Maartjeh, Hier ligt Senna er zo rond half 8 in, maar de laatste tijd vaak iets later omdat hij anders alleen maar gaat brullen....tisunfase! Vanavond lekker bij tijds gegeten en daarna ruim drie kwartier wezen fietsen met zijn drietjes! Wat heerlijk zeg...door de polder heen en langs boerderijen en veel schaapjes/lammetjes gezien. Senna ligt nu nog te kletsen in bed....nou ja het is in ieder geval geen huilen....
Maartjeh jij staat ook nog helemaal niet erbij op die lijstensite..... http://www.everyoneweb.com/decembermama2007/
Miep, nu eindelijk hier ook gefeli! haha, even tussen neus en lippen door zeggen dat je zwanger bent! enne ...31 oktober, das al bijna Hoeveel weekjes nog?
Misskeita..ik vindt de paarse ook wel leuk hoor..leuker als die andere.. Olga..ja lekker droog hè.. En jullie lekker wezen fietsen..heerlijk weer was t nog hè! Oh wat lief die fotos geweldig! Sanneke..uh..hou je op..t is nog zover weg Meiden..Bedankt allemaal hoor! Ben als t goed is nu 9 weken en 3 dagen..dus kan nog effekes hoor..
@miep: heb ik echt zo overheen gelezen! gefeliciteerd meid...wat leuk! voorderest: zwaaizwaai. vandaag de nieuwe auto gehaald...helemaal blij mee!
Miep.. ook van mij nu een officieele gefeliciteerd! Fijn dat de echo goed was! Hopelijk voel je je snel niet meer misselijk.. of gaat het al iets beter? Slaat de zalf voor Mika al aan? Olga.. Wat een mooie foto van Senna! Hebben jullie een goede fotocamera.. Wow wat een scherpe foto's. Maartjeh.. hoe is het bij jullie? *** Er zijn al behoorlijk wat zwangere december mama's!
Miep van harte gefeliciteerd! Ben je al vanaf het begin misselijk? Ik ben het vanaf 9 weken geworden en heb er nu helaas nog steeds last van.
http://www.duggarfamily.com/photos.html ik kwam deze site tegen en mn ogen rolden uit mn hoofd van de foto's
GEFELICITEERD MIEP !!!!!!!!!! Voor de rest zwaai zwaai Drukke dag gehad. NU even lekker languit voor de buis
French..leuk de nieuwe auto opgehaald! Judith..nog steeds misselijk hoor enne t lijkt al alsof de vaseline t genoeg afdekt..tenminste vanmiddag wel.. Nu vannacht weet ik t natuurlijk niet..hoop t wel.. Moet nog even goeie vette crème halen voor gewoon op zn gezicht.. Sam nog steeds misselijk..jakkiebah! Ik was t meteen vanaf t begin..en nog steeds zeer vervelend.. Sanneke. .jeetje zeg..wat een gezin..dat huis ook..supergroot.. Idd dat hele gezin poetst vast mee.. Meiden bedankt nog allemaal hoor! We zijn er natuurlijk heel happy mee! T duurt nog wel eventjes..maar na de echo werdt t toch pas echt hè.. Lekker even ncsi gekeken en flashpoint..heerlijk al die series!
hey dames, ik kom hel snel even langsgeflitst. Ik zag allemaal lieve felicitaties, toen ik jarig was. Jammer dat ik die dag niet online kom komen om jullie te bedanken en een stuk taart te geven. Dus bij deze een heerlijk stukje taart voor iedereen. ik zet het alvast klaar dan kunnen jullie morgen vroeg meteen aanvallen en natuurlijk lukt het me niet om hier eenheerlijke taart foto neer te zetten En ik zag dat Miep ook een dikke proficiat kan gebruiken wat leuk. welkom bij de zwangere dec mamas club hahahaha.