December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    dokter gebelt... die zegt afwachten!

2. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ik ook niet hoor!

3. Goeiemorgen...

prachtige dag weer vandaag!

Gisteren lekker geshopt.

Zwart wit rokje voor ienimieni gekocht en een leuke zwarte legging eronder. Die valt net over de knie...echt knotsig :)

En ik heb gekeken voor schoenen, ze heeft 21
    Ze had een paar mooie aan van het merk Rondinella.
    95 eurie :(
    Maar 1 van de 2 was verkleurd, anders had ik ze gekocht, ze zaten zo goed en stonden zo leuk.
    Bikkemberg heeft ze ook aan gehad, maar dat was me iets te......119 euro :confused:

Dus nu op zoek naar een paar andere, maar wel van Rondinella

4. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ja klopt, of ze zitten écht niet mooi. Ik heb 1 h&m positie broek, je ziet niet eens dat het er 1tje is. Het is gewoon een spijkerbroek en zit ook strak. Alleen de buikband is nog te ruim voor mij.. Verder heb ik eigenlijk ook nog geen positiebroeken, alleen andere shirts.

5. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Jaaahooorr, ik trap erin! Ik grijp je! :)

6. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @claartje: ik weet niet meer hoe dat speelcentrum heette in utrecht :oops:
    daar waren toen best veel mama's!
    enne...al wat verkocht op marktplaats?

@ess: angelina gaat hier ook rond 20.00 uur naar bed...dat gaat goed.
    enne ook fijn voor jou jan dat hij haar nog even kan zien!
    wat doet jou jan voor werk?

@miep: het word 6 november! :p

@ninien: ik zie het al voor me die kleertjes!
    wat een geld voor sommige schoentjes! :confused:

@dianne: hmm daar heb je ook niet veel aan...ik ben benieuwd!
    ik zeg gewoon zwanger!

@arke: goed joh van die kleine!
    zolang dat ze het zelf wilt...lekker laten doen!

@dee: nog steeds auwie aan je voet :(
    je hebt nog geen berichtje getypt...ik denk dat je nu op je werk zit...succes met je nieuwe functie! :D

voorderest: zwaaizwaai!

vanmiddag ff naar het tuincentrum...ff foto's maken
    zal ze straks ook showen :D

7. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Wij gaan op 8 mei trouwen! Het word geen groot feest maar het is toch nogal wat geregel zeg... Maar je zult het wel herkennen he ;) wanneer gingen jullie trouwen?

Iedereen veel plezier vandaag met leuke dingen doen of werken... Lekker genieten van het heerlijke weertje :D
    Ik ga nu maar beginnen met poetsen.... :rolleyes:
    (hoop dat vandaag eindelijk de 3 jurken aankomen die ik besteld heb voor de bruiloft...)

8. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    MvY; Wat leuk dat jullie gaan trouwen! Houden jullie het simpel of lekker uitgebreid?

Vanmiddag moet ik werken.. hmm

Ohja, ik zie van het weekend mijn lieve zusje (4,5jaar) weer sinds een jaar! :whistle: Ben zo benieuwd hoe Loïs op haar reageerd.

9. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    french, nog niet veel gekocht. veel biedingen, maar daarna geen reacties meer. ach we zien wel.

vanacht weer een goede discussie met mijn man gehad. was voor overleg naar de band geweest en alles is geklapt. vanochtend heben gerben en ik samen besloten dat hij stopt met de band, erg jammer. heb nog een pissige mail naar de bandleden gestuurd en nu komt het echt nooit meer goed :oops:

Ach, mss maar beter zo, wel rustiger voor Gerben, maar die is nu nog even erg sneu.

10. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Alieke, we houden het klein. Ik wil eigenlijk helemaal niet trouwen en dat doen we nu toch maar om alles beter geregeld te hebben voor de kids (en natuurlijk omdat we van elkaar houden ;)) maar ik wil het liefst dan ook gewoon even naar de gemeente en handtekening zetten en geen poespas.
    Maar dat wil Jan niet. Dus nu zijn we overeengekomen dat het een klein feestje voor vrienden en familie word in onze tuin. Het probleem is wel dat het steeds groter word :)

Leuk dat je je kleine zusje weer ziet! Veel plezier!

Claartje, wat rot :( in het begin zal het even wennen zijn voor Gerben maar misschien vind hij het straks ook wel beter zo he :)

Zo, ik ga weer verder

11. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    French, Jan werkt bij Cisco in Amsterdam, verkopen daar ff heel simpel gezegt Computerverbindingen, IP telefoons, Telepresence videovergadersystemen.
    Ik ben laatst een keer wezen kijken bij z'n werk, heb daar ook naar de Telepresence schermen mogen kijken. Erg grappig!
    Wilde uitleggen hoe het werkt, maar ik plaats wel even een linkje, da's makkelijker! ;)

https://private.filesanywhere.com/whizp ... oration%5c

MvY, wij trouwen op 07-08-09, houden het ook simpel. Snap wat je bedoelt hoor, toch nog genoeg geregel! Maar wel erg leuk! Wat ga jij aan doen?

Alieke, leuk dat je je zusje weer gaat zien. Ben benieuwd hoe ze op elkaar gaan reageren hoor.

Miep, mijn mama wilde een zandbak voor Liv kopen, voor bij ons in de tuin. Ik heb gezegd dat ik het erg lief vind maar niet wil. Zou gek worden van het zand. Enne hier wonen wij vlak bij het strand, dus zand genoeg! ;) Gister hebben we zitten modderen in de plantebak :oops: :D

12. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Het is precies 2 jaar geleden dat ik positief testte op mn man zijn verjardag. Hij werd 27 en ik was zwanger van Jayda! Wat was dat een speciale dag zeg. Ik zweefde en was dolgelukkig!'

Vandaag is hij jarig! 29 jaartjes jong! Hij heeft een kado meegekregen en die mag hij open maken.
    Een horloge van Seiko. heel chique!
    We vieren zn verjaardagals ik terug is.

13. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Essebes, wat een mooie datum!
    Ik doe gewoon een nette jurk aan die ik heb besteld op heine-shop.nl
    En jij?

Juffie, van harte gefeliciteerd met je man zijn verjaardag! Hij vind zijn horloge vast helemaal prachtig :D

14. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ziezo, huisje is weer bijgepoetst (ik word wel met de dag fanatieker zeg! :rolleyes:) en Loïs ligt in bed nog een beetje te kletsen, ze zal zo wel in slaap vallen.

Soms lijkt het net alsof we een hele boederij in huis hebben, alle dieren moeten na gedaan worden.

Ess & MvY; Leuk hoor dat trouwen! Ik zou ook graag willen alleen hij is nog niet op zijn knieën geweest ;) Denk dat het nog wel even duurt voordat het voor ons zover is.

Juffie; Gefeliciteerd met je mannetje! Wat bijzonder dat je positief teste op zijn verjaardag 2jaar geleden! Pff 2jaar geleden alweer, de tijd vliegt voorbij!

15. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    alieke, jij hebt je zusje lang niet gezien! Hoezo heeft het zo lang geduurd (of ben ik nu heel nieuwsgierig?)

16. Ik heb net op Mp schoentjes gekocht van Rondinella.

Nieuw nog nooit gedragen.....30 eurie :)
    nieuwprijs 99,95

haha ben helemaal heppy de peppy

17. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Welnee joh! Mijn vader woont in Curacao, tenminste.. hij was voor 3jaar uitgezonden. Van de zomer (juni) komen ze weer terug en moeten nu dus dingen geregeld worden. Voor ons is het gewoon te duur om daar naartoe te komen. Toen ik nog thuis woonde werd mijn ticket vergoed en was het nog makkelijk te doen. Ze blijven voor 2 weken en mijn vader voor 4weken en daarna komen ze pas in juni weer terug.

Samen met Najib (die kwam op thuis bezoek voor mijn vader)

*spiekt even bij loïs of ze slaapt*

Ninien; Kijk! das een goede deal 8)

18. [​IMG]

gisteren geshopt :)

19. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Alieke, vroege nesteldrang? :)
    Ik keek naar de foto toen ik jou verhaal nog niet had gelezen, en ik dacht 'wauw haar vader lijkt wel op Najib Amhali' hahahaha. Maar toen ik dus het stukje erboven las viel het kwartje ;)
    Jammer dat hij zover weg woont en je zusje dus ook...

Ninien, wat een superdeal! En leuk rokje :D :D :D
    Ben zo blij dat ik nu ook allemaal van die leuke meisjes dingen mag/kan shoppen :D

Zo, ik zit ook eventjes... Heb al 2 wassen gedraaid, beneden gepoetst, badkamer gedaan, slaapkamer en was gevouwen.
    Straks als Youri wakker is (dat zal niet lang duren want de buren zijn weer bezig...) even boven alles stofzuigen. Dan nog even zijn kamer soppen en de wc nog en dan vind ik het goed geweest.

Oja Alieke, heb je de babykamer al af?

20. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ik denk het! Iedere dag stofzuigen en soppen :( Wij hebben zwarte vloerbedekking in de gang (geen aanrader!) en je ziet ieder klein inimini dingetje erop liggen! Het is wel erg mooi hoor (als het net gestofzuigt is ;))

Babykamer is voorlopig nog niet klaar, we pakken het groot aan. Einde van de maand komt de vaste trap naar zolder & daarna word er druk gestuuct in de babykamer en op zolder. Daarna kan ik beginnen.. Eind mei komen de meubeltjes pas dus er is nog niet veel haast..
    En bij jullie? Al druk bezig? Foto's ? :-D

Deel Deze Pagina