December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zag net tussen die gesponsorde koppelingen 'de club van wakkere ouders' staan :) ... Es ... zullen we lid worden ;)

2. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.549
    300
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    @Claartje, dikke knuff voor je. Beterschap met je rug en fijn voor je dat je mams even komt helpen.

@Inge, fijn dat je weer goedgekeurd bent.

@Miep, het weer is hier ook pet, waaien en regenen. Gelukkig vanochtend al de boodschapjes gedaan.

@Amber, wat een leuke foto's van Jesse en wat wordt hij al groot.

@Ninien, wat een leuke foto van Nina.

Eliora ligt al sinds 12.30 op bed te kletsen ipv te slapen, ik had haar er tussendoor eventjes uitgehaald omdat ze een poepluier heeft en dan gaat ze zeker niet slapen, maar nu vindt ze het ook niet zo leuk meer. Ik zie het nog eventjes aan wat ik ga doen.

Eliora ging me vanochtend helpen de vloer schoonmaken met een servetje, echt leuk om te zien en ze vertikt het gewoon om papa tegen papa te zeggen, ze blijft hardnekkig mama tegen hem zeggen, terwijl ze wel degelijk papa kan zeggen.

Een fijne dag verder.

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Goedenmiddag dames.. Ik pak het op bij vanmorgen oke? :)

Juffie.. Dat je zo van je werk thuis kunt blijven.. mijn leiding gevende lacht me uit.. :(

Claartje.. wat een toestand meid! En dan ook nog door je rug gegaan, jij kunt wel een beetje geluk gebruiken.. :( Lief dat je mams je komt helpen.

@ Woordjes.. Esmee zegt mama, papa, opa, hondje, kindje, eentje ( dan wijst ze en geeft ze aan dat ze iets wil hebben :) ) En vele dieren geluiden.. Voor ons allemaal heel herkenbaar anderen vinden van niet.. :)

Essebes.. Wat een lieve reactie voor de mama's die het kunnen gebruiken!

Maartjeh.. gefeliciteerd met je Jan! Leuk, beide met de lego bezig! :) Hoe gaat het met je zwangerschap?

Miep.. Ja, heb heerlijk gewerkt! :D Zo, die Mika die had het vroeg bekeken in zijn bedje..Hier is het weer ook pet.. Het hoost hier en het waait vreselijk hard. Niets aan..

Britteke.. Met niksen kun je ook erg druk zijn! :) Leuk weekend gehad?

Ninien.. leuke foto van Nina..

Het werk er weer opzitten, dacht ik.. Nou belde vanmorgen een collega dat ze ziek is en er zijn nogal wat zieken dus.. Ik heb me maar weer opgeofferd :rolleyes: Morgen nog een late dienst extra werken.. maar dan ben ik vrijdag vrij en hoef ik volgende week donderdag pas weer.. :confused:

Esmee is ziekjes.. Erwin is gisteravond de hele avond met haar in de weer geweest.. En ik zat op mijn werk.. oh wat was ik graag naar huis gereden.. Gelukkig is Esmee uiteindelijk wel gaan slapen.. En heeft Erwin een rustige nacht gehad.. ik heb ook redelijk geslapen dus voel me wel oke..

Vanmorgen al weer druk geweest in huis.. De bedden verschoont.. De grote boodschappen gehaald, wasje gevouwen en lekker aan het poetsen geweest..

Esmee was om half 12 al weer moe en wou geen brood.. Dan maar zonder naar bed. Zal strax als ze wakker word even kijken of ze nog wat wil..

Wat ben je met een paar dagen lente zon verwend he? Dit weer val dan zoooooo tegen! :rolleyes:

4. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Judith, mijn weekend was oke... Zie hieronder.
    Wat werk je trouwens veeel! :confused: Knap hoor dat je t kan combineren allemaal.

Zaterdag naar de film geweest, Watchmen ---> wat een vage film?!?!?! :(
    Gisteren even naar Rosada geweest, outlet shoppen maar ze hadden eigenlijk niet veel soeps. Wel geslaagd voor een paar kraamkadootjes.
    Vanmorgen hier ook al aan de poets geweest. Sam wil niet slapen, nou dan helpt ie maar mee haha.
    Sam is ook niet helemaal lekker. Die weersveranderingen doen hem niet goed. HIj heeft al een paar dagen soepoogjes. Rode dikke ogen en er komt gelig spul uit zijn ooghoeken. Hij heeft er vooral last van als hij gaat slapen... als hij ligt misschien?
    Ik belde de huisarts voor een oogzalfje maar moest toch komen. Straks om 15:50 moet ik.

Verder weer babynieuws hier... Vriendin van me is mama geworden van een meisje. Demi Lynn... Leuk hoor al die beebjes in de omgeving (EINDELIJK ben ik niet meer de enige).

Hihi heb ik gelijk effe geupdate :).
    Kom straks nog effe langs. Ga nu effe dweilen en ons omkleden. Ik en Sam lopen nog in pyjama :oops:

5. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Eerlijk gezegd, ik heb me ziekgemeld!
    Voel me eigenlijk ook niet zo lekker. 2 slapeloze nachten en heb zo'n koppijn. Heb daarnaats last van bloedingen en blaasontsteking!

Dus ik ben ZIEK :)

Ff serieus als Jay niet ziek was was ik wel gaan werken. Voral op zo'n grauwe dag!

6. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Jufffie, [-X Lol :)

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Britt.. ja ik werk vrij veel op het moment.. Maar vind het ook wel lekker hoor.. Misschien dat ik strax nog wel voor een groter contract ga.. Er gaat een collega weg en er komt dan 50% vrij.. Werk nu zeker 10-20% boven mijn contract dus waarom dit niet uitbetaald krijgen ipv die stomme + uren.. :rolleyes:

Je hebt een leuk weekend achter de rug.. Ach, je mannetje snot oogjes.. Succes bij de dokter strax!

Juffie.. Foei toch! :)

Net al even snel de honden een plas laten doen.. jeetje wat een weer.. :confused:

Esmee slaapt al vanaf kwart voor 12.. Ze is echt niet lekker..

Morgen moeten wij voor de prikken.. Heb het een maand kunnen uitstellen maar morgen kom ik er niet onder uit.. ben ik bang.. :oops:

8. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Judith, je hebt gelijk...centjes zijn beter te besteden dan + uren :).

Het is echt rotweer ja... geen zin om naar buiten te gaan. Ik heb er niet veel te zoeken ook behalve dat ik naar de huisarts moet zo bleeeh

9. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ninien..wat een leuke foto! :D

Salapio..ah dus toch een klein gokje gewaagd zeg maar.. :)

Pareltje..Eliora je lekker aan t helpen met poetsen.. ;)

Judith..morgen ook weer werken..nou ja als je daarna vrij bent is ook wel lekker..toch? ;)
    Wat vervelend dat Esmee zo ziekjes is..bah! en dan morgen ook nog prikjes..

Britteke..even langs de huisarts..hopelijk kan ie er wat voor geven..zo vervelend zere oogjes..
    en geshopt voor kraamcadeautjes..leuk!

Het is hier ook nog steeds petweer...en ondertussen is Mika aan t wakker worden..
    dus die ga ik uit bed plukken..tot later... ;)

10. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0

:) :) :)

Ja laten we er maar een lekker lolletje van maken! hihi... ;)

11. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    MvE, Ahhh je meisje niet zo lekker, gaat het vandaag al iets beter? En gelukkig was ze in goede handen bij je mannetje. Pfff weer een extra dag werken, maar wel een paar dagen vrij in het vooruitzicht, da's wel lekker.
    "vroegah" werkte ik ontzettend veel over, maakte 80/90 in de week (niet heel het jaar door hoor, maar vooral in het zomerseizoen)
    Ik kreeg alles uitbetaald, heeeeeerlijk! Voor +uren had ik het zeker niet gedaan, had nml niet eens de kans gekregen om ze op te maken :) Mijn vakantie dagen kreeg ik niet eens op.
    Hoeveel uren zou je willen gaan werken? Als het kan, lekker doen hoor!

Britt, heeej girl! Is het al weer gezellie thuis? En je minimannetje niet zo lekker, balen! Liv blijft hier ook maar snotteren, word er gek van..

Miep, Watskebeurt met Mika? is tie een vroeg vogeltje aan het worden? :)

Pareltje, scahttig he dat poetsen? liv kan d'r ook wat van ;) Enne ik ben tegenwoordig geen mama meer maar Mapa... :) Papa is d'r favoriete woordje ;)

12. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Zo, al mijn huishoudklusjes weer gedaan, visite gehad, boodschapjes binnen (kon 2x terug, was m'n pinpajes vergeten suffie...)

Ga straks naar m'n papa & mama, heb ff geen zin om in m'n up te eten. Gelukkig kan ik altijd wel aanschuiven ;)

Gister naar Blijdorp geweest, was super leuk en heerlijk weer! alleen wel ernstig druk hoor..
    Liv is nog op d'r snuffertje gevallen, ze heeft nu een paar schaafplekjes op d'r toet, zielig hoor maar het valt wel mee...
    We hebben meteen een hele leuke witte slingeraap (pluche hoor dames ;) geen echte...) gekocht. Hij is echt zo heerlijk zacht! Liv vind hem heel leuk.

13. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik heb me net weer beter gemeld!

Voel me zo gevangen in mijn eigen huis. Dit gevoel heb ik al sinds gister. Dat komt omdat ik een klein beetje in de put zit. Mama zit in Marokko en ik mis dr. Manlief gaat aankomende zondag voor 10 dagen erheen. Ik wil ook mee, maar dan zonder Jayda. Maar dat kan helaas niet. Kan niet zonder mijn Jaydaatje. Samen uit, samen thuis!

Ik ga nu koken. ATWT kijken en dan ff naar Paps.
    Vanavond lekker hangen op de bank met manlief en als hij naar bed gaat ga ik mn lessen voorbereiden!

14. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ess, Hoe kan jij in Godsnaam he pinpas vergeten? Hahhahahahhaha je lijkt mij wel toen ik zwanger was van Jay. Was blij dat ik mn buik niet ergens anders vergat (hihihi lol)
    Tip; Sta heel vaak stil en denk na; Ben ik niks vergeten?

Britt, ik ga nuuuuuuuuuuuuu SMS-en!

15. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik heb opeeeeeeeeens zooooooooooo'n winkel-shop-drang...
    Maar kan niksleuks vinden op I-net...

Ik dnek dat ik Rotje maar eens gauw ga opzoeken. Zara zal hele leuke dingen hebben voor Jayda. Zomerkleding voor Marokkooooooooooooo!

16. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ja wat een suffie ben ik he Juffie.. ;)
    M'n pas zit normaal altijd trouw in m'n porto, maar had hem gister los in m'n tas gegooid.
    Ik ben altijd vreselijk vd dubbel check, vergeet eigenlijk nooit iets...(neem meestal teveel zooi mee :) )
    Enne, het is ook mega bagger saai weer, dan voel je je ook sneller opgesloten in huis...
    Als het nog niet gaat moet je lekker thuis blijven hoor!

17. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

En nu ff rennen naar mn Jay en lekker knuffelen!

Psssstttttttt oeps ik bedoel PS

Ik zoek leuke zomerschoentjes in het wit voor Jayda. meer in de richting van sandalen. Zag zulke leuke, maar die zijn duur...

18. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ik ben er toch niet helemaal over uit met de uitnodigen voor het trouwen.
    Wil het eigenlijk wel via de mail gaan doen, maar dan net even iets origineels...hmzzzz wat?...
    iemand leuke idee'tjes?

19. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Mijn zusje deelde samen met haar man kopers uit met een strikje erop. Je maakt hem open en je rolt de uitnodiging als het ware uit.
    Uitnodiging was in vorm van een deftig gedicht...

Ik deelde alleen maar uitnodigingskaarten uit! Ook via de post!

Deel Deze Pagina