Owja dat lijkt me supermooi, zwarte vloerbedekking, maar idd veel poetswerk Ik had dat inderdaad gelezen over die vaste trap.. Dat word nog even wachten dus totdat je echt kunt gaan beginnen. Maar zo te horen word het dan ook supermooi Wij zijn hier langzaam begonnen. De meubels hebben we al een tijdje geleden gekregen, maar staan nog ingepakt. Hebben eerst het behang op die kamer moeten aftrekken. Nu is Jan 1 muur helemaal aan het stucken want die was super beschadigd. Daarop komt dan (zwart/donkergrijs) behang. De andere muur heb ik vorige week helemaal fuchsia kleur geverfd. Maar die had eigenlijk ook beter eerst gestucked? kunnen worden maarja komt toch de kast en comode voor te staan dus ik laat het zo. Dan nog 2 muren wit maken. En de muurkast moet ik nog verven (is nu gelig ) En we moeten nog kijken voor een nieuwe vloer... En dan pas kunnen de meubels erin... pff.. Aangezien Jan nu veel aan het werk is 's avonds en in het weekend zal het nog wel een tijd duren voordat het af is...
Leuk al die zwangeren hier he?! en druk met babykamertjes! echt superleuk....krijg er helemaal de kriebels van...
Ja ik ben ook zo benieuwd hoe het er allemaal uit komt te zien! Gelukkig is de trap binnen 2 dagen geplaatst dus duurt dat niet lang. Oohh dat klinkt leuk zeg die kleurtjes! Ik ben nog erg in dubio wat ik nou wil. Het liefste wil ik 1 muur lekker anders dan normaal maar wil het toch vrij rustig houden. Gelukkig hebben we nog even voordat het zover is Het is ook niet leuk als alles in 1x af is.. Ik ben benieuwd naar de foto's! Nicky slapen jij! Loïs heeft net ook bijna een uur liggen klieren in dr bed!
Hoi meiden. Ik kom even snel zwaaien! Ben druk met van alles en nog wat.. .. Pffff.. Vanmorgen lekker gewerkt en daarna 3 uur vergaderen pfff.. Wel erg nuttig.. Esmee had het goed naar d'r zin gehad bij mijn schoonmams. Toen ik thuis kwam had mijn schoonmams haar hier al lekker in bed gelegt. Ze was bek af geweest.. Vind het niet zo gek.. Vind het wel raar dat ik Esmee nog niet gezien heb vandaag! Wat zal ik blij zijn als het 15.00 is.. Kan ik haar lekker weer knuffelen..
Essebes..wat heerlijk dat Liv al een paar nachten heeft doorgeslapen..kan je zelf ook even bijtanken hè! En lekker naar de kapper geweest? Ah je mams wil een zandbak geven en dan wil je m niet..? idd zand genoeg bij jullie! Hier niet..maar ik denk ook dat er zo ineens bij ons een keer een zandbak staat hoor..hoop t niet.. Dianne..en hoelang moet je wachten dan? Raar zeg.. Ninien..leuke outfit gekocht! En ook al geslaagd voor schoentjes..leuk! French gezellig naar t tuincentrum! Alieke..wat leuk dat je je zusje weer ziet! Oh geweldig die foto van Loïs! Claartje..wel jammer maar zo krijgen jullie samen ook misschien wat meer rust hè.. Juffie..gefeliciteerd met je man! Anita..wat ben je druk geweest..wow..en dan vanmiddag even een beetje bijtanken! Babykamer..hier komt de nieuwe beeb in Mikas kamertje..en Mika krijgt een nieuw kamertje.. Loesie ochjee..Nicky zo aan t brabbelen in bed.. Judith..lekker gewerkt! En Esmee al in bed..straks maar weer volop knuffelen hè! Hier druk in huis geweest met van alles..Mika ligt er net in .. En dan straks even de stad in wandelen.. Het is hier weer prachtig weer.. 8)
Alieke....hihihi, geweldige foto! lekkerding is Loïs toch! Judith...3 uur lang vergadering...ppff... word daar altijd zo lui van...jij ook? Miep...prachtig weer bij jou?! hier ook... Nicky is nu net 5 minuten stil.... zonet nog een half uur liggen krijsen....ik af en toe erheen...en nu slaapt ze ( hoop ik!) vanmiddag effe met haar naar het speeltuintje achter ons huis...
miep: geen idee. Mijn gevoel zegt je bent zwanger, maarja de testen werken niet mee. ik weet eigenlijk niet meer hoe het was de vorige keer. Mijn cyclus is ook wat onregelmatig maar de laatste keren toch ongeveer het zelfde. ik wacht tot volgende week en als er dan geen ongi is wil ik een bloedtest!
Loesie..lekker straks nog effe in de speeltuin! Dianne..verstandig hoor..een week wachten is meer dan genoeg lijkt mij.. ik heb 2 dagen na NOD positief getest..
Miep; Jij bent ook altijd druk aan het poetsen en doen in huis (hier ook hoor) maar doe je dat als Mika op bed ligt? Ik kom er namelijk echt niet aantoe als Loïs wakker is. Vanmiddag lekker de stad in, shoppen voor de beeb? Wij werden net gebelt door een vriend van me hubbie, hij word voor de 1e keer vader! Zijn vriendin heeft al een dochter van 10 (zij is 29/30). Zooo leuk! Eindelijk zijn wij niet de enige in de vriendengroep!
Alieke..Ik begin altijd smorgens als ie nog op bed ligt... en doe m altijd na t ontbijt in de box..en ga dan eerst even een uurtje aan de gang.. En de rest gewoon tussendoor of als ie smiddags nog even slaapt.. idd wel lastig als ze wakker zijn om alles grondig te moeten doen. Shoppen voor de beeb ..? nee joh...dat kan nog lang genoeg.. Leuk dat die vriend ook paps wordt!
Ja zo doe ik het vaak ook alleen begin ik niet als ze nog slaapt want dan mag ik wel erg vroeg me bedje uit Lekker dat Mika nog in de box wil spelen, Loïs is er een beetje op uit gekeken. Precies, nog genoeg tijd om te shoppen! :-D
Zo, Youri is weer wakker en boven is alles zover klaar. Judith, lekker gewerkt! En Esmee slaapt nu lekker.. Kan me voorstellen dat je blij bent als het 15uur is. Miep, weer lekker wandelen vandaag. Ik vind je wel actief hoor. Ik ga nooit alleen met Youri wandelen, stomhe. Loesie, je hebt goed volgehouden met Nicky zeg. Knap hoor. Maar nu slaapt ze lekker en dankan ze straks lekker spelen he. Alieke, wat een superleuke foto! Wat een schatje is het! Is ze al bezet? Ik vind het ook zo moeilijk om te poetsen als Youri wakker is. Vooral boven... En als hij slaapt kan ik ook moeilijk boven doen hahaha Ow Youri wil knuffelen... en me van zijn drinken geven...
Wat hij de laatste tijd heel veel doet is mij knijpen of krabben of slaan. En dan zeg ik 'auw,niet doen' en dan komt hij een kusje geven. Hij doet het gewoon om dat kusje echt zooooo lief. Heb er nu ook weer stuk of 10 gehad hahaha
nou, ik ga dan toch met de band in overleg. merk dat Gerben er erg mee zit, maar te trots en koppig is om terug te gaan nu. ik vind dat het nog lang niet afgelopen is en er toch maar eens duidelijkheid moet zijn. zit hier met een zwaar overspannen man niet niet altijd zo reeel reageert maandagavond ga ik bij een van de jongens langs. hij laat de rest weten dat ze daarbij welkom zijn, maar weet niet of ze komen. poeh man..... manneh?! hahahahaha
Claartje....heftig hoor, dat gebeuren met de band! Anita...ja ik was vandaag in de stemming van volhouden....( is ook vaak anders hoor) Dianne,....vervelend nog steeds die onzekerheid... Nicky slaat zichzelf in haar gezicht en als het kan bijt ze mij in mijn hand....als ze boos is dan... herkennen jullie dit ook?!