Miep, zijn toch stoere schoenen! Judith, fijn dat je je weer beter voelt. Is niks om zo belabberd te zijn.... Dee, succes in het ZH!
Olga ja werkt wel hoor alles ff opruimen ziet er een stuk frisser en netter uit zo Helaas is demy toch ziek geworden Bahh een vieze beker bij je ouders gevonden nog met schimmel ook bahhh flink bij aan het lezen weet niet meer precies waar ik gebleven was dus haak ff in aliek en was het mooi om naar je meisje in je buik te kijken bij de 20 wkn echo amber mooie buggy meid missk Spannend meid ben benieuwd of de 2e test ook positief was/is johana je meisj eook al zo overstuur door de prik demy ook en nu heeft ze koorts britteke wat vervelend meid dat je compleet genegeerd word dikke knuffel hoop dat het nu wat beter gaat als je wil praten mag je me ook pben hoor knuffiejj Misskeita wat vervelend meid dikke knuffel mooie foto aliek van de echo Misskeita wat vervelend dat hij verder nix heeft gezegd dikke knuffel ja probeer het tijd te geven Loopy ga voor je duimen meid knuff leuk weer ff wat van je te horen Zooo ff snel demy is weer flink ziek arme meid die prikjes zijn maar nix maarja we moeten er evn doorheen. ze is gelukkig wel nog even lief aan het spelen ze heeft vanmorgen geslapen van half 11 tot half 2 en wil eigenlijk nu wel weer naar bed hoop dat ik het nog ff kan rekken anders krijgen we weer z`n rot nacht als vannacht niet echt bevorderlijk voor mijn gezondheid ik had alleen weer keelpijn en oorpijn vanmorgen balen maarja we merken het wel van deweek zijn er op mijn werk de eerste lammetjes geboren zoooo lief
@Loopy: Wat leuk dat je nog af en toe komt buurten. Ook ik volg je af en toe op het BAM-topic. Je hebt nu toch een andere donor? Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn! @Miep: hele stoere schoenen! @Dee: succes met de second opinion. @All: bedankt voor de knuffels en lieve berichtjes. Ik weet niet of i nog wel wil dat Jan bijdraait. Heb al helemaal een zin om daar veel moeite voor te doen. Het is echt heel naar als jij en je kind zo keihard afgewezen worden...
geen dank meid ja begrijp je wel dat je er helemaal geen zin in hebt om er moeite voor te moeten doen.. hele dikke knuffel meid
hoi, kan je lekker vrijnemen? bij ons (ook onderwijs) kan dat echt niet helaas. de streepjescodes spaar ik zelf ook dus ik kan je niet helpen!
Hi Loopy! Hopelijk is het deze ronde raak meid! En tips heb ik niet voor je.Leuk dat je ff bij ons post! knuffie
Olga & Sanneke; Idd je kan bijna geen vrijnemen in het onderwijs. Maar je hebt recht op CV (oude ADV?)? Ik heb eigenlijk een dagje geruild met mn collega die de donderdag en vrijdag de klas overneemt. Dus aankomenden donderdag moet ik helaas weg gaan werken. Normaal werk ik dan niet! Ik ben met Mams naar Schiphol geweest en ze zit nu denk ik in marokko. Het is 3 uur vliegen! verder veel gewandeld met Jay. Ik heb net Chocoladecake gebakken. Ga het goedmaken met manlief want gister hadden we ff een woordwisseling.
Nou meiden demy wou niet eten. heb maar wat fruit gepureerd en verdund en in haar flesje gedaan dit heeft ze voor de helft op gedronken gelukkig. daarna maar weer naarbed had haar nog even getempt en ze heeft 39.9 graden koorts zo sneuu dat ze zo ziek is. ze is helemaal lodderig,, hoop dat ze ff lekkr kan slapen ze is in ieder geval stil nu. arme meid. zijn er nog meer kindjes zo ziek geweest van de BMR MENC Prik? knuff
juffie ik ben vergeten te posten, sorry,....hoop dat het morgen lukt! lindy wat vervelend dat demy zo koortsig/ziek is. dani heeft er 2 dagen flink last van gehad. beterschap in ieder geval. loopy mijn duimen draaien voor je! leuk om weer iets van je te horen. ik heb een heerlijk middagje gehad met daan...ze heeft lekker in het zonnetje geschommeld, kipjes geaaid, paardje geaaid (en bovenop gezeten) en aan de hand gestapt...echt genieten in het zonnetje.
Lindy..arme Demy weer ziekjes..he bah!Dikke knuf! Misskeita..meid..ik snap je wel hoor....ik zou zelf er ook helemaal klaar mee zijn...maar kan t me ook voorstellen als je t toch nog wilt proberen hè.. Het is zeker niet niks..om zo afgewezen te worden..ik zou zeggen..als t mag..( ook al mag t niet..doe t toch..)laat m lekker in z'n eigen sop gaar koken..en kom voor jezelf en je kids op meid! Hele Dikke Virtuele knuffel! Juffie lekker cake gebakken..hoop dat je mannetje m lekker vindt.. Johanna..gezellig middag gehad met Dani! heerlijk! Hier hebben we lekker macaroni gemaakt..en daarna nog even weer saampjes gespeeld.. Het slaapje heeft niet lang geduurd vanmiddag..niet eens een kwartiertje stil geweest.. en z'n schoenen bevallen goed! Thanks voor de reacties daarop! Ben er toch ook wel blij mee hoor!
Johana, fijn dat je zo´n lekekr middagje hebt gehad! Is dani ook al helemaal gek van paarden inmiddels? Juffie, aha op die manier....lief dat je collega een dagje wilde ruilen. Nu kon jij je mama wegbrengen en gezellig met Jay wandelen. Hoe is het met jullie huisje in Marokko? Eigenlijk had je daar in januari heen gegaan toch? Al nieuwe plannen gemaakt voor een kort bezoekje aan Marokko? Weer goed gemaakt met je man? Je gaat hem gewoon verleiden met je choco cake he! Lindy, Demy heeft het dus echt even te pakken van die prikjes...hoop dat het jou verder bespaart blijft hoor.
Miep, Mika loopt dus op zijn niuewe schoenen alsof hij ze altijd al aan heeft! En wat een gekkie dat hij vanmiddag helemaal niet ging slapen.
Olga..ja idd..hij loopt er zelfs nog beter op..dus waarschijnlijk zaten die andere toch wel krapjes.. Enne ach ja..hij had natuurlijk zoveel indrukken op gedaan in de schoenenwinkels.. zoveel moeten passen en rondjes lopen..
Lieve dametjes....ik ga er vandoor. Weer twee drukke daagjes werken voor de boeg.... Spreek jullie later! Liefs en een kus!
olga geen idee of ze echt gek is van paarden, ze vindt ze niet eng in ieder geval. Ach als we over een paar jaar op mijn ouders'huis wonen ziet ze nog paard genoeg, haha. (ze mag van mij gerust iets anders gaan doen hoor).
LOOPY, duimduimduim (ik spiek ook soms bij BAM) ... euhm en je vroeg om tips ... nee sorry (veel te nuchter voor zweverige gebeuren) ... MISSk, ik schoot vol bij jouw 'Het is echt heel naar als jij en je kind zo keihard afgewezen worden...' ... KNUF!
meiden duik me bed in ik vrees dat ik er vannacht nog wel een paar keer uitkan. heb demy toch nog maar een zetpil gegeven en een fles en ze ligt nu heerlijk te slapen tot mrgn avond