zo nog ga ik even neuzen op H&M.com over 4 weken gaan we op vakantie naar spanje even wat tshirts scoren voor Thomas en Lieke
Amber...beterschap meid... lijkt me erg zwaar om dan voor 3 kids te zorgen! lekker kort koppie bij Jesse! Judith....aardig wat geld terug?! ikke ook....lekker he?! Miep....bij jou ook de hele dag geregend?! hier ook... Salapio....go Mirre! Dee hoe is het met je meid?! Missk....fijn dat je effe thuis gebleven bent hoor..lekker met je meisie! momhairy...vervelend die lange cyclus... Hier vanmiddag bij de tandarts geweest.... was vreselijk zenuwachtig...maar alles was goed! ga effe lekker tv kijken! Jan is trainen....nou lekker weertje erbij...het regent hier echt keihard!
Amber over 4 weken naar Spanje?! lekker! waar ga je heen, en hoe?! wij gaan in de zomervakantie naar Spanje...malgrat vliegen..... zie er best tegenop
Hello iedereen! Hier ben ik weer. Helemaal terug! Hoe gaat het bij jullie? Ik ben de voorbije maanden wat ziekjes geweest door het cytomegalievirus. Maar nu genezen en nu mogen we er helemaal voor gaan voor het tweede beebje! Joepie! Dringend die banner aanpassen dus! Wat is er nog van nieuws? kus! Arka
Thnx voor het compliment Loessie Wij gaan naar Cambrills (dichtbij Salou) We gaan met de bus (nachtpendel) Zie er ook vreselijk tegenop. De reis dan he ? Niet de vakantie. Schoonouders en schoonzus met 2 kids gaan ook mee. Wordt een gezellige boel dus Heyyyyyyyyy Arka Lang niet gezien hier !Dat virus ken ik niet. Wat is dat ?
Ess, jij dus ook gisteren naar de tandarts...ikke ook. Gelukkig was alles goed! Geinig dat Liv ook zo aan het kletsen is. Hier is slapen ook ´lapen´. Sanneke, echt een leuk idee die raar met je haar dag! Snap best dat de kinderen dat geweldig vinden. Judith, knap dat je nu eens ´nee´ hebt gezegt tegen extra werken! Is inderdaad moeilijk, maar als je altijd ´ja´zegt zullen ze je ook steeds blijven vragen...En je client gaat nog heel niet goed dus...confronterend dat ze ook dezelfde leeftijd is als jij. Moeilijk hoor. Salapio, wat goed van Mirre dat ze nu echt het lopen heeft ontdekt! Zijn ze zo stoer ineens he! Is Jan weer fijn thuis? Kelly, Hoera je bent jarig vandaag!
zo net even een hoop shirts en wat capri's bestelt bij H&M online En leuke korting gehad ook. 10 % en 20 % Mams weer helemaal blij. direct lekker house en de mentalist kijken.
Mamabeer, gelukkig alles nog goed met de zwangerschap! fijn dat de buurman binnenkort weg is; eindelijk rust! Momhairy, zoals je cyclus nu is was het bij ook ongeveer voor Senna. Na de zwangerschap eesrt in de war en de laatste drie maanden heel netjes. Hoop dat het bij jou ook snel op orde komt! Misskeita, wat fijn dat je een dagje thuis mocht blijven. Hoop dat je heerlijk hebt genoten van hannah en zelf een beetje tot rust gekomen bent. Amber, Wat een gaaf koppie heeft Jesse nu zeg! Inderdaad echt een lekker smoeltje! Ninien, succes met je dondersteen!
Amber, zo zo...vanuit je bedje lekker online shoppen! Arka, heej meid , das lang geleden. Wat een hardnekkig virus dat je er zo lang last van hebt gehad. Wat is het precies? En nu dus op voor baby nummer twee, spannend zeg! Noemen jullie de kleine meid Lilly als roepnaam? Ik wist niet beter dan dat ze Elisabeth heette....
Dagje werken weer erop zitten.... Veel zieken, dus minder kinderen aanwezig. Vandaag ook een bespreking bij ouders thuis gehad met alle hulpverlening die er in zit. Wat een heftig gezin zeg...ben ik toch zo blij dat ik Senna een goede en stabiele thuissituatie kan bieden, waarin hij zich goed kan ontwikkelen tot mooi eigen persoontje. Senna was vanavond weer helemaal mama minded. Vinden jullie mannen dat soms ook zo moeilijk. Mijn jan kan er echt een soort beledigd en teleurgesteld van zijn. Kan ik me ook wel een beetje voorstellen hoor. Hij doet dan echt zijn best, maar Senna kan dan alleen maar huilen en mij willen. Hoe gaan jullie daar mee om? Ben nu weg, want ga House kijken. Kom morgen avond wel eventjes kijken hier....
ARGHHHHHHHH! Murphy law ... alles wat ik had getypt = weg omdat ik even in een album zat te spieken .... :c: :c: :c: En was al in een goed humeur (NOT) ... niets ernstigs: gezeik op mn werk en ongi-sjaggie/emo ... Jan is idd weer thuis en dat is SUPER. Verder reageer ik even niet ... geen zin om weeeeer alles te typen
Dat online shoppen is een goed tijd verdrijf hoor Amber! Hoop dat je snel opgeknapt bent. Morgen ook alleen met de kids zeker?
Salapio, grrrr dat is zo erg niet leuk als je tekst weer weg is.... En je ongie dus doorgezet, blehhhh. Je cyclus lijkt in ieder geval wel een beetje regelmaat te krijgen of niet? Ik hoop op een treffer deze ronde!
THNX Meid Jep helaas Jan heeft 2 dagen avonddienst. Gelukkig is nu alles rustig en lig ik lekker in mijn bedje @salapio Knuff meid.