@judith beterschap meid @missK Weet niet wat ik moet zeggen meid. Moeilijk. Wel alvast proficiat met je verjaardag. @ess Jij houdt ook al van burgerlijk veel mensen hier denk ik. wij waren burgerlijk. Jongen- meisje en een hond Nu zijn we niet burgerlijk meer 3 kids en geen hond meer. @alieke Wat een mooie vrolijke foto van je meid @french Weer een 24 uurs opname. Naar hoor. Hopelijk heeft je Jan er niet te veel last van. Jij en Angelina zullen Jan natuurlijk vreselijk missen @salpio Lekker nachtje gehad meid Fijn ! @ dianne Arme Bas. goed smeren maar @olga Lekker gezwommen met Senna. Jesse vond het ook altijd erg fijn. Maar met zijn oortjes durf ik het eigenlijk niet zo (beetje overbezorgde mams he ? ) Ik heb trouwens nog erg goed nieuws Stijn mag waarschijnlijk woensdag naar huis. Alle draadjes zijn weg, geen Sonde meer etc. Hij drinkt nu alles zelf en groeit als kool. hij woog alweer 2115 gram (trots) Dus mijn broer en zijn vriendin kunnen nu echt van het kleine mannetje gaan genieten.
Morgen gaan wij trouwens de zapp kopen. We gaan hem toch maar halen voor op vakantie. Wij hebben ook een gewone buggy (ala maclaren maar dan goedkoper)maar daar zit Jesse echt niet lekker in. Hij is gewoon te klein de gordels hangen 10 cm boven hem uit. Het is jammer dat de zapp niet plat kan maar slapen doet ie daar toch in bed (eigenlijk altijd) Het is alleen maar om stukjes op de blvd te wandelen en straks voor op de fiets. We hebben ook de titanium baby geprobeerd maar daar zakt ie ook in onderuit. En dat ding vind ik erg gammel aanvoelen. Heb voor een tweedehands zapp gekeken op MP. Vragen ze zeker 90 euro voor. Voor 129 heb ik een nieuwe dus dan maar een nieuwe he ? Kunnen we straks ook weer prima verkopen.
Wij slapen gewoon op het grote bed. Nienke ligt op 1 matras van de treinzit en Nina in het campingbed. zal ff een fotootje zoeken
maar zodra nina uit het campingbed klimt kan het dus niet meer. en ik wil niet de treinzit(de kleine dus) de hele dag uitgeklapt laten, want dan kun je bijna de caravan niet meer in. Maar iedere avond dat bed opnieuw opmaken zie ik ook niet zitten, dus vandaar dat we er nu 1 zoeken met een stapelbed. Maar dit jaar gaan we nog met deze. overigens ligt ze hier nog in een klein ledikantje Maar het campingbed past er ook tussen
Hier al flink geruimd ook al had ik geen zin. ben samen met Jan begonnen die moest halverwege weg naar zijn werk en dn moet je wel door he heb al 4 zakken vol kleding die we nooit dragen of we gewoon we niet meer passen dat ruimt op joh.. demy ligt al vanaf 13 uur te slapen volgns mij is ze ziek aan het worden ohhh daar is de sirene
Alieke lieve foto van lois miep en miep lekker wezen shoppen meid olga lekker wezen zwemmen sanneke demy slaapt hier soms ook nog 2x hoor of 1 keer heel lang ze heeft net vanaf 13 tot kwart over 16 geslapen amber leuke foto`s demy had net een flinke diaree luier heb haar maar meteen weer in bad gedaan ze zat helemal onder zo zielig ik had al z`n vermoeden dat ze niet lekker was.. dit is alleen maar een bevestiging ervan.. ze is erg pieperig wil graag op schoot normaal wil ze dat niet en ze slaapt lang en is vroeg wakker. hooop niet dat ziek gaat worden.. heb geen zin om te koken maarja moet maar
Ziet er mooi uit (caravan) ... wij dit jaar weer met de tent. Hopelijk meer succes als vorig jaar ... Beterschap voor Demy!
Olga..je vroeg wat we voornamelijk krijgen van mijn ouders.. Ehm..nou eigenlijk alles wel .kleding enzo..maar ook onze auto.. Mijn ouders vinden t heerlijk als ze ons nu al zien genieten van de erfenis zeggen ze altijd! Jullie lekker gezwommen..heerlijk hoor! Fijn dat Senna al zo vrij is in t water! En ook nog in de tuin gezeten? Het was hier niet zulk lekker weer.. Dianne lekker uitgeslapen! French wat fijn dat de medicijnen bij Jan aanslaan! Judith..zo misselijk meid..jakkiebah! hoop dat t ondertussen beter gaat! Sanneke..dat ziet er goed uit de caravan! Dat wordt vast genieten! Ga je m in Nederland ergens parkeren zodat je elk weekend heen kan? Amber wat fijn dat Stijn waarschijnlijk naar huis mag!super! En toch maar de zapp kopen..nou idd kan je vast nog veel plezier van hebben! Leuke fotos!lekker buiten genoten! Ninien..wat een lieve foto van de kids! Lindy lekker aan t opruimen geweest! Hopelijk wordt Demy niet ziek hoor! Salapio..Mirre nog geslapen vandaag? Hier vanmorgen de klerenkast uitgezocht van Mika konden weer 2 dozen met kleding uit.. En de nieuwe kleding weer ingehangen.. Vanmiddag zijn we gaan fietsen..t was geen mooi weer..maar wel lekker even een frisse neus gehaald! Heerlijk! En een boel was weer weggedraaid..alles hangt nu vol..dus morgen weer verder..
Huh echt waar joh! Senna doet al vanaf 10 maanden maar 1 slaapje per dag. Wist wel dat dat behoorlijk vroeg was, maar 14 maanden gemiddeld had ik ook weer iet gedacht.
Miep, hier hebben wij schoonouders die regelmatig een donatie doen. Zijn ouders doen alles heel eerlijk. Wat de een krijgt, krijgt de ander ook; (Jan heeft 1 zusje) is het geen produkt dan wel hetzelfde bedrag. We zijn al verwend met een wasdroger, Senna zijn kamertje, bijdrages voor grote uitgaven, maar soms ook gewoon opeens een soort overlevingspakket met levensmiddelen. Net als jouw ouders besteden ze het liever nu vast aan ons, dan dat ze meer geld aan de belasting moeten betalen. Mijn moeder is echt een hamster zeg maar....die koopt vanalles in de uitverkoop en denkt het ooit weleens te kunnen gebruiken. Zo had ze voordat ik zwanger was al eens wat kleine kinderschoentjes gekocht bij een zaak die weg ging...die hebben Senna en zijn nichtje dus gekregen. Heb ik nog een pyama, jas of sjaal nodig, dan vraag ik eerst wat mijn moeder nog heeft liggen. Best handig af en toe, maar soms ook helemaal niet mijn smaak of duidelijk uit de mode zeg maar....
Meiden ik ben dood op van het schoonmaken en uitzoeken ga zo lekker mijn bedje in heb het ook flink koud ineens.. demy ligt er al eventjes in tot morgen.
Sanneke, de caravan ziet er mooi uit hoor. (hoewel ik echt geen moer verstand ervan heb...) Moet eerlijk zeggen dat ik dan ook helemaal geen caravan mens ben... Lindy, wat lekker dat je zoveel spullen opgeruimd hebt! Ziet je huis/kast/berging er ineens een stuk aangenamer uit of niet? Hoop niet dat Demy ziek wordt hoor. Je bent zelf net weer opgeknatp, dus het moet nu maar eens klaar zijn. Amber, wat fijn dat Stijn al naar huis mag! Hoe lang heeft hij nou uiteindelijk in het zieknhuis gelegen? Lieve foto´s van Lieke zeg! French, wel een opluchting dat met Jan zijn medicatie nu alles goed lijkt te gaan! Judith, dus de reaktie kan wel....vond het erg lastig om te schrijven, want wil ze niet bang maken ofzo...Maar het is echt zo dat Down kindjes niet alleen maar vrolijk, ondeugend en leerbaar zijn. Ik heb momenteel ook een enorme draak in de groep...af en toe wordt je er moedeloos van, maar ondertussen vind ik het geweldig!
Senna heeft vanmiddag gewoon 3 uur geslapen....Zo heej ik begon me zowat te vervelen....Daarna nog even bij mijn ouders langs geweest. Volgens mij moet ik weer ongie worden...ik voel het al aankomen. Blegh!
Olga...Ah jullie ook lekker verwend dus door je schoonouders..leuk hoor! en hier gaat t net zo hoor..Wat wij krijgen krijgt mijn zus ook.. Moest wel lachen om je mams.. ..maar idd wel handig soms!en ook erg lief! Senna lekker lang geslapen vanmiddag..toch ook wel eens lekker.. Lindy lekker naar bed gaan meid..niet ziek worden! Ik ga ook op de bank hangen..bananesplit is er geloof ik op.. dus tot morgen dan maar hè...
Vanmiddag waren we dus bij mijn ouders en ik was Senna zijn beker vergeten mee te nemen. Dus ik zoek bij hun in de kast naar een tuitbeker. Maak hem open en kijk of hij anti lek is. Dus ik denk getsie wat is dat vies en zeg het tegen mijn moeder. Zij antwoord dat het hem altijd helemaal wast en dan laat drogen en ze ook niet snapt waarom het zo vies is. Vervolegsn frut ze er een beetje aan en kan het anti lek gedeelte nog meer uit elkaar gehaald worden....je wilt niet weten hoe smerig het was. Helemaal groen van de schimmel....gatverdarrie zeg. Mijn moeder schaamde zich ervoor en begon gelijk te soppen en het uit te koken. Ik heb gezegt dat ze hem maar weg moest gooien. Ben ik even blij dat ik altijd Senna zijn eigen schone beker mee geef als ze oppast! Maar dat is dus echt een actie voor mijn moeder! Moet er meestal wel om lachen.
Zo meiden, de visite is weg en Jan op de hoogte. Hij schrok echt heel erg maar zei meteen dat hij heel graag meer kinderen met mij wil maar dat het nu voor hem gewoon een hele moeilijke tijd is. Dat wist ik al. Hij heeft gezegd dat ik morgen naar de dokter moet om het officieel vast te laten stellen. En dan praten we daarna verder. Ik begin langzaam aan het idee te wennen. En nu de ergste schrik weg is ..... ben ik best wel blij! Jan en ik houden van elkaar. Dan is het toch eigenlijk heel mooi om samen kinderen te mogen krijgen. En de timing, tsja. Maar ik geloof dat we er echt wel uit zullen komen