Miep gefeliciteerd meid super .. juffie goeie grap meid britt succes met ontpillen sanneke leuke grap.. Amber ja las het in de krant hihi ja al die kids die het geloven wel grappig uhhh ik ben een beetje vergeetachtig :S hier alles goed demy slaapt eindelijk na 3 kwartier mopperen vanavond lekker rustig aan doen moet zo nog ff afwassen en dan bezempje door het huis en klaar lekker tv kijken jullie nog wat doen?
Lindy thanks...en Demy ondertussen lekker gaan slapen! Dianne..zoals t nu lijkt 31 oktober. Ik ga zo denk ik even weer een aflevering van 24 kijken..
kwam even zwaaien en heel hard naar miep gillen: ieieieieieieieieieieieieieieie spannuuuhhhhnd! van harte meid! vind het zo leu, steeds meer zwangere buiken. zou haast zeggen 'ik wil ook weer'. wie schopt me even en herrinerd me weer aan mijn waardeloze zwangerschappen?! haha ben weer foetsie, moet mp weer even gaan spammen, nu met babykleding
He he....Senna lijkt eindelijk te gaan slapen. Ik word er wel een beetje gek van hoor. Vanmiddag maar anderhalf uur geslapen en dan ook ´s avonds weer drama. Ook het avondeten gaat nog steeds moeizaam. Hij heeft wel weer wat happen op, maar alleen zoals hij op dat moment wil, en dat is iedere avond weer anders.... Het is gewoon een enorme kleine deugniet. Zit echt een kop op zeg.... Vanmiddag in de speeltuin gleed hij te snel van de glijbaan en ik kon hem niet goed tegenhouden. Dus zijn koppie tegen de rand. Toen we thuis kwamen zag ik een bult en rode plek op zijn hoofd. En hij vind zand vies....haha hij probeerde steeds op te staan zonder zijn handen te gebruiken. En dat was erg lastig!
@juffie: ik ben er echt ingetrapt! goeie grap @miep: neuh die kleine komt niet op 31 okt...dat word 6 november! dan ben ik namelijk jarig 8) een schorpioentje dus
Miep ja demy is gaan slapen pff was ff drama maarja eind okt meid leuk hoor Claartje; (lindy geeft je een schop) haha nee hoor meid. snap best dat jeje zo voelt voor nu er wer allemaal meiden om je heen zwanger raken. French hoe is het met angelina?
@lindy: met angelina gaat het super! ze slaapt - eet - poept - loopt - praat goed meiden het word weer eens tijd voor een meeting!
mee eens, waar? wanneer? hoe? ik ben steeds fitter en wil eindelijk toch eens wat gezichten gaan zien bij al die namen
Niels sliep ook laat pas. Lag na 3 kwartier nog te teuten, wel op zn buik al en half in slaap. zn speen was gevallen en toen hij die had was het zo stil. dwars met eten: gister wou niels zn eigen broodje niet, maar die van mij wel. Toen ik die weg had gezet wild ehij nog zn eigen broodje niet en gooide de stukjes op de grond. Toen had ik ook zijn broodje weggezet en gezegd dat hij dan maar niet ging eten... na een poosje wees hij naar zn brood "die" en toen wilde hij de stukjes wel... uitbundig geprezen! een overwinning voor mama. voelde goed dat mn 'strengheid' beloond werd. Hopelijk kunnen we dat volhouden. (waarschijnlijk wordt meneertje straks nog dwarser en lastiger en is het ook moeilijker om consequent te zijn, maar ik had nu niet verwacht dat het zou lukken en het lukte dus wel!)
MEETING: mij lijkt het handigst gewoon binnen...bvb utrecht waar we de laatste keer met veel mama's zijn geweest. ik hoop dat de weg nu gemaakt is en dat ik niet 3 kwartier voor niks rondjes hoef te rijden
waar zijn jullie toen ook al weer geweest? heb een aantal meetings voorbij zien komen, maar de locaties zijn me ontschoten, was dat naar ballorig? of was dat wéér een andere meeting? haha
Hallo meiden, Ons meisje heeft vanavond weer flink in potje geplast! Zou dat nu echt toeval zijn? Of is ze echt zo snel? We dwingen haar niet, ze loopt zelf naar de badkamer, naar haar potje.... Zo spannend al die zwanger, of bijna zwangere dames. Ik ben echt benieuwd hoe lang wij zullen mogen 'oefenen'
Juffie, grappenmaker! Miep,Yahooooo! Na het lang strooien van hints op hert forum, nu het super leuke nieuws onthuld! Dee, oei, je voetje ziet er toch nog niet zo lekker uit, gets moeilijk, nou net beginnen aan je nieuwe functie. Jou kennende ga je vast naar je werk (al zou ik het ook geen dom idee vinden om thuis te blijven hoor), ik hoop dat het je een beetje gaat lukken en dat je niet teveel last van je voet hebt. Liv heeft ook een bikini'tje, staat zo cute! Enne wat word je lief verzorgt door je mannetje & mama, erg fijn! Arka, wat goed dat ze al pipi & kaka doet op het potje! Nou lekker toch, als ze het zelf aangeeft is het toch helemaal top! 8) Liv zit lekker op het potje maar voor de rest doet ze er niets op hoor, ze vind het zo wel leuk! Claartje, al wat spulletjes verkocht op marktplaats? Ik heb mijn zo goed als nieuwe barok bank op Mp gezet, word nu nog erg laag op geboden... Olga, hihi Senna houd dus niet van zand? Liv is er helemaal dol op. Gister heb ik plantjes gepoot en Liv heeft mij "geholpen" er stond ook een emmer met water bij, die heeft ze ook gebruikt. Het werd een modderpoel Ze zag er werkelijk niet uit, maar we hebben grote lol gehad, daarna lekker samen in bad geweest. Ik ga trouwens ook een keer naar de geitenboerderij, lijkt me erg leuk! Misschien kunnen we daar een keer met meerdere dames afspreken? nu met dat lekkere weertje! Salapio, wat heb ik toch veel verstand van de FF Bowie, sterkte meis... Maartje, erg fijn te horen dat je je zo goed voelt! Houden zo hoor! Johanna, toch nog even spannend, wanneer is je NOD? Sanneke, goed gehandelt hoor, erg lnap ven je dat je het zo volgehouden hebt. Moet zo lachen om al die dwarse dreumesjes van ons... sorry als ik iemand vergeet....
Claartje..thanks.. en lekker mp volgegooid? Olga..wat kunnen ze al eigenwijs zijn hè..dat wordt later nog wat.. Och en een dikke bult auwie. French..6 nov vind ik te laat hoor..ik ga voor eerder..Mika is ook bijna 4 weken te vroeg geboren hè.. Salapio..thanks! Sanneke..strenge mams..maar t heeft wel gewerkt hè! Meeting..altijd leuk! Dee..toch nog even verder herstellen met je voet dus! En je mams Estelle verwend..lief! Zelf niet ziek worden hoor! Beterschap! Arka..goed hoor dat ze al zelf op haar potje wilt! En hopelijk niet te lang aan t oefenen.. Essebes..jaja..t is wat! ! En jullie lekker aan t smeren geweest met zand en water..geweldig! Ik moet er toch niet aan denken dat Mika straks in de zandbak gaat spelen..gats overal zand in..Jakkiebah.. We gaan vanmorgen maar effe aan de poets in huis..vanmiddag maar eens even de stad in wandelen Hopelijk wordt t weer heerlijk weer!
Hier gaat alles super goed! Liv heeft al drie nachten doorgeslapen! Moet wel af & toe een speentje terug doen en laat haar dan een kwartiertje huilen maar ze valt daarna in slaap. Echt super! Ik voel me veel fitter, wat een beetje slaap wel niet kan doen.. Liv gaat nu ook later naar bed & word later wakker, heb haar slaapritme in de wintertijd aangehouden. Vind het erg fijn omdat ze nu 20:00/20:30 naar bed gaat en soms dus nog een glimp van papa mee krijgt, als hij niet te laat thuis is. Vond het zo sneu dat ze elkaar alleen in het weekend zien. Nu hebben ze s'avonds nog even een momentje samen, heerlijk! Het eten gaat ook helemaal goed! Broccoli is ze helemaal verzot op & n visje vind ze ook erg lekker.. O,ja die lekkere pitloze druiven die de Appie hein nu in de aanbieding heeft, ze is er aan verslaafd! Ik geef haar het trosje en ze trekt ze er zo vanaf Ik ga me even opmaken, straks komt m'n schoonmama Liv even halen en kan ik lekker naar de kapper mijn uitgroei aan laten pakken. O,ja mama v youri, leuk je weer even te horen. Gaan jullie ook trouwen? wanneer?