Hier het gevoel erg herkenbaar demy is gewoon haar zelf niet ze is mopperig dreinerig boos kwaad om nix,, ze heeft zelfs in boosheid haar speen door gebeten.. en daarn mij in mijn arm.. ze is gewoon onwijs gefrustreerd en waardoor het komt ik weet het niet doe de hele dag lief tege haar en leuke dingen dus snap ht gewoon niet zal de leeftijdwel zijn zeggen mensen dan,.., ik wordt er soms niet goed van,.. hopelijk si ze morgen wat gezellig moet naar mijn schoonouder niet zo veel zin in want moet daar dan dehele dag maar een beetje zitten als ht mooi weer ik kan ik tenminste lekker buiten zitten scheelt weer.. en ga gewoon vragen of me schoonpa me vroeg naar huis brengt omdat ik nog wat wil doen ofso haha nou ik duik me bedje in ben dood op dikke knuffel
OOHw " gelukkig" ik ben niet de enige mama met een dwars kind. Rosalie werkt op het moment absoluut nergens aan mee. Pff drama hoor. #-o Ook kan ze niet goed wennen op de nieuwe groep van het KDV. Hoop dat deze periode snel voorbij gaat, of zal dit het begin zijn van de lange peuter pubber tijd? (nee toch???) [-o< (we hebben vandaag dan wel een leuke strand dag gehad, maar bij thuis komst begint het drama weer )
Iloon.. Leuke dagen voor de boeg! FIjn dat Yaeda het zo goed doet!! Olga.. Dikke knuf meid! Vervelend dat Senna het jullie s'avonds zo moeilijk maakt.. Lindy.. Als je geen zin hebt om naar je schoonpa en ma te gaan ga je toch niet. Gets.. Demy ook aan het spoken.. *** Esmee vanavond ook wakker.. Tegen 20.00 begon het.. Half 9 haar er maar uitgehaald.. Ze krijgt haar 2e kies boven door.. Gevolg. Haar billen liggen weer helemaal open. Dus een zere mond en een zere kont Echt zo zielig.. We hebben haar een zetpilletje gegeven even mee naar beneden voor een klein flesje pyjama papje.. Ze ligt nu lekker te slapen.. Vanmiddag lekker monchoutaart gemaakt.. En hij is goed gelukt! =P~
Augustus.. Rosalie ook niet helemaal in d'r hummetje.. vervelend he? Doe je zo je best om leuke dingen te doen en dan gaan ze zitten mopperen, jammeren, krijssen, gillen.. Voor jou ook een dikke knuf! ** Morgen dus bezoekjes bij schoonouders.. nemen we monchou taart mee en morgen middag gaan we eten bij mijn ouders en ik heb zelf sausijzenbroodjes gemaakt..
Goedemorgen... Judith..arme Esmee met haar zere mond en zere kont..Dikke knuff!! en lekker zelluf dingen gebakken..jammie!! en allemaal dwarse kindjes hier..gezellig.. ...t is vast un fase... we zijn gister wezen winkelen in zwolle...heb nog een zooi leuke positiekleding gekocht... allemaal bovenkleding..leuk van Noppies! en nog een ander merk! We hebben nog geen plannen met de paasdagen..we zien wel..zijn niet zo van vaste afspraken.. ik wil jullie allemaal wel even een fijne Pasen wensen!!!! veel plezier deze dagen.. Mika is alweer wakker aan t worden..dus ga gauw afsluiten...tot laters maar weer...
happy easter! (kan nog steeds niet wennen aan nieuw forum, vastgeroeste muts die ik ben haha) wij hebben een puppy!!! Bob is 7,5 weken oud en een bruine flatcoated retriever. wat een scheet, wel wennen hoor. veel aandacht nodig en Gerben slaap beneden bij hem op de bank tot hij wat gewend is haha. Hij zoekt al wel zelf z'n mandje op in de bench, die staat open en hij kan gewoon in en uit lopen. nu druk met het zindelijk maken ik zal even een paar foto's op mijn website zetten en hier linken. heb begrepen dat het album (nog) niet werkt?!
claartje...wat leuk een jonge pup! wel veel werk....succes ermee meid! Miep...lekker veel positiekleding geshopt?! leuk! Judith...lekker dingen gebakken...en vanmiddag op visite?! en jij werken met pinksteren?! dan ben ik vrij! gisteren pas om half 1 's nachts thuis uit de late dienst...wat gedoe met een cliënt met suikerziekte....huisarts nog geweest dus was een latertje... vandaag was het mijn uitslaapdag, Jan en Nicky waren er om half 7 al uit... ik om half 9, want Nicky krijste alleen maar....Jan Nicky weer naar bed gebracht ( doen we anders nooit om die tijd) onder het mom van, ze zal wel moe zijn.... ik onder de douche, en nu lliggen beiden nog te pitten.... hahaha, tis wat!
allemaal fijne paasdagen ff snel een update van onze kant... angelina's kiesjes beginnen volgens mij ook door te komen...ze knauwt goed op d'r vingers. lopen doet ze super en ze vind het nog leuk ook! hier gelukkig weing drama...ze slaapt - eet - speelt - enz goed.
Goede morgne meiden hier slecht geslapen veel liggen hoesten balenn.. vanmorgen weer flink misselijk zelfd cola werkt niet.. dus maar ff der doorheen. ik ga zo naar mijn schoonouders. geen zin maarja de plicht roept hihi .. tot vanavond fijne pasen meiden
Pffff, Salapio en Ess, doe mij die voorraad luciferstokjes eens opgooien! Gisterenavond van half 8 tot kwart over 11 bezig geweest met een jankend/krijsend kind....Zodra je zijn kamer binnenkomt zegt hij: siasje (girafje) en neden (beneden). Toch probeer ik hem altijd eerst rustig te wiegen en troosten en weer terug te leggen. Voorheen werkte dat best goed, maar tegenwoordig helemaal niet meer. Hij strekt, wurmt en hangt alle kanten op om maar los te komen. En maar door blijven huilen.....Uiteindelijk dus wel naar beneden. Even zitten, boekjes lezen en dan wil hij gaan spelen. Dus vind ik het weer tijd voor zijn bedje. Zodra ik zijn kamer uitloop zegt hij al ´nee´en begint het weer. Lamp op de overloop aanlaten en een nachtlampje geprobeerd, maar ook dat werkt niet. Tussendoor ook al een flesje melk gegeven. Tot drie keer toe heeft hij beneden gezeten en op het laatste hebben we hem maar gewoon laten lopen. Om 23.15 is hij toch in slaap gevallen.... Het gaat dus al anderhalve week zo en lijkt alleen maar erger te worden. Alle ideeen zijn al uitgeprobeerd en mijn principes ben ik inmiddels ook van af geweken. Overdag ook nog steeds alleen maar hangen en mama willen. Alles gaat met gekreun en gehuil gepaard.... We zijn het hier echt even goed zat....En Jan is ook nog eens ziek.....
Ha meiden, Zo, ik heb de bovenverdieping weer netjes, de was hangt, ik ben met Senna buiten geweest en heb gewandelt, ik heb quiche gemaakt, beneden de troep opgeruimd en Senna ligt op bed. Gelukkig gaat het slapen overdag meestal nog zonder mopperen. Jan heeft vanaf vanmorgen 7 uur precies een half uurtje met Senna doorgebracht en ik heb het gevoel dat ik er al een dag op het zitten. Ach ja, hopenlijk is Jan straks wel een beetje opgeknapt en bijgeslapen, want we gaan bij zijn ouders eten.... Ik ben van plan om Senna niet langer dan 2 uur te laten slapen, in de hoop dat het vanavond dan beter gaat.
He in de tijd tussen mijn twee berichten is er niemand meer langs geweest om te kletsen.... Iedereen van het weertje aan het genieten. Het is best lekker buiten! Ondanks het gemopper heb ik ook wel wat leuks te vertellen over Senna. Hij kan toch nooit ergens langer dan 3 minuten mee spelen of gewoon rommelen....Nou ik heb het gevonden hoor! Wij die altijd riepen dat we geen grote onzin in huis wilden hebben staan, hebben een schoonmaak karretje voor Senna gekocht! Bij de kruidvat voor 15 euro. Compleet met stofzuiger, bezem, dweil, stoffer en blik, vuilniszakje, schoonmaakmiddelflesje, emmer en spons. Hij vind het helemaal geweldig en doet precies mij na zoals ik aan het stofzuigen ben! Het is gewoon te grappig om te zien! Verder gaat hij steeds vaker twee woord zinnetjes gebruiken, wat ook wel erg leuk is!
Lieve meiden.. Allemaal hele fijne paasdagen! Olga.. wat een toestand met Senna... Misschien wil je dit niet horen.. Maar Senna heeft nu heel goed in de gaten dat hij lekker naar beneden mag s'avonds.. Misschien er even doorheen? Maar ik snel je wel hoor. Wij doen het zelf ook.. Wat knap dat Senna al 2 woord zinnetjes gebruikt. Lekker een quiche gemaakt.. Wat doe jij er in? Ik vaak prei en ham.. Zalm en spinazie moet ook lekker zijn maar ik vind zalm vaak zo overheersend. Miep.. Lekker geshopt! Hier verderop in de straat zit een boetiekje voor positiekleding.. Hangt ook erg leuk spul in de etalage, noppies en esprit *** De buren van ons die sporen echt niet.. vannacht om half 4 was het weer helemaal mis.. Esmee en ik wakker omdat de buren weer terug waren.. Jeetje wat een stelletje debielen.. Wij vanmorgen dus ook lekker aan het lawaaien.. erg kinderachtig maar het voelde wel erg lekker.. En nu ligt Esmee op bed en gaan ze aan het boren en hameren.. Op zondag 1ste paasdag.. Sorry.. maar dit snap ik niet helemaal.. Net nog even een jehova een deur in zijn gezicht gegooid. Wat een brutalen zeg.. Hier vanmorgen al weer druk met de was geweest.. huisje even stofgezogen. Alles weer netjes.. Aan het strijken kan ik toch niet wennen hoor.. Vind er niets aan.. Oja.. Gisteren nog weer een pakketje van de H&M binnen gekregen.. 3 shirtjes voor mij en 2 legging.. & een truitje voor Esmee.. erg leuk! Gisteren zijn we lekker ijs wezen eten en vanmorgen zag ik dat ik zelfs een beetje verkleurd was. Ik met mijn witte huid die bruin wordt.. normaal wordt ik alleen rodd..
Lieve meiden Kom jullie alleen even fijne paasdagen toewensen ben een beetje laat sorry maar het kan nog toch.
olga wat vervelend dat senna zo onrustig slaapt (of eigenlijk niet slaapt) ik wil niet vervelend doen maar volgens mij heeft hij gewoon door dat je het gezellig maakt en hij dus lekker naar beneden mag om te spelen. Ik zou hem gewoon troosten, terugleggen en dan maar even laten huilen...zo heb ik het met danielle ook opgelost...dan ging ik wel elke tien minuten even kijken hoor (heel zachtjes). je kunt vaak aan het huilen wel horen of het menens is. Ik weet dat het vervelend is....ik stond zelf vaak met de tranen in mijn ogen op de gang...maar bij ons was het één maal een half uurtje en nu is het klaar...als ze nu wakker word is er meestal ook echt iets aan de hand. ik hoop voor je op een betere nacht!! hier gezellig bij mijn ouders geweest vandaag...leuk eieren gezocht...daan deed zelfs mee (samen met de kids van mijn broer). ze is nu echt doodop en is in dr bedje omgevallen.
He hallo, Tja, dat laten huilen heb ik echt al geprobeerd.....Maar het wordt er echt niet minder op, hij raakt alleen maar meer overstuur. Van troosten en wiegen wordt hij nu ook niet meer rustig . Raakt al in paniek als ik hem weer terug wil leggen. Lijkt ook wel of hij ergens bang voor is ofzo..... Wel frustrerend, want ik werk met andermans kinderen die soms erg lastig zijn en zit boordevol pedagogisch inzicht en opvoedkundige kennis, maar je eigen kind.......Das een heel ander verhaal!
Vanmiddag/avond heeft hij zich enorm uitgesloofd bij schoonouders, schoonzus en zwager. Hij had dan ook veel bekijks natuurlijk! Hij was erg gezellig in ieder geval. We hadden zijn schoonmaak kar mee en hij heeft dus het hele huis gestofzuigt! Jan plukt hem nu net uit bad, dan gaat er zo een lekker volle fles in en ik heb goede hoop dat het slapen vanavond beter gaat lukken.