wat een weeeeeeeeeeeeeeeeeeer! heerlijk. mn wasje hangt al. niels heeft vanmorgen eindelijk weer tot wat later geslapen (kwart voor 7 maar hij werd ook vrolijker wakker en hij was in een tophumeur vanmorgen. heeft ook geen dutje gedaan meer vanmorgen en ligt er vanaf half 1 in. misschien is 1 dutje de oplossing! Jan was met hem naar de kamer gegaan en ik heb van 8 tot 10 nog lekker geslapen. toen ik wakker werd stond er een bakkie en 2 krentenbollen voor me klaar! lief he. Jan ligt er nog in en ik ga misschien ook wel ff nog luieren. vanmiddga gaan we nog ff weg. geniet ze allemaal!
ja gaat snel he ze worden groot. Met mij gaat goed druk met werken nu lekker weekend heerlijk met mooie weer. hoes met jouw niels word ook groot hoor
@MissK. Wat ontzettend vervelend voor je dat Jan voor onbep. tijd naar Parijs gaat. Succes en sterkte met alles en natuurlijk mag je hier je hart uit komen storten, is juist goed voor je dat je je verhaal kwijt kunt. @zindelijk worden, nou, ik heb geen idee wanneer wij gaan beginnen. In ieder geval kan Eliora niet met blote billetjes buitenlopen, want we hebben geen tuin @Sanneke, wat een leuke foto van Niels. @Gerda, fijn dat het steeds beter met je gaat en leuk om te lezen hoe goed Nick het doet, hij wordt echt al groot. @Amber, wat een leuke foto's van Jesse. @Frederike, dat is snel verhuizen, spannend hoor. @Britt, fijn dat het weer bijgelegd is met Jan. @Dee, leuk dat je een jurkje van je ouders hebt gekregen voor Estelle. Wat worden alle kindjes al groot, er lopen er al een aantal los, sommige kletsen al hele zinnen en dan zie ik dat Eliora nog niet zover is, terwijl ze toch niet traag is. De dec. kindjes zijn allemaal gewoon snel met alles. @Tugce, wat een leuke foto's van je mooie meisje @Juffie, heb je nog pijn van de kijkoperatie? En wat fijn dat het zo goed gaat met je meisje, lekker spelen met de driewieler. Nou, ik ben donderdag met Eliora naar de dierentuin geweest, ik heb er een abonnement gekocht en Eliora vond het geweldig, helaas sliep ze toen we bij de kinderboerderij aankwamen, maar dat ziet ze de volgende keer dan wel. Vanochtend zijn we lekker naar de kinderboerderij geweest (een andere dan die in de dierentuin) en dat vond ze ook helemaal leuk. Sinds een paar dagen slaapt ze door (vindt ik). Ik begin haar rond 19.30 uur met haar naar bed gaan ritueel en dan slaapt ze definitief rond 21.30 en dan heeft ze heeeel lang bij mama gedronken en dan wordt ze de volgende dag tussen 7.00 - 7.30 uur wakker. En natuurlijk zijn we aan het genieten van het mooie weer. Straks nog even een extra brood halen, dus lekekr weer het zonnetje in. Allemaal een goed weekend en iedereen een dikke knuffel van Eliora en van mij.
hello 8) ben weer terug uit de stad...wat een heerlijk weer! de schoenen van lelli kelly waren ook binnen! oude schoenen ingeleverd...= 10 euro extra korting ik heb 2 paar 21 en 1 paar 22. net ff gepast en de 21 zijn nog te groot...poeh gelukkig! ik weet dat angelina kleine voetjes heeft maar ik begon te twijfelen toen ik hier las welke maten sommige van jullie al hebben. maar...ze zijn goed en kei leuk lekker bij de mac gegeten jan is net thuis van z'n werk...nog ff opruimen en voo de rest niks.
mve....foto's van Yaeda kun je vinden op mijn hyves amber...wat super dat Stijn thuis is misskeita...wat een nare situatie..dikke knuff meid en gefeliciteerd met je zwangerschap claartje..knuff meid frederike...veel s6 met de verhuizing straks! inge...fijn weekend meid Zo ben er ook weer na een drukke week! Yaeda loopt nu erg goed en hebben haar voetjes ook laten opmeten, ze heeft maatje 19. Van de week ff kijken voor goede schoentjes. De Lidl heeft nu een leuke actie, kaartjes voor plopsaland de panne voor maar 12 euro incl parkeren. Normaal betaal je 27 euro pp en parkeren nog eens los. Dus 26 april gaan we naar plopsaland met Pascal zijn broertje, vriendin en kleine en vrienden en hun kids.
jufffie jayda haar smart trike binnen leuk hoor veel speel plezier ayse wat wordt tugce groot zeg echt een dreumesje zo de boodschappen al binnen lekker in het zonnetje gezeten demy heeft heerlijk geslapen. ik schoongemaakt en nu ff nixen fijne middag meiden het is trouwens nog heerlijk vroeg..
Jan staat op 't punt te vertrekken. Hij is nu intens met Hannah aan het knuffelen. Om 17.00 uur vertrekt zijn trein. Om half 6 ga ik naar paps en mams. Even flink uithuilen, mezelf bij elkaar rapen en een plan de campagne maken voor de komende tijd. @Salapio: was blij dat ik je gisteren tegen kwam! Bedankt voor je steun. @All: de rest natuurlijk ook ontzettend bedankt voor jullie support en lieve woorden.
Hoi meiden, Hier een lekker rommel dagje. We zijn vanmorgen even de stad in gedoken voor een (dunner) jasje(s) en nieuwe schoenen voor Loïs. We hebben haar voeten op laten meten en heeft ongeveer maatje 20(kleine voetjes!) Best een rottige maat want dat valt dus meestal onder de slofjes en dus geen harde zool maar die moet ze wel hebben nu ze zo druk aan het lopen is! Dus het zijn puma's geworden alleen moet ze zo nog even een keer goed passen (en anders ruilen en opzoek naar wat anders). Misskeita; Ik wilde even jou een knuffel komen geven en ik hoop dat je ouders je goed op zullen vangen! Straks een hapje eten bij mijn schoonouders, heeerlijk! een keertje niet zelf koken
Misskeita hele dikke knuffel meid,, heel veel sterkte de komende tijd. alieke lekker geshopt demy heeft volgens mij al maat 21 ja te kleine schoentjes zitten niet lekker. dus misschien toch nog een keer passen en ruilen
misskeita...dikke knuf meid... hebben je ouders je een beetje goed opgevangen?! frederike, binnenkort al verhuizen?! lekker hoor meid! super! Ayse...mooie foto's van je meisie! Amber...leuke foto's van Jesse in de zandbak! Jan heeft gisteren hier ook eens een zandbak gemaakt...morgen maar eens uitproberen
ZO net op de h&m site ff shirtjes besteld 6 shirtjes voor mij en 2 shirtjes voor demy voor nog geen 26 euro de kortingscodes werken nogsteeds
* zwaai* Heb alles gelezen.. Misskeita.. dikke knuf meid! Vandaag een heerlijke dag gehad op mijn werk.. Vanmorgen met een collega vreselijk aan het bikkelen geweest zodat we s'middags met cliënten naar de stad konden.. Daar lekker op het terras een ijsje gegeten! Genieten zeg, dit weer! 8) Morgen vroeg gaan we bij een vriendin van mij op de koffie. S'middags lekker relaxen.. Ik moet om 17.00 beginnen.. Ga de slaapdienst in.. Daarna lekker veel vrij..
Jayda heeft hoge koorts en lift nu bij papa in schoot te ijlen! ze piept ook! We houden haar vannacht geod in de gaten!
goedenmorgen, ow jee..hoe gaat het nu juffie? *knuff* misk ben je de avond een beetje doorgekomen? Sterkte lieverd. zo hier goede avond en nacht gehad...heb alleen last van mijn rug...hhmmm heb iets te raar gestaan gisteren denk ik.
jayda, gauw beter worden meissie! johana, balen van je rug! hier een goede nacht gehad! niels heeft tot kwart voor 8 geslapen! das nog eens wat anders dan 6 uur. (3x raden wie er wel om 6 uur wakker was...) vanmiddag naar zwolle, mn zus is jarig.
Ha dames, poeh heee....helemaal geen tijd gehad om hier te komen de afgelopen dagen. Gisteren wilde ik een poging doen, maar kwam maar tot 1 bladzijde lezen en een mini reaktie..... Vrijdagavond na het werk met mijn collega´s gegeten en naar de film geweest. Was pas om 12 uur thuis. Zaterdagochtend was jan werken tot 12 uur, dus ik met Senna in de weer inclusief wat huishouden en boodschappen. Daarna kwam jan thuis en ging ik met zwangere schoonzus naar de boekenbeurs en de prenatal. Lekker geshopt. Weer 5 boeken voor Senna mee genomen en een leuk shirtje. Was pas om half 7 thuis. Jan had Senna maar een potje gegeven en wij zijn naar de snackbar gegaan. Zaterdag avopnd uitgeteld op de bank gehangen....Vanmorgen werd Senna pas om kwart over 7 wakker, dus aardig geslapen!
Misskeita, hoe is het nu? Zijn je ouders van van de zwangerschap op de hoogte? Juffie, fijn dat de operatie mee viel. Hoe is het met jay? Goed de nacht doorgekomen hoop ik maar.... Ayse, ik zag heel lieve foto´s van je meisje! Estelle en Niels leuke spam! Frederike, wowie! Gaaf al zo snel nog kunnen verhiuzen. Is wel op het nippertje he! Britteke, fijn dat jij en jan weer helemaal vriendjes zijn! Loesie, hoop dat je weer wat beter in je vel zit meid. In ieder geval gezellig om je weer even te horen. Nanaaf, das ook lang geleden. Fijn dat alles goed gaat, maar jammer van jonathan zijn slechte slapen overdag. Amber, wat een gave tuin hebben jullie voor de kids! Jesse is dus al helemaal gewend aan het zand.