Hier net de Verlos gebeld mag 13 mei al komen voor een intake . en 2 wkn later krijg ik dan een termijn echo . zoo spannend het is al over 4 wkn .. Salapio hier vandaan wat HCGTjes fffffffffffffppp strooi Ja voel me redelijk.. heb wel last van het warme weer misselijk blehh.. en een soort groeikrampen die zijn niet zo fijn maar als ik dan ff rustig ga zitten is het weer weg .
Ja, ik wil ook mee meeten!!!! Kan tot nu toe nog alle drie de dagen. Kan iemand me op de lijst zetten?
ben dan op vakantie....Jammerrrrrrrrrrrr volgende keer beter. wil jullie wel een keer live ontmoeten, lijkt me erug gezellie
MEETING MEIVAKANTIE Lokatie: Kidscity Tijd: 11u ma 27 april 1. Mirre en Salapio 2. Britteke en Sam (ov) 3. Es & Liv (met hele grote O.V) 4. Missk en Hannah di 28 april 1. Mirre en Salapio 2. Es & Liv 3. Missk en Hannah wo 29 april 1. Mirre en Salapio 2. Es & Liv 3. Missk en Hannah
Lees voornamelijk goede berichten! Fijn hoor.. Hier geen zin om te reageren.. ga zo lekker met een boek en tosti de tuin in.. Esmee ligt op bed dus lekker rust in de tent.. Esmee heeft toch wel last gehad van de drukte en het opblijven gisteren.. vannacht om half 1 ben ik er voor het laatst uitgegaan en toen is ze eindelijk gaan slapen.. Was echt bang voor een lange nacht.. Vanmorgen kwam een vriendinnetje eventjes langs met d'r kindje.. Genietze van het weer meiden! 8)
Hallo, Even snel, want het is zo heerlijk weertje! De pijn is nu bijna helemaal over, dus ik heb geen Aleve of HA nodig. Fijn he! Senna is gisterenavond dus blijven slapen! Hoop dat hij er weer door die fase heen is. Vanmorgen al zij aan zij met Senna aan het stofzuigen geweest, erg grappig! Ook al gedweild, was gedaan, wc gepoetst, bed afgehaald en naar de markt geweest. Zelfs nog lekker met Senna buiten in de tuin gespeeld. *was al om 8 uur aangekleed en wel beneden namelijk* Nu even foto's op de pc zetten en ik zal gelijk wat in mijn album plaatsen. Kus olga
Mirre ligt lekker te slapen. Ben benieuwd voor hoe lang. Ze heeft namelijk al iets van een week geen dutje meer gedaan in bed. Steeds op pad ... ze viel trouwens wel echt supermakkelijk in slaap. Vroeg niet eens om tiet ... wel fijn dat ze dat dus gewoon accepteert Straks lekker fietsen en ergens aan het water gaan zitten met Mirre en een vriendin van me. Die ik al eeuwen niet meer heb gezien. Wat een superweer hè?!
MEETING MEIVAKANTIE Lokatie: Kidscity Tijd: 11u ma 27 april 1. Mirre en Salapio 2. Britteke en Sam (ov) 3. Es & Liv (met hele grote O.V) 4. Missk en Hannah di 28 april 1. Mirre en Salapio 2. Es & Liv 3. Missk en Hannah 4. Olga en Senna wo 29 april 1. Mirre en Salapio 2. Es & Liv 3. Missk en Hannah 4. Olga en Senna
Als het nou lekker weer is, weet ik nog wel een (denk ik) leuke buitenlocatie in Utrecht. Die is echter pas vanaf 13.00 open..... Ik zal even de link zoeken van wat ik bedoel.
Olga, wat fijn dat je geen pijn meer hebt en dat Senna lief is gaan slapen. En super dat je zo wat aan het huishouden kan doen. Ik ga er maar niets over zeggen tegen Jan ... vind het wel lekker rustig zo Judith, plezier in de tuin!
MEETING MEIVAKANTIE Lokatie: Kidscity Tijd: 11u Met mooi weer: http://www.nieuwrotsoord.nl vanaf 13u??? ma 27 april 1. Mirre en Salapio 2. Britteke en Sam (ov) 3. Es & Liv (met hele grote O.V) 4. Missk en Hannah di 28 april 1. Mirre en Salapio 2. Es & Liv 3. Missk en Hannah 4. Olga en Senna wo 29 april 1. Mirre en Salapio 2. Es & Liv 3. Missk en Hannah 4. Olga en Senna
French, heb jij sinds de bevalling ook weer helemaal geen of een rare cyclus? Of ben je aan de pil gegaan om wel een soort regelmaat te creeeren? Ess, wat een heerlijkheid dat Liv zo lekker gaat met slapen! Kun jij even goed bijtanken! Misskeita, Jan weet ook niet wat hij wil....aan de ene kant contact zoeken, maar aan de andere kant je afstoten. Vervolgens voelen jullie je waarschijnlijk allebei rot. Kwam hij wel met een reden bij je langs dan? Salapio, lijkt erop dat je temp wat omhoog gaat of niet? En Mirre nu pas geleerd om boos te kijken? Senna is al heel lang heeeeel goed in boos en beledigd kijken, hoewel het natuurlijk erg lachwekkend is!
Ik denk dat ik wel rond mn ovulatie zit (nog niet geweest denk ik ... hoop ik ). Mirre heeft idd nu pas geleerd om echt boos te kijken. Daarvoor keek ze wel boos, maar nu echt anders ... ook vaker ... en eerder ging ze meer piepen of gillen of brullen ... dus wat dat betreft ook al een verbetering
Hi hi, Senna kan het allemaal tegelijk of opeenvolgend.... Boos kijken, op de grond liggen, hoofd tussen zijn armen en je dan aankijken en gaan huilen met een enorme pruillip en bijbehorend gehuil!
Salapio, Jan bij de kladden pakken dan maar! Waar is toch die usb stick om mijn foto kaart in te doen.....ga even beneden zoeken.....