December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    miep, ik wil ook zo'n man die vrijdagmiddag vrij is ;) lijkt me heerlijk!

2. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik ben thuis en foto's staan op hyves!

Olga; Ik ga je ze mailen!

3. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @juffie: ik wilde net de foto's gaan kijken maar we zijn geen vriendjes meer :(
    ik heb je uitgenodigd ;)

4. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere

Ik kan ook niet meer op je hyves kijken :(

5. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Meiden ik zwaai vandaag alleen even. Ben nog steeds flink beroerd.
    De koorts zakt alleen na ibuprofen. Ik was net even helemaal boos tegen de kids. Jesse heeft vanmiddag alleen maar zitten drammen en krijsen. Het eten lag overal en Thomas en Lieke maken steeds ruzie.
    Ze zullen wel aanvoelen dat mams niet lekker is. Ben blij als het grut straks op bed ligt. Jan heeft natuurlijk weer avonddienst. :(

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Miep.. we hebben gisteravond de abraham opgehaald en zetten hem morgen vroeg op! Er stond er al 1tje en de broers en zussen van vader zetten er vanavond 1 en wij morgen vroeg. Drukke boel.. :) Jij wordt vanavond aan het werk gezet zo te horen! Ga je nog stadten?

Amber.. vervelend dat de kids juist dan niet echt meewerken.. ;) Beterschap!

Juffie.. kan je niet even een linkje van de foto's plaatsen.. Ben wel benieuwd maar we zijn geen vriendjes op hyves..

Claartje.. de kinderboerderij nog gehaald?

**
    Vanmiddag even bij mijn broertje langs geweest.. Morgen vroeg heeft hij zijn eerste rijles..Dus een sponsering gedaan.. ;)

Esmee was weer heerlijk aan het sjansen met de visite en trekt dan alle aandacht..Leuk om te zien dat er zo veel mensen gek met haar zijn..

Esmee ligt op bed dus papa en mama tijd! :D

7. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    juffie, ik kan ook niet meer op je hyves.

amber, beterschap! en ze voelen het volgens mij idd aan!

kinderboerderij was geweldig! niels was heel dapper bij de geiten en hij had bijna een geitenkeuteltje in zn bakkes... dacht zeker dat het een rozijntje was :) de hardloeiende koeien vond hij wel een beetje eng, maar niet huilen!

8. MamavEsmee

Sanneke.. was helemaal vergeten dat jij ook naar de kinderboerderij ging. Zo te lezen was het geslaagd.. En rozijntjes zijn toch lekker! :)

9. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Hallo dames,

Hier ben ik weer eens een keer.
    Hier nog belangrijke dingen die ik gemist heb?
    Ik kan echt niet alles terug lezen.

Ik werk weer 36 uur (man heeft nog steeds geen baan) en dat in combinatie met mijn zwangerschap maakt het erg zwaar. Ik ben nog steeds erg beroerd helaas.
    Ik had gehoopt dat dat met 16 weken echt wel over zou zijn.

Lynn is erg hangerig en heeft een aantal dagen behoorlijke diaree gehad en wilde niet eten. Nu heeft ze vorige week dinsdag twee spuiten gehad dus ik weet niet of de diaree daarmee te maken kan hebben. Weet iemand dat?

Helaas komen er nu ook 4 kiezen te gelijk door waar mevrouw ook erg op reageerd. Het doet haar duidelijk veel pijn. Verder is ze wel erg lief en kan ze heerlijk spelen.

Op dit moment is lezen haar favoriet. Ze komt regelmatig met een boekje aan zodat ik moet voorlezen, maar ze kan ook zeker een half uur in haar eentje in een boekje zitten lezen waarbij ze hele verhalen verteld.

Ik ben nu aan het werk tot 23:00 uur. Lynn is naar de oppas tot morgen ochtend dus ik kan vannacht een keer heerlijk slapen.

Morgen weer een latedienst en dan zondag vrij.

Ik ga weer even verder, want het wordt hier spannend.

Groetjes Sam

10. MamavEsmee

Sam.. lijkt me wel zwaar zeg.. Maar even een vraagje, en niet aanvallend bedoeld.. ;) Waarom gaat Lynn naar de oppas als je man geen werk heeft? :rolleyes:

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hi ladies!

Even bijlezen hoor....
    Senna ligt er net pas in. Hi was vanmorgen al vanaf half 5 in de weer, beetje jammer....

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Juffie, wat leuk dat jij en je zusje speciaal een jurk laten maken. Die stof klinkt heel erg mooi. Volgens mij wordt jij echt zo´n romantisch princesje in die jurk! Maar de bruiloft is toch al bijna?
    Hoe was het op controle vandaag met Jay?

Salapio, aha jouw Jan vindt het dus ook wel moeilijk als Mirre alleen mama wil. Ik probeer ook wel mee te buigen met Senna en stimuleer juist ook de fijne momenten van Jan en Senna. Vind het wel sneu voor hem, want hij voelt zich een soort tekort doen. Terwijl hij juist heel erg met Senna bezig is en hij ook alle taken op zich neemt. En als Senna dan alleen mama wil, zis hij er gelijk klaar mee, terwijl ik denk dat er nog wel veel mogelijk is om het om te buigen. Jan reageert dan wat kortaf en chaggie en dat merkt Senna natuurlijk ook. Ik ben wat dat betreft veel geduldiger en heb een heel scala aan creatieve ideen en oplossingen achter de hand. (maar goed, dat komt ook door mijn werk....)

Miep, jeetje is Mika ook zo aan het klimmen....je schrikt je helemaal naar als hij opeens naast zijn bed ligt. Bah!

Inge, je nieuwe borst uitgekozen....klinkt gek....net alsof je naar de supermarkt bent geweest. Sorry voor hoe ik me uitdruk....Ook nog moeten poetsen omdat de hulp niet kon komen. Beetje te veel van het goede voor je lijf he. Maar snap wel dat je niet iedere keer alles door je man wilt laten doen.

Gerda, volgens mij is Nick echt een schatje en altijd in een goed humeur, of heb ik het mis? Lief dat hij mee wil kussen met jullie!

Amber, arme leerling van jou...sommige kinderen kunnen het zo slecht treffen en het gebeurt soms zowat onder je neus zonder dat je het door hebt.

Lindy, veel plezier met de logeerpartij en de verjaardag van je paps!

Loesie, is het al gelukt met je stuur?

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Heej meid, dat vind ik super lief!

14. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    *ik doe weer even een zwaai...* pfff ben zo moe tegenwoordig s'avonds.
    morgen open huizen route..duimen jullie voor ons meiden?

iedereen verder dikke zwaai, knuff of wat je maar wilt en alvast fijn weekend :D

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Amber, knuffie voor jou!

Sanneke, leuk dat de kleine van je vriendin zo weinig scheelt met Niels! Niels nog achter de geitjes aan gezeten?

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, oei bah geiten rozijntjes....

Sam, 36 uur werken en een kleine dreumes en zwanger zijn lijkt me erg pittig. Snap wel dat je meer werkt als je man geen baan heeft, maar toch.... Ziet het er wel naar uit dat hij in de nabije toekomst een nieuwe baan heeft?
    Lynn der hangerigheid en diarree kan wel komen van de prikjes denk ik en daarbij ook nog kiesjes die doorkomen maakt het helemaal compleet.

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ninien, ik heb geen geluid want boxjes staan niet aangesloten....maar vond het beeld ook leuk hoor! Nina heeft echt een lekker bekkie!

19. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    MamavEsmee mijn man heeft wel de vrijwilligebrandweer en daar doet hij ook de jeugd van. Vrijdagavond is altijd de oefenavond van de jeugd.

We hebben de oppas toch aangehouden voor dit soort dingen. Lynn gaat nog ongeveer 22 uur in de week naar de oppas. Donderdag is altijd de vaste dag dat ze daarheen gaat.

En het komt niet aanvallend over hoor! Mag alles vragen.

Groetjes

Deel Deze Pagina