December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    mogge, ben helemaal bijgelzen. mooie buikjes gezien.
    brit, hopelijk is sam gauw beter.

klooien met eten: hier ook eentje. en sinds gister gilt hij echt heel krijserig... niet leuk.

niels sliep om kwart over 9 nog niet! zal wel door de zomertijd komen.
    was wel om 7 uur wakker, had denk ik jan gehoord die naar zn werk ging.

mve, weekopening ging prima gelukkig!

ik ben vandaag lekker vrij! we hadden een regionale studiedag die niet doorging, dus lekker vrij!
    nog ff bedenken wat ik ga doen met het mooie weer.

2. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Sanneke...lekker een dagje vrij....geniet ervan!

Yaeda heeft vanmorgen een stuk naar school gelopen toen we Serena gingen brengen en toen ook nog een stuk terug.
    Nu ligt ze uitgeteld terug in bed!

3. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Goeiemorgen,

Vandaag misschien een vrije dag. Ik was net gebelt om half 3 komen werken maar heb aangegeven dat het echt geen succes gaat worden met mij. Ik heb nog zoveel te doen aan school & moet vanmiddag écht gaan slapen. Als ze niemand anders vinden word ik terug gebelt.

Ik vind het helemaal niet erg hoor om lekker aan het werk te zijn maar niet pas om half 3! (tot half 7) want juist dan ben ik gesloopt. Loïs is wel op het kdv, ik gun mezelf even een rust dag.

4. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    goedemorgen,

* effe ego, sorry, heb nog niet bijgelezen*

Gisteren de doktersass. gebeld om advies.
    Nicky had Zondag en gisteren de hele tijd hele erge blauwe lippen...leek me niet helemaal gezond...
    maar de ass. zei dat ik morgen effe langs moest komen...
    vanmorgen om 8.00 uur naar de huisarts en nu heeft ze valse kroep...
    hoop dat het gauw over gaat, want ik vind het allemaal maar niks!

zo weer werken...blegh!

5. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    Dee..
    Huisarts zei dat het niet ernstig was....
    paar dagen dan moet het over zijn...
    las net het een en ander op internet via google, nou daar ben ik ook maar mee gestopt.... :rolleyes:
    op internet lees je altijd de ergste dingen.... :oops:

Hoe is het met jou?! nog 1,5 dag werken?!

6. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    Leuk dat je van die leuke mailtjes terug krijgt...
    en zometeen op kraamcadeautjes-pad...leuk hoor...
    3500 gr. met 3 weken te vroeg geboren?!
    Nicky was na 41.5 weken zwangerschap 3325 gram bij de geboorte....
    morgenmiddag weer naar het zieknhuis?! succes alvast!

Met Nicky gaat het redelijk....erg veel hoesten en vreselijk veel slijm...
    vandaag nog geen blauwe lippen gezien, dus dat scheelt alweer....

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hoi hoi,

Senna is gisterenavond gelukkig redelijk snel in slaap gevallen en vanmorgen werd hij om half 8 pas wakker. Dat is luxe de laatste tijd!

Ikzelf heb een hoofd vol met snot en steeds een druppel aan mijn ene neusgat en ik moet veel niesen. Zou bijna denken aan hooikoorts...

Vanmorgen al met Senna boodschappen gedaan en een geboortekaartje op de bus. Ik had namelijk vanmorgen een sms dat een vriendin van mij gisterenavond is bevallen van een zoontje. De naam is nou net die naam die ik ook heeeel leuk zou vinden voor een jochie.....

Daarna met Senna in de tuin gespeeld, maar hij was nogal mopperig. Binnen ging het gemopper verder....
    Hij ligt nu in bed en vanmiddag even naar de stad en kinderboerderij toe. Lekker weg op de fiets!

8. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Sanneke..lekker vrije dag vandaag!

Iloon..leuk Yaeda ook lekker aan t stappen!

Alieke..hopelijk blijf je lekker vrij vandaag!

Dee..leuk joh..zelf kinderkleding maken!Heb je niet iemand in de buurt die t ook kan?
    Heb er ook wel eens aan gedacht..maar nog nooit mee begonnen..moet je ook weer een naaimachine halen hè..
    En gezellig straks even cadeautjes halen..altijd leuk!

Loesie..hè bah Nicky valse kroep..heeft ze er niks voor gekregen?
    Ik heb t zelf vroeger ook veel gehad..als t te lang duurt weer heen gaan hoor!
    Mijn moeder ging dan altijd met mij in de douche zitten met de hete kraan aan..(stomen..)

Vanmorgen naar de dokter geweest...en t is waarschijnlijk gewoon van t tutpopje sabbelen..
    Dat blijft dan nat...en dat irriteert dan..
    Dus moet even goed smeren met vaseline..zodat t afgedekt is..
    En ook een goeie vette creme halen voor t gezicht..
    Dus maar even proberen...en afwachten..ga m niet z'n tutpopje afpakken hoor..
    Ook gezellig bakkie gedaan bij oma.. ;)

9. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    Olga...lekker leuk gezellig druk daggie dus!
    en wat snotterig?!
    het is wel weer hooikoorts weer toch?!

10. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    Miep...ow door het tutpopje?!
    vervelend zeg...tsja, kun je moeilijk van Mika afpakken he?!
    en een creme halen voor zijn gezicht?!
    hopen dat de creme helpt!

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Olga..bah snotterig zijn...tja t weer is ook zo wisselend hè..
    en wat is de naam dan ? ben wel benieuwd.. ;)
    Vanmiddag lekker even op de fiets weg..ik denk wij ook nog even..

12. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    miep...jij vroeger ook vaak valse kroep gehad?! vervelend....

Zometeen vergadering en daarna een late dienst tot 23 uur erachteraan....
    vind ik altijd zo vreselijk lang....
    eerst van 13 tot half 4 vergaderen en dan van half 4 tot 23 een dienst draaien...

mijn mamsie komt zo om op te passen...

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ja waarschijnlijk wel..omdat ie daar op sabbelt..blijft t nat hè..
    Nou ja we proberen t gewoon met de creme...als t niet weggaat..ga ik er wel weer heen.. ;)

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Miep, hoe was het met Mika bij de HA?

Lindy, wat fijn dat je een goed gevoel hebt bij de therapie! En hebben jullie je eitje nog wel goed benut?

Britteke, ach arme Sam, Die raakt ook maar niet van zijn ontstekingen af....Is hij verder wel weer wat vrolijker?

Pareltje, wat heerlijk dat je een paar goede nachten hebt gehad! Eliora ook al zo dapper aan het stappen dus, mooi he!

Sanneke, dat is altijd leuk om onverwachts een dagje vrij te zijn!

Iloon, Yaeda heeft de smaak ook goed te pakken met lopen!

Dee, zelf kleidng maken heb ik geen ervaring mee. Wel een leuk idee!
    Voor drie weken te vroeg vind ik het ook een aardige baby hoor! Senna was nog geen week te vroeg en woog maar 2800 gram. Maar in vergelijking was Estelle wel een flinke meid. Nu is ze best lang en mager volgens mij?

Loesie, wat is valse kroep dan precies? Hoop dat je meisje er snel van af is!

Ess, hoe is het met je? Van het lekkere weertje aan het genieten?

Juffie, hoe gaan de vorderingen met je jurk voor de bruiloft? Gaat het goed zo zonder je man thuis?

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Yep..ik had astma dus was vroeger echt een probleemkindje met de luchtwegen..kreeg ook elke dag een therapeut aan huis om de longen te kloppen..
    Is pas overgegaan op de Mavo.. ;)

Ohjakkie..vergadering en dan ook nog werken..dan ben je al zo gaar hè..bah!
    succes dan maar.....

Ik ga effe Mika in bed leggen..hij was nog effe aan t rond keutelen...maar nu mag ie er toch wel even in hè..

16. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    Ik moet ervandoor...ma is er net en ik moet de hond nog uitlaten...
    tot morgen!

Miep...ppff heftig zeg...je maakt me helemaal bang :rolleyes:

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Loesie, jeetje dat is zeker een lange werkdag zeg! Sterkte ermee.

Miep, uitslag van het sabbelen dus....klinkt wel logisch, maar je denkt er gewoon niet eens aan...De naam van die kleine is Jens. Vind ik zo leuk, maar Jan niet zo....

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ga even wat eten en de vloer dweilen...

De was is al gedaan en ook al gestofzuigt. Kan ik straks direct weg als senna wakker is. Morgen weer een dag om huishoudklusjes te doen....

19. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Loesie..oh je moet niet bang van mij worden hoor..je moet t gewoon goed in de gaten houden..en anders meteen weer heen gaan!

Olga..ik ken ook een Jens..vindt t ook wel een leuke naam idd! :D
    enne succes met dweilen...

Mika ligt er in..ik ga ook even wat doen...tot later.. ;)

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Alieke.. lekker aan het snoepen geweest gisteren! Soms heb je van die dagen he? Ennn.. Moet je werken?

Olga.. Lekker is dat he? Mooie dagen in het vooruitzicht. Senna eet dus ook slecht op het moment. Vind het soms erg lastig maar ja. Ze groeien goed en dat is het belangrijkste he? Gets.. je koppie vol snot en Senna ook niet heel gezellig.. Hopelijk na zijn slaapje wat beter gehumeurd! Je hebt leuke plannen voor vanmiddag! Jens is een leuke naam! scandinavische he? ;) Lekker aan het poetsen geweest.. I.d. morgen weer een dag! :D

Miep.. ALs het niet mooi gemaakt wordt eis ik i.d. nieuwe! Ze loopt trouwens een stuk slechter op haar shoesme schoentjes.. Gisteren lekker met Mika langs de geitjes etc. Wat een weertje he? Iritatie plekjes door het tutpopje. gelukkig niets ernstigs! Mika houd het wakker zijn goed vol he? :D

Lindy.. hopelijk slaat de therapie goed aan!

Britteke.. beterschap voor je ventje!

Pareltje..Hopelijk heeft je man snel weer een nieuwe baan! Enne.. Wij wachten ook nog even voor een evt 2e.. ;)

Sanneke.. Wat een straf om met dit weer vrij te zijn! Fijn dat de weekopening goed ging!

Iloon.. Yaeda moe van het wandelen.. ;)

Dee.. Bijna over naar je nieuwe werkplek/functie.. Toch altijd spannend he? Lief dat je zulke leuke reacties terug krijgt van leveranciers etc. Zelf kleding maken lijkt me erg leuk, vooral jurkjes etc. Maar ben niet zo creatief. Helaas! :rolleyes: Veel plezier met kraamcadeautjes shoppen! Estelle was een flinke baby zeg! Esmee woog met 3 weken te vroeg. 3460 gram..Ook best wel flink eigenlijk..

Loessie.. Beterschap voor Nicky.. Kroep.. heb er nog nooit van gehoord. Hopelijk heeft Nicky er niet te veel last van! Werkse. en dat is i.d. een lange dag.. Pfff. :(

Vanmorgen naar het CB geweest en ohhhh wat ben ik trots op mijn meisje! Bij de prik in het been geen kik en die in de arm even een piepje.. Ze trok meteen de pleisters er weer af en ging verder spelen.. De arts keek erg verbaasd want de meeste kindjes zijn toch wel even van slag.. * ik nog trotser natuurlijk* :D

Daarna door naar een vriendinnetje voor een bakkie koffie!

Net nog even beneden stofgezogen.. En afgewassen.. het water is er nu af.. vitens is bezig met de leidingen veder op in de straat.. Zo even water koken.. En dan even poetsen en dweilen. Was wel zo slim geweest om wat legen flessen te vullen met water gisteren.. :)

Ik denk dat wij vanmiddag even een ijsje gaan eten bij de italiaan.. Strax even een vriendinnetje sms'en om ze mee gaat..

Deel Deze Pagina