December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

De honden laten we zo'n 3-4 keer per jaar doen.. Soms als het een warm jaar is nog een keer vaker.. En je dwingt haar toch niet.. Doet ze wel wat prima.. zo niet dan niet.. ;)

2. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    essebes inderdaad de expander wordt vervangen door de def.prothes en dan wordt het inderdaad zachter en wat betreft de schoonfam ik denk het wel ja, hoewel het blijft pijn doen. EN je mag best lachen hoor doe ik ook.
    en qua eten vol blijven houden als ze honger krijgt eet ze wel

alieke goed om te horen dat de buggy bevalt wij willen hem ook gaan kopen maar dan moet ik de bugaboo verkopen. Heb je er naast nog een andere kinderwagen?

dee wat een schatje

3. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    dianne het huis lekker aan kant werk ze

amber nu breng je me aan het twijfelen. Ik moet de bugaboo verkopen als ik de titannium wil kopen. Ik heb er anders geen centjes voor. Ik denk dat we maar eens naar de winkel moeten voor advies tussen de zapp en de titanium

missk toch gefeliciteerd met je zwangerschap ik hoop dat je man ook in ziet hoe blij hij met jou moet zijn sterkte en een dikke knuffel

maartjeh heb jij er nog een andere kinderwagen naast de buggy

4. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    loopy denk ook nog steeds aan je.Dikke knuffel

mve thanx heb je naast de buggy nog een kinderwagen?

5. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    juffie lekker cake, helaas ik moet afvallen voor mijn volgende operatie maar het water loopt me in mijn mond

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Nee, heb geen kinderwagen meer, die heb ik verkocht. Al heb ik er soms wel spijt van. Esmee weegt ruim 11 kilo en dan wandelen met 2 honden is niet altijd ideaalLoopt dan soms best wel zwaar.... Heb er over zitten denken om een quinny te kopen maar zo lang zullen we hem ook weer niet gebruiken..

7. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    french 2 gaatjes ieks sterkte

amber leuk zeg je zoon op voor A.

alieke hoe oud is je dochter als je 2e wordt geboren, wij hebben ook geen duo wagen gehad alleen maar een plankje en dat ging prima mijn eerste was bijna 2 toen de 2e werd geboren

dee ook al onder het mes fijn dat de andere dokter je wel kan helpen

8. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    claartje sterkte meid dikke knuffel

9. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    dee je kunt altijd een potje neerzetten alleen niet dwingen om er op te gaan zitten, laat haar er maar lekker mee spelen

mve wat heb je lekker veel gedaan vandaag

10. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    dee fijn dat je donderdag al geholpen wordt alvast heel veel sterkte en als je zwyoga hebt gedaan kun je dit nu ook toepassen als je geopereerd moet worden om rustig te blijven. Heb je dit nou niet gedaan gewoon ogen dicht en aan iets leuks denken. Bijv de eerste stapjes van je dochter of toen je haar voor het eerst in je armen had enz.
    Helpt echt.

mve hoezo loopt het zwaar?

11. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    dee mijn zoon is nu pas zindelijk, een kind moet er wel aan toe zijn (mijn zoon is 3 jaar en 2 maanden). Maar haar in haar bloodje laten lopen kan toch geen kwaad in de tuin. En als je twijfelt kun je haar ook zwembroekje aan doen dan voelt ze het ook en dit kun je makkelijk even uitspoelen. Misschien heb je geluk en is ze vroeg zindelijk

12. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @dee: fijn dat je al zzo vlug terecht kunt...ben je er van de zomer mooi vanaf!
    potje...waarom niet?...is toch te proberen op spelenderwijs.
    blootje...lekker doen waar jij je goed bij voelt!
    angelina loopt zomers hier ook lekker bloot ;)
    op het strand vind ik weer wat anders...je weet maar nooit wie er kijkt (je snapt 'm wel)
    maar bij jezelf in de tuin...lekker bloot :D

@amber: wat een goed nieuws van stijn!
    wat zullen je broertje en schoonzus blij zijn :D

@alieke: leuke wagens voorbij zien komen!
    dat word nu moeilijk kiezen!

@claartje: wat een vervelend bericht...ik denk dat jullie de beste keuze hebben gemaakt...sterkte en knuf van ons!

@inge: wat een berichtjes zeg 8)

ik vergeet er weer 'n paar :oops:

vandaag is angelina met oma opstap geweest...ik was thuis aan het opruimen en loop nog in m'n huispak ;)
    heb vandaag voor angelina d'r 1e k3 cd gebrand!
    enne...leuk dat ze het vind!

13. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    dee gaat het onder plaatselijke verdoving? En sterkte nogmaals komt wel goed

french lekker in je huispak en angelina lekker met oma mee. Tja mijn geheugen is niet zo goed dus vandaar dat ik het per pagina doe anders lukt het me echt niet.

14. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    zo en nu moet ik echt achter de computer uit want ik krijg last.

dag dames tot de volgende keer

15. leuheuk!

Hier komt er binnen nu en 2 dagen ook een potje :)
    Ik ga dr gewoon spelenderwijs wennen op het potje.

Bloot laat ik dr niet lopen, in huis wel maar buiten niet.
    Ten eerste gaan ze zo overal zitten, lijkt me niet prettig dat ze met dr blote kontje en plassertje in het zand of zo gaat zitten :(
    En ten tweede vind ik die bikinietjes zo cute :)

paar jaar geleden was hier een ventje(zoon van vriendin) die kwam bij nienke spelen
    Die liep ook in zijn blootje, die gind gewoon met zijn blote kontje op de driewieler, en op de rand van de zandbak
    En liep de hele tijd aan zijn piemel te frunniken....

Ik dacht echt mennnnnnn trek dat jong een broekje aan.... :(

Nee geen bloot buiten :)

16. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
  17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    French, wat een mooi bloemenmeisje heb je!

Sanneke, Hebben jij en Niels nog even lekker geslapen?

Alieke, lastig wat je moet doen met de wagen....Misschien toch nog even tweedehands aankijken.

Judith, zijn de honden weer helemaal netjes? Hopenlijk wat minder haar in huis nu...

Estelle, fijn dat deze arts veel positiever is! En wat kun je dan al snel terecht zeg.

Amber, Heeft Jesse al in het zand gespeeld?

Claartje, ach meissie toch....wat een moeilijke beslissing hebben jullie moeten nemen. Sterkte hoor.

18. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Leuke foto`s gezien van angelina:)

mamavesmee :)
    nee moet nog steeds naar de ha ik heb
    een erg lage weerstand.
    ik werk op een kinderdagverblijf op de
    boederij zooooo onwijs gaaf
    vanmiddag bijna getuigen geweest van een bevalling
    van een schaap :)
    moest helaas terug pauze voorbij.

Amber; demy heeft tot 12 uur geslapen en daarna
    was het drama :(
    haar toch nog maar een zetpil gegeven en ze is in mijn
    armen in slaap gevallen en heeft dus bij mij in bed
    geslapen ze was echt zo zielig :(

Leuk op voor zijn zwemdiploma gaaf hoor

leuke wagen alieke :)
    ja moeilijk in te schatten he of je nu een
    duo wil of een gewonen
    succes meid

claartje knuffel meid

ik ga me pizza op eten
    tot straks ;)

19. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Volgens mij is het grootste verschil dat er op de zapp geen ligstand zit.

ja ik heb nog een quinny kinderwagen, eigenlijk om de reden die Judith al zegt..
    Met de buggy en 2 honden is het niet makkelijk wandelen.
    Want ik heb in 1 hand de riemen vast en dan stuurt het absoluut niet makkelijk met 1 hand de buggy..
    Maar verder zijn we er super tevreden over.
    Maar heb er dus nog wel een kinderwagen naast ja.Dat loopt met de honden veel makkelijker , dan kan ik gerust met 1 hand sturen..
    En straks ook , met de tweede erbij :D

Judith: Ik weet niet of je er wat aan hebt maar ik heb hier nog een quinny met 4 wielen staan, hij staat al een tijd te koop maar je mag hem van mij zo lenen hoor.
    Dan hoef je niets nieuws te kopen ;)

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dee, Senna gaat ook vaak plassen als hij bloot in de badkamer staat. Komt bij hem meer door de kou denk ik...Pas was ik op zolder wezen opruimen en toen vond ik het potje. Heb hem toen een paar dagen in de badkamer gezet....kijken wat hij er van vond. Senna vond het leuk en wilde gelijk zitten, maar ook gelijk weer eraf hoor! Tweede dag keek hij er niet eens naar, dus snel maar weer weggezet. Senna vind het wel interessant om te kijken naar zijn piemie als er een plas uit komt. Dat voelt en ziet hij dus al wel. Dat is het hele kleine beginnetje.

Lindy, wat gaaf dat het KDV op een boerderij zit zeg! En bijna een lammetje zien geboren worden, dat lijkt me bijzonder.

Amber, fijn dat Thomas voor zijn A diploma mag. Zou hij dan voor de zomer zijn B nog hebben denk je? Dat gaat snel dan!

Ninien, nu weer een ziek meisje in huis? Hoop dat ze snel opknapt!

Inge, gezellig aan de klets geweest vandaag!

Bowie, ook al effies niet meer gehoord...

En Bipat, druk met de nieuwe baan. Is Evan al weer helemaal opgeknapt?

Deel Deze Pagina