 is wel erggg vroeg want demy ligt er nu al weer in ze was zooo moe.. dus ik ga maar ff douchen..
Ja ik hou er ook van zou zooo graag een caravan kopen maar wij hebben allebei geen aanhangerrijbewijs en ik zelfs nog geen rijbewijs dus nog even geduld wil het wel gan doen. lekker met de caravan op vakantie heerlijk toch
Lindy het komt vanzelf hoor! Kan je er alvastb een beetje over dromen... Hier ook niet te beste nacht gehad, Liv was om 2 uur wakker en om 5 uur weer, ze kon niet meer slapen van het hoesten, heel zielig...ik heb maar boekjes voorgelezen, vind ze heerlijk. Douche!
demy is ook al zo heel erg aan het hoesten en niesen en klinkt benauwd, ze heeft ook flink veel snottebellen ik ga ff douchen
FRED, spannend! SANNEKE, lekker een schoon klasje! En lief dat je de ochtenddienst overneemt van Jan ... joepie een sleurhut ... nu echt burgelijk (vriend van ons heeft een hip volkswagenbusje ... dat is dan hip, caravan of 'gewone' camper is burgelijk ... ik zie geen verschil hoor , alledrie vooral praktisch ) BIPAT, fijn dat Evan weer lekker slaapt ... en handig van je ouders (soms denk ik ook wel eens dat die van ons OostIndisch doof zijn ) ESSEBES, superlief dat zingen! Hahaha zie mijn commentaar bij juffie ... lijkt me idd prachtige bruidskleding AMBER, wat een moppie! Wij nemen een gewone prenatal buggy mee op vakantie en een rugdrager (kun je ook op smalle wandelpaadjes met Mirre wandelen). Geen ervaring met de Quinny Zapp. LINDY, he balen ongi, en idd rustig aan doen, niet stressen! Beterschap meid! JUFFIE, leuk dat de foto's zo mooi zijn geworden ... en altijd leuk een pakje . WOW wat een prachtige jurk ... zou ik zo als trouwjurk aan doen! JOHANA, makeover?! ... en hier ook al maanden losse stapjes, maar het echt lopen NO WAY (dan schudt ze ook nee ), ook hier fijne motoriek, niet praten, wel dierengeluiden en ze lijkt echt 'alles' te begrijpen NINIEN, gefeli met Nienke! En wat een lekkere eigenwijze foto van je klauterapie MIEP, leuk shoppen met je mams en zus! Geslaagd? OLGA, o jee Senna in de ik wil alleen maar zelf lopen fase? Mirre houdt het wel aardig vol in de rugdrager, maar ook niet eindeloos (wil dan aan de hand lopen). Dus echte lange wandelingen zitten er voorlopig niet in denk ik ... FRENCH, lekker geshopt dus JUDITH, ook al een makeover! En ik denk dat Esmee idd last heeft van erge verlatingsangst ... knuffie x2! MISSK, ik ga toch voor een dikke GEFELICITEERD ... maar snap dat het een dubbel gevoel geeft. Tja ... gewoon aan de klets met je lief. ALvast gefeliciteerd met je jaardag!
Hier alles goed. EIndelijk weer een fijne nacht: Mirre werd om 4u pas wakker, enorm tiet gedronken en vervolgens mochten we uitslapen tot 8u. Ze heeft net ook weer heel lang in de box zelf zitten spelen. Gisteren zijn we met zn 3en uit eten geweest, was enorm succes. Mirre heel lief en die heeft als een bootwerker gegeten. Ennuh ... wat een PRACHTIG weer vandaag!