fijne avond allemaal! feest ze loesie! wij gaan morgen du sook naar het noorden. 2 nachtjes bij mn schoonouders. heb nog even niels handjes op een passepartout gevingerverfd. Hij vond het insmeren met verf reuzeinteressant, maar daarna het afdrukken wat minder... hij ligt nu al te slapen. was helemaal op. ook nog 38.8. vanmorgen ging het wel ff beter, maar voor zn middagdut was het toch weer 39.4. hopelijk gaat het morgen beter. maar we gaan hoe dan ook naar opa en oma. misschien tot later en anders goeie paasdagen!
Hoi meiden, Even snel een berichtje van mij. Ik ben lichamelijk gesloopt! Deze week een babygroep moeten verzorgen en voel ieder spiertje in me lichaam. Ik heb zo'n last van mijn voeten aan het einde van de dag, ze zijn niet dik maar het doet pijn om op me hielen te staan want die zijn erg gevoelig. Komt het iemand bekend voor??! Lindy; Yeah! Gefeliciteerd wijffie!
sterkte alieke! pfff ik zei dat niels sliep.. nou niet dus... hij heeft het denk ik warm. nu huilt hij, dus ga maar ff wat uittrekken.
Sanneke veel plezier meid hopelijk heeft niels morgen geen koorts meer French dank je wel meid Alieke. Helemaal gesloopt meid kan het me helemaal voorstellen. lekker rustig aan gaan doen meid hoeveel dagen werk jij nu? dank je wel voor je felicitatie.. HIer onweert het heel hard demy is er van wakker geschrokken en stond te shaken in bed zo zielig. dus haar maar even mee naar beneden genomen ben zelf ook niet z`n held met onweer.. Verder rustig avond man lief zit tv te kijken ikga zoo klein mup nog even in stoppen en lekker even douchen ik ben een beetje verbrand in het zonnetje gok ik .. Fijne avond meiden tot mrgn
IK ga douchen en me bedje in het dondert hier er nog op los maar ga toch de gok wagen ben dood op nu,, tot mrgn slaap lekker
Loesie wat fijn dat Nicky iets beter is!! en lekker geslaagd met shoppuh!! leuk!!! Gerda ah je hebt t weer gevonden..nog effe wennen hè aan dit forum.. Wat irri hè ... ik had gister ook nog een berichtje getypt maar kan m nergens meer vinden.. dus zal wel niet goed gegaan zijn.. Ben benieuwd of t nu weer goed gaat.. allemaal een vrolijk Pasen!!!
hey meiden, als eerst lindy meid gefelicteerd!!! gisteravond lekker lang buiten gezeten met de buurtjes lekker gebarbiknoerd haha. heel gezellig. Bas was wakker dus ging er uit is ie weer in slaap gevallen. nou ja laat hem nog lekker even liggen. meiden hele fijne dagen!
Hai meiden Hoe is het? Hier erg veel moeite met opstaan de misselijkheid is gearriveerd .. vet balen.. kan niet eens eten.. of ik wordt al misselijk.. blehhh Iemand tips??.. Verder rustig ze zijn hier achter aan het metselen eindelijk.. ben ik die troep in de tuin ook weer kwijt. Ze maken een soort verlengde van het huis.. Uitbouw zeg maar.. gaat echt heeeel snel er staan al 2 muren de kozen zitten er al in nu alleen nog dicht metselen en het dak er op.. Verder rustig dagje.. demy is lekker met papa aan het douchen. en ik ga even snel door het huis heen met een sopje en lekker van het mooie zonnetje genieten .. Vanmorgen toch voor de zekerheid nog een testje gedaan omdat ik het toch nog niet helemaal geloofde hij is nog steeds hartstikke positief. dus nu durf ik van de week de verloskundige wel te bellen .. Fijne dag meiden.. Dianne Lekker gebbqt leuk hoor Miep en miep Lekker geshopt meid leuk is dat he ..
goedemiddag allemaal... wat is het rustig hier zeg! ik moet strakkies werken....eerst nog wat programma's kijken op uitzending gemist! fijne pasen allemaal! Lindy...vervelend die misselijkheid zeg... en van de week de vk bellen...spannend!
Zoo ben ik weer hier heerlijk in het zonnetje gezeten helaas begint het hier nu te regenen. Ook al de hele beneden verdieping schoon alleen de was nog doen .. nu ff geen zin haha Demy ligt heerlijk te slapen ik ga ff lekker bank hangen knuffel
Hoi dames, Hier ben ik ook weer even. Lindy gefeliciteerd..... Ik drink cola tegen de misselijkheid. Ja zelfs in de ochtend. En ik liet mijn mannetje altijd ontbijt op bed brengen dan ging het bij mij ook wel. Of iets op je nachtkastje leggen wat je kan pakken voordat je uit bed gaat. Hier gaat het ook nog niet echt super. Ik ben erg moe en heb regelmatig last van harde buiken. Ik denk dus dat ik even een stapje terug moet zetten! Dames we willen half mei op vakantie, maar we weten niet zo goed waarheen. We twijvelen tussen vliegen of een sta caravan ergens in Frankrijk. hebben jullie nog leuke ideeen? Liefs Sam
Lindy.. Toch voor de zekerheid een extra testje gedaan meid, kan het me voorstellen hoor. Geen tips voor de misselijkheid, heb er eigenlijk nooit zo'n last van gehad..Druk geweest vandaag! Toch nog wel genoten van het zonnentje. Nog leuke plannen voor morgen en maandag? Je mannetje zal wel moeten werken of niet? Loessie.. Was de verjaardag gezellig?? Moet je het paasweekend werken? Ben nu lekker vrij, moet met Pinksteren aan de bak. Gaat het met Nicky weer iets beter?? Sam28.. Wat vind je leuk? Ik zou eerder kiezen voor vliegen, 2 uurtjes dan 8 uur met de auto naar frankrijk..Esmee heeft dan ook een hekel aan autorijden. Mallorca is leuk voor gezinnetjes. Rustig maar toch voldoende te doen! Gets. Nu al harde buiken, dat wordt i.d. wat rustiger aan doen meid. Verder wel alles oke?? Dianne.. WAAAAAAAAAAa.. lekker aan het bbqén geweest! 8) Me= jaloers! Hier staat de BBQ nog op zolder, we hebben zo'n buitenkeuken.. Wij BBQ'en ook veel .. Miep.. jij ook een vrolijk pasen! Nog leuke dingen in de planning?? Nog leuke dingen geshopt gisteren?? ** Hier een heerlijke dag gehad.. Vanmorgen even naar de bouwmarkt voor wat dingetjes, kon Erwin aan het klussen, Esmee en ik zijn lekker boodschapjes gaan halen.. Smiddags zijn we naar een naast gelegen stadje ijs wezen eten.. Het ijs daar is echt zo =P~ .. Hebben we wel een kwartier rijden voor over haha.. Vanavond lekker bankhangen, filmpje gehuurd dus lekker relaxen.. Fijne avond meiden!!
Sam bedankt voor de tip ga het morgen ochtend proberen vervelend dat je zo last hebt van harde buiken ik zou ook kiezen voor vliegen denk ik.. mamavesmee: Morgen lekker naar me schoonouders en man lie fmoet werken ja hij is gelukkig wel dinsdag en woensdag vrij dat scheelt weer.. Demy is weer door het dollen heen huilen huilen in bed.. weet niet hoe het komt.. ze heeft net haar goed slaapzak gesloopt net zolang aan de rits zitten trekken dat hij kapot ging baal ervan maaarja. het was toch nog een winterslaap zak ik ga lekker tv hangen
Hmmm, geen tijd om te reageren....ligt er weer eentje te brullen in bed.... Wordt er een beetje moedeloos van. Had het gisterenavond echt even helemaal gehad zeg. Heb wel bijgelezen vanaf dat de site het weer deed. Lindy, gefeliciteerd meid! Ga morgen wel nieuwe banner en avatar maken en misschien wat regaren als dat lukt.
lindy..gefeliciteerd meid! Hier heerlijk weer, dus weinig online Druk weekend, Glenn paastoernooi met de voetbal. En maandag met de kids naar de kinderboerderij,want daar komt de paashaas..errug leuk! Yaeda loopt steeds sneller haha..errug leuk om te zien. Ook praten word steeds duidelijker..heerlijk!!
Olga ik herken het van dat moedeloos worden hoor. Lynn is ook al nachten/avonden aan het spoken. Ik ben al zo moe en dan kan ik dat er erg slecht bij hebben. Nu heb ik wel gemerkt dat als ik Lynn s'middags wat minder lang laat slapen dat ze s'avonds veel sneller en beter slaapt. Lindy ik hoop dat de tips bij je helpen. Ik ben weer aan het werk, maar hoop zo naar huis te kunnen, want ik breek weer af. Mijn schoonmoder past bij ons op. Mannetje moest brandwacht lopen bij PSV. Groetjes Sam