December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Goedemrogen, wat een gezellig gekletst gisteren avond!

Britteke, jep wij hebben ook al wel een periode in gedachten....
    Och jee, Sam met zijn zere lip. Je schrikt je inderdaad helemaal rot. In het mondgebied bloed het altijd heel erg. Wat een schatje die jan van jou...helemaal ondersteboven ervan.

Amber, hoop dat je het na je zieke daagjes weer trekt op je werk meid.

Claartje, succes met de MP handel! Fijn dat jij en gerben toch wel wat meer duidelijkheid kunnen krijgen saampjes!

Dee, wat leuk dat Jurgen is wezen shoppen en met leuk spul thuis kwam. Dat zie ik hier niet zo gebeuren hoor. We waren naar thermen la mer geweest trouwens. Wel even een klein uurtje rijden voor mij....maar ja.

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Senna wilde gisteren weer eens niet gaan slapen. Na twee keer getroost en terug gelegt te hebben, heb ik hem maar naar beneden genomen. Hij blijft anders echt alleen maar overstuur staan brullen in zijn bedje en dat vind ik ook erg zielig. Dus bij mama op de bank gelegen. Om half 10 ging hij wel slapen.

Frederike, druk bezig met plannen maken voor de verhuizing?

Alieke, hoe is het met hou en de meiden?

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ben werken, daaag!

4. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Dee..wat leuk dat Jurgen zo lekker geshopt heeft! :D
    En voetje ondertussen al wat minder dik?

Britteke..lijkt me een goeie beslissing.. ;)
    En och jee..Sam zo gevallen..wat zielig dan hè…maar gelukkig niks eraan over gehouden!

Claartje..heerlijk toch..de zolder al iets minder vol!
    Och en Sven ook al zo gevallen…
    Fijn dat t iets beter gaat tussen jou en Gerben!
    En straks een lief klein pupje in huis!leuk!Mooi ras! :D
    Vroeger hebben wij ook een duitse staander gehad..lijkt er wel op..
    Mijn ouders hebben nu nog een griffon korthals en een bordeauxdog..
    En ze hebben ook een bouvier gehad..ook lieff!
    Hier komt de eerste paar jaar geen hond meer in huis..

Olga..Senna ook al niet aan t slapen gister..lag vast aan de uurwisseling! :rolleyes:

ik ben de dokter aan t proberen te bellen..t is natuurlijk weer spitsuur met bellen...
    even voor Mika z'n gezichtje..

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Hoe liggen trouwens jullie kids in bed?

Hier ligt Mika in slaapzak en dan stop ik m onder de dekens...maar hij maakt er de laatste dagen zo'n potje van..
    dat ik er aan zit te denken om de dekens eraf te halen..alleen ben ik dan bang dat ie helemaal een lol in bed heeft.. :)

6. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    morgen..

kom later kletsen moet eerst ff met bas naar de dokter! tot later meiden!

7. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Goeiemorgen!

Helaas, het weekend is weer voorbij. Hoe is het hier?!
    Ik heb mooie & lieve hondjes voorbij zien komen!

De nachten van Loïs gaan iets beter.. Ze kreeg altijd nog smorgens vroeg een fles en sliep daarna verder (rond een uurtje of 6) maar sinds een paar weken werd dat standaart 3uur. Ik heb de knoop doorgehakt en geef haar die fles niet meer want ze wilde helemaal niet meer doorslapen! Tot nu toe (2 nachten) word ze stipt 3uur wakker en geef ik haar de speen en slaapt ze verder.. Hopen dat het zo blijft.

Nu kan ik haar nog laten huilen snachts maar als de 2de er is word dat geen succes ;)

8. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Lief dat je ernaar vraagt! Hier gaat alles zn gangetje en me buik begint eindelijk goed te groeien. Hoe is het met Senna?

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zit even in meeleesmodus ... Zwaaaizwaaai + liefs :D

(Miep > Mirre slaapt al sinds ze een paar maanden is met alleen slaapzakje ... ivm omrollen enzo vonden we een deken een beetje eng en ook nutteloos)

10. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    goedemorgen dames, ik sluit me aan bij het meeleesbankje. doei

11. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Hoi iedereen!

@Britteke: amai zo verschieten zeg wat een val! En wat heb je dat super aangepakt!
    Wat de tweede betreft: ik wilde eigenlijk ook een lentekindje, maar we kunnen toch niet meer wachten... We beginnen er dus gewoon aan en we zien wel :)

Moet even slikken nu ik mezelf dat zie schrijven.... glups.

Wie gaat hier ook nog voor een volgende?

12. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    goeiemorgen :D

yes de zon is er weer!

@claartje: wat een schatje!
    wij hebben een franse bulldog en mijn ouders hebben een staffordshire bullterrier...echt 2 schatten voo angelina.
    ik zou pesoonlijk ook voor een pup gaan...die kan je toch naar je eigen hand zetten.

@britt: poeh schikken zeg!
    gelukkig viel het mee..ik ben zo'n watje ik ga gelijk staan brullen.
    ik wilde vandeweek week 112 bellen omdat angelia kokhalsde...ik = held 8)

@salapio: vraagje...wat is de geboortedatum van mirre?
    angelina en mirre gaan gelijk op met lopen vandaar ;)

@alieke: showen die buik!

@dianne: naar de dokter met bas?
    niks ergs toch?

@miep: angelina slaapt al maanden alleen in een slaapzak...ik vond dekens en lakentjes ook eng want ze draait veel.

@olga: senna niet willen slapen...komt denk ik door het uurtje vooruit.

@dee: wat heeft jou jan goed geshopt!
    die van mij kan dat ECHT niet!

angelina heeft het lopen goed onder de knie...ik dacht dat het nooit ging gebeuren!
    ik kan altijd zo onzeker worde van andere mensen!
    hoe oud is ze nu en loopt ze al?
    euh nee het is nog meer kruipen dan lopen.
    nou dan is ze laat :rolleyes:
    wat moet ik daar nou weer mee!
    maar het is gelukkig goed gekomen 8)

13. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    alle meelezers: zwaaaai!

miep, wat is er met Mika's gezichtje?

arka, stoer van mij he? haha
    jij komt uit Belgie he? Ik ben van origine ook Belgisch. Geboren in Antwerpen en daar gewoond tot mijn 11de. Heb mijn familie nog daar wonen dus spreek nog een aardig woordje vlaams :).
    Waar kom jij vandaan?

Wat een vreselijke nacht hebben wij achter de rug! Sam heeft haast niet geslapen. Was bijna de hele nacht klaarwakker en niks was goed. Hysterie heerste bleeh... ben kapot. Heb vanmorgen wel een traantje weg moeten pinken. Wat zou er toch zijn? Ik herken hem niet meer. Heb de huisarts maar gebeld. Dat hoesten en die vlekken en zijn gedrag baren me toch zorgen....

Om 12uur nog een makelaar over de vloer. En dan willen we gaan beslissen. Spannend

14. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    French, whaha 112 bellen... nou ik moet zeggen dat het bij mij ook wel te binnen schiet dan maar ik probeer mezelf dan te beheersen en te relativeren. lukt aardig moet ik zeggen. vind ik ook wel knap van mezelf.
    En wat het lopen betreft.. elk kindje bepaalt zijn eigen tempo. Angelina was er eerder gewoon niet klaar voor. Helemaal niks mis mee!

15. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    french, nee niks erg hij had vorige week een pencilline kuur gegeven, en moest ff laten kijken, nog een oorsteking nog niet over dus..

zo ben weer terug, deze mama heeft een voorholt onsteking en ben vergeten te vragen hoe het nu kan met die testen, maar krijg wel een antibiotica..

16. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ziezo, boodschappen zijn weer in huis & Loïs ligt weer te pitten.

French; Leuk dat ze het lopen onder te knie begint te krijgen! Ik zeg altijd maar, ze doet het op haar eigen manier.. alles volgens de regeltjes is ook zo saai ;) Loïs was juist snel met alles en nog hoor je mensen (op het kdv) "hoe oud is ze dan?" "Is zij dat meisje die met 9maanden stond?".

Britt; Makelaar over de vloer? Ik heb je té lang niet gesproken. Kom jij eens ff online ;)

Dianne; Jak, voorhoofdholte onsteking :( Wanneer heb je voor 't laatst getest en wat was daar de uitslag van?

17. ik heb hier voor Nina een combisleeper bevalt echt geweldig!
    geen dekens meer nodig...
    en ze heeft inderdaad wel lol in bed, maar doordat de combisleeper vrij lang is kan ze gelukkig weinig gevaarlijke dingen doen ;)
    zoals klimmen.

Ik heb voor Nina al de grote maat.

18. Vanmiddag ff een 2e droog molen erbij zetten...

als dan de zon bij de ene weg is, dan zet ik gewoon de andere op ;)

en de tweede staat op een plek waar meer wind is!

19. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Attentie, Nieuwe buikfoto in album

Ik loop nogsteeds in mijn eigen broeken, alleen begint het stapeltje wel kleiner te worden. Positiebroeken zijn nog veelste ruim voor mij, ik hoop dat ik straks wel de broeken pas anders moet ik in me onderbroek naar buiten!

Deken/slaapzak; Loïs heeft een slaapzak van Koeka en is te verstellen, een super handig ding!

20. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    alieke: vorige week donderdag echt niks te zien, ik ben nu 4 dagen overtijd, misschien nog ff een halen vanmiddag. ik heb niet het idee dat ik ongi word. ik had vorige week krampen maar nu niet meer..

mooie buik meid!

Deel Deze Pagina