Goedemorgen... Nouja zeg...t is ineens allemaal weer weg... beginnen we maar weer overnieuw.. Essebes.ben benieuwd naar de foto's!!!!en gelukkig iets meer nachtrust! dat is idd wel prettig hè!! En tja t is wat..helemaal geen koopavond vanavond...ipv ga ik vanmorgen maar met mams de stad in.. Mika hoor ik al wakker worden..dus ga gauw stoppen...tot laters...
O,ja Loessie, ben super blij voor je meid dat die hele vervelende patient weg is bij jullie. Gelukkig zien ze nu in dat hij niet bij jullie thuis hoort, werd ook weleens tijd zeg Maar wat zal jij & je collega's opgelucht zijn! Ik ga straks met een stuk of 10 shoppers naar de Appie Hein, ik krijg eerste paasdag een huisje vol, komen 11 personen brunchen en nog wat luitjes een borrel halen, gezellie! Ik ga ook lekker burgelijk & fout Oud hollandse spelletjes organiseren, iemand nog idee'tjes? In ieder geval, appel happen, spijker poepen, zak lopen, koek happen Morgen hebben we een paasborrel & maandag nog een paasbrunch, na het weekend hoef ik denk ik voorlopig geen eitjes meer te zien! Liv is een echt papegaai'tje, ze doet en zegt alles na, reuze grappig! Ze blijft nu al heel lang in kledingmaat 80/86 hangen. Heb heel veel nieuwe kleertjes in grotere maten (met van die gezellige zomerse kleurtjes) en ik sta te popelen om ze aan te trekken, maar het kan nogb niet [-X #-o Dus heb ik gister maar wat nieuwe dingetjes gekocht, staat haar erg gezellie! Afgelopen weekend is ze uit logeren geweest bij Jan's vader. Ze krijgt daar altijd veel ijs & snoep. Heb het eigenlijk liever niet, maar wil ook niet zeuren. Zo vaak zien ze haar niet en ze zijn echt onwijs gek op haar. Maar ze heeft maandag & dinsdag niet kunnen poepen en de dagen daarna heeft ze heel veel volle luiers voor mama gemaakt. Volgens mij waren d'r darmen echt een beetje van slag. Ze kreeg bv als toetje een bakje slagroom! Ik ben toch geen zeikerd als ik dit niet leuk vind? Kijk yoghurt met bv een klein beetje slagroom is toch ook goed? Maar waarom nou een bakje slagroom? Tsja, ik ga er dus toch maar iets van zeggen, dan maar een zeurpiet! En nu ga ik even heerlijk een Jus/Grape/ Kiwi sapje persen voor ons gezinnetje! Mjammie.. Miep, goed geregeld meis, lekker nu stadten! Geef Mika een dikke kus...
ES, ik vind je helemaal geen zeurpiet als je daar wat van zegt ... echt een beetje absurd hoor. Slagroom als toetje?! Tijdens een nachtje logeren 1x iets te snoepen ok ... (zou ik eigenlijk al niet goed vinden ... kijk dat is pas zeuren ... ) Had zulke leuke monologen zitten typen ... allemaal weg
MEETING MEIVAKANTIE Lokatie: Kidscity Tijd: 11u ma 27 april 1. Mirre en Salapio di 28 april 1. Mirre en Salapio wo 29 april 1. Mirre en Salapio *** Strandmeeting in t Hoekje lijkt me ook heel leuk. Maar dit is wat meer in het midden des lands dus beter bereikbaar voor iedereen + in de vakantie, dus ook de juffies kunnen komen?
MAAT, Mirre zit al heeeeeeeeeeel lang in 74 ... soms ook 80 (mexx, imps&elfs, soms ook name it). Dr neefje van een jaar ouder zit nu in 80/86... allemaal ukkies hier dus Oooooo Es, lekker sappie! *Mirre zit nu in mijn agenda te bladeren, staan allemaal foto's van haar in ... ze vindt het leuk ... kleiNe narcist ... ik geloof dat ik MOET stOPPEn Mirre heeft de knopjes ontdekt. Vooral het aan/uit knpje wil ze ... nu gillen omdat het niet mag en gooien met haar beer *
Hey Alles weer weg . Wat is dat nou toch?? Vandaag een druk dagje. Inpakken, boodschapjes doen. Jan is om 13 uur klaar met werken en dan gaan we... Hopelijk kunnen we dan nog lekker van het zonnetje genieten. Wat zijn jullie plannen???
MEETING MEIVAKANTIE Lokatie: Kidscity Tijd: 11u ma 27 april 1. Mirre en Salapio 2. Britteke en Sam (ov) di 28 april 1. Mirre en Salapio wo 29 april 1. Mirre en Salapio ***
Plannen, we gaan naar het hoge noorden (samen met Sanneke ) tot zondag logeren bij vrienden ... ZIN! Maandag eieren zoeken bij schoonouders, dinsdag congres in Amersfoort en woensdag pas weer rust en dan mag ik de hele dag nakijken en voorbereiden (als Mirre het toelaat) ... Dus hier weer even stilletjes (daarom had ik gisterenavond enorm zitten monologen )
SPELEN met andere kindjes, Mirre speelt niet echt met andere kindjes. Vindt ze vooral interessant als ze een bal hebben. En dan is het eigenlijk meer een kwestie van bal afpakken en daarmee weglopen ... hoewel ze met haar neef van 2 en nicht van 5 wel lief speelt ...
MEETING MEIVAKANTIE Lokatie: Kidscity Tijd: 11u ma 27 april 1. Mirre en Salapio 2. Britteke en Sam (ov) 3. Es & Liv (met hele grote O.V) di 28 april 1. Mirre en Salapio 2. Es & Liv wo 29 april 1. Mirre en Salapio 2. Es & Liv
Salapio, ook lekker een weekend weg. Heerlijk he. Essebes, ik dacht te lezen dat je voorbij kwam flitsen maar vervolgens zie ik meters met tekst voorbij komen Ben benieuwd naar de gelukte foto's van de shoot. Wordt wel druk in jouw schuurtje he... gezellig hoor! Ik vind je geen zeurpiet hoor. Hier willen de opa's en oma's ook nog wel es iets toestoppen in een onbewaakt ogenblik van mama. Ik zeg er dan wel wat van. Vind ik ook niet altijd makkelijk hoor maar ja...
Ja, he Salapio, gewoon iets van zeggen! Ik was het al van plan! Stop ik er allemaal gezonde dingen in.... Klinkt ook erg goed je weekend, have fun! O, ja britt, je weekendje weg toch? waar ging je ook alweer heen? En met z'n twee'tjes of drieen? In ieder geval veel plezier! @ Spelen met andere kids, tsja spelen niet echt, maar ze vind andere kids wel heeel erg leuk, staat te springen als ze andere kindjes ziet (ook oudere kids hoor) Ik weet niet wat ik mee maak, Liv slaapt nog steeds?! Okee, ze ging er gister best laat in het is 21u geworden, maar toch... Hihi, ja die maandag Britt, ik kijk het nog heel even aan, ik kom dan terug van een weekendje weg...
hahaha plaats ik ook weer eens een berichtje is ie de volgende dag al weer weg ...vanmiddag maar ff een nieuwe poging ...als ik dan niet van het weer aan het genieten ben ... enneuh bedankt Es ..
Whahaha ja lekker flitsberichtje van mij he?! Had natuurlijk niet verwacht dat m'n urretje zo lang ging slapen! 8) Eigenlijk vind ik dat Jan er iets van moet zeggen, ik zeg het tegen mijn pa & ma, en hij moet het dan tegen zijn vader zeggen...toch iets makkelijker als het wat vertrouwder is..Vind ik dan... Gaat gezellig worden in de schuur! Misschien een verdieping erop? Of een dakkapelletje erbij?
we gaan naar Lommel in België. We gaan heerlijk met z'n drietjes. Ik kan Sam nog niet missen hoor 's nachts haha. Spelen; Sam vindt kindjes wel interessant hoor maar echt spelen nee... Meeting; moet ook nog een auto zien te regelen hoor, daarom ook een OV
Owwwwwwww wat heerlijk, het zonnetje schijnt volop! Ik heb de deuren al lekker open staan, de hoogste tijd dat ik m'n laptop dicht ga gooien. Meiden, geniet van het lekkere weertje en vd paaseitjes! Alvast een fijn weekend! (of nog werkse voor n dagje en dan een heel fijn weekend! Britt, lekker naar belgie, leuk! Geniet ervan...
Es, zo doen wij het ook. Als ik het vervelend vindt om tegen de schoonouders te zeggen moet Jan het van mij doen. Doet hij het vervolgens toch niet zeg ik het wel, met de kans dat het iets minder prettig en vertrouwd overkomt. Heerlijk dat Liv zo lang slaapt. Sam loopt alweer een uurtje rond en hij stinkt haha. ff luierwissel
He hallo dames, even snel een reactie. De site ziet er echt heel anders uit. Met mij gaat het vrij aardig. Mijn man is geopereerd en dat is ook goed gegaan. Ik kom er niet echt aan toe om bij te lezen en te reageren sorry. Ik hoop dat hier ook alles goed gaat? Ik zag nog iets van een meeting waar is die? Nou dames nogmaals sorry dat ik er zo weinig ben. Fijn paasweekend Gr Inge