MvE, lekker, de weekendboodschappen al gedaan. hier moet ik het echt per dag doen, meer houd ik niet haha ben wel mobieler nu met boodschappen. heb een meerijdplankje gekocht op mp voor een tientje en dar zet ik dan het boodschappenmandje op. op weg naar huis zet ik er meestal een doosje op, kan ik net wat meer mee nemen. ben nu nog op zoek naar die 'boodschappenmandjes' die je zelf kunt kopen, van die inklapbare. zo wordt je er zo'n beetje mee dood gegooid en nu vind ik ze nergens. die murphy hadden ze meteen weer terug moeten stoppen bij de geboorte haha
Wat slim van je om een meerijdplankje voor de boodschappen te gebruiken! Weet welke mandjes je bedoeld.. Heb ze zelf ook en er kan best veel in. Maar ik was met de auto
ik kwam op het idee toen ik ooit een papa met z'n kindje in de supermarkt zag met zo'n meerijdplankje met daarop een....... krat bier vond ik toch best raar lijken haha maar het idee was goed!
oh, en hier is de supermarkt mss net 150 meter verderop hoor, mijn auto staat er bijna naast geparkeerd haha dus vandaar alles te voet
http://www.twenga.nl/dir-Mode,Tassen-en ... ppenmandje ** Wij hebben de supermarkt tegen over ons huis.. De deur uit, de straat over en ik ben er..
haha hier gisteren de eerste dag zonder box overleefd Sjongejonge het kind was de hele dag in touw...op de bank af de bank. alles uit de vensterbank gehaald, mama alles weer terug gezet...nog maar een keer.... Toen maar eens begonnen met de cd kast leeg te halen, daar werd mama wel een beetje boos om, want ik had de cdtjes er ook uitgehaald. Toen naar de keuken voor de hondenbakjes van Tino leeg te maken, daar werd wel mijn broek heel nat van...maar het was wel leuk. Daarna vergat Nienke het traphekje dicht te doen, en ging ik gauw naar boven om daar op Nienkes kamer alles uit de la te halen Ik hoor mama wel iedere keer roepen , maar ik doe net of ik haar niet hoor Maar mama heeft voor mij ook een leuk hoekje gemaakt waar ze mij dan neerzet als ik ergens aankom wat niet mag, maar de spullen van mama vind ik veel leuker. Help...........
MvE, perfect, ben al aan eht snuffelen, nu bekijken wat het handigste is haha Ninien, loop ik zo ook even naar de aldi, zit hier ook op het pleintje. en wat een drukte! ik ben zo blij dat onze heer een stijf harkje is en dus veilig nog in de box kan! haha
mooi weer? waar? het is hier maar grijs en mogen blij zijn als het even droog is vanochtend was het redelijk. ik ben lekker lui aan het internetten. sven slaapt nog steeds!
Claartje.. lekker dat Sven nog eventjes slaapt.. Hier is het weer wel lekker eigenlijk! Zonnetje en af en toe een grijze wolk.. Ben op film 1 met een half oog The Green Mile aan het kijken, is op film 1... Blijft een mooie film!
Ninien.. dat scheelt al weer! ** Esmee heeft ook een nieuwe hobby.. Ik heb plantjes op de salon tafel staan en daar zitten kleine witte bloempjes aan.. Nou ja, zaten..
ik vind plantjes altijd een beetje eng met opeten... Niels om 1 uur in bed gelegd, 3x rechtgelegd en hij sliep om kwart over 2 eindelijk! straks nog ff naar de kinderboerderij met een vriendin met haar dochter van 14 maanden.
Dit zijn geen giftige plantjes.. vraag het altijd bij de bloemenwinkel.. Hopelijk slaapt Niels nog eventjes! Leuk, even naar de kinderboerderij! *** Esmee is nog lekker aan het slapen, al ruim 2,5 uur. Ga haar zo wakker maken, daarna op verjaardagsvisite.. Misschien tot vanavond nog eventjes!
Judith..Esmee weer zonder brood naar bed gegaan..ze eet natuurlijk liever die witte bloempjes.. Veel plezier bij je broertje! Heb je de abraham al opgehaald? Claartje..dat is idd wel handig zon meerijdplankje voor de boodschappen! Ninien..oohhh wat ben je er druk mee hopelijk krijgt ze t een beetje gauw in de gaten wat wel en niet mag.. Sanneke..Hopelijk doet Niels een klein tukkie..en straks effe gezellig naar de kinderboerderij! Mika slaapt ook nog..zal zo wel wakker worden.. Moet nog een pakketje wegbrengen..Jan is ook al even thuis..die is op vrijdagmiddag vrij hè.. Vanavond de rest van de familie knippen..mijn zus zwager en paps..zijn die ook weer netties!