Lindy...ach jee meid...beterschap hooor! hoop dat je gauw wat opknapt... Olga...leuk gehad dus in de sauna! en vanmorgen naar de geitenboerderij geweest?! LEUK! Claartje...ppff, succes met je zolder hoor...
@claartje: nee het waren eigenlijk toch allemaal lage bedragen...het duurtste was denk ik 100 euro. het verschild van 2 euro tot 100 euro ik spaar ook de verzendkosten...als ik kleertjes moet opsturen en de verzendkosten zijn 2,20 dan betaal ik die zelf en krijgt ze die 2,20 zeg maar extra in de spaarpot. dat tikt lekker door met pakketjes (6,75) je bent er zeker een tijd mee bezig! ik heb de afgelopen 2 dagen ook weer wat verkocht...zo verkoop je 1 wee niks en zo 5 dingen op 'n dg. mijn stand op het moment...59 advertenties en ik moet er nog 7 opzetten!
miep, ben even heel boos geworden op de zon. hier is ie nu weg, hopelijk aangekomen bij jou? enneh de zolder, vreselijk! dit is het derde huis waar we samen wonen en vanaf de tijd dat we nog vrijgezel waren hebben we vanalles meegesleept en verzameld wat steeds weer in dozen is mee gegaan van huis naar huis. weet vaak niet eens wat er in zit. dus zeker de helft kan zo weg! we gaan nu af en toe eens de zolder op om een serie dozen leeg te halen en uit te zoeken. is te belachelijk dat we de zolder niet eens op kunnen, maar niet weten wat er staat haha en we hebben een grote zolder hoor!
french, nou meid, respect hoor, ik ga hier geen hobby van maken hihi ben nu voornamelijk met onze kleding bezig en zet dan alle nieuwe kinder kleding van de webshop er op. waarschijnlijk ga ik die dit jaar toch niet doorzetten, zie er geen kans toe.
zo, alles staat op mp. pfff. daar ben je dan een middag zoet mee. haha meteen maar een berichtje hier in de verkoophoek gezet nu eerst de kleintjes halen en vanavond het nieuwe babyspul op mp zetten! tot strakkies
@claartje: ik heb even gekeken...je hebt er genoeg opstaan! je bent er 'n tijd mee bezig dat klopt...ik heb er m'n hobby van gemaakt als ik niet zoveel dingen meer op marktplaats heb ga ik m'n kasten ff uitpluizen...m'n ouders hebben ook nog weleens wat liggen
olga gezellige dag in de sauna gehad..heerlijk ontspannen dus! en vanmorgen gezellig naar de geiteboerderij geweest..wat leuk! lindy..alweer ziek meid..hè bah! beterschap Loesie..ook alles goed met jullie meid? Claartje..de zon is aangekomen hoor..maar pas om half 7.. och ik ken het hoor zo'n zolder..ik heb m alleen hier in dit huis al eens uitgezocht..maar ik kan niks weggooien.. Alle schoolspullen en kinderspullen van mijzelf liggen er bijv nog op.. Maar je hebt een begin gemaakt..en lekker veel op mp al gezet..hopelijk gaat t verkopen een beetje! Hier zijn m'n ouders nog even geweest..altijd gezellig! Mika vindt t echt prachtig als ze komen hè..
Goedeavond meiden Ik heb net even snel teruggelezen maar heb niet alles onthouden. @kiddies die onrustig zijn wel lekker slapen hoor. MP Hier ook erg veel verkocht via MP. zo'n 2500 euro verdient in iets meer dan een jaar. Ik vind het allemaal veel werk dus op het moment doe ik er niets mee. @loessie wat een nare situatie zeg ! Onvoorstelbaar zoiets. Dit is een foetus van 22 weken. Onvoorstelbaar dat iemand ik weet niet meer wie het schreef dat een abortus dan nog wel een optie kan zijn. haar kindje is 23 weken. als het kindje een week of 2 later geboren zou worden doen ze er alles aan om het in leven te houden. ik was even geshokt toen ik dat las. BEn absolut niet anti abortus maar wel als het gaat om zo"n groot en al ver volgroeid kindje. Volgens mij doen ze bij deze termijn ook geen abortussen meer en maar goed ook. Ze willen de bevalling wel eens opwekken bij kindjes die zo zwaar gehandicapt zijn dat hun afwijking niet verenigbaar is met het leven. Sorry als ik iemand kwets
Zo hier begin ik weer langzaam op te krabbelen. Vrijdag en zaterdag ben ik echt flink beroerd geweest,. Wat kun je last hebben van koorts zeg. Maar vandaag ging ht in ieder geval een stuk beter. Heb weer gewoon gegeten en niet op bed gelegen. ook is de hoofdpijn ver weg. Jesse was vandaag ook weer een stuk gezelliger. Lekker knuffelig
@judith Fijn dat het feest zo geslaagd was. @lindy Beterschap meid Je bent al even aan het kwakkelen he ? @MissK Dikke knuffel voor jou. Het zal nog een hele tijd moeilijk blijven. @Britt Spannend miss verhuizen en voor een tweede kindje @Olga Lekker naar de sauna geweest @French Jij hebt al lekker veel verkocht op MP ! @claartje Wat een hoop spul heb je erop staan zeg. @Miep Balen dat Mika zo slecht slaapt enne lekker familie op de koffie gehad @johanna Lekker wezen zwemmen met Dani Heerlijk gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst @sam Balen joh dat je je nog zo ziek voelt. hopelijk ga je snel meer genieten van de zw en gaat die vervelende misselijkheid weg. @Salapio balen dat Mirre niet wilde slapen @loessie Nicky ook al aan het slaap weigeren zo dat was wat ik kon tergugelezen en herinneren voor de rest een dikke knuff
zo dan kruip ik zo lekker mijn bedje in. Morgen weer werken na een paar dagen ziek geweedt te zijn. Dus heb mijn energie hard nodig. trusten allemaal. tot morgen
Claartje, veel werk verricht op MP. Hopelijk levert het wat op! Succes! Amber, weer aan de betere hand gelukkig! Lindy, beterschap meid. Bij jullie willen de bacterien het huis ook niet echt verlaten he... Hier net zo... grrrrrr Miep, aan jouw advies heb ik dus ook niks haha , maar komt helemaal goed hoor. Olga, leuk zeg een dagje Sauna. En die geitenboerderij klinkt ook erg leuk. Jammer dat t zo ver weg is voor ons. Wij hebben hier wel een kinderboerderij maar die kennen we inmiddels wel. Ben er nog niet helemaal uit wat ik ga doen met de pil haha. Hebben jullie al een periode in gedachte dat jullie weer gaan proberen? Salapio, ik weet ook dat het niet te plannen uiteraard... maar het allerliefst wil ik wel... haha you know. Hopelijk is het bij jullie snel raak... het is nu elke maand spannend met al die mama's die aan het oefenen zijn
@amber: gelukkig weer wat beter...enne ook al goed verdiend op mp! @miep: hier ook 1tje die groot fan is van opa & oma...wat zijn de opa & oma trots he! ik heb helaas geen zolder...plat dak...lijkt me ideaal om spullen daar neer te zetten...bvb kerstspullen (die staan in de schuur) en ook al verkoop op marktplaats ik heb net weer 'n bestelling gedaan bij h&m...5 complete setjes en 2 jukjes voor 19,35! ik had nog 2 kortingscodes 8) echt leuk shoppen! angelina heeft vandaag super goed losgelopen! zeker 10 meter! jaja het begint wat te worden
truste amber! niels slaapt nog niet zal wel door de klok komen! maar hij ligt lekker te teuten/ zingen en hummen, dus volgens mij valt hij zo wel in slaap. morgenochtend heb ik mn weekopening voor de hele school + aantal ouders dus die ga ik nu nog even verder voorbereiden (bibberbibber, ik heb een hekel aan zulke dingen)
Amber..wat erg hè..als het kindje al zo volgroeid is.. Fijn dat t met jou iets beter gaat!en morgen weer aan t werk..hopelijk lukt t weer!trusten hoor! Mika ligt nog volop te brabbelen in bed..heeft me een lol..en staat elke keer weer rechtop.. Ben nu al 5 keer naar boven gelopen..ga morgen maar even een sjorbandje ophalen bij paps..kan ik m vastsnoeren aan t matras..
Britteke..ja..weet je al wat je gaat doen? French..ah weer gave aankopen gedaan! en idd een zolder zou ik niet willen missen hoor...lijkt me vreselijk.. Sanneke..Niels ook nog wakker.. tzelfde als Mika dus.. enne alvast heel veel succes morgen..dat gaat je prima lukken hoor meid!
Hier ook eentje die last had van het uurverschil. Komt omdat het nog licht is buiten denk ik. Heb geen verduisterende gordijnen hangen . Miep, denk wel dat ik het weet. Ga niet meer aan de pil maar nog wel oefenen met bescherming . Omstreeks juni laten we die bescherming er dan ook af.. haha. Zoiets zal het worden. Zal t er straks ook nog effe met Jan over hebben... Nou meiden.. ik wil ook nog even ego doen als dat is toegestaan. Sam is daarstraks echt heel hard gevallen. Ik was met het eten bezig en Jan zat achter de PC. Sam liep wat rond en ineens boemmm! Jan liep erheen dus ik ging verder, komt ie ineens helemaal in paniek.. is niet goed... Britt dit is niet goed! Mijn hart zat in mijn keel... Overal zat bloed... En ik zag iets wits bij zijn lip. Ik dacht: oh nee een tandje! SHITTT maar het was verf uit de houten deurpost. Zo hard was ie dus gevallen. Het bleef zo hard bloeden dat ik toch maar even de HAP heb gebeld. Kan zoiets gehecht worden? Zat een flinke snee in zijn lip. Maar dat kon blijkbaar niet. Goed koelen.. en inderdaad 10 min. later liep Sam weer vrolijk rond met een dikke lip en een flinke wond erop. Hij zat er wel heel de tijd aan de likken. Jan was helemaal overstuur en moest zelfs een traantje wegpinken... pfff en ik me maar stoer gedragen maar het liefst deed ik gewoon mee hoor. Gelukkig heb ik me tegenover Sam wel rustig gehouden. Je merkt wel dat hij dat voelt. Pff met een sisser afgelopen dus.. En nog even ego erachteraan. Sam zit helemaal onder de rode vlekjes. Het begon in zijn nek en t zit nu over zijn hele rug en buik. Heb even op internet gekeken en zat zelf te denken aan roodvonk of de 5de/6de ziekte. Iemand ervaring mee? Heb niet t idee dat ie er last van heeft.