Hoi hoi, Gisterenavond was Senna zo gesloopt dat hij zonder huilen (alleen een hoop gekreun en gedraai) is gaan slapen en pas vanmorgen om 8 uur wakker werd! Whaaaaa, wat waren wij blij zeg! En hij was gelijk mega gezellig, dus een goed begin van de dag! Ik vraag me echt af of het bij Senna ging om de aandacht en het naar beneden gaan hoor....Hij werd echt steeds compleet overstuur en was ook niet te troosten of weer terug in bed te leggen. Hoop dat het weer over is en hij vanavond weer goed gaat slapen. In ieder geval komen mijn ouders eten vanavond dus weer een hoop uit te sloven voor hem. Vanmorgen even naar een kinderboerderij geweest en net was Jan de ramen aan het zemen en Senna wilde steeds maar helpen. Dus zijn emmer en spons van de schoonmaak kar gehaald en hij heeft heerlijk gekliederd met water. Als de emmer leeg was, werd hij boos en gooide hij hem weg en ging zelf huilend op de grond liggen! Temperamentje! Zal van de week eens kijken of ik wat leuke foto's kan showen!
Judith, en heb je flink geshopt bij het tuincentrum? Leuk dat jan zelf voorstelde om mee te gaan. Mijn jan is nu ook even wat plantjes halen om een bak te vullen. Miep, familie uitje naar de Makro ha ha! Wat was Mika vroeg wakker vanmorgen. Ninien, wat een mooie meid is Nina toch. Erg leuke outfit! Lindy, geniet van de zon. Iloon, veel plezier bij de paashaas! Amber, Jesse vond het paasei wel lekker zo te zien!
Hey Olga Fijn dat Senna zo lekker ging slapen. Hopelijk vanavond weer. En wat lief dat ie allemaal mee wil helpen
Ik heb toch pijn in mijn.....ja hoe noem je dat eigenlijk. Het zit er al een paar dagen en wordt steeds erger. Begon onder mijn ene schouderblad en deed pijn met liggen en bepaalde bewegingen. De pijn zit nu ook onder mijn borst en met ademhalen voelt het erg onprettig. Lijkt wel of mijn ribben beurs zijn ofzo....of de spieren tussen mijn ribben? De hele rechterkant doet in ieder geval pijn aan voor en achterkant.
Ik begin hier zo langzamerhand minder last te krijgen van mijn gewrichten. Ben benieuwd of er iets uit komt bij de dokter. ik heb nu diclofenac en omeprazol