December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ga ook werken, doei doei!

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja :D

*hughughug* voor INGE

MISSK, fijn dat je ouders het nu ook weten. Hoe gaat het nu met je? En met Hannah? Heeft ze iets door denk je?

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    OLGA, fijn dat Senna weer gezellig is ... Mirre haalt ook boekjes op ... alleen moeten wij dan mee lopen ;)

BIPAt, fijn dat je je weer beter voelt :D ...

ALIEKE/PARELTJE, Mirre heeft ook een klein en smal voetje ... zit nu tussen 19 en 20 in. Ik heb bij Paul Warmer in Amstelveen hele fijne schoentjes gekocht in een speciale kinderschoenenzaak. In Leiden op de Hoge Woerd zit ook een kinderschoenenzaak. Ze waren wel duur trouwens: 45 euro :confused:

DIANE, vervelend zeg dat je tegenstrijdige diagnose's krijgt ... idd vragen om een doorverwijzing ... Ooooooooo en gefeli ;)

JOHANA. joeheoeoeoeo!

CLAARTJE, tjeeez meid wat heftig allemaal zeg. Maar met twee kids is het logisch dat de spanningen soms hoog oplopen. Even afstand is goed, maar misschien ook een keer een dagje kiddies bij opa en oma en samen een wandeling maken en even goed kletsen over gevoelens, het leven met 2 kleintjes, etc. Wat zijn jullie verwachtingen van het leven? Hopelijk kunnen jullie er uit komen (eventueel zelfs relatietherapie?). *KNUF* ... hmmm ik lees nu dat het al langer speelt. Toch een dikke KNUF

AMBER, leuke foto's! Mirre durft echt niet zo dichtbij de beestjes te komen ... op afstand heeft ze een grote mond, maar eenmaal in de buurt van koe of geit = in mama springen :)

LINDY, knuf voor jou!

MISSK, lang leve de familie!

LOESIE, Nicki niet in dr hum ... knuf!

4. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    claartje dikke knuf meid....als ik je met iets kan helpen moet je het zeggen hoor !...ik woon niet ver bij je vandaan ;)

ik snap dat niet he....dat mannen dan zo 'makkelijk' weg gaan....dat je bij je vrouw/vriendin weg gaat nou ja ok...maar je kindjes die kan je toch niet zo achterlaten...ik kan dat zelfs niet voor 1 dagje :rolleyes:

vanmiddag ga ik ff proberen te komen kletsen :D

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier alles zn gangetje. Mirre is superlief. En snotverkouden > groene kikkers *bah* en een hoestje. Maar ze lijkt er niet zo veel last van te hebben, behalve met drinken aan de tiet (vacuum zuigen gaat lastig).

Verder is mn temp gedaald, dus niet zwanger. Nu maar wachten op ongesteldheid en dan gaan we er de volgende ronde wel echt voor :D (en zit ik hopelijk met enorme zwangere pens naar Jan zn toneelvoorstellingen te kijken) ...

6. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Goeiemorgen;

Amber; Leuke foto's! Maat 20 is niet klein, klein maar fijn zeggen ze ;) maar vaak valt 20 nog onder "sloffen" en was het moeilijk leuke schoentjes vinden maar we hebben nu in iedergeval wat.

Salapio; Gelukkig hebben die meiden geen grote voeten, dat ziet er ook zo gek uit ;)

Loïs is behoorlijk druk met woordjes bezig;
    Als je vraagt wat doet de..
    Poes; Maauww
    Schaap; Beehhh
    Slang; ssss
    Varken; gugug zoiets
    Koe; boehh
    Nijntje; nijnt
    baby; tetie
    vogel; pogel
    poes; pfoef
    en overal zegt ze ja op ;)

Vind het toch best knap!

7. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Morgen,

Ik ben vandaag niet gaan werken want Jayda is nog steeds ziek en koortsig.
    Maar gelukkig eet en drink ze nog wel! Verder denk ik dat ze goed verkouden is!

Alieke;
    Jayda heeft ook van die kleine voetjes maat 19.
    Ik heb nu allerlei zomerschoenen in maat 20 gekocht.
    Lellikelly 20
    Burberry 19
    Ballerina's van replay 20
    Sandalen van replay 20
    Waterschoentjes 21 (erg groot)
    Lacoste 19

Alleen de laatste past hara nu. de rest is groot en zijn allemaal loopschoentjes!

8. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    misskeita, fijn dat je familie zo lief is hoor!

salapio, speelt eigenlijk al meerdere jaren, met ups en downs. we willen graag dat het werkt, maar dat lukt dus maar niet. relatietherapie zou hij regelen, maar ook dat is er bij gebleven, hij ziet het gewoon niet?! :(

frederike, ik zal het onthouden ;)
    hij is trouwens niet uit zich zelf weg gegaan hoor, ik heb daar voor gekozen. hij vind het wel prima zo. gaat z'n eigen gang, heeft zijn eigen dingen en thuis zorg ik voor de kinderen en het huishouden. van hem mag het ook zo blijven. ik wilde dat niet meer. het doet hem wel veel verdriet niet bij z'n kindjes te zijn. mss dat dat hem wakker schudt deze week?!

woordjes, hier sprak sven een hele waslijst en toen ging hij zich richten op leren lopen. nu is alles weer dada haha

Jayda, beterschap meissie! knuffel maar lekker veel met die lieve mama van je!

hier blijft de pech komen. ben vanochtend met de was ophangen door mijn rug gegaan en kan geen kant meer op. mijn moeder springt nu op de bus om te komen helpen, sven zal het nog even moeten volhouden tot hij naar bedje kan :) lang leve de tubbies! haha

vanacht wel raar, alleen, maar ben niet zo intens verdrietig als ik vroeger wel eens was. mss dat het door de kindjes kom, kan mezelf niet op de eerste plek zetten nu, zij gaan eerst en een jammerende mama hebben ze natuurlijk niks aan ;)

9. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Claartje lieverd, ik lees nu pas je tekst van gister!

Een hele dikke knuffel van ons!

Misskeita en nu jij! Wat hebben die mannen toch?!

10. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Claartje, lieverd ik kan niet anders zeggen dat ik het heel knap vind hoe je met de situatie omgaat! En okee de kindjes hebben niets aan een jammerende mama, als je toch even wilt "mokken" dan kom je hier je hartje maar luchten hoor! Hele dikke kus! En ik hoop toch echt dat jullie hier samen uit gaan komen hoor. Misschien wel goed dat hij ook even een weekje na kan denken en voelt hoe het is zonder jullie, hopelijk word hij hierdoor wakker geschud.
    Ook nog door je rug gegaan...meissie toch....megavettedikke knuffel!

Misskeita, gelukkig fijne reactie van je familie, daar krijg je ook weer even power van..Knuf

Salapio, jaaaaaaaaaaaa bolle buikies tijdens de voorstelling! Nog beter!
    Mirre aan de snottebellen? dat komt ook niet vaak voor he? gelukkig maar... beterschap iig..

Juffie, je lieve moppie ziek? Wat vervelend nou... Gelukkig eet/drinkt ze wel. Knuffel d'r maar lekker veel, hopelijk knapt ze weer heel snel op hoor. Heb je nog iets van je kijkoperatie gehoord?

Amber, heerlijke foto's, en inderdaad, Jesse krijgt een ander koppie, echt een heerlijk peutertje! is Stijn al thuis?

Inge, wat een pech wijffie...echt vervelend! Knuf

Frederike, wat fijn zo snel verhuizen! Yahoooo...

11. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Hey hey meiden,
    I`m back na het weekend!
    manlief was gister jarig.
    Ik had hem een truck gegeven van de technic lego, die wou hij al heel lang hihi maar dat ding was goed prijzig ( nog boven de 100 euro) dus dacht dan doe ik er gewoon lekker duplo bij voor Lot kunnen ze saampjes bouwen.Dus gister ochtend zaten vader en dochterlief heerlijk de cadeau`s uit te pakken in ons bed
    drukdrukdrukdruk

Zal eens even gaan bijlezen!

Alvast een dikke knuff voor Claarte en missK!

12. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    het is lekker om hier wat afleiding te hebben hoor! even m'n verhaal doen en dan al die leuke verhaaltjes en foto's van die kleintjes voorbij zien komen ;)

mijn mama komt vanmiddag helpen. wilde vanochtend al komen om sven op bed te doen, maar vind dat zo sneu. wil zelf ook even plat straks, neem Lasse gewoon mee in bed, en dan zit ze hier maar te zitten, das ook niet leuk.

we redden ons vast nog wel even. en als mijn mams er is even in een gloeiend heet bad! kan me er nu al op verheugen haha

13. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    missk ok dank je wel

all dank je wel voor jullie steun

even snel vanuit het zh net een foto en echo gehad en er is gelukkig niks te zien dus ben weer goed gekeurd

ga weer afsluiten

tot vanavond groetjes allemaal

14. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    maartjeh nog gefeliciteerd met je man en lekker bouwen dat zou ook iets voor die van mij zijn

15. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    claartje dikke knuffel

16. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Meiden die moeten werken vandaag..werkse! ;)

Salapio..maar je had deze ronde toch ook een soort van overgeslagen toch?
    Ik duim voor je voor de volgende ronde hoor! ;)

Juffie..Jayda nog steeds ziekjes..dikke knuff!

Claartje ook nog door je rug gegaan.hè bah! Gelukkig komt vanmiddag je mams effe helpen!

Maartje..gefeliciteerd met je mannetje! :D

Inge..gelukkig meid dat je weer bent goedgekeurd! ;)

Hier vanmorgen in huis gerommeld..Mika was om half 6 al wakker dus vroeg dagje voor hem.. :)
    Maar hij ligt er net weer in..
    Het is hier petweer..regen en harde wind..bah!

17. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Digiknuff voor Missk, Claartje en Inge ( en alle andere mama's die er behoefte aan hebben).

Hier alles oke hoor :). Weer drukdruk met niks ;).

18. vond deze zo leuk ;)

het is hier inmiddels ook echt Kl*teweer
    Gelukkig is het in huis heerlijk warm, dus vanmiddag maar lekker met een boek op de bank

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Claartje, hmmm Gerben flierefluit zich er dus een beetje doorheen? Kan me voorstellen dat je dat wel een beetje zat bent. En ook door je rug ... KNUF. Wel lekker dat je mams komt helpen!

Maartje, gefeli met Jan ... lekker aan t bouwen :D

Es, Mirre is gelukkig nog nooit (!) *klopklopklop* echt ziek geweest, wel al een paar keer verkouden.

Miep, nee we hadden deze ronde soort van overgeslagen, maar op de dag van mn ei onveilige seks gehad ... :D

Inge, fijn dat je echo ok was!

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuke foto van Nina!

Deel Deze Pagina