December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    salapio..zwaaiii!!

momhairy..kan t me voorstellen dat t hard aankomt hoor..t is niet niks..
    maar wel goede hoop houden hoor...Dikke knuffel!!!

olga..och senna gister weer een misse avond..hopelijk vanavond weer een goeie..
    en fijn dat de pijn iets minder is..maar anders wel even naar de dokter gaan hoor!!!

judith..lekker gegeten..jammer dat Esmee wel overstuur was maar gelukkig toch gaan slagen!
    fijn dat je schoonmams blij was met t cadeau!

2. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    lief dat je dat zegt sanneke.... word er gewoon een beetje emo van volgens mij.....pfff

en olga ik weet dat er ook goede verhalen zijn en de gyn zei ook al dat er medwicijnen zijn die goed helpen....maar toch... komt misschien omdat ik het vanmiddag gehoord heb en dat ik het een beetje moet laten bezinken,....

aan de ene kant heb ik dan helemaal geen zin om op zo forum te zitten en denk laat alles maar....en aan de andere kant voelt het wel altijd goed om lekker te kletsen met jullie
    hier....

misskeita:thanx lieverd....

jullie zijn nogmaals echt lieverds....

maar ik voel me nu gewoon op het moment er down door (het plaatje van lekker onbezonnen zwanger worden) die vaagt een beetje weg .... en ik weet een mooie kindje in je armen hebben dat is het mooiste maar tja het begin van het zwanger worden ook wel......

is gewoon een beetje dubbel....xxxx

3. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @momhairy: je hebt pb!

ik heb zelf ook pco.
    ik heb momhairy al een lang lul verhaal gestuurd :oops:
    ff vlug in het kort...

5 maanden niet ongesteld - dokter geweest - pco vast gesteld - maanden verschillende pillen clomid gebruikt...geen reactie - hormoon spuiten - eindelijk na 8 maanden ziekenhuis behandelingen 1 eitje! - gelijk bingo!

hehe wat een verhaal 8) :)

ik vond het achteraf 100% meevallen!
    ook het spuiten...je wilt iets zo graag dan heb je er alles voor over!

het is natuurlijk niks mooier dan ''gewoon'' sex hebben en dan zwanger worden ipv op tijd en datum klussen...angelina is trouwens op goede vrijdag verwekt :)
    tja dat weet je dan wel weer :)

4. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    french....nogmaals thanx voor je pb

miep...en ik blijf hoop houden..... ik hoop dat ik binnen een paar maanden mag melden dat het ons zelf is gelukt....

5. Momhairy ...ik denk aan je!

Olga....er staan hier momenteel 3 auto's en 2 caravans en 4 motoren.
    inderdaad een aardig boeltje
    Wij zijn de tokkies van de straat :) :)
    En dan ook nog een duitse herder ;)

Miep...Het zwembad is in een L vorm, en de beginners zwemmen om het hoekje zeg maar ;)
    En ik begin nu weer een beetje aansluiting te krijgen met een ander vrouwtje.
    Dat is wel een stukje gezelliger, maar ik vind het gewoon zonde van de tijd als het zulk lekker weer is!

6. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Shit! Jan stond op de stoep en heeft het weer voor elkaar gekregen mij volledig om te toveren tot een zielig hoopje mens. Hoe kan het nu toch dat iemand zo snel veranderd en zo slecht over je kan denken en praten????

7. wat een KLOOTZAK

sorry hoor, maar zo ga je niet met iemand om, die ook nog een kindje van je heeft en eentje onderweg.

Ik kan het ook niet begrijpen hoe mensen zo een ander pijn kunnnen doen, terwijl ze er zo veel van hebben gehouden.

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Misskeita.. dikke knuf meid.. Waarom doet hij dit dan? IK snap het NIET!

9. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    momhairy..lieverd wat moeilijk meid...kan mevoorstellen dat je even baalt van je lichaam. Maar moed houden hoor het komt vast allemaal goed ;) *dikke knuff*

misk...wat kl*zak...meid koppie op hoor!! ik dacht trouwens dat jan zou vertrekken naar een ander land?? gaat dit nog door?? in ieder geval sterkte meid.

*gaat slapen

10. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Net mijn hart uitgestort bij m'n zusje. Dat doet goed. Ga nu slapen. Morgen weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen.

11. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    *staat al met 1 voetje in mijn heerlijk net verschoonde bedje*

Lieve lieve Momhairy, wat vreselijk schrikken na zo'n bericht. Natuurlijk ben je dan even flink van slag en heb je niet zo'n zin in de zw.pagina..
    Toch hoop ik dat je hier blijft komen lezen en mee kletsen hoor, al eerder gezegt maar je hoort er gewoon bij! Zo'n onwijze lieverd kunnen wij hier niet missen... :(
    Probeer alles een beetje te laten bezinken en dan misschien meekletsen met lotgenootjes, kan natuurlijk ook wat steun geven. Een broertje of zusje voor Mika gaat er zeker komen maar ik kan me heel goed voorstellen dat het idee van de medische mallemolen je verdrietig maakt. Hele dikke knuffel voor jou!

Miep, 2 dagen eerder?! Zozo, ik dacht dat we November afgesproken hadden? :) :) Mika dus ook stukjes van zijn tanden af? Ook voortandjes?

Judith, lekker uit eten geweest? Wat heb je gegeten? Ik hou van uit eten gaan!! 8) Schiet er de laatste tijd wel een beetje bij in. Bruiloft komt idd dichterbij, spannend, spannend! We moeten een nieuw restaurant uit gaan zoeken, diegene waar het gereserveerd was heeft in eens geen plek meer :( . Er komt hier op het strand een nieuw restaurant van herman de blijker. Even afwachten of dat misschien wat is. lijkt me leuk! Lekker visreastaurant...mjammie...

Olga, weet je zeker dat je niet even naar de dokter gaat meis, klinkt wel een beetje eng vind ik..iig beterschap. Senna blijft kwakkelen he? Komtv het omdat hij nog niet helemaal fit is? Knuffie voor jou!

Britt & Salapio, lekker weekend gehad meides?! Jammer dat het alweer voorbij is he? Ik ga over twee weken weer een weeeknd weg met mijn vriendin, leuk!

Ninien A.K.A Tokkie's :) :) :)

Misskeita, daar is familie voor, fijn hoor! Heb met je te doen meis...hele dikke knuf....lekker dromen over je DRS titeltje... 8)

12. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    *plaats andere voet ook in het bedje*

13. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    kom ff zwaaien moet werken fijne dag meiden!

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen...

French..dat is idd grappig om te weten dat t dan idd een goeie vrijdag is geweest.. ;)

Momhairy nou ik ga duimen hoor voor je meid..wie weet helpt t!!
    dikke knuff!!

Tokkie..ohnee Ninien... :) ah ik snap t...wel jammer dat je ze dan net niet kan zien..
    maar gelukkig iets meer aan de klets nu..anders is het helemaal zo niks doen hè..

Misskeita..de volgende keer niet meer binnen laten die klootzak! :evil: Dikke knuff!!

Essebes..ja sorry..t werd toch iets eerder in oktober.. :)

Vandaag nog geen plannen...we zien wel even wat de dag ons brengt.....

15. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Momhairy wat vervelend meid
    PCO. ik zal eens opzoeken wat het in houdt.
    snap heel goed dat je er helemaal naar van
    bent.. Ohh meid en dan moet je zo de MMM in :(
    dikke knuff

Olga ja kon het niet meer voor me houden
    vind het zoooo moeilijk en nu kan
    ik er tenminste in real life met iemand over
    praten:)

wat vervelend dat senna gister avond weer bezig is
    geweest, Vervelend dat je z`n rugpijn hebt knuff

Misskeita ohh meid wat is het toch een PIEPPPPPP zak
    snap niet dat hij je zo naar onderhaald meid
    hijzegt toch dat hij van je houdt
    waarom doet hij dan zo iets :(
    grrrr kan er boos om worden :(

Miep fijne dag meid

Hier rustig aan doen iedereen ligt nog op 1 oor
    demy heeft vannacht gespookt :(
    wat ze nou had ik zou het niet weten. man lief is er uit geweeest
    ik was al vroeg wakker kon niet meer slapen..
    Ga zo de verloskundigen bellen voor een afspraak :)
    joepiejj..
    tot straks meiden :)

16. hoezo ondeugend :)
    het straalt er gewoon af

17. OLGA..heb je die Aleve550 al een keer geprobeerd??
    Hoe is het vannacht met Senna gegaan?

LINDY.. hier ook eentje die vanacht heeft gespookt, ze gilde het uit :(

MIEP..Hier ook nog geen plannen voor vandaag, Nienke is naar een kinderfeestje vanmiddag.
    pas om 17.15 thuis, dus ik ben de hele dag alleen met ienimieni :D
    Zoo leuk ze gaan met het kinderfeestje naar een voorstelling van Pippie langkous.
    Die moeder heeft allemaal pippiejurkjes genaaid, en zelf deed ze ijzerdraadjes in dr haar, ze heeft ook nog rood haar :D

Straks mijn oude buurvrouwtje op visite....heeeel gezellie

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Misschien toch even bellen met je HA ... misschien zijn het je longen?

Fijn dat het beter is gegaan met Senna ... misschien toch leren accepteren dat slapen gewoon in zn eigen bedje moet ... zo ... das weer lekker makkelijk geschreven :) ;)

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    MISSK, fijn dat je even je hart kon luchten bij je zussie. Maar pfffff ... die Janneman van jou ... Waarom klopt ie dan bij je aan? KNUFKNUFKNUF

NINIEN, whahaha Miss Tokkie en wat een heerlijk ondeugend iniminie bekkie :D

Euhm ...

ES, wat belachelijk dat het restaurant op eens niet meer kan. Maar visjes = mjummie

ZWANGERE DAMES, hoe voelen jullie je? En strooi eens wat HCG!

SANNEKE, kheb nog naar je gezwaaid gisteren vanuit de Eenhoorn :D

Hier alles prima. Mirre kan sinds kort heeeeeeeel goed boos kijken. En doet dat ook als je haar corrigeert, ze iets niet mag, valt, etc. Hilarisch! Sinds een paar nachten hebben we de melkbar dichtgegooid. Gaat eigenlijk prima. Vannacht wel 2x wakker, maar ging dus zonder tietje weer slapen (wel uit bed en lekker tegen me aan hoor).

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    MEETING MEIVAKANTIE

Lokatie: Kidscity
    Tijd: 11u

ma 27 april
    1. Mirre en Salapio
    2. Britteke en Sam (ov)
    3. Es & Liv (met hele grote O.V)

di 28 april
    1. Mirre en Salapio
    2. Es & Liv

wo 29 april
    1. Mirre en Salapio
    2. Es & Liv

Kom op meiden ... er waren toch meer die in de meivakantie wilden meeten?

Deel Deze Pagina