hai meiden kom even zwaaiieen moetzo autorijden en heb onwijze hoofdpijn beetje minde rmaarja gaat wel weer over.. zal vandaag er weinig zijn druk druk druk thuis bezig heb wel bijgelezen DOEEEEEEEEEEEii zwaaaaaaaaaaaaaaaii
lindy: moet je niet even naar de ha met jou hoofdpijn, je heb vaak hoofdpijn toch? of komt het van de narigheid van deze week? ja ninien idd. laat maar komen. Ik ben ook benieuwd naaar je ouderavond wat zou het kunnen zijn? alieke: die wagen was idd erg mooi!
niels heeft sinds hij loopt dat hij s nachts onrustiger is... de eerste maand ofzo heel erg en ook niet alleen willen zijn nu gaat het wel stukken beter en heeeeeeeeeel knap van mirre! =D>
haha ik kwam er net achter dat ik als enigste mijn briefje niet terug had ingeleverd, iedere ouder moet naar school komen
@Salapio: GO MIRRE! Hannah was ook 's nahts heel onrustig toen ze net kon lopen. @Dianne: laat de dan ook maar komen. Goed dat je naar de dokter gaat hoor. @Ninien: mmm, een uitroepteken bij de naam van Nienke. Kan me goed voorstellen dat je nieuwsgierig bent. *** Gister heb ik mijn situatie uitgelegd aan mijn teamleider en we hebben samen besloten dat ik een dagje thuis blijf. Ik heb zo'n pijn in mijn armen. Al die spanning natuurlijk. Geniet ontzettend. Heb Hannah ook thuisgehouden van het KDV. Even lekker samen zijn.
haha ninien, gelukkig niets ergs! ik zal me ff optuten en omkleden en dan ga ik werken tot 2100 uur en dan morgen weer om 0800 bleh...
hey allemaal! Ik ben allang niet geweest maar had er ook eigenlijk niet de zin in met al het gedoe hier thuis maar vanaf 26 mei is alles weer normaal hier! onze buurman word zn huis uitgezet dan zal ik wel vaker weer de tijd hebben om hier weer te kletsen mijn hoofd heeft er de hele tijd niet echt na gestaan. Met de zwangerschap gaat gelukkig alles goed maar ben wel nog steeds bang dat ik straks weer in het ziekenhuis lig hopenlijk deze zwangerschap niet. wie is er nu al zwanger of is aan het proberen? zag al een paar berichtjes voorbij komen van positieve testen
Goedenmiddag meiden! Miep.. hoe is het vannacht gegaan met Mika? Dianne.. vervelend, vanmorgen weer een nega test..Kan me voorstellen dat de onzekerheid nu frustrerend is! Werkse meid! Momhairy.. wat heb je een lange cyclus zeg! Pff.. Sanneke.. gelukkig Niels weer wat gezelliger! Enne.. Nee, ben gekke henkie niet nee! Salapio..wat goed dat Mirre los loopt.. Hier ook erg hangend aan mama sinds ze los loopt maar sinds deze week gaat het heel goed.. Heeft zo'n 4 weken geduurd! Alieke.. fijn dat de controle weer goed was! Ninien.. fijn dat het ! Probleem is opgelost! Claartje, veel plezier vandaag! Lief dat je je moeder even helpt! Lindy.. succes met autorijden! Wanneer moet je weer afrijden? Wat de begravenis mooi? Misskeita.. Lief dat je teamleider met je meedenkt en dat je een vrije dag hebt vandaag! Kan me voorstellen dat je nu extra geniet van Hannah! Mamabeer.. Fijn dat de buurman eindelijk ophoepelt! Goed te lezen dat het voor de rest goed gaat! ** Vanmorgen even langs het belastingmannetje geweest en we krijgen een leuk bedrag terug. De spaarreking begint weer te groeien! Daarna langs mijn beste vriendinnetje voor een bakkie koffie. Esmee vermaakte zich prima met de hond. Ze hebben een berner sennen.. Lief om te zien. Esmee was alleen vanmiddag aan het trutten met het eten. Heeft dan ook alleen maar een beker melk op. Nou dan maar zonder naar bed toe. Net nog even 40 ballonnen opgeblazen . Heb er zere kaken van. Hoeven we dat zaterdag niet te doen. Heb ze in vuilniszakken gedaan.. Vond het wel slim van mezelf. Het weer is hier echt prut.. Vind het niets aan.. Morgen verjaardag van mijn broertje.. Ja mijn pa en broertje zijn een dag na elkaar jarig!
esmee, niet duizelig van het opblazen? niels heeft 2 boterhammen op juist! wist niet wat ik zag! maar hij had ook geen fruit gehad. de melk was op dus ik gaf hem milk&fruit, maar dat vond hij maar raar uit zn fles, dus bijna niks op. nou ja. lekker handig, 2 verjaardagen zo dicht op elkaar!
Sanneke.. Nee, niet duizelig.. heb een goede longinhoud En 2 verjaardagen achter elkaar vooral erg leuk vanwege de taart ..Wat goed dat Niels 2 boterhammen op at!
Nou meiden de box is eruit. ze heeft al 3 kasten leeggehaald Maar goed ze kon er niet meer in, was te gevaarlijk. Nu ga ik een plekje in huis maken wat echt van haar is, en als ze dan aan mijn spullen komt zet ik haar op dr eigen plekje neer. Zal echt wel de nodige energie en gekrijs gaan kosten voordat mevrouwtje een beetje snapt dat niet alles kan.
Ninien.. Succes! *** Ben die buren van ons wel zo zat.. Ze zijn bezig met de wc en de badkamer.. Nou waren ze gisteren om half 12 nog voegen aan het krabben .. En Esmee ligt nog niet op bed en het begint weer.. Ben die lui wel zo zat.. Ze houden totaal geen rekening met een ander. Tuurlijk snap ik dat ik er overdag niets van kan zeggen maar s'avonds laat.. Enne, hun badkamer grenst aan onze slaapkamer. Ik kookte gisteren in bed. Maar vind het ook zo raar om elke maand weer bij hen aan de deur te staan.. We zijn er al zo vaak geweest of ze een beetje rekening kunnen houden met de activiteiten die ze s'avonds na 22.00 doen.. Sorry.. moest het eventjes kwijt..
Sanneke..fijn dat Niels nog ietsje heeft bijgetankt! En lekker brood gegeten!heerlijk! Salapio..go Mirre go Mirre! Ninien..toch maar de box eruit..och gutte..en de boel ook al overhoop aan t halen.. Lastig hoor..hopelijk heeft ze t snel door..anders maar vastbinden met een riem op de stoel.. Alieke..toch eerst maar geen duowagen..kan altijd nog hè! De zoomduo is idd wel een leuke wagen! Dianne wat vervelend meid! Claartje..lekker even shoppen!have fun meid! Lindy..sterkte met je hoofdpijn! Ayse..beterschap! Misskeita..goed dat je even een dagje bij huis bent! Even rust! Mamabeer..fijn dat de buurman opzout! Judith..altijd leuk centjes terug! Ik heb t nog niet gehoord..moet nog naar de accountant toe! En de ballonnen al opgeblazen! Handig idd! Hopelijk lopen ze niet leeg.. 2 verjaardagen na elkaar..lekker gebakkies! Jeetje lekker zulke buren zeg..nou ik was er allang aan de deur geweest.. Vanmorgen boodschappen gedaan..de auto weer volgeladen.. T regent de hele dag al behoorlijk hier.. Kan nu niet eens door de ramen kijken..bah! Mika slaapt nog maar zal zo wel wakker worden..
Momhairy.. groot gelijk dat je even contact met de dokter op neemt! Willen jullie voor een 2e? Miep.. hier ook veel regen.. Vind er niets aan.. :x Strax maar lekker met Esmee de badkamer in.. lekker badderen.. buiten hebben we niets te zoeken nu.. Volgens mij is Esmee wakker.. ga even een wasje ophangen en dan Esmee er uit halen.. Eerst even fruit eten..
Esmee heeft genoten in haar badje.. Dat vind zo lekker! Ze heeft nu lekker d'r huispakkie aan! Sinds 2 dagen kan Esmee zich weer zo goed vermaken. Ze is al weer eventjes met haar LP huis aan het spelen. 4 april haal ik de boerderij op denk ik! Weer eens wat anders groots om mee te spelen.. Dee.. Hoe is het in het ziekenhuis gegaan? En gaat Jurgen nog mee doen aan wie is de chef?
we willen ergens met de zomer voor een 2de gaan (proberen dan) maar ik wil dat nu ook al me cyclus een beetje op ore is maar dat is niet het geval zo te zien. voor mika had ik er ook al last van en ik had een beetje de hoop dat na me bevalling me cyclus een beetje op orde was ....
Goedeavond meiden Ik lig al in mijn bedje met de laptop erbij. Jan heeft avonddienst en ik ben nog steeds ziek. Was best heftig vandaag helemaal in je uppie voor drie kleintjes zorgen als je ziek bent. Heb zo'n mega hoofdpijn, spierpijn en ook af en toe koorts. Bleghhhhhhh Hoe is het hier ? @dee Hoe is het vandaag in het ZH gegaan ? @Ninien Toch de box eruit meid ? @Ayse Jij ook beterschap meid @mamabeerFijn dat de buurman weg gaat. eindelijk rust voor jullie. En alweer 24 weken. Wat gaat het toch snel @sanneke Jammer de pixies gemist maar fijn dat de dag zo leuk was @judith Goed van je dat je nee gezegd hebt. Enne wat een irri buren @MissK Fijn dat je lekker even een dagje bij kunt tanken @dianne Al wat duidelijkheid meid ? @momhairy Spannend voor de tweede gaan. Kan ik straks lekker op kraambezoek komen @salapio Leuk Mirre is aan het wandelen ! Jesse sliep ook slecht toen echt aan het klopen was. Na een paar dagen was dat wel over. Voor de rest allemaal een dikke knffel.