December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    olga, absoluut! hebben daar ook speciaal een tweelingbox op gekocht. hij zit bij opa en oma ook nog steeds 's ochtends in een grote reisbox. ideaal, heb je nog even je handen vrij. ik kan hem namelijk (nog) niet mee nemen naar boven, hebben daar geen hekje voor de trap en ballustrade.

Bowie, ik weet hoe je je voelt, heeeeeeeeeeeeeeele dikke knuf!

judith, wat een hoempapa hahahaha

loesie, ehhhhh..... tsja..... blonde zus?! hoop dat er vrede mee gaat krijgen, is niet niks zo'n verhaal en ontdekking. weet niet goed wat ik er van moet vinden. abortus 'kan' tot 24 weken en vind dit nou zo'n geval dat je er over na mag denken. wat voor gezondheid moet zo'n kindje krijgen na roken, drinken en drugs?! vreselijk sneu! niet dat ik pro abortus ben trouwens hoor, ben ook niet tegen, vind het een 'oplossing' als alle alternatieven geen goede toekomst voor een kindje bieden.

Esmee, kiezen! gefeliciteerd meid

misskeita, dikke knuf meid, lijkt me heel erg moeilijk!

miep, wanneer heeft mika zijn prikjes gehad? kunnen ze ook bultjes van krijgen geloof ik.

Daphne, lekker laten verwennen hoor.

brit, leuk, een tweede! enneh, geen idee wat voor advies ik moet geven, ik ben zo iemand van 'als ik iets wil, wil ik het doorgaans nu!'. 9 maanden wachten vind ik al zo erg hahaha

juffie, toch een hoop gezelligheid dus zonder jan, dat die 10 dagen maar mogen omvliegen hoor!

french, een echte acrobaat dus, sven ook, op handen en voeten en de billen in de lucht. geeeeeen gezicht haha

hier de kleintjes een dagje naar opa en oma. wij halen de zolder eens leeg, tenminste, we maken ene begin haha. wat weg kan, gaat weg en de rest gaat op mp. hebben geld nodig voor de nieuwe pup ;) mijn ouders betaalden gerbens college geld, maar kunnen dat na de verhuizing niet meer betalen, dus hebben wij een tikje in de begroting gehad. dus sja, dan zet je je huisraad maar op marktplaats haha

Sven heeft schoenen aan! eindelijk maar toch. we hebben sandalen gevonden die helemaal open gaan en die een breedte maat hebben. was even brullen, maar uiteindelijk begon hij wel te wennen. nu nog los lopen. de sneek kan het wel, als het eindpunt maar interessant genoeg is (doorgaans alles wat hij niet mag ;))

2. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @claartje: het is inderdaad een gek gezicht! :)
    enne spulletjes op marktplaats...hier ook groot fan van!
    ik heb in 1 jaar tijd 5000 euro verdiend!
    dat is op het moment de stand.
    ik heb het op een aparte rekening staan...is voor angelina's nieuwe kamer ;)

3. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    hahaha jij beschikt over een dosis zelfkennis... geduld is ook niet mijn sterkste kant maar ik zit toch nog met juni in mijn hoofd... en als het er eenmaal in zit wijk ik er ook niet zo heel snel vanaf... Moet woensdag weer aan een nieuwe strip beginnen.. dus nog 3 dagen bedenktijd haha :)

4. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Dee, wat super dat Estelle je zo opvrolijkt. Heerlijk gevoel is dat he... Ik hoor hier een mannetje wakker worden joehoeeee!
    Daaag dames!

5. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    veel water drinken!
    en vooral..als je moet plassen gaan plassen...klinkt stom maar het is echt zo.
    je hebt volgens mij ook vochtafdrijvende thee...ff googlen ;)

6. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    French, vind mp wel veel werk hoor, haha. en heb geen idee wat ik er voor moet vragen. ach, we zien wel. en als het niks wordt pakken we alles in en gaan we 1 keer op een vlooienmarkt staan. en anders kan eht altijd nog in de goud goed container. maar de helft is nog als nieuw! vlak voor ik zwanger werd heb ik nog heel veel kleren gekocht die ik eigenlijk nooit gedragen heb. we hopen op een leuk zakcentje ;)

britteke, zelfkennis, sja.... :oops: ;) de pup duurt me ook al te lang en die mogen we eerste paasdag halen ;)
    enneh..... stiekem sluit ik me bij je man aan hoor.

daphne, ik sluit me aan bij french. en je voet goed omhoog leggen.

pfffff..... waarom heb ik ooit zoveel kleren gekocht?! is echt belachelijk. staan al 5 vuilniszakken wat zo in de goud-goed container gaat op het plein en dan liggen er nog stapels boven wat op mp gaat. ik weet wel waarom ik vroeger nooit geld had haha :)

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Miep.. Hopelijk zijn de bultjes niets ernstigs. Zou ook voor de zekerheid even naar de huisarts gaan hoor! Dus je moeder zingt in een koor! Leuk! En ook nog een orkest er bij. Leuke avond uit gehad dus! :D

Sanneke.. Ik denk dat Esmee de mac ook wel leuk zal vinden haha.. Af en toe krijgt ze een frietje van ons en die eet ze met smaak op hoor! Krijgt Niels dan ook een frietje etc?

Dee.. dus de ruggenprik viel tegen.. Hopelijk ben je snel hersteld meid! Nu lekker genieten van het vertroetelen! Tegen vocht.. Voeten hoog! ;)

Sam.. ja, als je jat en je wordt gepakt dan moet je niet zielig gaan lopen doen. Lijkt me erg frustrerend als er jongeren tussen zitten die het gewoon niets interesseert.. :rolleyes: :(

Salapio.. dus Mirre heeft het lopen helemaal door! Leuk he? gefeliciteerd met Jan. Lekker genoten van een avondje uit! Hoe vond hij de verrassing? En een dagje apenheul is toch leuk!

Olga.. nogmaal de link! http://judithdeijk.hyves.nl/album/37305 ... /OPkJn-ex/
    Heb je lekker genoten van het middagje sauna?

Britteke.. Een leuk huis op het oog.. Hopelijk is er genoeg geld af te praten! Beterschap! Spannend dat jullie voor een tweede gaan.

Juffie.. succes met de voorbereidingen voor de bruiloft.

Johana.. gefeliciteerd met de geboorte van je meisje! :)

French.. wat goed dat Angelina ook los begint te lopen!

Claartje.. lekker een dagje rommelen in huis! Hoop dat je lekker wat gaat verdienen met de spullen die nog op zolder staan!

Esmee heeft het super gedaan bij opa en oma. Had ook niet anders verwacht.. Ook wij hebben een super leuke avond gehad. Het was erg laat.. We lagen er om half 4 nieuwe tijd in en heel wat borrels gedronken dus nu een beetje lam. Ik had een nieuwe witte spijkerbroek. Halverwege de avond een glas met zwarte wodka over mijn broek. Ik snel naar huis gefiets, in de wasmachine en een schone aan.. grrr.. Gelukkig woon ik op 2 minuten fietsen van waar het feestje werd gehouden..

Ga nu even alle foto's op cd zetten voor mijn paps.. Gisteravond heel wat foto's geschoten!

8. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    niels had zn eigen happymealmenu met een klein frietje, 4 kipnuggets en fristi en een zakje knijpdanoontje. Heeft bij de mac een half zakje op en 2 1/2 kipnugget en thuis het zakje knijpdanoontje. vond ie reuzeinteressant! de fristi ligt nog in de koelkast.

hier alles goed! niels heeft tot 9 uur nieuwe tijd geslapen !
    en ik ook, want jan ging f1 kijken en had de babyfoon mee dus ik hoefde nergens op te letten! heerlijk

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Superleuk :D (voor een tweede gaan) ... en ik zou een lentekindje ook geweldig vinden, maar ik ga er niet op wachten ... eerder is ook heel erg welkom en plannen kun je zoiets toch niet (behalve niet zwanger worden).

Ik heb zelf veel tijd nodig gehad om te ontpillen, dus ik zou eerder stoppen met de pil ;)

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Sanneke.. Heeft Niels geluk! :D Zijn eigen happymeal.. Jou jan ook F1 gek? Hier ook 1tje.. Alleen hij is het nu aan het kijken.. Wil ook geen uitslagen weten..

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pfffff ... Mirre wil ab-so-luut niet slapen ... tenminste ... bij mij ... Jan is nu aan het proberen, volgens mij wel succes ...

:evil:

(ben ook moe en ongesteld hoor ;))

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmmmmmm ... nu heb ik trek in Macfriet ... 8-[

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Salapio..Jan heeft zo’n lichtwekker…ik vindt t ook onzin maar hij wou m graag hebben.. ;)
    Dan gaat heel langzaam het licht aan en hoor je vogeltjes fluiten..(kan ook op ander geluidje..) :)

Olga..ik ga puur voor mijn mams heen hoor.. ;)
    Hoe was de sauna?

Britteke..allemaal ziekjes..bah!beterschap!
    Ah en leuke plannen!Tja en je moet t helemaal zelf weten meid wanneer je stopt met de pil.. ;)
    De èèn moet langer ontpillen als de ander..
    Wel erg leuk joh! :D

Arka..gefeliciteerd met je broertje! ;)

Juffie..mannetje een paar dagen weg..he bah!maar je hebt jezelf alweer getroost met een mooie jurk van Jottum!leuk! :D

Johanna…wat een mooi beest! En wat fijn dat ze mag blijven! :D

French Angelina lekker aan t los stappen! ;)

Dee..toch iets te gek gedaan..ik denk dat je vooral met je voet omhoog moet blijven liggen..dan zakt t vocht niet constant naar beneden..
    en als t te erg is morgen even de dokter bellen voor plastabletjes misschien.. :rolleyes:

Claartje..Mika heeft begin februari al prikjes gehad geloof ik..ik weet t niet eens meer.. :oops:
    Jullie lekker met de zolder bezig..ach ja t moet toch een keertje hè!
    En Sven mooi aan t stappen met z’n nieuwe stappers! ;)

Judith..ochjee wat balen van je nieuwe witte spijkerbroek..gelukkig kon je direct even naar huis!
    Is t eruit?
    Maar wel een gezellig feestje gehad in ieder geval!leuk!en Esmee ook fijn bij opa en oma gehad! :D

Sanneke..lekker hoor zo’n macmenuutje..jammie! zou ik nu ook wel zin in hebben! ;)
    En jij lekker een beetje uitgeslapen..heerlijK!

Hier vanmorgen vroeg al F1 op en net weer…tja dat hoort erbij..nu staat er alweer wielrennen op..
    Hier komen altijd alle sporten voorbij..vreselijk.. :)
    Mika wou vanmiddag niet slapen..hij is dan aan t donderjagen in bed..
    En gaat allemaal staan..maar kan dan niet meer gaan liggen..en dan is t brullen..
    Dus een uur bezig geweest en toen was ie ineens stil..hij slaapt nu nog..
    Zal zo wel wakker worden..en dan misschien nog even eruit lopen..maar t is hier nog steeds somber weer..net als of er zo een bui aan komt..bah!

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Judith, nu kan ik de foto´s wel zien! (lief trouwens dat je aan mij dacht en de link hier plaatste!) Ziet er leuk uit hoor en wat een ruimte om het huis van je ouders heen! Zo zo...echt laat geworden dus, flink gefeest. Beetje jammer van je witte broek. is de vlek helemaal weg?

Johana, wat een lieve nieuwe aanwinst zeg!

Britteke, spannend een huisje op het oog. Hoop dat het toch betaalbaar blijkt! En jullie gaan ook voor een tweede, wat een boel babykriebels hier!
    Ik zou zeker alvast stoppen met de pil. Heb hier heeeel lang over ontpillen gedaan en ben er na Senna niet eens meer aan begonnen. We waren dan wel niet zo blij met de rubbertjes, maar ben nu toch wel blij, want heb nu sinds drie maanden een mooie cyclus. Wordt het straks iets makkelijker ´mikken´als we besluiten voor de tweede te gaan.

Dee, gelukkig slaap je wel goed ondanks je zielige voet. Neem je ook nog pijnstilling op het moment? Wel leuk dat je kan genieten van Estelle.

Salapio, druk bezig met thee, koffie, drank en taart uitdelen? Leuk kado geeft Mirre aan papa voor zijn verjaardag! Ik zie Mirre echt al voor me met de LP diertjes en het lepeltje...zou echt niets voor Senna zijn!

Juffie, fijn dat je vanavond gelijk afleiding hebt nu je man weg is. Ben ook heeeel beneiuwd naar de foto´s van Jay!

French, dat op handen en voeten lopen heeft senna ook een tijdje gedaan. En dan met zo´n guitig bekkie erbij, prachtig!

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Miep, wel grappig om te horen dat Mika de laatste tijd ook lekker begint te spoken af en toe! Voor jou op sommige momenten iets minder natuurlijk.....
    Hier gelukkig helemaal geen sport op!

Claartje, ik vind MP ook veel werk, maar is wel lekker als je zoals French flink wat centjes verdient.

16. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    miep, de zolder moet maar eens leeg, hebben nu mss net 1% weg gehaald hahaha
    hier trouwens een heerlijk zonnetje, zal hem bij jullie langs sturen!

french, hoe deed je dat? 5000 via mp? hoop dat er toch ook grote dure dingen bij zaten?! :confused: hier 48 advertenties verder en ben net over de helft met wat we nu hebben uitgezocht, jeetje mineetje wat een werk, heb er haast spijt van dat we er aan begonnen zijn haha eens en nooooooooit weer ;) :)

17. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Judith...leuk feesie gehad dus...
    lekker laat zeg...

Dee.. sterkte met je voet meid...wel fijn dat Estelle nu zo lief voor je is!

Britteke....leuk...bezig voor een tweede

Johanna...wat een mooi beesie!

Miep....Mika wou niet slapen?!

Salapio...ow mirre ook niet slapen?!
    Nicky wou ook al niet slapen...maar ik denk dat dat met het verzetten van de klok te maken had....
    ze was nieuwe tijd om kwart over 10 pas wakker...
    normaal gaat ze er rond 12 uur in....tsja, nu maar een uurtje later gedaan...maar schreeuwde alles bij elkaar...
    effe wezen stadten en om 3 uur weer in bed gelegd...en nu slaapt ze....

Olga,..lekker genoten gisteren?!

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Olga..ach ja een beetje spoken mag best.. ;)

Claartje hier de zolder ook bommetjevol hoor.. :)
    en de zon is er nog niet... :rolleyes: :)

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Gisteren was het heerlijk in de sauna....het was lekker rustig en dat voor een zaterdag. Weer heerlijk bijgekletst met elkaar en heel wat gelachen. En niet eens gehuild, ha ha....Dit is echt zo´n sociaal clubje zeg maar (allemaal sociale opleiding gedaan) en de gesprekken gaan nogal diep en dat heeft soms heel wat emoties met zich mee gebracht in de afgelopen 8 jaar!

Vanmorgen zijn we naar de geitenboerdrij in Zoeterwoude geweest. (salapio kent hem wel denk ik) Was echt super leuk! Toen we aankwamen was het nog niet zo druk en kon Senna gezellig tussen de babygeitjes lopen. We hebben ook samen een flesje gegeven, zo schattig! Verder nog de varkens, koeien en paarden gezien en heeft Senna vooral veel door de plassen gelopen; klein schoffie!
    Wel erg commercieel daar trouwens, een beetje TE, maar wel heel laagdrempelig. (geen entree, lage kosten voor consumpties en heel veel plezier voor kindjes)

20. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Meidne kom ff zwaaien :)
    was gezellig bij mijn pa
    ehb je zusje ookw eer ff gezien :) erg leuk
    demy heeft het ook prima naar der zin gehad.
    ik ben weer eens niet lekker
    wordt er niet goed van moet echht mooie
    weer gaan worden ik blijf gewoon ziek
    ga van de week maar eens naar de HA

ga zo weer me bedje in
    tot van de week :)
    knuffelllllllll
    kusss

Deel Deze Pagina