\hai meiden demy kwam vanmiddag gillend uit bed WEER hoge koorts/. kreeg haar gewoon niet stil heb uit narigheid de dokter maar gebeld het was al 1500 dus de spoed lijn. ik mocht meteen komen.. helaas heb ik geen auto en rijbewijs dus moesten we op de fiets demy gillen onderweg zoooo zielig. bij de dokter blijkt dus dat mevrouw Middenoorontsteking heeft zoo zielig.. nu heeft ze AB gekregen hoop dat het snel aanslaat ze ligt nu te slapen. ik ga maar eens wat doen ben nergens aan toe gekomen vandaag. knuffel
French leuke foto's van Angelina. heb er vandaag ook een paar gemaakt maar weet niet hoe ik ze hier direct in beeld krijg. Miep hier ook steeds ,,dat het de pagina er mee stopt . Sanneke Nick klimt al heel lang op de bank ik zei gewoon elke zitten ,,en op ee gegeven moment gaat hij niet meer staan , hij zit geregeld op de bank op een dag. Johanna gefeliciteerd Britteke is het bij jou vandaag ook goed gegaan met de makelaar. Amber zwaai zwaai Essebes zwaai zwaai
zwaai van mij, heb begrepen dat we niet kunnen kletsen dit weekend. dus groetjes allemaal en tot maandag!
achach, arme demy en mama. Jullie hebben het wel steeds te pakken he. Hopelijk slaat de AB gauw aan. kussie
forum er bijna af? nog geen last van gehad. maar anders tot gauw! jan en niels liggen er in. Niels slaapt sinds een week direct! Ten minste, ik denkd at hij slaapt! Jan moet om half 1 eruit vannacht, even een dagje (nachtje) bakker zijn en morgen terugkomen met lekkere broodjes! Hij was vanmiddag vrij dus even lekker weggeweest. kinderstoel van ikea gekocht voor buiten (die van 12,95) en lekker ijsje en hotdog gegeten. Doeidoei!
ja erg vervelend. Ik heb met de arts het er even over gehad vanmiddag waarschijnlijk gaan mijn amandelen er binnenkort uit en moet het over zijn op athans minder zijn . laten we het hopen Forum plat jammer tot maandag dan meiden fijn weekend.
Hoi meides, Even een kort berichtje van mij. Ik was vanmiddag aan het werk, staan in ene mijn zusje en stiefmoeder voor mijn neus! Ik klapte helemaal dicht.. Jeetje wat overviel mij dat zeg. Achteraf was ik niet zo blij dat ze op mijn werk kwamen want ik was helemaal van slag. Jeetje en ik dacht dat ik mezelf zag staan toen ik me zusje zag! Het heeft erg veel indruk op me gemaakt en merk dat ik best een beetje humeurig ervan ben.. Zo gek! na 1,5jaar staat ze weer voor je neus.. Na het eten waren ze even langs geweest om bij Loïs te kijken, Loïs vond het natuurlijk mega gezellig. Ik duik me bedje in, het is weer een indrukwekkende dag geweest.
Morgen bij bart smit en intertoys een aantal artikelen van LP voor 50% korting ik ga als het lukt de boederij halen... en iedereen een fijn weekend! tot maandag.
uh alles is weg... haha nou ja kletsen we er wel weer bij meiden. ik moet werken vandaag geen vrije dag voor mij. fijne dagen dames!
Huh??? : Ik moet ook werken, en het word zo'n heerlijk weertje Degene die vrij hebben geniet maar lekker ervan!!! Zwaai
Werske Dianne & MVY, balen werken op deze goede vrijdag! Wel iets eerder klaar als normaal? Mijn mannetje is lekker vrij vandaag heerlijk! Wat raar alle berichtjes zijn weg? Even een flitsbericht vanaf hier, Liv gunt mij de luxe door nog even te slapen op dit tijdstip maar ze zal zo wel wakker worden. De nachten gaan echt SUPER GOED! Ik voel me echt als herboren! Ze word nog wel 1 of 2 keer wakker (wat al erg weinig is) maar ik geef d'r dan een speentje en dan slaapt ze meteen weer (Speentjes Rulessss! 8) 8) 8) ) Van de fotosessie hebben we waarschijnlijk wel een geslaagde foto, maar niet zo heel veel leuke, ze was ineens onwijs moe en er kon geen lachje meer vanaf! Zal je altijd zien.. Ik zal die leuke foto wel plaatsen als ik hem heb. Frederike, spannende tijd voor jullie met de huizen. 29 Mei dakloos?! Welnee...Britteke komt ook al bij mij in de schuur wonen, ze maken voor jullie wel een beetje plek hoor! Heeft Liv twee mooie mannentjes in de tuin Johanna, heb je het zo druk meis? Rustig aan hoor! Nu wel lekker vrij? Sanneke, Niels al een beetje opgeknapt? Het teddyberen zwemmen zal vast niet meer door gaan, jammer want het is zo leuk. Ik ben pas ook met Liv geweest. Moets ook kopje onder met haar gaan *slik*, maar het resultaat is dat ze het in bad ook niet meer zo heel erg vind als d'r gezichtje nat word. Amber, de kids lekker verwend met een fiets, leuk! Ik weet nog van vroegah dat je mij nergens blijer mee kon maken dan met een nieuwe(tweedehands) fiets! Uhhh, ja met een pony nog blijer maar daar moest ik maar niet op rekenen he? O, neee...miep, vanavond waarschijnlijk geen koopavond! Ben je lekker mee zeg! Al andere plannen gemaakt? Judith & Dee, erg leuke foto's! Echte dame'tjes hebben jullie hoor! 8) Dee, bevalt de nieuwe functie? Je was er wel aan toe he? Hmmm ja jammer genoeg iets minder forummen nu! Gelukkig gaat het iets beter met je voet. Judith, en? hoe laat ha je nu eten? Sorry, ik kan niet meer terug lezen want de berichten zijn weg, weet t voor de rest niet meer...