ik kom me ook ff vlug melden! heb alles bij gelezen maar ben eigenlijk alles weer kwijt oja... @judith: waar heb je dat gelezen van de fishier price? ik heb ff gegoogeld maar ik kon het niet vinden 8)
Dianne, wat onzeker allemaal..Wanneer zou je NOD zijn? Ik denk dat je toch echt even moet wachten tot je een paar dagen over tijd bent. Juud, wat heb je een jonge papa, leuk! En erg leuke kado's hebben jullie verzonnen (mmjammie lekker kaasplankje). Wat vervelend van je client, laten we maar hopen op een goede afloop hoor, en tuurlijk neem je dat toch mee naar huis, na zo'n lange tijd heb je gewoon een band met elkaar, knuf.. Ninien, ahhh joh...niet gaan zagen in je box, lekker verkopen. Laat die kleine smurf maar lekker los lopen, heerlijk.... (hier btw ook een hyperactief meisje dat ook heel graag OVERAL op klimt hoor... Momhairy, leuk weer even wat van je te horen. Miep, ahhh liefje toch...dat vervelende bloedprikken ook! Nou je hebt het stoer gedaan hoor! Knuf... Loessie, fijn te horen dat het wat beter gaat meis, is niet niets wat je allemaal mee hebt gemaakt. Amber, niet ziek worden hoor meis, beterschap! En Jesse zijn bedje nog niet op de laagste stand? Ik ben een beetje aan het rondneuzen naar een leuk nieuw bedje voor Liv, nog niet voor nu hoor, maar als ze ong 2 jr is...kan me maar alvast orienteren toch? Olga, o, jee... Senna nu de "ik weiger te eten fase" , wel lekker trouwens rookworst, als ik Senna was had ik toch nog een paar happen genomen hoor! Dee, hele dikke knuffel voor jou, is niet niets hoor een operatie...ik hoop ontzettend dat het heel erg gaat mee vallen. Laat je maar lekker vertroetelen...dikke kussss claartje, heb zo met je te doen...hoop dat het goed komt hoor!
O ja schiet me weer wt na binnen Essebes leuke foto's van de dieren tuin van jullie op je hyes. Salapio je man komt vandaag terug toch,,moeilijk he even zonder je man, en Mirre zonder papa. Dee sterkte morgen met de operatie
Senna was na zijn badje nog klaarwakker! We hebben dan ook met zijn drietjes gestoeid op het grote bed. Nou ja....eigenlijk deden jan en ik helemaal niks, maar Senna leek wel hondsdol ofzo....wild dat hij was. Staan en vallen en rollen, zwaaien met zijn armen, lachen en ondertussen boekjes lezen en dierengeluiden maken. Kind is af en toe helemaal niet goed! Daarna beneden nog een flesje en boekjes gelezen. Nu net pas op bed gelegt....Hoop dat het stil bolijft en hij morgenochtend pas weer van zich laat horen. In het boekje van Boe zegt de koe van Dick Bruna is Senna helemaal gek op de ´bij´. En de uil vind hij ook helemaal leuk. Dat zijn nou niet de standaard beesten.....
Gerda, kunnen jullie alle spulletjes van Nick nog wel kwijt in huis? Je lieve ouders en zus geven zoveel kadootjes weg! Wat een gaaf filmpje weer. Hij rent echt hard en schopt heel doelgericht! Gelukkig kan jij langzaamaan ook steeds meer dingen doen. Ess, en hoe was jou woensdag?
Olga nog elkker even gespeeld ,,leuk het stoeien En Nick heeft inderdaad ergveel speel goed teveel. We gaan opruiming houden morgen. En Kleding hebben we al opgeruimd morgen komt mijn nichtje 7 dozen kleiding ophalen . Voor haar zoontje van 5 maanden Sanneke hoe was jou dag
Olga, heb een lekker woensdagje gehad hoor,vanmorgen naar de tandarts geweest, jekkes... Daarna nog een beetje geshopt. Vanmiddag heb ik hier in de voortuin gezeten, wel een aardig windje maar ook af & toe een beetje zon. Er waren ook andere kindjes aan het spelen dus Liv heeft zich goed vermaakt. Ze kreeg ook alle aandacht omdat ze de jongste was, soms teveel en zette ze het even op een brullen, alsof ze wilde zeggen: opzouten allemaal! Liv is flink aan het praten de laatste tijd, erg leuk! Ze geeft nu ook aan als ze naar bed wilt "lapen" (=slapen), wel erg makkelijk...
miep, bloed prikken, auwie. hopelijk heeft het geen pijn gedaan. Heb ik het gemist of heb je niet verteld waarvoor t was? hopelijk niet ernstig. juffie, sterkte met je lange avond! ninien, ai nina uit de box gevallen. Ik snak naar de ruimte die het geeft om de box weg te doen, maar niels kan er ook nog heerlijk in spelen, dus hier blijft hij nog ff staan. dee, sterkte met je operatie. Wat is er precie smet je voet? olga, senna chaggie... hmmm sprongetje? kiesjes of gewoon UN FASU
esmee: ga es eten! mve, leuke opblaaspop! momh. Haai! leuk dat je je even meldt! knuffie voor mika en jezelf natuurlijk claartje, relatietips heb ik niet echt. En relatietherapie heeft hier een paar jaar geleden een boel lucht gegeven, dat vind ik ech teen aanrader. alieke, lois ook al zo'n klauterdreumesje. Niels kan inmiddles ook op de bank... en hij wordt steeds sneller dus ook maar de 'gevaarlijke' kastjes beveiligd.
French.. kan het niet terug vinden over fisher price maar het had in de krant gestaan! Voor de rest * zwaai** Lekker met Erwin op de bank.. bak Ben & Jerry's
Raar met je haardag op school was heeeeel leuk! ik had een pruik uit de verkleedkist op school geplukt en daar nog staartjes ingedaan. zal ff de link plaatsen naar de foto's.
Ik moet even klagen hoor.. Werk belde al weer of ik niet morgen een extra slaapdienst kon draaien of vrijdag avond toch mijn late dienst.. Word er helemaal gaar van. Heb nee gezegt.. best moeilijk voor mij maar ik heb het idee dat ik alleen maar aan het werk ben op het moment.. Met de cliënt gaat het nog niet beter, eerder slechter..
Ninien..ohhh wat is ze lenig! Dat is idd uitkijken! Enne ik zou zeggen slopuh! Dan heb je er nog even plezier van! Dianne..ik zou gewoon smorgensvroeg nog een testje doen..en anders gewoon even de huisarts bellen.. Die kan misschien wel duidelijkheid geven Judith..Esmee druk met de kerstmuts! Geweldig! Ohh ben & jerrys..moet ik toch ook maar eens meenemen deze week met de boodschappen! Maartjeh..thanks voor de link! Enne leuke fotos zijn t geworden! Amber..ziek.bah..Beterschap meid!dikke knuff! Olga..Senna weer slecht gegeten..hè bah! Maar gelukkig wel heel goed te spreken vanavond..leuk is dat hè..als ze zo gek doen! Gerda..fijn dat t goed gaat! En gezellig naar de makro geweest! Wat een geweldig filmpje! En Nick alweer zo verwend..lieff! Lief dat jullie je nichtje alle spulletjes geven! Essebes heerlijk in de tuin gezeten..hier was t niet zulk mooi weer helaas.. Enne moest de tandarts nog wat doen? Sanneke..ik heb de link nog wel bekeken..maar ik kon jou er niet bijvinden! Zag er wel heel gezellig uit! Iedereen deed wel mee hè! Geweldig hoor! 8) Hier even weer lekker even 24 gekeken..en net bijgelezen..alleen t forum ligt er elke keer af.. Zo lastig..maar t is weer gelukt! Mika had vanavond echt last van zn kiezen..dus maar een zetpil erin gedaan..