December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanmiddag met Nienke naar zwemles
    zoooo zonde van mijn tijd, daar een uur te zitten, en als ik ze nu kon zien, maar dat is dus niet het geval :(

Morgen komt er waarschijnlijk iemand voor de oude sleurhut.
    Hoop dat ik hem verkoop want nu staan er 2 :(
    De oprit en de achtertuin staan bijna vol, ik moet mijn autootje dwars op de oprit zetten :)
    Maar goed over 2 weken gaan we op vakantie en daarna gaat de nieuwe de stalling in, dus krijgen we weer ruimte

En wat is het nog steed heerlijk weer!

2. O ja loessie, jij was toch degen die vroeg naar de crocs of Nina er goed op kan lopen?

ze gaat er op als een speer :)
    Dus mijn advies is gewoon kopen

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Goedenmiddag dametjes! :D

Sanneke.. Fijn dat jullie weekend geslaagd was. Hopelijk is Niels snel wat beter in zijn hummetje! ;)

Salapio.. Gelukkig hebben je vrienden geen last gehad van Mirre.. Joehie.. bijna vakantie!! :whistle:

Essebes.. Klinkt als een gezellig weekend.. Getsie, Liv op d'r giecheltje gegaan :( .. Denk id. ook niet dat de tandarts er wat aan doet. Fijn dat de nachten oke gaan op het moment.. De trouwerij komt ook dichterbij he? Alles al geregeld??

Britt.. Nou dat huis klinkt i.d. niet heel erg mooi nee. :( Gelukkig wel genoten van elkaar! Esmee luisterd de laatste dagen ook totaal niet, of doet juist wat je niet wil hebben en gaat er vreselijk hard bij staan lachen :confused: . Als de grens bij mij bereikt is en ze verplicht op schoot moet.. Heeft ze zo'n hekel aan dan is het brullen, slaan.. Mmm.. zal er wel bij horen! :rolleyes:

Frederike.. zwaai.. is het geregeld met de geldverstrekker??

Dianne.. Enn.. je werk nog kunnen bereiken? Al weer lekker aan het poetsen geweest!

Arka.. Veel water drinken zodat je vocht weer wordt aangevult. ;) Werkse meid!

Miep.. Ik heb ook een miele.. Heerlijke stofzuigers, heb er boven 1 staan zonder stofzak maar dat werkt voor geen meter :x .. of ik doe iets verkeerd.. Maar die ik nu heb doet het nog, maar voor moederdag krijg ik een nieuwe :D .. Fijn dat de echo er weer goed uit zag! En 29 oktober is de uitgerekende dame.. Gezellig met mams al wat boodschappen gehaald.. Is het weer bij jullie ook zo heerlijk?? 8)

Misskeita..Stuudse!! Enne.. komt helemaal goed met je 2 kiddies hoor! :D :D :D

Ayse.. lekkere verwendagen gehad! Is je meisje bij jou zus geweest??

Loessie.. pfff.. wel heftig, de hele week late dienst.. Ben je daarna ook weer lekker een paar dagen vrij??

Ninien.. Gaat het goed met Nienke op zwemles? Is er niet een super in de buurt zodat je even weg kunt om een paar boodschappen te doen? Hopelijk wordt jullie carvan morgen verkocht! Lekker zeg , over 2 weken al vakantie! :D

Crocs.. Ze hadden nu crocs bij de Kruidvat alleen hadden ze de kleinste maat niet binnen gekregen, Baalde er wel van, vind het schattig..

Vanmorgen al weer druk geweest.. Alle boodschappen weer binnen en een grote vooraad frisdrank in geslagen want de koelkast in de schuur doet het weer ;) .. Als het koud is buiten slaat hij af :( .. Cadeautje voor schoonmams gekocht.. Een reep chocolade met de liefste oma, een zelf gemaakt schilderijtje van Esmee, een leuke kaarts en een hangmand met plantjes er in.. Hopelijk vind ze het leuk.

Erwin komt een uurtje eerder terug van zijn werk, vanavond uiteten met zijn ouders.. Heb er eigenlijk nu wel zin in.. Hopelijk blijft het weer zo mooi, dan kunnen we lekker buiten zitten..

Beneden alles weer lekker schoon en de was weggepakt. Nu lekker relaxen! 8)

Esmee d'r billen zien er al weer een stuk beter uit.. Heb de huisarts ook niet gebeld. Wel nog even een tubetje zinkzalf van dr swaab gekocht.. Super spul!

4. MamavEsmee

Iedereen aan het genieten van de zon? 8)

5. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    heb ook de indruk...

ik zit hier achter mijn bureau op kantoor... helaas!

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ik geniet van het zonnetje!
    arka, werkze!

vanmorgen heeft niels 2 uur geslapen en hij wordt nu net wakker na 7 kwartier! hopelijk slaapt ie vanavond nog een beetje.

vanmorgen ff een lief zomerjasje gekocht en wat rompers & shirtjes & knalrode bodywarmer.

7. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Hoi meiden

Alles goed hier.
    Kom even gauw langs.
    We hebben een leuk pasen gehad Nick heeft eieren versierd en we hebben eieren gezocht in de Tuin Nick wees ze aan en ik moest ze pakkern want hij vind zand vies.
    Zandbak vind Nick dus ook niets aan .( mama blij ) maar misschien wordt het nog anders.

Lindy nog van harte gefeliciteerd ,,

Misskeita dikke knuffel voor jou en veel respect, komt allemaal goed.

Ik heb leuke foto's voorbij zien komen.

Miep de 29 ste is het geworden ,,leuk krijgt Mika een broertje.

Essebes Liv gevallen arme meid kusje voor haar van Nick.

Judith druk in de tuin geweest.

Ninien ook druk geweest met de caravan.

Salapio en Sanneke lekker na het Noorden geweest.

Loessie werkse vanavond

Dianne heb je je werk nog kunnen bereiken

Verder weet ik het niet meer heb het uit mijn hoofd gedaan.

Ga nu maar weer even na buiten Nick wil de hele dag wel achter huis spelen.

Fijne dag allemaal ;)

8. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ff me ei kwijt is zijn vanacht twee mensen vermoord twee straaten verder op.. ielll echt zo eng

9. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    zo typen wil ook niet meer, zit te shaken van de schrik

10. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    essebes wat vervelend dat liv
    zo hard is gevallen..
    oeii stukje van haar tandjes af..

Britt jij heb een leuk paasweekend gehad :)

arka te veel in de zon gezeten meid
    oeii pas maar op..
    elisabeth al weer 16 mnd gaat hard..

Miep leuk dat je een echo hebt gehad
    ik kna iet wachten :):) tot wijook kunnen..
    Heel fijn dat alles er goed uit zag :)

dianne wat engg 2 straten verder op..

Zo hier weer een dag er op zitten
    en dood op hoofdpijn misseijk blehh
    ga zo me bedje in denk ik :)
    Dikke knuffel

11. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    lieve meiden.....

vast al gemerkt dat ik hier de laaste tijd niet echt veel was (bij de dec 2007 mama's)
    misschien gaat het ooit meer worden maar verlopig kom ik even niet ....
    niks met jullie te maken hoor.

en ik baal ook nog eens van me lichaam. ik had al heel lang ongerelmatige cyclussen en nu is er vanmiddag bij de gyn vast gesteld dat ik pco heb. ik had het wel een beetje verwacht en had zoiets van nou als dat het is dan is het maar zo...maar nu ik weet dat het echt zo is ben ik er wel een beetje emo over...soort faal gevoel van me lichaam.....

hij zegt dat mika echt een toevalos treffer is en dat het me niet een tweede keer zal gebeuren.... dus tja dat word waarschijnlijk via het ziekenhuis zwanger proberen te raken met bv medicijnen....

ik ben wel gelukkig dat ik mika heb gekregen zonder dat.... maar het idee dat het nu niet meer vanzelf gaat .....word ik een beetje triest van....

waarschijnlijk gaan we nik smeer gebruiken en de natuur nog een kans geven om het zelf te doen en anders toch naar het ziekenhuis....

ik wil wel lindy en miep heel erg feliciteren (miep had ik al gedaan) maar ook voor je goede echo....

ik blijf wel af en toe bij jullie lezen en ik meld me vanzelf wel weer een keer als ik me beter in me vel voel.... ik dacht laat het wel even weten wand zelf vind ik het ook soms raar als iemand opeens foetsie is (meer van bezorgdheid dan)

nou dikke kus meiden en jullie zijn allemaal lieverds xxx

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Misskeita..gaat vast helemaal goed komen hoor met jou en je kids!!! ;)

Ayse lekker even genoten..heerlijk!! :D

Ninien..mijn kasten vol? Nee hoor.. :D
    En ik ben ook benieuwd hoor wat t wordt…erg spannend!!
    Nog vermaakt in de wachttijd? Wat raar dat je ze niet eens kan zien?

Loesie druk met avonddiensten deze week..bah!! :(

Judith..ja ik ben ook van de Miele’s hoor..mijn ouders en zus zijn nu van de Dysons..maar ik blijf ook bij Miele.. :D
    En voor moederdag een nieuwe…heerlijk!! Dat wordt straks weer heerlijk stofzuigen!!
    Leuk cadeautje voor je schoonmoeder..vindt ze vast heel leuk!!
    En lekker uit vanavond..veel plezier hoor!!
    Fijn dat t met de billen van Esmee ook weer beter gaat!!

Sanneke..effe lekker geshopt vandaag..klinkt leuk!! :D

Gerda..leuke paasdagen gehad!! Geweldig dat Nick t zand nog vies vindt!!
    En of Mika een broertje krijgt..? tja nog effe afwachten hè.. :D

Dianne..wat eng joh!! :rolleyes:

Lindy lekker op tijd naar bed gaan meid!! ;)

Momhairy..hè meid..dat is niet niks zeg..wat moeilijk… :(
    Maar wie weet is t straks toch nog vanzelf raak..net als met Mika..
    Wel af en toe even blijven komen kletsen hoor..Hele dikke knuffel!!

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zwaaizwaaizwaai!

14. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    thanx miep...ja maar de gyn zegt dat de kans echt heel klein is.... blijf wel hopen natuurlijk.....maar dan heb ik als het lukt echt heeeeeeeeeeel veel geluk gehad... en anders met een beetje hulp maar (hoop dat het dan wel lukt) maar eerst maar even zo kijken.... toch als je het hoort voelt het toch anders dan dat je er over nadenkt zo van misschien heb ik dat wel...

maar ja we zien wel.

en ik laat af en toe wel wat horen van me hoe het gaat xxx

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ha meiden,

Ik lees veel gezellige verhalen over weekendjes weg. Helaas soms wel met nachtelijke drama´s, slechte chalets of hangerige kindjes.....

Miep, fijn dat de echo in orde was!

Lindy, toch al aan een vriendin verteld van de zwangerschap! Kan het me voorstellen hoor....mijn vriendin wist het ook al met 6 weken.

Misskeita, gelukkig lijkt Hannah je goed aan te voelen. Knap he hoe die kleintjes zich daarvoor openstellen en op aanpassen. Is het nog gelukt met je studie vandaag?

Ninien, hi hi ik zie je tuin al voor me met al die caravans en auto´s....lekker boeltje!

Dianne, meid getsie wat naar die moorden zo vlakbij....kan me voorstellen dat je er van ondersteboven bent. Moet er niet aan denken zeg....

Momhairy, oh meisje toch wat een narigheid....ik moest er bij jou ook wel eens aan denken eerlijk gezegt. Maar blijkbaar had je zelf ook al het vermoeden.
    Een vriendin van mij had helemaal geen eisprong en is een jaar bezig geweest met pillen, hormooninjecties enz....en is pas bevallen van een gezonde zoon. Het is allemaal mogenlijk, maar de weg er naar toe kan heel lang en moeilijk zijn. We kennen allemaal van meerdere meiden hier op de site wel de verhalen....Maar aan de andere kant wil het soms met hulp ook best wel eens snel lukken, dus blijf moed houden en geef niet op het meid!
    Je mag ons op de hoogte houden zodat we met je kunnen meeleven, maar voel je natuurlijk niet verplicht. Kus!

16. MamavEsmee

Komt alleen even zwaaien, we gaan filmpje kijken!

Heerlijk gegeten vanavond.. Het was alleen een beetje te laat voor Esmee..Ze was helemaal overstuur toen we haar in bed legden vanavond, echt heel zielig. Ze is gelukkig wel gaan slapen na een halfuurtje rommelen..

Schoonmams was erg blij met het cadeautje! :D

Veel meiden kunnen een dikke knuf gebruiken dus bij deze!

17. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Momhairy: Knuff!

18. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    sterkte meis! hopelijk lukt het om af en toe bij te lezen want je hoort erbij!

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Meiden, gisterenavond was het toch weer raak met Senna hoor. Heb wel volgehouden en ben steeds boven gebleven met hem, maar was niet makkelijk met de gekrijs en hij gaat ook zo tegenwerker met terug in bed leggen.....Uiteindelijk boekje gelezen en even samen op ons bed gaan liggen. Daarna is hij toch in slaap gevallen. En het lijkt erop dat hij nu toch echt zelf in slaap gaat vallen. Hij ligt er nu 15 minuten in en ik heb een hoop gedraai gehoord, maar tot nu toe blijft het stil! Joehoe!!!!!

Met de pijn bij rug/borst streek gaat het een stuk beter. Vanacht wel veel wakker geweest want ik kon niet normaal liggen, maar vanmorgen voelde het toch een stuk beter. Kan me in ieder geval weer bewegen. Voel nog wel pijn en ook bij diep ademhalen, maar ik functioneer weer.

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Morgen kletst ik weer mee, hoewel ik een heeeeel druk programma heb hoor!

Deel Deze Pagina