Judith..goed dat je nee hebt gezegd hoor..kom nou..er is meer als alleen maar werken hoor! en wat naar van die cliënt..
Miep.. hopelijk gaat Mika lekker slapen hoor! Leuk, weer 24 gekeken.. Natuurlijk is er meer als werken.. heb 5 dagen achter elkaar gewerkt.. Maar daar kijken ze dan niet naar.. Collega zag alleen dat ik er 7 vrij was.. Nou, waarom zou dat dan zijn.. Uhmmm.. omdat ik al zo veel heb gewerkt misschien Heb even heel veel frustratie.. De cliënt moet er nu niets over heen krijgen want dan is het aflopend.. Ze is even oud als mij.. altijd een donder.. ( ze heeft Down).. Wanneer krijg je uitslag over het bloed.. Hopelijk is het allemaal goed.. Morgen lijkt het weer een prut dat te worden qua weer.. Nog plannen of lekker bij huis? Ik ga zo afsluiten..
Judith..nou idd als je al zoveel hebt gewerkt..kom nou..ik vindt t goed dat je nee hebt gezegd hoor! en wat ontzettend naar van je cliënt....en nog zo jong dan hè.. Uitslag zal ik volgende week wel horen..zit geloof ik meestal een week tussen toch. Ehm plannen voor morgen..denk boodschappen doen..de grote.. voor de rest niks..effe kijken wat t weer doet.. maar als t petweer wordt..gaan we niet veel doen..denk ik.. Jullie nog wat in petto voor morgen? en nu ga ik echt afsluiten.....trusten..
morge... en dianne? je nod toch vandaag? spannend. amber: ziek maar goed uit hoor.... anders lig je zo weer in de lappen mand. gerda: wat een gaaf filmpje man. hij kan echt leuk voetballen. misskeita: ik wil jou ook nog heel erg feliciteren met je zwangerschap alleen erg balen dat het niet lekker gaat met jan en jou.... en claartje jij ook een dikke knuf omdat het allemaal niet zo lekker loopt.... miep: hoe is het prikken gegaan? of heb ik dat berichtje nu weer gemist. kelly: van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid....HIEP HIEP HOERA!
moggu! hier niels al om 6 uur wakker en toen hij eruit was, vreselijk chaggie. alleen maar krijsen en niet willen eten, dus om half 8 in bed gelegd. na een halfuurtje wou hij er wel weer uit. hij is iets gezelliger gelukkig en heeft lekker gegeten. mika zo n last van zn kiesjes. knuffie mve, groot gelijk dat je nee zegt hoor. je bent gekke henkie niet toch?
Mirre loopt los! Al sinds dr 1ste verjaardag af en toe een paar pasjes, maar nu heeft ze echt de smaak te pakken ego nu mirre aandacht
Mirre heeft trouwens wel verschrikkelijk slecht geslapen. Werd om 0u, 3.30, 4.15 wakker (de laatste keer een uur bezig geweest ... zal wel een beetje hyper zijn van het kunnen lopen? Hadden jullie kids dat ook (ze komt nu aanlopen met een boekje *smelt*)
Salapio... LEUK HE ! Miep.... Wat zielig voor je ventje! Die rot kiesjes ook En we hebben besloten om de box heel te laten, want als er geen bodem meer inzit, kan ze hem zo van de plek afschuiven.... Sanneke....hier ook wel eens dat ze superchaggie uit bed komt en niks wil, maar dan trekt ze na een minuut of 10 wel bij. Dianne.... hoe ist? MVE.....leuke opblaas abraham En idd goed dat je een keer nee hebt gezegd. Anders kun je straks altijd komen. Kelly....VAN HARTE MEID!
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=145617 misschien staat hier iets in over LP aanbieding
Goeiiiieemorgen! *Loïs is hyperrrr whoooee* Gisteren weer op controle geweest. Alles zag er goed uit en gelukkig geen last meer van een blaasonsteking gehad *klopt af*. Mijn bloeddruk is nogsteeds netjes laag zeggen ze, 50/110. Jeetje alweer 22 weken.. gaat nu wel erg hard moet ik zeggen! Nog 12 weken en ik mag met verlof. Ohja gisteren besloten wat we doen met een wandelwagen/duowagen. Binnenkort gaan we de quinny buzz halen en een meerijdplankje en dan is het tegen die tijd bekijken wat Loïs wil, ze vind het namelijk nu al erg om in de buggie te zitten.. Als ik toch een duo wagen nodig heb haal ik er dan wel 1 want vind het zonde om er nu 1tje aan te schaffen en straks niet te gebruiken. Salapio; Jippie! GO mirre! :-D
ninien: nog niet ongie.... test was negatief, Ik denk dat ik moet wachten op me ongi. Maandag een afspraak bij de dokter. Mijn hormonen zijn al maanden flink in de war..
Dianne; Jeetje Is ook niet leuk zoals het nu gaat! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en die rot hormonen snel op een rijtje komen te staan!
tjee, vind het wel vreemd , eerst een paar positest en nu allemaal negatief en ook nog geen ongie... laat dat nu dan maar komen...
ik was net op school , en in de klas lag een map(lag open) bij de juf op het bureau en daar stond de naam van Nienke in, en uitroeptekentjes erbij, samen met het wordt contactavond en rapport. Ben nu zo benieuwd of we moeten komen , en wat de reden is dat we moeten komen.... Ze doet het volgens mij best goed op school...
Ik heb gisteren trouwens de zoom duo wagen gezien in de winkel (waar amber laatst een plaatje van plaatste) He is wel een geweldig ding stuurd erg makkelijk alleen ik lijk wel een trein, erg wennen zo'n lang ding! Als ik een duo nodig heb haal ik die.
wat hebben jullie veel gekletst! wilde even snel bijlezen, maar gaat me niet 1,2,4 lukken haha zo Sven oppikken en mijn mams en dan even door naar assen, boodschapjes doen, winkelen etc. gaan een andere constructie bedenken voor het babynestje van lasse in de duowagen, kind ligt zo weg gestopt, zielig gewoon, hij wil juist mee kijken en dat lukt nu niet. dus gaan zelf een matrasje maken onder de voetenzak. en mijn ouders even helpen met het gevecht tegen oxxio. hadden eea aangevraagd, gebruik gemaakt van de opt-out periode van 7 dagen, maar oxxio heft ze toch overgezet. essent heeft ze terug gehaald, maar oxxio blijft afschrijven. en mijn arme mams krijgt nu de schuld van mijn paps. dus ga me er even mee bemoeien!