Dikke knuf meid, wel een beetje ego van Jan, hoeveel heimwee hij ook heeft! En blijf alsjeblieft hier! Niet bij onbekende dozen je hart luchten... Kan me voorstellen dat je je ouders op de hoogte wilt brengen. Nogmaals dikke knuf
Niels swaffelt nooit! Dus hier nog laaaaaaaaang geen pottie. Hij vindt het wel interessant om aan zn pikkie te trekken als hij op het aankleedkussen ligt. Juffie, sterkte met je K.O. Dee, mazzelaar, je ouders bespelen voor het jurkje, hahaha, ik moest er hard om lachen. Als de kinderen in groep 5 zoiets doen noemen we dat manipulatie, hahaha
Juffie, vandaag de kijkoperatie? Niet leuk meis, maar hopelijk kunnen ze nu eindelijk iets vinden! Sterkte...ik hoop dat de pijn meevalt! Dee, hihi..jurkje binnen! Misskeita, vreselijk meid, en inderdaad al eerder gezegt, maar hoe Jan met jou omgaat dat kan echt NIET, al is je heimwee zo groot! Hij laat jou en je kindje(S!) gewoon keihard vallen.... En ben je helemaal betoeterd! We delen hier toch altijd lief & leed met elkaar...daar zijn wij forumdinnetjes toch voor!
Dee, ik vind het absoluut niet te soft van jou, eigenlijk zelfs best wel een beetje streng (maar ik ben een echte softy he?! ) Als Liv overstuur is omdat ze zo moe is dan troost ik d'r eigenlijk alleen maar, lekker boekje lezen ofzo. Maar het is soms ook wel zo dat als ze even wat strenger toe gesproken word dat ze zelf weer even bij komt, anders blijft ze zo in die huil/overstuur fase zitten. Maar ik vind dat je het allemaal goed gedaan hebt hoor!
Gerda wat fijn wat van je te horen fijn dat het met nick ook zo goed gaat lekker buiten spelen ja vind demy ook helemaal geweldig voroal met dat mooie weer.. pas je een beetje op je zelf doe maar lekker rustig aan meid. dikk knuffel essebes liv ook al z`n friemelaar leuk hoor potje ik ga er van de zomer mee kijken wat demy doet ze vind de wc wel heeeel interressant missk: meid lucht lekekr je hart leef echt emt je meee. wat vervelend datje man voor onbepaalde tijd naar parijs gaat. Hele dikke knuffel voor jou hannah en de kleine in je buik. succes bij je ouders. Jufffie succes met je kijkoperatie augustus leuk nick en simon veel plezier daphne en estelle; vind het eigenlijk wel een goede aanpak hij was heel duidelijk en met een gevolg zo doen wij het op mijn werk ook. vertellen wat je doet en wat hun doen en dan het gevolg als zij/hij het niet doen vind het dus prima opgelost. alleen uitkijken dat het geen gewoonte wordt want ze moet wel leren dat ze niet iedere keer een beloning krijgt zeg maar knap hoor dat je dat zo kan ik ben met demy ook erg soft hoor maar kan ook wel streng zijn. ligt er maar net aan wat ze doet.. demy is nog niet zo fan van de tv.. ondanks ze BUmba er leuk vind Hier een rot nacht gehad gister naarbed gegaan met migraine 2 paracetamol genomen en heerlijk ingeslapen tot een uur of 3 huilen huilen ze heeft om het uur gehuild heb het genegeerd en gelukkig viel ze als nel weer in slaap om 7 uur was ze het zat.. ben er maar uit gegaan nu is ze heerljk aan het spelen met haar loopkar het is een poes loopt ze steeds AIII aII zo lief.. ik ga ff wat ana het huis doen lekker de ramen en deuren open het is zulk mooi weer tot straks
mve en claartje de enige reden dat jullie nog een echte kinderwagen hebben is dus de honden want die hebben we niet
dee wat een leukje jurkjes en onder plaatselijke is op dat moment misschien niet leuk maar je hebt wel geen bijwerkingen van de narcose. Probeer tijdens de ingreep lekker je ogen dicht te doen als dat mag, en aan iets leuks te denken. Ik heb er erg veel aan gehad bij de voorbereidingen aan mijn operatie. Ik ben heel rustig onder narcose gegaan en ook weer rustig bij gekomen en dat schijnt positief te werken bij je herstel. Ik denk aan je Essebes dank je missk stort maar lekker je hart uit en sterkte met het vertellen bij je ouders. Als ik je ergens mee kan helpen qua aanvragen toeslagen etc dan hoor ik het wel
juffie sterkte vandaag dee als ze daar rustig van wordt is het toch goed. Soms heb je dingen nodig om ze rustig te krijgen. Vooral als ze een drukke dag hebben gehad bij het kdv. Ik merk dat ook heel erg aan Femke. Femke wordt meestal rustig als ik een liedje zing. lindy vervelend he die migriane geniet van het weer dan ontspan je lekker beterschap
zo ga lekker even opruimen en dan de fietskar pakken en lekker naar mijn moeder. Misschien tot vanavond en anders fijn weekend allemaal
Daphneenestelle: ahh wat lief dat ze naar de winkel gaat om dat jurkje te halen leuk dat estelle steeds meer gaat praten demy kletst wel maar onverstaanbaar en ze geeft handkusjes inge fiets ze vandaag Frederike ohh meid wat leuk wat snel al veel succes ik heb net lekker ff met demy buiten gespeeld met de bal en naar de eerste lammetjes gekeken in het weiland hier achter zoo lief . ze zijn nog kleiner dan die van me werk demy zit trouwens helemaal onder de vlekjes ik denk dat ze de 6e ziekte onder de leden heeft of heeft gehad. geen koorts meer en ze is een stuk vrolijker
Gerda..Druk met Nick..lampen aan en uit deuren los en dicht..geweldig! En met jezelf ook iets beter gelukkig! Je paps geopereerd..dan heb je idd wel even je hoofd er niet bij hè.. Dikke knuffel! Enne je valt ons toch nooit lastig! Essebes..wat een geweldig filmpje! Super! 8) Misskeita.. kom op zeg..je lucht je hart hier maar lekker hoor! Kan me voorstellen dat t niet niks is! Hopelijk steunen je ouders je ook! En die Jan van je..geef m maar een grote schop onder zn reet van mij..droplul! Dikke knuf voor jou! Juffie..sterkte vandaag in t ziekenhuis! Augustus..veel plezier vanavond!leuk! Potje? Hier nog lang niet..zie Mika pas zindelijk worden als ie naar de basisschool gaat.. Dee..je hebt prima gehandeld hoor! En leuk toch dat je t jurkje krijgt! Lindy niet zon fijn nachtje gehad..vervelend meid.. Inge..veel plezier bij je mams! Fredje..Wow 29 mei verhuizen..leukleuk! Vanmorgen even boodschappen gedaan...het is ook weer zulk lekker weer! Zometeen komt Jan thuis...die is vrijdagmiddag altijd vrij!
lekkr broodje eten in het zonnetje, genoeg afleiding: hij was zo op. vanmorgen in de stad geweest want niels wilde niet slapen terwijl hij toch om 10 over 6 al wakker was! Ligt nu net een kwartiertje te slapen, hopelijk houdt hij het lekker lang vol! heb ik ook ff tijd voro mezelf
leuke foto's van Niels en Estelle Nina heeft ook zo,n groen truitje Hema Ik ga morgen een potje kopen, ik denk dat ik er 1 ga halen met een muziekje erin Als ze dan plasje gedaan hebben hoor je een muziekje. Ik denk dat nina er dan heel de dag opzit....die is gek op muziek *proest*
Hallo meiden.. Olga.. vond het plaatje zelf ook wel grappig ! Gerda, Augustus.. leuk dat jullie je even melden na het gegil! haha GErda.. Tuurlijk val je ons niet lastig! Beterschap voor je pa en Nick is lekker ondeugend zo te lezen! Johana.. hoelang duurt de scholing die je nu volgt? Miep.. Lekker aan de wandel geweest gisteren.. Heerlijk dit weer! Jan weer lekker bij de deur.. Nog leuke plannen voor vanmiddag? Lindy.. Vervelend dat je last hebt van migraine.. En ook al lekker met Demy naar buiten geweest! @ zindelijk worden. Esmee vind het heerlijk in d'r bloote bips dus in de zomer lekker in de blote kont.. 8) Ess.. wij hebben 2 shih-tzu's..Geweldig, wat een leuk filmpje..Wat is Liv al een grote meid zeg! Haha..lekker aan het friemelen .. Misskeita.. Meid wat zal jij je k*t voelen. . Heb eigenlijk geen woorden er voor.. Enne.. lekker hier je hart blijven luchten als jij je daar goed bij voelt! Augustus.. Nick en Simon vind ik best leuk ! Veel plezier! Dee.. je hebt het slim aangepakt met het jurkje ! Enne.. leuke foto;s van je meisje en opa! Je hebt het wel correct aangepakt! Ben niet zo "streng"voor Esmee.. Sanneke.. Swaffelen ? Leuke foto van je kereltje buiten.. Frederike.. Dat is al snel! Wat gaaf! Inge.. ik heb geen wandelwagen meer maar zit er wel aan te denken. Alleen de titaniumbaby is prima als vervoersmiddel voor je meisje! Veel plezier bij je mams! ** Vanmorgen mijn broertje op visite gehad.. Lekker koffie gedronken en daarna even naar het centrum gelopen, lekker een broodje gehaald en thuis opgegeten.. Erwin was er ondertussen ook al weer.. Met een halfuurtje werken.. *** Zijn er meer kindje die zo erg last hebben van verlatings angst dat wanneer je ze op de grond zet ze meteen beginnen te huilen? ***
ZO hier net ff heerlijk in de zon gezeten demy slaapt nog steeds ik laat haar lekker liggen ze is flink aan het bijtanken nu nog even strijken en ben weer klaar voro vandaag