Ik ga als een speer douchen zie dat het al weer kwart voor 10 is woow zooo gaat de tijd snel tot morgen meiden knuffel
Heb niet bijgelezen maar kom even m'n neus laten zien na een heerlijk paasweekend! Wij zijn er zaterdag en vandaag op uit geweest, gister hebben we een heel huisje vol visite gehad. Ik had allemaal lekkere hapjes gemaakt. Het was erg gezellie, net iets te koud voor in de tuin maar we hebben het in de partytent toch nog tot 17u volgehouden, daarna lekker naar binnen. Liv had het helemaal supeer dik naar d'r zin! Ze was ook flink verwend met de ballentent & een leuk keukentje, helemaal goed. Ze is alleen knetterhard op d'r gezicht gevallen. Ging op d'r loopfietsje staan en die klapte toen naar voren (ik was te laat bij haar, echt balen!) Bovenop d'r mondje... Tanden door d'r lip en stukjes van alletwee d'r voortandjes af, reuze zielig..ze was echt even ontroostbaar...logisch... Zoveel bloed ook....i @ slapen, durf het bijna niet nog een keer neer te typen hier, maar het gaat echt super goed! Soms wakker maar met een speen meteen in slaap te krijgen. Ik voel me zo uitgeslapen! (duimduim dat Salapio & man zich ook snel weer uitgeslapen mogen voelen, en natuurlijk alle papa's/mama's vd slaapweigeraars!) Lindy, Yahooooooooooo! Leuk meis, super gefeliciteerd!! =D> Morgen maar even de tandarts bellen, denk niet dat ze iets doen, maar misschien de scherpe randjes een beetje slijpen/vijlen..hoe je het ook noemt...
Hello Dames, Wij zijn ook weer in het zuiden des lands. We hebben een leuk weekend gehad. Ik kan niet zeggen dat het super was maar we hebben wel genoten. Even een korte samenvatting. Vrijdag kwamen we aan en we moesten echt heel erg lang wachten bij het inchecken. Het was warm en we (vooral Sam) hadden honger. Eenmaal in het huisje kwam Sam los. Even wat kleins te eten geven en frietjes gaan halen. Sam heeft een frikandel op en dat ging er goed in . Daarna nog even gedoucht (vond ie niet leuk, is bad gewend) en naar bed. (was al tegen 21 uur). Jan en ik hebben samen Xfactor gekeken en een flesje prosecco leeg gedronken. Zaterdagochtend werd ik op de bank wakker. (was er zelf op gaan liggen... hard bed en gesnurk haha). Het was half 10... en Sam werd wakker. Die had dus heerlijk geslapen. We hadden een campingbedje maar die paste in geen van de slaapkamers... niet handig dus. We hebben uiteindelijk wel een constructie bedacht die naar onze mening veilig was maar toch vond ik het een zwaar minpunt. Overdag op pad geweest en gewandeld. Erg mooie omgeving. Zondag sliep Sam weer uit...We zijn gaan zwemmen. Sam kijkt heel erg de kat uit de boom maar kwam uiteindelijk los. Daarna nog op t park rond gewandeld. In de speeltuin gespeeld en konijntjes gekeken. Toen zijn we naar huis vertrokken. Jan wilde in zijn eigen bedje slapen en Sam was gigantisch aan het donderstenen. Had het gevoel dat ik geen controle meer over hem had. Heel vervelend. Klinkt allemaal nog best leuk en gezelilg maar er waren zeker minpunten. We hadden geen tuintje.. of ja.. wel een gras/modder/mos veldje voor de chalet..., dat gedoe met dat kinderbedje was ook niet fijn, ligging van de chalet was heel erg... tussen 2 te koop staande chalets en tegenover een hoop zand waar ooit een chalet stond en een caravan die in staat van ontbinding was. Voor het geld was het dus oke maar voorlopig vind ik het wel weer prima zo haha. Vandaag koffers uitgepakt, wasjes gedraaid etc. Komende week weer druk... donderdag naar Jochem Myer en vrijdag op stap met oud-collega's. In het weekend 2 verjaardagen... bleeeeh.. zie er nu al tegenop. (tegen die verjaardagen dan.. ). Hoe is het hier?? Iedereen een leuk paasweekend gehad?? Ik heb effe geen kracht meer in teruglezen.. Hoop van de week ff bij te lezen. Liefs
Ess, aaah zielig Liv stukjes van der tandjes kwijt. Ik ben er ook altijd zo bang voor. Sam is namelijk heel erg onhandig en kijkt NOOOIT voor zich als ie loopt. Ben benieuwd wat de tandarts zegt.
Arme Liv! Knuffie van Mirre! En fijn dat het slapen zo lekker gaat Brit, wat vreemd dat er geen kinderbedje paste in de slaapkamers ... irritant als zo'n huisje tegenvalt ... super dat Sam zo lekker uitslaapt, wel vervelend dat ie zo 'lastig' is. Wat bedoel je met geen controle hebben? Dat ie niet luistert? Volgens mij hoort dat er gewoon bij hoor. uitproberen, grenzen verkennen etc. Volgens mij is het vooral een kwestie van gebruiksaanwijzing kindje leren kennen ... *** Zal ook even een uppie doen van ons weekend. Was echt super! Ondanks de dramanacht dus . Eerste nacht werd Mirre rond 21u wakker, wilde niet meer slapen, dus naar beneden, na een uurtje weer naar boven en heeft geslapen tot 7u . Verder gewoon heel gezellig gehad, veel buiten geweest, lekker bijgepraat/lachen met onze vrienden, Mirre heeft zich onwijs vermaakt met al het speelgoed van hun dochters (4 en 6). Vooral de glijbaan was favoriet. Kortom: heeeeeeeerlijk. Zondag weer naar huis. Vandaag eieren gezocht met schoonfamilie + paasontbijt/lunch + wandeling + eten bij schoonouders. Was ook erg gezellig. Dus een topweekend. Morgen congres-iets in Amersfoort. Nog anderhalve week en dan een week vakantie
Salapio, helemaal waar wat je zegt. heb ook wel t gevoel dat het erbij hoort maar tis best lastig soms. Ik ben heel ondgeduldig aangelegd en verlies dus nogal snel mijn geduld. Baal ik zelf ook enorm van . Jullie weekend klinkt helemaal leuk. En jeeeej bijna vakantie .
goedemorgen meiden. keuken en de badkamer alweer schoon hier, bas om negen uur al weer op bed gedaan hij is echt niet lekker de vlekjes komen en gaan heel vreemd. hij is hangerig en huilt alleen maar zo zielig. geprobeerd mijn werk te bellen maar krijg geen gehoor straks nog maar eens proberen...
hoi dames, hier weer werken werken werken heb gisteren te veel in de zon gezete vrees ik... koppijn! heeft iemand daar een remedie tegen? zeg, is er nog nieuws van caruli? liefs, Arka
Elisabeth vandaag 16 maanden... wat gaat het snel! Zijn jullie kids ook zo grappig op deze leeftijd? Elisabeth k an echt zo gieren van het lachen zeker als ze denkt dat je haar gaat pakken. En in de aarde spelen, en ons nadoen, we lachen ons een kriek!
Sanneke..uhm..waar ik alles laat..nou gewoon in de kast en zo.. Niels alweer ietsje beter? Jammer dat ie nu net met de Pasen ziek was hè.. Dikke knuff voor Niels! Inge..gefeliciteerd met je opa!! Judith..we hadden een Miele stofzuiger en nu ook weer een Miele genomen.. Heerlijke stofzuigers! Ik kan heel makkelijk afstand doen hoor van iets wat t niet meer zo goed doet.. Essebes..ach arme Liv..heb je de tandarts nog gebeld? Hier ook al eens met Mika gehad..en ook gebeld maar die van ons deed er niks aan..of hij moest er last van hebben.. Britteke ook gezellig gehad..jammer dat t een beetje tegenviel.. Salapio ook een gezellig weekend achter de rug!!! Dianne..bas nog zo ziek..dikke knuf!! Arka..vervelend..koppijn hè..helaas geen tips voor je.. En wat worden ze wijs hè..onze guppies!! Nou vanmorgen even naar de vlos geweest..nog een echo gehad.. Alles zag er goed uit..en ben 2 dagen naar voren gezet t is nu 29 oktober.. Daarna gelijk boodschappen gedaan met mams!
Ik vertoon weer opvallend veel studie-ontwijkend gedrag Hannah is naar het KDV en ik ben vrij. Eindelijk de gelegenheid om me op m'n studie te storten. Heerlijke afleiding: met m'n neus in de boeken. Beetje jammer dat het gaat over de risico's voor kids die opgroeien in een eenoudergezin Gelukkig schijnt het opleidingsniveau van de moeder de beste voorspeller te zijn voor het geluk en succes van kinderen. Gelukkig, er is nog hoop voor Hannah en beeb-in-buik met deze alleenstaande drs.-mama *Duikt weer terug in boek want wil PERSE deadline van 17 april halen*
@Miep: fijn, weer een goede echo! En nog twee daagjes eerder uitgerekend. @Arka: volgens mij is bij Caruli door de gyn vastgesteld dat ze idd zwanger is, maar is het nog te pril om daadwerkelijk iets te kunnen zien. Zo spannend voor haar en haar gezin!
@misskeita: ik vind echt dat je dit allemaal super doet hoor zeg! Echt chapeau!!!! Je kindjes zullen niks tekort komen met zo'n supermama neem dat nu maar van me aan!
hallo dames Wij zijn weekend naar valkenburg geweest thermen 2000 was heerlijk. lekker verwend heerlijk. Tugce was bij tante ging ook erg goed. Voor alle mamas en babays die ziek zijn knuffel van ons liefs Ayse Tugce
Essebes....Jeetje wat zul je geschrokken zijn, en dan die stukjes van dr tandjes af ik ben dr altijd heel bang voor. Ben ook benieuwd wat de tandarts er aan doet! Miep...29 oktober ben benieuwd of ik gelijk krijg met mijn meid en jou kasten zitten waarschijnlijk helemaal vol Dianne, beterschap voor je klein knulletje! Frederike....zwaai terug Britteke...Jammer dat het huisje wat tegenviel. haha hier is ook alles uitproberen hoor, en dan ook een heel ondeugend gezichtje erbij trekken Ik heb ook heeeeeeeeeeel weinig geduld, baal ik ook echt van. schiet wel eens te snel uit mijn slof Salapio....Ik hoop dat je snel lekker door kan slapen. Nina komt ook nog iedere nacht , maar het wordt steeds later, dus ik ga er van uit dat het goed komt. het duurt nu ook al een paar maanden. Ik raak er intussen aan gewend De rest kan ik niet meer lezen, dus hier laat ik het voor nu even bij!
goedemiddag... Miep...fijn dat de echo goed was... en 2 dagen vooruit gezet?! overgrootouders...Nicky heeft 4 overgrootmoeders en geen overgrootvaders! iedereen een leuk paasweekend gehad lees ik! fijn... hier op het moment erg druk...Nicky ligt alweer een uur wakker in bed...ze moet slapen, want ze moet zo naar de oppasoma! ik moet de hele week avonddienst draaien! ppff...niks aan