December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    french, je hobby, haha, die van mij zal het niet worden.maar meot zeggen dat ik verrast ben over het aantal biedingen dat ik al heb, da's dan wel weer leuk.

miep, ben net op zolder geweest en het is echt een stuk leger! dacht dat het niet zoveel zou schelen, maar is toch schandalig veel vanaf gekomen :oops: haha
    en die zon.... ik doe morgen weer mijn best hoor!

amber, dat van de abortus was ik. vind het iets heel moeilijks, maar las ook dat de moeder rookt, drinkt en drugs gebruikt. ik weet ook wat voor kindjes daar uit voort kunnen komen. ik weet dat het een moeilijke opmerking is, maar dat is dan wat mij door het hoofd schiet. ik zeg dat dan ook met dezelfde gedachte als de jouwe in het geval van een zwaar gehandicapt kindje, niet om van een gezond kindje 'af te komen'. dan ben ik meer voorstander van bijvoorbeeld adopteren. misschien had ik het iets duidelijker moeten verwoorden. ik heb er gewoon heel veel moeite mee dat zo iemand een kindje op de wereld zet dat op dit moment helemaal niet gewenst en gekoesterd is. ik heb dan zoiets van 'waar was je die 23 weken?!'. het gaat er bij mij gewoon wat moeilijk in dat de buitenwereld wél ziet dat ze zwanger is en ze zélf niks doorheeft. ik had het er mss wat anders neer moeten zetten, ik gun een kindje alleen gewoon een gezonde start en het is nu maar de vraag in hoeverre dat het geval gaat zijn. ik zou dan meteen alle mogelijke tests willen hebben om de gezondheid van mijn kindje te achterhalen, dan ben je iig voorbereid. maar goed, ik vind het gewoon helemaal een raar idee dat iemand zo met dit soort dingen omgaat. snap je een beetje hoe ik het bedoel?
    hmm... kan normaal dingen wel goed verwoorden, maar kom er vandaag niet helemaal uit. sorry

french, lekker geshopt joh, krijg er helemaal de kriebels van. oh nee, mag niet, wij sparen voor de pup hahahaha

Lasse slaapt eindelijk. had zo'n honger, bleef maar bij mama drinken de schat. maar nu is mama weer 'vrij' ;) en lasse en sven ver in dromenland :D

2. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    brit, meid wat een schrik! dikke knuf voor jullie alledrie hoor, alhoewel ik denk dat papa en mama deze het beste kunnen gebruiken ;)

Sven is hier van de week ook al gedonderd. ging op z'n blokkenkar staan met z'n handen tegen de muur, structuurmuur. en dus rolde hij weg, tuimelde over het het handvat heen, met z'n bol langs de muur. ook zo'n mooie bult met schaafwond. (lang leve de edelzalf).
    de kar is er nu toch maar even voor onbepaalde tijd uitgezet.

3. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Claartje.. lief van je thanks! Hoe gaat het nu bij jullie? Hoe zit het nu tussen jou en Gerben?

4. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    lief dat jer er aan denkt. het gaat hier wel aardig. het is behoorlijk rustig. Gerben is zich echt ergens van bewust geworden, want ik wordt de hele dag dood geknuffeld haha. hij is een beetje de andere kant op geslagen nu. ik laat hem wat gaan en we proberen evenwicht te vinden. therapie is wat langdurig aangezien het lastig blijkt te zijn een psych te vinden die daadwerkelijk terug belt :(
    over de band worden we het ook steeds meer eens. het blijkt dus in de band zelf ook niet goed te gaan, 2 van de 4 andere jongens zijn ook ontevreden en voornamelijk over de dingen die mij ook al dwars zaten, dus het is niet iets van mij alleen.

hoe is het nu met sam? nog steeds een mooie dikke lip? nu is het een echt stoere knul hoor! en jan heeft z'n vuurdoop ook meteen gehad, vind het dan wel weer schattig om te lezen dat hij ook een traantje moest laten ;)

5. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Claartje, nou dat klinkt wel beter dus. Het is ook wel goed dat hij nu dingen gaat beseffen he. En wel fijn voor jou dat jij niet de enige bent die het zo ervaart. Wel goed om te horen hoor... Ook fijn voor de boys :).
    Sam is echt wel stoer... schrok er zelf van hoe snel hij weer door ging. Het bloed gutste nog uit zijn mond.. ik met een doekje erachter aan haha.
    Ja lief he van Jan... deed mij ook wel wat hoor hihi.

6. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ben er ook heel blij mee hoor. en straks weer een pupje in hus, geeft ook weer wat leven in de brouwerij. we gaan tijd nu wat strakker indelen. is ergens mss wat saai, maar aan de andere kant geeft het duidelijker tijd van ons 'samen', dus meer mogelijkheden om dingen samen te doen.

stoer zijn die kids toch he?! sta er versteld van. na sven z'n val heeft hij even zitten knuffelen op schoot en toen de grote beer hem een kusje had gegeven was het klaar.

7. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    heerlijk een pupje..
    ik wil er ook nog graag eentje. maar wij zijn geen hond gewend dus wacht nog effe tot we klaar met kiddies... en een leuk huisje onder onze kont hebben hihi.

Sven ook al zo stoer... hoewel een kusje van de beer? ;). hahaha grapje hoor. Volgens mij hebben wij er meer last van dan de kiddies zelf pffff... zucht!

8. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik ben normaal niet van de puppen, zoalg een asiel vol zit met oude zielepoten wil ik eigenlijk geen pup. maar na onze moeilijke laatste hond, komt er nu een hond voor de kinderen, dus een pup. nu we de pups gezien hebben vind ik het wel spannend hoor. zaterdag gaan we weer kijken en mogen we een voorkeur uitspreken. een gedragstest van de honden moet dan uitwijzen welke voor ons wordt. allemaal?!?!?! ;)

is wel een hele stoere beer hoor ;)
    sven is gék op knuffels, rampzalig in de speelgoedwinkel haha. knuffelt ze allemaal en doet dan 'aai', zo schattig!

9. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Hihi lief.. Sam is gek op Bumbaaaa. Ook niet heel erg stoer maar wel erg lief! hahaha.

Wat voor pupje krijgen jullie? Ik en Jan kunnen het nooit eens worden over het ras haha. We laten straks gewoon de kids beslissen... :rolleyes:

10. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wij krijgen een flatcoated retriever.

11. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen

zijn net zulke doedels als golden retrievers, maar blijven actiever. dit was gerbens keus, nadat ik gesteld had een retriever achtige hond te willen voor de kinderen.

12. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    mijn voorkeur gaat uit naar een ierse wolfshond

13. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    of een deense dog

14. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    of berner sennen

15. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    danwel sint bernard

heeeeeeel wat anders dus haha
    ik hou van groot en log. maar helaas zijn dat vaak honden met een kortere levensverwachting en dat vind ik voor de kids niet eerlijk

16. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Mooi beestje hoor! ben benieuwd welke het uiteindelijk wordt.

17. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Ik ben ook gek op een bepaald ras.. ff zoeken

18. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
  19. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    ik duik mijn bed in! truste!

20. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen

zo een bedoel je? dat is een weimaraner. hele mooie honden! alleen erg eigenwijs en moeten zeer strikt opgevoed worden. er zat er eentje in het asiel en daar ben ik toen naar gaan informeren. vanwege de ukjes willen we een hond die niet zo strikt opgevoed hoeft te worden, alhoewel we dat wel gaan doen ;)

welterusten. laat ik wijs zijn en mijn laptopje ook onder het bed schuiven. de wekker gaat gewoon weer om half 6 :(

slaap lekker!

Deel Deze Pagina