December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ach joh, dan zeggen ze dat vrouwen moeilijk zijn en drama's maken hahaha ;) :p

2. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Claartje, mannen....

Loessie, super herkenbaar. Youri slaat zichzelf ook heel vaak. En mama slaat hij ook vaak. Bijten/krabben etc doet hij ook allemaal...

Is de site bij jullie ook zo traag? Als hij het uberhaupt doet?

3. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    ja de site is hier erg traag....
    valt ook steeds weg....

Ow dus Youri dat doet ook?! vervelend!

ik ga ervandoor....zo forummen vind ik niks zo traag de hele tijd...

tot later!

4. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ben ik weer, mijn middagje werken zit er weer op.

Mannen; blijven kinderen 8-[

Slaan; Hier ook, ik mag Loïs vaak niet savonds naar bed brengen. Ze gooit zich achterover en dan gaat ze in me gezicht slaan. Ik kijk haar dan heel streng aan en houd haar armpje vast "He! Dat doen we niet, dat doet pijn" Vaak helpt het wel..

**
    Mijn mannetjes ontwerp van zijn tatoo is klaar. Hij is erg mooi geworden, Loïs dr naam met allerlei klimop en bloemen. Die wil hij graag aan de binnenkant van zijn arm. Zelf wil ik hem niet, ik wil graag mijn tatoo 2 in 1 dus straks de naam van de 2de erbij. Wel jammer want dan moet ik dus voorlopig wachten!

5. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere

Kijk mijn peuter !

Goedeavond meiden

Nog niets bijgelezen. Alleen maar genoten van het heerlijke weer.
    we hebben lekker in korte mouwtjes gelopen vandaag :)
    Vanmorgen lekker met Jan en Jesse de stad ingeweest voor kinder kleding en schoenen voor de vakantie.

verder lekker ijsjes gegeten met de kids en alleen maar buiten geweest.
    Ga hier dus zo de boel maar eens even aan kant maken en dan lekker op de bank.

Hopelijk genieten jullie ook zo van het lekkere weer.

6. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Alieke, waar wil jij de tattoo dan?
    Ik wil straks ook eentje van beide namen van de kids. Op mijn pols. En dan gewoon klein met sierletters. Zodat ik hem makkelijk kan afdekken voor het werk he....

Amber, lekker menneke! Heerlijk genoten vandaag dus, lekker!

Hier net ook nog helemaal de strijk gedaan (doe ik normaal nooit...) en Jan is werken. Dus ik lig lekker (uitgeput) op de bank haha.

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ha meiden!

Ess, wat super dat Liv zo goed eet en slaapt! ikke ben blij voor jou! En gezellige meid dat ze je steeds helpt met alle klusjes! Senna is ook van het huishouden hoor. Geef hem een bezem en hij vermaakt zich wel. Doet hij net alsof hij als mama aan het stofzuigen is....

Juffie, gefeli met je man! Thanks voor je lieve pb! Heb nu even geen tijd maar stuur je later eentje terug!

Salapio, die meeleesbank staat zeker lekker in het zonnetje of niet? Hoe is het met Mirre?

Sanneke, hier had ik pas ook met Senna een klein strijdje....Ben wel heel rustig gebleven en niet boos, maar wel heel duidelijk en consequent. Eerst was het drama en huilen, maar uiteindelijk gaf hij toe en was alles weer goed. Ik was ook helemaal trots op hem en mezelf!

Claartje, succes met de band-mannen! Wel sneu dat het zo rot loopt. Is er weer een vrouw voor nodig om alles uit te praten...

8. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    juffie( ik dacht wel dat het echt waar was hoor) geloof je zo...en ik had het ook niet door dat het samen viel met 1 april...you got me....

amber...leuke foto van jesse...echt groot al man....

alieke: hier precies het zelfde alleen niet met naar bed brengen..andere dingen wel bv autostoel als hij weer eens geen zin heeft!

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sorry even wat korte reakties vandaag....voor iedereen een kus en een knuffel van mij!

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Alieke…nou dat is zeker handig hoor dat ie nog in de box wilt..maar soms ook niet hoor..
    Maar dan heeft ie even pech..zet ik even babytv aan en dan vermaakt ie zich maar even.. :)
    Ah en je mannetjes tatoo klaar..leuk!
    Jij nog even wachten..ach t mag toch niet in de zwangerschap! Dat scheelt alweer! ;)
    Ik wil straks ook nog de namen van de kids!

Anita..is toch heerlijk om te wandelen! Gewoon lekker doen joh!
    Ga meestal een klein boodschapje halen of gewoon erop uit!
    En je bent maar druk geweest vandaag! :D

Claartje..toch maar aan t bemiddelen..succes! ;)

Loesie….nope Mika die slaat of bijt nog niet…:)

Site..soms wordt je er gek van ..of dan vliegt ie er elke keer uit.. :(

Amber..lieve foto! En lekker geshopt en genoten vandaag! Heerlijk! 8)

Olga..dikke knuffel terug! ;)

Hier vanmiddag lekker wezen wandelen..de stad in ..even navullingen van de luieremmer gekocht..
    En voor de rest overheerlijk geneust! Lekker! :D
    Vanavond macaroni gegeten..met ijsje na!
    Zometeen even lekker tv kijken..heerlijk!

11. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    IK kom even zwaaien ehb
    flinke hoofdpijn duik zo mijn bedje in

en heb weer een ziek meisje :(
    koorts voor de rest wat hoesterig en verkouden maar kan nou niet echt zeggen dat ze flink ziek is ofso.. zo raar.. maar wel koorts 39.2 :S
    snap er nix van.. misschien toch haar oren ..

tot morgen

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    SLAAN, gelukkig bijna nooit ... als Mirre dr zin niet krijgt gaat ze gillen en als ze de gelegenheid heeft zitten en met haar hoofd op de grond bonken ... maar meestal heb ik r dan al afgeleid ...

SLAPEN, hier nog minimaal 1x per nacht wakker *gaap*

POETSEN, ik ben in shock ... iedere dag poetsen?! Ie-de-re dag?! :D :)

MEETING, ja leuk ... vorige was in Ballorig Utrecht ... We are in (als het op ma/wo/weekend is)! Geitenboerderij ook (heel) leuk :D

Mirre heeft vandaag heerlijk buiten gespeeld. Ook in de zandbak gekliederd. Toen ik uit mn werk kwam zat ze lekker met oma in de tuin. Wel warm. Dus kleertjes uit en lekker in dr blootje rondgescharreld. Plasje gedaan in de tuin :). En later in dr romper zitten spelen met water ... Its great to be a ukkepuk!

*Gaat weer languit liggen op de meeleesbank*

13. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    zwaaaaaaaaaaaaaaaaai!

14. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Hoi allemaal

Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer.

Alieke leuk een tattoo Sjoerd krijgt er ook een van Nick 30 juni ,want het is erg druk. Ik krijg hem ook op 30 juni ook zelf ontworpen wel simpel dit keer ,maar het is nog niet zeker over door gaat die van mij .
    Ik heb er ook al een op mijn onder rug,ook zelf ontworpen dan heb je iets speciaal vind je ook niet.
    Maak je mannetje ook een voor jou.

Miep lekker aan wandelen geweest en tussen het wandelen lekker snuffel en winkelen doen we hier ook ,maakt het mooier he.

Salapio Mirre lekker in haar blootje in de tuin.
    Ben je niet bang dat ze ziek wordt, en lekker geplast in de tuin.

Amber leuke foto's zag ik voorbij komen

Jufiie gefeliciteerd met je man .

Mvy Lekker gaan wandelen.

Loessie ben vandaag nog door meppel gereden had je nog geroepen heb je me nog gehoord.

Sanneke jij woont in amersfoort toch ,daar zit toch ook een grote baby winkel.

Mve lange vergadering achter de rug,,heerlijk genieten als je meisje dan weer wakker is en jij bent er om haar op te wachten.

Meeting,,ik weet het niet lijkt me wel leuk maar weet niet of ik het ga doen we kijken tegen die tijd wel

French en hoe bevalt je nieuwe auto.

Lindy knuffel voor jou

Ninien leuke schoenen gekocht dat scheelt dat maar mooi ,,lekker geodkoop dan he.

Essebes leuke foto's van jullie op hyves van het zwemmen

Olga leuke foto van Senna dat hij het geitje de fles geeft lief hoor.

Claartje mannen je bent er maar druk mee .

Nou hier lekker genoten van het mooie weer.
    en verder een rustige dag

Iedereen alvast een heel fijn weekend

Liefs

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee hoor ... was denk ik 20-25 graden in de tuin (geen wind, lekker zonnetje ;))

16. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Salapio
    Dan was het wel lekker het weer, Nick heeft hier wel zonder jas gelopen vond ik al knap van mezelf erg ben ik he.
    :)
    Ben best voorzichtig soms misschien wel te voorzichtig

17. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ach so!
    wat een schatje!

18. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    niels slaat wel eens maar nooit bijten. Als hij slaat zeg ik boos: Nee, niet slaan. En dan: doe maar aai en dan pak ik zn handje en aai over mn gezicht.

19. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    mwoah, ik vind er niet zo heel veel aan maar hij zit er wel. En hij is niet zo heeeeeeeel groot vind ik.

20. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ik heb lekker gezwommen
    ben nu MOEEEEEEEEEEEEEE

vanavond hadden we een gratis demonstratie van de kirby (schoonmaakapparaat van 4000 eurie....) best lachen maar belachelijk duur. Maar hij heeft mooi een aantal dingen goed schhoongemaakt (gordijnen, bank, vloer, niels'matras, computer uitgezogen, wat een stoffffffff!) en die vent maar hopen dat we hem zouden kopen... echt niet!

Deel Deze Pagina