Olga, mijn Jan is druk met solliciteren en heeft ook wel wat lopen, maar het wil niet echt vlotten. Veel mensen die dan zeggen ze hebben wel wat voor jou, maar helaas niets concreets! Ik vind het soms ook best wel lastig dat zij thuis zit, want hij kan flink sjaggie zien. Gelukkig is hij voor Lynn erg lief hoor. Lynn trekt ook erg naar hem toe, maar daar geniet ik ook wel erg van. Het is zo heerlijk om die twee samen bezig te zien. Als ik thuis kom rend ze ook gelijk naar me toe hoor. O ja trouwens Lynn loopt ook. Nog wel wat wankel, maar het gaat. Ze loopt zonder schoenen beter dan met schoenen. herkennen jullie dit? Kan dit ook met de schoenen te maken hebben?
sam, wij hebben niels pas schoenen gegeven toen hij al wat steviger stapte, dat was na 2 weken ofzo. in huis hoeven ze echt geen schoenen aan. De eerste dag met schoenen vond hij maar niks, maar nu boeit het hem niet meer en stapt hij met net zo goed als zonder. en balen dat je je nog zo beroer voelt! lekker slapen vannacht.
Olga, veel plezier morgen! Lekker genieten van een dagje helemaal wat anders.. Sam.. Snap dat je de oppas aan wilt houden.. Ben nogal nieuwschierig.. Ga lekker met Erwin even tv kijken, ga er niet te laat in.. Heb koppijn! Morgen vroeg abraham zetten! Kom nog wel even een paar foto's laten zien..
Als je nieuwschierig bent, ben je een goede voor de politie ha ha. Ze zoeken hier nog genoeg mensen hoor. Sorry ik wordt melig van vermoeidheid. Nog even wachten op de collega's van de nachtdienst en dan mag ik lekker naar huis. Nog even een klein uurtje rijden! Tot morgen.
Goedemorgen! Juffie..wat een superleuke fotos!mooi ! Amber nog steeds goed ziek..hopelijk is Jan bij huis van t weekend..zodat je kan bijtanken.. Beterschap! Judith.Gefeliciteerd met je paps! En staat de abraham al! Wel leuk dat er meer versierd is! En gistermiddag gezellig gehad..leuk! Sanneke..gezellige middag gehad! Lekker van de geitendroppies genoten! Sam..gezellig dat je er weer bent meid! Hopelijk vindt je man snel een baan hoor..kan jezelf weer ietsje minder hè.. En Lynn heeft vast last van dr tandjes met die diaree! Ninien..leuk filmpje! Johanna.ik ben al aan t duimen meid! Olga..heel veel plezier vandaag in de sauna! Gister de familie weer netties gemaakt is dat ook weer klaar.. Vandaag nog geen plannen zie dat t nu regent..bah! De mannen liggen nog in bed..dus ik ga gauw zo effe wat doen..kan nog mooi effekes..
MvE, geen kinderboerderij meer gehaald. tegen de tijd dat het weer iets beter werd was het al 5 uur. dus hebben we nog even een rondje gedaan, oa langs de brievenbus waar we voor nop stonden, omdat ik de kaart vergeten was die op de bus moest haha juffie, mag ik ook dinnetje op je hyves worden, wil zo graag de foto's van die mooie meid volgen Juditht, gefeliciteerd met je paps! mooie leeftijd sanneke, heerlijk toch die gratis dropjes bij de kinderboerderij?! hahaha zie het al helemaal voor me! Sam, ik denk dat de diaree van Lynn van de tandjes komt, is hier ook altijd dolle pret. En jij weer meer werken, bikkel ben je hoor! hoop dat je je snel beter voelt. En wel fijn voor je man zeker dat hij nog wel dingen te doen heeft, niet helemaal thuis zit zeg maar. hoop dat hij snelwe er een leuke baan heeft gevonden. ninien, ook al zo'n lekker brullertje. hier is sven z'n stembanden aan het uitleven, kan zo hard schreeuwen! vreselijk. je verstaat niks meer en hij vind het gewoon praten. proberen he, nu te leren fluisteren hihi miep, ook al lekker op tijd op! hier om 6 uur wakker, twee mannetjes die tegelijk honger hadden, altijd lol haha en dat op een dag dat Gerben blijft liggen. heeft vanacht optreden gehad, dus pas om 4 uur thuis, en moet om half 11 al weer in Delfzijl zijn voor een radio interview. dus die heeft de slap tussendoor hard nodig. Lasse ligt nu nog lekker op bed en Sven zit in de box dag dag te zeggen naar de buitenwereld, zo schattig. Ik zit met m'n bakje leut en ontbijt nog even bij te lezen hier. zal zo eens gaan stofzuigen. normaal hang ik 's ochtends de was op, maar daar ligt Gerben nu. ligt voor zijn rust op Lasses kamer, zodat hij niet wakker wordt van die twee ukkies 's ochtends
Hier was meneertje al om 6.15 weer wakker en ging niet meer slapen..... We hebben al saampjes de badkamer gepoetst. Jan is weer werken tot 12 uur en daarna ben ik weg. Het regent voor de verandering weer eens.....
Zo, gestofzuigd, gedweild, nog eens gestofzuigd (met alle spullen verslepen komt er altijd weer overal haar en stof weg ). was opgehangen, mijn mannetje ontbijt op bed gebracht. pfff... heb het er warm van! en dat met dit prutweer! haha
Misskeita, hoe is het nu met je? Fijne dag gehad donderdag samen met hannah? Sam, wat frustrerend voor Jan dat er niet echt schot in zit....En na een late dienst ook nog een uur naar huis rijden....dan is het echt nachtwerk voor je erin ligt.... Claartje, ook al lekker vroeg in de weer. Echt fijn voor je dat Sven nog in de box wil spelen trouwens.
Drukke mama ben je ook claartje....ik hoop dat Gerben zijn waardering laat blijken. Erg lief van je om hem te laten slapen en zelf voor twee kids te zorgen en ook nog huishouden te doen en hem ontbijt op bed te brengen.
zo, ik zit mijn mijn mams, tenminste, in hun huis, heb geen idee waar mijn moeder is haha mijn schoonzus heeft mij even gebracht, de band zat weer eens zonder auto, dus sja, om geen 2 uur radio stilte te hebben op radio delfzijl, lever ik mijn brikje maar weer in blijft moeizaam gaan hier, hoop toch echt dat we regels kunnen maken. Gerben wil veel te veel iedereen tevreden houden, maar soms lukt dat niet en dan trek ik altijd aan het kortste eind. hebben nu gezegd dat de band eerst maar eens over vervoer moet nadenken, voordat er klakkeloos ja gezegd wordt op een optreden. kunnen wel toezeggen in parijs te spelen, maar als je er niet komt, wordt het moeilijk we zullen zien. eerst maar eens met dit prut weer naar assen toe, blegh, en dat noemen ze lente?!
Hee meiden, Even een hele kort berichtje van mij, ik leef nog hoor. Maar daar is dan ook alles mee gezegd.....ik heb na 16 jaar lang lief en leed gedeeld te hebben mijn kat Bowie in laten slapen. Ik ben er echt helemaal kapot van. Hij was op en dit was het beste voor het beestje, maar wat mis ik hem vreselijk. En wat een leegte. Had niet gedacht dat ik er zo verdrietig om zou zijn. Vandaar dus even geen zin om mee te kletsen maar dan weten jullie iig dat alles verder wel goed is. Ik hoop met jullie ook, tot gauw. xxx
bowie, nu snap ik ook je naam Wat verdrietig dat je beestje nu weg is. sterkte. claartje, ja een band zonder vervoer is niet handig. olga, veel plezier in de sauna.
Vanmorgen abraham opgezet bij mijn pa.. Foto's op hyves! Heb het album openbaar gemaakt dus ook Olga kan het zien.. Verder alles goed zo te lezen.. Beetje jammer van het trieste weer maar goed.. Zin in vanavond, de logeer tas voor Esmee is ingepakt.. Ik doe haar strax zelf nog even in bad en tegen 16.00 brengen we haar naar opa en oma. Zelf gaan we dan lekker ergens eten!
Bowie...ach jee sterkte meid.... vreselijk hoor...weet wat je meemaakt...dikke knuf! Judith...ik ga zo effe je foto's bekijken... fijne dag vandaag! Jan is weer voetballen... gisteren mijn moederstuur op mijn fiets gezet! SUPER! hopen dat het straks droog is....ga ik lekker met Nicky fietsen
leuke foto's judith! moet effe wat vertellen: woensdag avond hadden we verjaardag van mijn zwager.... mijn zwager en schoonzusje zijn nu 22 weken zwanger... zusje van zwager was er ook, en ik vond haar buik heel erg dik geworden.... echt een zwangerschapsbuik.... de volgende dag sprak ik mijn zwager weer, en vroeg of ze zwanger was, omdat ik vond dat zij echt zo'n bui had.... hij zei van niet....niet dat ik weet zei hij... hij heeft toen zijn moeder gebelt om te vragen of zijn zusje zwanger was, omdat ik dat dacht.... nou die moeder had al wel een vermoeden, maar dacht van niet....zijn ze gisteren toch maar naar de huisarts gegaan, en wat blijkt...ze is al 23 weken zwanger ze weet niet eens van wie...en ze wil het kindje ook niet....( maar dat kan altijd nog veranderen natuurlijk ) vreselijk toch?!