IK ben zwanger . nog heeel pril hoor.. dus moet het nog even geheim houden vind het moeilijk maar komt goed wou het even met jullie delen van man lief mocht k nog nix zeggen tot strax ff snel boodschappen doen
laatst wou iemand niels een snoepje geven: mentos AIR! niet helemaal goed bij zn hoofd. Ik zei dat hij er waarschijnlijk in zou stikken. wassie nog verbaasd ook...
Ik kan helaas niet mee want wij zijn dan op vakantie !! Volgende keer weer !! @salapio en Es We gaan nog wel een keer strandmeeten he ?
@lindy Gefeliciteerd meid !!! @Britt Fijn weekend meid. Geniet ervan. Vanmorgen was alles ineens weg Hopelijk niet nog een keer. Ik ben vanmorgen naar de HA geweest. Ik heb na mijn griepje al twee weken last van mijn polsen, knieeen en enkels. Ik dacht de HA zegt ahhh dat kan wel eens na een griepje. Moest ik bloed gaan laten prikken voor: Acute reuma, een Streptokokken B infectie, Jicht of een schildklierziekte. Was wel even schrikken. Moet vanaf vandaag ook diclofenac gaan slikken en nog een andere tablet. (even de naam kwijt) Zometeen lekker bij mijn dochter in de klas meehelpen met paasknutselen. en daarna lekker genieten van het zonnetje. Het is hier heerlijk weer
essebes..zou t gewoon zeggen hoor dat je dat niet wilt hebben..moet kunnen toch? Britteke..hoop dat je lekker weer hebt meid!! geniet ervan! Inge..fijn dat alles goed gaat! ook met je man!! Lindy..meid gefeliciteerd!! wat gaaf!!! Amber..he bah aan de diclofenac..heb ik ook 11 maand aangezeten..troep is het..maar t werkt wel hoor! je hebt wel verschillende zwaartes geloof ik..ik heb 2 verschillende gehad..en ik denk dat je er maagbeschermers bij krijgt..heb ik ook gehad..omeprazol geloof ik.. Nou hoop dat er niks uit de bloedtest komt en dat t gewoon over gaat met medicatie hoor meid..Dikke knuff!! We zijn vanmorgen even de stad in gelopen met mams..gezellig bakkie gedaan!! wat is t lekker weer hè...heerlijk!! Straks komt Jan's broertje op visite..dus ben ik niet online..
Amber...ach jee, dat is idd schrikken! Miep...lekker geshopt?! vanmorgen kwam nicky eindelijk weer helemaal fit uit bed... geen ontstoken oogjes meer en niet meer verkouden.... vanmorgen geshopt met mams en Nicky.... een rokje en een nieuwe zomerjas voor mezelf gekocht! erg gaaf! dit keer eens niks voor Nicky meegenomen
Heel verhaal getypt, alles weg.. GRrrr Wij zijn lekker in de tuin bezig geweest! Heerlijk hoor.. Voor de rest een zwaai.. Oja, Lindy.. van harte met je zwangerschap! Britt een heel fijn weekend. Ess.. zeggen hoor tegen schoonpaps en anders zelf alternatieven kopen zoals knijpfruit/doosje rozijntjes/koekjes die ze wel mag. Werkt hier bij de opa's en oma's erg goed. Mogen ze toch iets geven wat Esmee erg lekker vind. ( ik heb dit zelf nooit in huis dus extra verwennen voor haar!)
Hoi allemaal Ik snap er helemaal niets van ,ben al vanaf gisteren bezig ,dus ben benieuwd of ik het berichtje nu geplaatst krijg. Hier gaat alles verder goed,,we zijn vandaag even in nijverdal geweest, Sjoerd moest er zijn en ben even de super de boer in geweest wat drinken gehaald voor ons ,,Judith heb je nog geroepen maar je hebt me zeker niet gehoord Nou ga proberen terug te lezen ,,gisteren zag ik iets van ergens al in 260, en nu weer 243 weet niet of dat ook aan mij ligt, maar ik moet dus wennen . Iedereen alvast een heel fijn weekend
hai meiden bedankt voor de leuke reacties het is moeilijk om het verder stil te houden hoor Ik wil wel graag vragen aan jullie om nog geen berichtjes via hyves of babysite te sturen i.v.m Familie die pas ingelicht wordt als wij wat verder zwanger zijn bedankt alvast ik kom zo bijlezen het is toch AZ voetbal vanavond knuffel
Heb je i.d. niet gehoord, je was op zo'n 200 meter van mijn huis. Alles goed bij jullie..? *** Het forum doet raar.. Berichten worden niet geplaatst en ik kan er steeds niet op. Erg iritant..
Ik loop ook steeds vast had net een hele reeks reacties geplaatst en hij staat er gewoon niet op ga niet weer over nieuw beginnen hoorr.. ben dood op. ga zo lekker op de bank hangen ook irritant dat de banners steeds weg zijn.
ow wat irritant! ik had ook net een hele lijst reactie's getypt...geplaatst, nou niet dus... vind het nergens weer terug! wij gaan zo een avondje weg....verjaardag van zwager, waar ook erg veel vrienden van ons komen....erg leuk...dus kan erg laat worden! mijn broertje past hier op en zei al dat hij wel ging slapen.... fijne avond allemaal!