December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijne dag allemaal!

2. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Goedemorgen allemaal

Even stiekem vanaf mijn werk

@inge

Ik vind de zapp niet ongemakkelijk hoor. Het is een heerlijke buggy.
    Jesse gaat toch niet slapen in de buggy dus dat er geen slaapstand bij zit vind ik niet zo erg.
    Wij hebben hem gekocht voor op vakantie. De breeze en snooze van titanium baby vond ik erg instabiel aanvoelen. En die zijn ook weer zwaarder. Ben helemaal happy met mijn zapp

Even snel terug lezen !

Enne vandaag gaat Stijn naar huis :) :) :) :) :) :)

3. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Wat een lieve foto van je kleine meisje alieke. Ze ligt gewoon te duimen. echt zo schattig. Fijn dat alles goed was

Juffie we gebruiken hier fris dus helaas geen punten voor je.
    fijne dag samen met JAy

Dee alvast veel succes bij je nieuwe baan. Spannend hoor.

Essebes knap dat je Liv geen bammetje gegeven hebt. Wij doen dat bij Jesse ook niet. Maar bij Thomas onze eerste deden we dat wel.

Inge fijn dat het steeds beter gaat en je weer kunt werken. Ik zou de bugaboo nog niet verkopen hoor daar kun je nog best veel plezier aan beleven. Wij gebruiken onze quinny buzz nog erg veel. Ik heb de XL seat er nog niet eens in. Maar Jesse is ook maar een ukkie.

Salapio fijne dag meid

Fijne dag johanna en succes bij het bloedprikken

BMR prik jesse heeft daar geen last van gehad.

4. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    zo nu weer snel aan het werk. Ik heb nu een tussenuur maar moet nog wat administratie bij houden.

5. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    grom...nadat er een glas water over mijn toch al niet zo'n blije afstandbediening is gevallen heb ik een nieuwe besteld. exact dezelfde..alles klopt, orderbevestiging gehad..klopt ook. krijk ik een hele andere afstandbediening toegezonden! hij doet het in ieder geval niet op mijn tv...argh....

zo flinke fietstocht erop zitten..het was nog best fris..maar de boodschapjes zijn weer binnen en mijn bloed ligt in het zh :D

6. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Net naar de dokter geweest. Voor het eerst dat ik iemand hardop vertelde dat ik zwanger was. Schrok er zo van dat ik effies een traantje moest wegpinken.

Hij heeft even getoucheerd om een indicatie voor de duur te geven. Hij schat zo'n 5 weken. Daarna heeft hij contact opgenomen met de gyn i.v.m. medicijnen voor mijn bloeddruk. Ik moet nu 30 maart naar het ziekenhuis voor de eerste termijnecho.

Jan was hier toen ik net thuis kwam. Hij heeft niets gezegd, niets gevraagd. Pijnlijk hoor.

7. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Dikke knuffel!
    Alsnog gefeliciteerd!

Weet je, mss hefet hij tijd nodig en ik hoop dat ie bijdraait als je buikje groeit. Sleur hem wel mee naar de echo want dan ziet hij jullie kleine ukkie en mss doet dat hem iets!

8. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik heb net een boos berichtje getypt maar dat laat ik weg!

Miss Keita ik leef met je mee en ben boos op je hubbie!

9. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Misskeita; Gefeliciteerd met je zwangerschap! (ookal is het erg dubbel allemaal nu) en precies wat Juffie zegt, ik ben ook boos op je hubbie maar ik weet natuurlijk niet wat er allemaal gespeelt heeft de afgelopen tijd. Ik hoop dat je toch kan genieten van je zwangerschap en je mannetje toch een beetje terugdraait!

*hmjammie, broodjes in de oven*

10. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @misskeita: knuf voor jou meid!

11. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    *^&%#$ slikt alles in..want daar heb je niets aan.
    misk...wat rot dat je jan zo reageert! ik vind het zo lullig dat je steeds tussen hoop en vrees geslingerd word....dan wil hij weg, dan wil hij blijven etc etc..gelukkig houden jullie van elkaar maar meid dit sloopt je toch? ik snap ook dat dit hem heel erg overvalt en dat hij niet direct een gat in de lucht springt maar...je bent toch zijn vrouw? waarom denkt hij niet meer met je mee zeg maar, het overvalt jou toch ook?! (sorry ik moest me even laten gaan...ik wil je eigenlijk gewoon een dikke knuff geven)

12. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Misskeita; Gefeliciteerd met je zwangerschap en een hele dikke knuff, ik kan niets anders dan me aansluiten bij de woorden van de dames hierboven me!

Inge: wij hebben ook de titanium buggy en het is echt een hele fijne!

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Juffie, wat lekker dat je een dagje met Jay hebt vandaag. Maarre....kan je dan zomaar vrij nemen in het onderwijs?

Misskeita, nog nooit gehoord dat iemand getoucheerd werd om termijn van zwangerschap te bepalen. Maar als je vorige ongie ook al zo raar was in de stopweek zou je dus ook nog een maand verder kunnen zijn toch? Ik hoop dat je man inderdaad mee gaat naar de echo, zodat hij voelt dat het echt is. En ik hoop vooral dat hij met je blijft praten en jullie je gevoelens bij elkaar kwijt kunnen.

Amber, wow Stijn vandaag naar huis!

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Senna was vanacht om 4.15 opeens klaarwakker en aan het huilen....Beetje jammer. Daarna nog wel doorgeslapen tot 6.45 gelukkig.

Iemand verstand van computers?

Als wij de computer openen dan komt er onderin een blauwe balk met daarin startknop en de icoontjes voor internet, outlook, enz...
    Gisteren deed Jan iets en opeens zat die balk niet meer onderin, maar aan de zijkant en mis ik mijn icoontjes.... Ik kan nu ook geen compleet vol beeld krijgen omdat die balk daar nu dus zit...erg irritant. heb al vanalles geprobeerd, maar lukt niet.

15. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hallo dames, ik kom eens even gluren hoe het bij jullie is! en meteen vragen of jullie weer eens voor me willen duimen want ik wacht al zo lang... en nog steeds niet zwanger *zucht*. Ik zit nu in ronde 10 en voel nog helemaal NIKS

zo, goenoeg geklaagd ;)

hoe is het met jullie? kunnen jullie kids allemaal al los lopen? zo ja: top zeg! zo nee: maakt je geen zorgen, tante loopy liep pas met 16 maanden hahahaha. (maar ik had met 3 maanden al wel 2 tanden!)

Mijn 5e nichtje kan elk moment geboren worden. dus de baby-kriebels zitten er hier goed in. maar liefst kreeg ik er natuurlijk zelf weer een kindje!

heeft iemand nog tips? paranormale gaven? goede raad?

allemaal een fijne dag, de lente is in aantocht!

liefs, loopy

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Goedenmiddag!

Vanmorgen al weer druk geweest.. Moest een onderdeel ophalen bij een autodealer. Langs de hypotheker voor de belastingaangifte en boodschappen gedaan. Schoonpa is geweest om de dakgoten schoon te maken en nu op de bank.. Het eten is klaar, huisje is schoon en strax nog even de keuke soppen.. Als ik ga werken ben ik minder druk :) .. PFff..

Esmee vandaag nog niet helemaal lekker.. Ze heeft ook nog wat verhoging.. misschien een reactie op de kiezen die op doorbreken staan?

Ess.. ze eet dus ook geen toetje.. Dan zou ik ook kiezen voor een pyamapapje of gewone bambix.. Lekker met een gevult buikje naar bed. :D

Salapio.. Wel lekker kunnen werken gisteren!

Miep.. Ja heb lekker een fripse neus gehaald.. Lekker langs de bosrand gewandeld.. Esmee en de honden blij.. Heb gisteren kale pasta gegeten..Van de saus moest ik al kokhalzen toen ik het rook dus kale spagettig gegeten.. Vandaag gaat het een stuk beter.. Gelukkig.. Geslaagd voor schoentjes? En 3 maanden met een paar schoenen is niet lang.. :rolleyes:

Britteke.. Kan me voorstellen dat de situatie je veel verdriet doet.. Leuke workshop gehad.. Waarin? Haha.. 2 goudvissen.. Zal Sam i.d. wel mooi vinden.. :D

Maartjeh. Zwaai!

Inge.. Hier ook de titanium breeze.. Vind het een super fijne wagen! Ook ivm de ligstand.. ook al slaapt Esmee er niet in.. En hij is ook nog eens stoer! Fijn dat het aan jou kant allemaal weer aan de betere hand is. Nog wat operaties voor de boeg maar dan heb je strax wel weer mooie borsten!

Alieke.. Hier geen ervaring met wakker worden door licht. We hebben rolluiken dus altijd pikke donker! Groeit je buikje mooi? Lekker.. Broodjes in de oven! :D

Dee.. voel me weer wat beter.. Niet meer zo draaierig in mijn buik en wat minder slapjes.. Hoe was het bij de dokter?

Johana.. Het viel mij ook best tegen qua temperatuur.. had warmer verwacht maar de boodschappen weer binnen en het bloed weer afgetapt! Hoe is het nu met Daniëlle?

Olga.. een drukke middag gehad gisteren.. Valt dan tegen als ze niet gaan slapen he? Je wel goed vermaakt zo te lezen! Wanneer je boven in bij BEELD de statusbalk of werkbalk aanpassen of op F11 toets? Anders zou ik het niet weten..Succes! ;)

Dianne.. Lijkt me wel handig.. Lekker poetsen zonder kindje in de buurt maar aan de andere kant ook gek.. Hij op het kdv en jij thuis.. Moet je later beginnen?

Amber.. werkse!

Misskeita.. toch gefeliciteerd van mij met je zwangerschap! Wat vervelend dat Jan niet eens vraagt hoe het was..

Loopy.. Leuk dat je even komt gluren en updaten! Mijn duimen draaien!

17. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    mve: wat is handig? Ja ik ga zo weg, ja precies tussen de tweede breng tijd op de creche. Beetje jammer, en moet ik hem dus sochtens brengen vind het vervelend als hij op de creche zit en ik thuis...

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Dee..succes in t ziekenhuis vanmiddag! ;)

Olga..druk met van alles..maar wel gezellig hè!
    Helaas ben ik geen computerwonder..kan je niet helpen.. :rolleyes:

Dianne ook alweer druk geweest! ;)

Amber..wat goed..Stijn mag naar huis! :D

Johanna..wat balen zeg van je afstandsbediening! :(

Misskeita..30 maart is gelukkig al snel hè..
    Dan krijg je wat meer duidelijkheid….en tja alles is al gezegd door de andere meiden hè.. ;)
    Dikke knuffel!

Loopy..tuurlijk gaan we duimen meid! :D

Judith..al druk geweest..woei! zo hè..maar wel lekker hè! ;)
    En gelukkig gister wel wat gegeten..al is t dan kale spaghetti..
    Fijn dat t weer beter gaat! Ziek zijn is niks hè!
    Esmee nog steeds verhoging..zal idd met de kiezen te maken hebben..

Nou we zijn geslaagd hoor… ;)
    Eerst naar zwolle gereden maar konden daar niet slagen..
    Dus weer terug naar hier en na 8 paar schoentjes gepast te hebben..
    Waren we eruit..deze waren t best…niet t mooist..maar hij liep er t best op!
    En dat is het belangrijkste hè..Dus die maar gedaan..
    Zijn voetjes waren toch ook weer een maat gegroeid..niet verwacht..
    Maar die die nu had waren dus ook alweer te klein eigenlijk..kon nog net..
    Hij heeft nu 21..
    Ik heb even gezocht..en heb ze gevonden via google..
    http://www.shoebijoux.nl/index.asp?prod ... &merk=1845
    Waarschijnlijk kan ie hier nu weer 2 maand mee vooruit.. :rolleyes:

Hij ligt net in bed..moest eerst alleen maar huilen..maar hij is toch net stil..

19. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Dianne.. het lijkt me handig om te poetsen zonder een jengelend kind aan mijn been.. :oops: WErkse!

Dee.. Succes!

**
    Ga nu echt de keuken poetsen!

**

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Loopy, hai meid...ik kijk nog regelmatig even bij het BAM topic hoe het er bij jou voor staat. Vind het zo jammer voor jou dat het tot op heden nog niet gelukt is om weer zwanger te worden. En om je heen worden zoveel kleintjes geboren...dan is het extra moeilijk en wordt de wens alleen maar groter denk ik.
    Lief dat je hier zo af en toe nog eens komt spieken en meeleeft met onze kindjes!
    Nog een week en dan heb je duidelijkheid hoop ik! Ik duim weer volop voor je hoor!

Deel Deze Pagina