December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Maartjeh...leuke foto's opgehaald! en nieuwe schoentjes..leukleuk! :D
    ook een dikke knuffel voor jou hoor meid!

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

maartjeh.. jij ook een dikke knuf nodig meid! Ga zo even op je hyves neuzen..

Miep.. De kiezen prikken dus al wel.. En de Fisher Price is i.d. overal voor 50%.. Leuk he?

Esmee slaapt nog.. En ik ben misselijk van de bokkepootjes.. mocht van Sonja.. :rolleyes:

3. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Kan momenteel alleen ego-praten :oops:
    Gister heeft Jan gebeld. Moeilijk hoor. Was meteen weer flink in de war.
    Ik ben zo verschrikkelijk moe. Zit nu op mijn werk tussen 5 stapels toetsen die nagekeken moeten worden, maar er komt niets uit mijn handen. Denk erover om me morgen ziek te melden.
    Ga straks even snel bij de HEMA en WE shoppen voor Hannah. Beide winkels hebben een extra koopavind met heel veel korting!

4. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    claar fijnd at gerben terug is..nu hopen dat er wel iets verbeterd en idd naar therapie.

judith wat rotverhaal van je cliënt...brrr sterkte..

miep je bent niet leeggelopen zo te lezen...;) dat heb je voorlopig weer achter de rug :)

euhmeuhmeuhm...kweetutnietmeer....allemaal dikke knuf dan maar.

jaaa ik heb eindelijk nieuwe schoentjes...de oude konden echt niet meer ze waren wat te klein en te zacht nu ze loopt gaat ze ernaast lopen zeg maar...maar nu dus eindelijk geslaagd :)

uitgaan, ik ben zowieo niet zo'n uitgaanstype dus mis het helemaal niet...manlief overigens ook niet al gaat die nog wel eens een avondje bieren bij vrienden...vind ik echt prima. We zijn vorige week samen naar een feestje geweest..maar we nemen zowieso vaak bewust tijd samen (door uitgebreid te koken als kleine op bed ligt etc etc) we praten heeeel veel dus heb ook helemaal niet het idee dat we uti elkaar groeien (weet gewoon dat ik het erg met hem getroffen heb ;) )

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Judith, getsie wat naar van die client zeg....en je bouwt zeker een band op, dat herken ik heel erg hoor! Meestal kan ik werk en prive goed scheiden, maar heb nu ook een geval (voornamelijk moeilijkheden met ouders) wat ik slecht uit mijn hoofd kan zetten.
    Gave Abraham trouwens! Wordt vast een gezellig feest! Wat hebben jullie (jij) nog meer geregeld voor hem....een bijzonder kado?

Loesie, fijn dat je je al iets beter voelt na de gesprekken met psycholoog. Hoop dat je snel weer helemaal de oude bent wat dat betreft....

Hier ook de hele dag regen, hagel, wind en tussendoor soms eventjes droog.....

Dee, ben je dan een dagje vrij, of een dag langer in je oude funktie?

Maartjeh, lief dat Lot nieuwe schoenen heeft gekregen! Dus de foto´s van Bell foto zijn wel leuk geworden. (heb geen hyves) Wij hebben toen ook van Senna leten maken toen hij 9 weken oud was. Wel twee dure gekocht, maar eigenlijk zijn ze helemaal niet zo mooi. Beetje grauw van kleur en we maken zelf eigenlijk veel mooiere....ach ja....

Miep, makkelijk doen met eten betekent chinees of patatjes halen zeker!

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Misskeita, misschien wel fijn om jan gesproken te hebben, maar ook erg dubbel denk ik. En dan nog al die toetsen. Meid....dat je uberhaubt naar je werk bent gegaan. Ik snap wel dat het voor afleiding zorgt hoor....Maar je moet nu naast je werk ook nog eens extra aan je jezelf denken en voor Hannah zorgen en het huishouden doen. En dat terwijl het best een emotionele periode voor je is. Straks even verstand op nul en lekker shoppen, dan hannah halen en heerlijk knuffelen. Vanavond tijd voor jezelf. Misschien even bellen met een vriendin of je mams en morgen lekker eens een dagje thuis blijven!

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Johana, leuk geslaagd voor nieuwe schoenen voor dani!

Hier wordt ook echt voor tijd samen gezorgt. Al moeten we elkaar er soms wel even aan herinneren. Samen op de bank met een filmpje en wat drinken is al heerlijk. Uit eten met vrienden of een verjaardag of feestje en vooral soms ook even apart weg gaan of een dagje voor jezelf is belangrijk! Maar ook een dagje weg met zijn drietjes kan ons al het 'vakantie'gevoel geven.

Ik ga zaterdag met vriendinnen naar de sauna in Almere, heerlijk, kan er echt naar uit kijken!
    *Dee, ben je bekend met de sauna?*

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Even terugkomen op het voeren van een uiterst hoogstaand telefoongesprek met je zoon of dochter....

Ik vind dat zo lief! Zowel om hem aan de telefoon te hebben als om te zien hoe hij reageert asl ik hem de telefoon geef om met pap of opa te praten.

Van de week belde ik toen Senna 's avonds in bad zat en hij was helemaal blij om me te horen. Hij zei de hele tijd 'mama' en toen ik dingen ging vragen zei hij steeds het laatste woord na (badje, spetteren, slapen, flesje) en gaf hij een kusje tegen de telefoon. Ben dan helemaal gelukkig!

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Er wordt er eentje wakker na 2.5 uur slapen, dus ik ben weg! Nog even een boodschap doen straks....

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith..ah overal korting..das leuk! :D
    En wel lief van Sonja dat je zomaar bokkepootjes mocht eten..tot je misselijk werdt. :)

Dee..heel veel sterkte morgen hoor! We denken aan je!
    Hopelijk valt t allemaal mee! ;)

Misskeita..wat kut meid! Ik zou echt even tijd voor jezelf nemen..
    Dikke knuffel! Effe lekker shoppen vanavond..lekker andere gedachten krijgen!

Johanna..nope gelukkig niet leeggelopen.. :)
    En ook geslaagd voor schoentjes..leuk!

Olga..idd makkelijk eten..betekent meestal patatjes..of chinees..zat nu te denken aan vissie..of zo.. :)
    En lekker zaterdag naar de sauna..leuk!
    Lief is dat hè..als ze zo brabbelen aan de foon!

Hier is er eentje ondertussen wakker geworden..speelt nu even lekker op t kleed..
    *lees rotzooi maken..* :)

11. MamavEsmee

Maartjeh.. leuke foto's!

Essebes.. wow wat een heerlijke foto's van Liv!

Johana.. Fijn dat je bent geslaagd voor schoenen, kan Danielle lekker weer rond stappen!

Olga..Fijn om herkenning te krijgen van ook een zorgmiepje.. ;) Voor mijn vader hebben we een kaasplateau gemaakt met verschillende kaasjes in vacuum.. droge worsten, een fles Campari en 2 kaartjes voor een band wat hij heel leuk vind en geld voor drankjes etc...Esmee heeft vanmiddag nog samen met mij een schilderijtje gemaakt. Een handafdruk en verder lekker gekliederd... Hebben we met alle kinderen gedaan.. heb nog 2 broertjes en een zusje. Wat lief dat Senna zo lekker kletst aan de telefoon! En af en toe met vriendinnen leuke dingen doen vind ik ook belangrijk en geniet hier ook echt van!

Miep.. lief van sonja he? :D

Misskeita.. ziek melden en lekker ego dingen gaan doen. Genieten van je meisje!

Bij de action vanmorgen zandvormpjes gekocht voor Esmee.. Ze vind het prachtig..

**

Ga even stofzuigen want Esmee is met haar maatje 21 op haar nijntje koekje gaan staan.. :(

12. [​IMG]

13. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    hey meiden,

ik snap er niks meer van, drie keer met cb positief. een keer kv en twee matcare (incl vanmiddag) negatief. ik ben zo broerd als een kat, maar nog niet overtijd is dit niet raar? Wat is het nou!

14. MamavEsmee

Miep.. mika ook lekker aan het rotzooi maken.. Zolang ze zich vermaken! ;)

Dee.. zal ook aan je denken morgen! Hopelijk valt het mee..Werkse nog even!

Zo, de kamer is weer netjes.. Esmee heeft me goed geholpen. :rolleyes: :)

Ninien.. Jeetje wat is nina lenig.. :confused:

15. zo doet ze dat...

als ze dan dr voet op de rand heeft hijst ze zich op en kukelt ze erover heen.

Nu wilde ik de la er onder uit halen, maar er zit nog een plaat hout tussen.
    Vanavond maar even met Jan overleggen of k die er tussen uit ga zagen.... :cry: wilde de box verkopen als Nina er uit is.
    Maar dat gaat niet lopen als tie gesloopt is :(

Maar dat kind de hele dag over de vloer zie ik ook niet zitten [​IMG]

16. MamavEsmee

Dianne.. ik heb geen flauw idee meid.. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

Esmee heeft een kerstmuts en deze legt ze steeds boven op de kop van de hondjes.. En lol dat ze heeft.. :)

17. MamavEsmee

Het is zo leuk te zien dat de honden Esmee ook steeds meer accepteren.. Esmee gooit de speeltjes weg en de honden halen ze weer op.. :D

18. Idd heel raar dianne...

Cb heeft toch volgens mij wel meer hcg nodig om positief te worden.

Misschien wel geweest en nu niet meer :(:

Haha Juud,met een kerstmuts.... hier zit Nina zich te vermaken met een kaasstengel

19. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ninien, dan zou ik toch een bloeding moeten hebben gehad?

20. die komt dan misschien nog, je was toch ook nog niet overtijd...

Deel Deze Pagina