Salapio mirre ook lekker buiten gespeeld leuk een zandbak wij hebben er ook 1 maar heb hem nog niet neer gezet Zwaaii Gerda gaaf hoor een tattoo ik durf het niet haha Hier ook een meisje wat slaat ik roep heel hard AUW en dan zeg ik van mag niet he.. doet echt auw. en dan kijkt ze me aan en wil ze het eigenlijk nog een keer doen maar dan trek ik mijn hand weg en zet ik haar weg en zeg duidelijk van dat doen we niet. vaak probeert ze het vaak nog een keer. en dan is het over. voor DIE dag. het wordt wel minder trouwens Sanneke lekker gezwommen en flink aan de schoonmaak geweerst Dianne werkse meid Hier de halve nacht op gezeten met demy huilen niet normaal ze heeft flinke koorts 39.2.. ze slaapt nu weer.. heb haar een zetpil gegeven ze krijst gewoon het uit als ze wakker is zo zielig de dokter zegt dat ik het ff aan moet kijken :S maar ik hou daar niet zo van.. ik hoop echt dat het morgen beter gaat want ze gaat morgen logeren bij opa en oma ik heb morgen een vrijgezellen feestje van een vriendinnetje van mij HOe is het hier? gaan julllie nog wat leuks doen vandaag/ lekker van het mooie weer genieten he meiden knuffeeel ga ff snel douchen..
Ik wil hem ook aan de binnenkant van mijn pols. Puur omdat ik hem zelf ook kan zien.. Mijn mannetje had eerst een hele mooie tekening van Loïs dr naam gemaakt (ook muurtekening op haar kamer) en wilde die graag maar wil toch graag een tatoo waar ze allebei op staan. Amber; Wat een scheet! Miep; Babytv, heeel handig! Hebben wij helaas niet meer en vind het onzin om die extra zenders alleen daarvoor te nemen
Ik heb net Loïs weggebracht, ik moet vanmiddag pas werken dus lekker rustig aan doen.. Per 1 juli gaat ze over naar een dreumesgroep, waar ze tegen die tijd erg aan toe zal zijn (nu al een beetje). Dus ze hebben geprobeerd om haar iets eerder over te laten gaan (rond mei/juni) omdat 2 vriendjes van haar ook over gaan en dan zal ze alleen met de rollende babys overblijven. Helaas lukt het echt niet, hooguit alleen op vrijdag per juni. Op vrijdag is ze nu zoiezo de oudste en speelt veel bij de buren want daar zijn de andere oudere. Ik vind het best rot voor haar want ze heeft op vrijdag toch meer moeite met afscheid dan op dinsdag. Als ik haar op dinsdag breng dan gaat ze meteen gek doen en met haar leeftijdgenootjes spelen maar die zullen straks weg zijn, dat vind ik sneu!
Goedemorgen Dames, Wat een mooie dag vandaag! Sam heeft mama laten uitslapen tot 9 uur. Dat is echt een uitzondering heerlijk. Slapen; wij zijn ook iedere nacht nog wel een keertje wakker hoor. Vannacht was het 4 uur. Meeting; Leuk. De meeting in Utrecht was bij Kidzcity http://www.kidzcity.nl/ Slaan; doet Sam ook wel eens. Bijten nog vaker. Ik zeg dan dat hij AAAAI moet doen en dat doet hij meestal ook. Wat gaan jullie doen vandaag? Wij krijgen om 12 uur weer een makelaar over de vloer en daarna wil ik toch effe de deur uit met Sam. Heb alleen niet echt een idee waarheen. De kinderboerderij ken ik inmiddels wel en met dit weer is het daar zo megadruk. Ideetjes?
MEETING: als het door de week wordt gepland in de laatste week van april, kan ik ook komen (vakantie!)
Oh meid vervelend ieell cola op de vroeg morgen hihi heb ik nou nog nooit gedaan succes vandaag meid hoever ben je nu?
Normaal gesproken moet ik ook niet denken aan cola zo vroeg, maar het is echt allerbeste middel tegen ochtendmisselijkheid. Die tip kreeg ik vorige zwangerschap in het ziekenhuis toen ik was uitgedroogd. Daarstandaard cola bij 't ontbijt. Waarschijnlijk ben ik nu een week of 7 op weg. Maandag voor een precieze termijnsbepaling naar de gyn.
Goedmorgen dames Misskeita vroege morgen cola hier ook dagen gehad in de zwangershap. Sanneke. oke had gehoord dat er een was ,maar wist niet precies hoe of wat, volgende week moet ik amersfoort zijn denk ga even kijken we zijn opzoek naar een buggy kan geen keuze maken . Britekke lekker mogen uitslapen wat een schatje is Sam ook he. Lindy , Demy vannacht weer niet lekker, arme meid dikke knuffel voor haar. Dianne werkse. Hier gaan we vanmiddag even boodschappen doen, en straks even wandelen met Nick ,naar de kinderboederij . Hij kan er geen genoeg van krijgen dus. En we hebben het weer nog steeds mee. Iedereen al vast een heel fijn weekend
Ik ga ff boodschappen doen stefan heeft flinke hoofdpijn .. demy is net wakker. ze is al ietsje opgeknapt daarna lekekr van het weer genieten.. tot strax Succes maandag MIsskeita. okaj bedankt voor de tip misschien heb ik die straks nodig cola hihi moet er eigenlijk niet aan denken
Lindy..alweer hoofdpijn en Demy ook nog ziekjes..bah! Salapio..mirre al in haar blootje buitengespeeld..lekker hoor! Mika nog niet hoor..die had zelfs nog een jas aan met wandelen.. Gerda ook lekker genoten van t mooie weer gister! En vandaag ook weer gezellige plannen! Sanneke.geweldig..alles gratis schoon! Alieke..ach de andere zenders worden hier ook wel bekeken..dus laat t nog maar even lekker zo.. Hij staat ook wel eens op jimjam! Britteke..ga je lekker de stad in..of naar een speeltuin? of binnenspeeltuin? Misskeita..bah ook al zo misselijk.. Maandag echo..wel spannend hè hoever je precies bent! Hier al bezig in huis geweest en wat boodschappen gedaan! T is nu al lekker weer..heerlijk hoor dat zonnetje! Jan gaat vanmiddag motorrijden..is t ook heerlijk weer voor!
Hoe krijg ik dat toch elke keer voor elkaar, lang verhaal getypt en hoepla....weg! Ik ga niet opnieuw beginnen, zo lekker weertje ik verhuis naar de tuin! 8) Slaan/bijten, Liv doet het alletwee. Bijten niet zo heel veel meer, alleen als ik haar handje vasthoud omdat ze niet weg mag lopen, daar heeft ze echt een hekel aan. Grappig want als ze een grote afstap moet nemen, blijft ze stil staan doet ze d'r handje omhoog en zegt "hattt" (hand) Dan mag ik d'r dus wel helpen! Slaan, ze slaat vooral zichzelf veel en zegt dan de hele tijd " auw" "auw" "auw" ... Mij slaat ze soms ook en dan zeg ik meteen ook auw niet doen, doe maar aaien en dan gaat ze heel lief aaien. Meeting, ik ben wel voor een buiten meeting hoor! Heerlijk met dit zonnetje (ga er natuurlijk vanuit dat we nog veeeel meeeer zonneschijn krijgen) Mijn huisje stel ik ook graag beschikbaar voor een meeting hoor, we hebben hier een nieuwe grote speeltuin, opent 4 April haar deuren, schijnt ook leuk met water enzo te zijn. Ben er alleen nog niet geweest... En we hebben hier lekker strand! Blijdorp ook een hele goede optie.... En die geitenboerderij lijkt me ook erg leuk! Eind April een datum prikken, dan kan Misskeita ook doordeweeks...
Ik ben weer hieperdepieper! Lekker een tukkie gedaan, ik kan er weer tegenaan! Whoeeii me navel puilt er bijjjnaa uit!
hallo dames Ik ben er lang niet meer geweest we hebben geen internet verbing Nu even snel op werk. Met ons gaat goed Tugce gaat naar dreums groep gaat heel goed. Miep gefeliciteert erg leuk. Meeting erg leuk Iedereen knuffel van ons zwaai
Lekker tukkie gedaan Alieke? Daar kan je van opknappen he?! Mijn navel is nooit meer terug op z'n plekkie gegaan, ziet er onwijs lullig uit...heb al info opgevraagt en voor 1000,- kunnen we hem terug laten stoppen, ga het toch doen... Mijn buikspier is ook gescheurd (volgen mijn vriendin die sportinstructice is en even gevoelt heeft) Je kan zo met je hand tussen mijn buikspieren. Denk dat ik de blokjes van vroegah wel kan vergeten! Ze vind dat ik naar de dokter moet! Tsja...wat kunnen ze eraan doen? Salapio, mijn opa is altijd huisarts geweest(eerst in Nederland later in Suriname) Hij gaf de mensen o.a altijd als advies om de kids niet zo warm aan te kleden en inderdaad effe lekker luchtig (bloot) buiten te laten lopen. Ipv dat ze verkouden worden, voorkom je juist dat ze vatbaar zijn voor kou vatten enzo...
Jaa ben er zeker van opgeknapt! Ookal word ik altijd een beetje vreemd wakker.. Heh ja joh? Dat is gek! Hoe komt zo'n scheur dan? Door de groei ofzo? Wist niet dat dat kon, dat je navel niet meer terug ging.. *magnetron zegt piep, even een broodje erin doen*
Gister aan het einde vd middag werd Liv ineens spierwit en moest heel veel huilen, zat heel zielig bij mij op schoot en moest alleen maar huilen, had echt buikpijn. Heb er even op bed gedaan en toen is ze in slaap gevallen. Om 21u wakker & huilen, heel d'r bedje ondergekotst. Jan was er natuurlijk niet, best lastig in je uppie, een ziek kind troosten en een bedje met kots verschonen Ik zat zelf ook helemaal onder. Heb Liv mee naar beneden genomen en zijn Dora gaan kijken. Ze knapte een beetje op. Na een half uurtje heeft ze zelfs twee beschuitjes op, lekker dopen in de thee.. Ze voelde zich wat beter en kreeg weer praatjes. Vanmorgen was er niets meer aan de hand! Denk echt dat ze iets verkeerds gegeten had. Zo heb m'n teentjes weer lekker zomers gelakt, ben alvast klaar voor de slippers...