@Britt: Hele dikke knuffel voor jullie! @Arka: ik vind dit echt hele normale twijfels hoor. Ik denk dat ik ook zeker een soort koudwatervrees had gehad als wij bewust voor nog een kindje waren gegaan. Zeker wat betreft dat ziek zijn tijdens de zwangerschap enzo... Maar goed, denk dat het altijd eng blijft. Vond het ook eng toen wij de knoop hadden doorgehakt om voor de eerste te gaan. En toen ik net zwanger was had ik ook wel eens het gevoel: oh oh, now there's no way back anymore. Maar ik denk dat je het echt wel aanvoelt als je er aan toe bent. Met of zonder twijfels! Knuff. @Sanneke: veel plezier morgen met je moeder. Heb ook zin in een leuk dagje met m'n mams.
Is het feit dat ik zo'n honder keer per dag uitreken wanneer mijn eventuele vruchtbare dagen zijn en ik wel tweehonderd keer per dag 9 maanden verder tel een teken dat ik er weldegelijk klaar voor ben ? Of wil dat gewoon zeggen dat ik gek ben :-D
Arka, je bent niet gek en natuurlijk is het niet raar dat je er over nadenkt hoe het zal zijn en of je het wel wil! Je leven zal nog weer gaan veranderen en dan is het echt niet gek dat dat je bezighoudt! Truste missk. woont je moeder nog in Assen?
Er is al weer flink gekletst Vanmiddag het echo bureau gebeld ik mag 25 mei voor de termijn echo heb er zin in.. nu lekker aftellen./. verder net ff lekker alleen weg geweest.. toen ik thuis kwam had demy der hele bed ondergekotst en paps had nix door zooo zielig dus bed verschoont en onder de douche nu ligt ze heerlijk te slapen.. Meeting ik weet nogniet of ik mee ga hangt er vanaf of ik mijn rijbewijs binnen heb want wil niet helemaal met de trein. Salapio flink klussen meid Mamavesmee leukd at jeje buuf van verder op blij hebt kunnen maken lekekr bijgekleurd meid heerlijk he.. Britteke ahh meid sterkte dikke knuff Olga mooi foto`s hor.. sanneke veel plezier in amersfoort. morgen Arka ik snap je wel hoor hier het zelfde idee gehad vooral toen ik net stopte met de pil nu ik zwanger en heb ik er eerlijk gezegd niet meer aan gedacht. komt wel goed meid niet te veel nadenken en tuurlijk mag jeje twijfels hebben dikk eknuffel Ik ga zo douchen en mijn bedje in ben dood op van het opruimen vandag ehb heel de douche gesopt en mijn kleding kast om gegooid pas heel veel spijkerbroeken nu al niet meer.. JA het klinkt gek maar het is zo helaas.. en een aantal shirtjes weg gegooid . ruimt lekker op. Tot mrgn meiden geniet nog ff van ht mooie weer
mijn mannetje is zo schattig, die ziet het zo volledig zitten een tweede kindje en ik ook hoor, gewoon effe koudwatervrees. Jullie zijn zo lief! nog effe en ik zit hier te grienen die hormenen hé
dames ik (z)waaaaaaaaaaaaai voorbij. advies: heb je een kruipende dreumes en overweeg je een pup te nemen?! niet doen!!!!!! haha we zijn blij met ons monstertje, maar hadden het beter op een ander moment kunnen plannen, ik ren de hele dag! hij kan nog niet zo goed alleen zijn ik zag iets voorbij komen van een meeting: ik wil deze keer hard mijn best doen ook te komen met Sven. Lasse zal dan naar oma moeten en de pup naar een dagopvang. of oma moet al hier willen komen, maar dat ga ik allemaal even bekijken. oh ja, afgelopen nacht heeft lasse doorgeslapen! zo maar z'n nachtvoeding overgeslagen. ik stond met het angstzweet in mijn handen en kloppend hart aan z'n armpje te schudden vanochtend. duurde ook nog even voordat hij reageerde, net z'n papa, slaapt ook als in coma. sven deed dit vorig jaar ook al van de ene op de andere dag. die heeft toen nog een paar nachten afwisselend ene voeding gehad of doorgslapen, maar na een week sliep hij echt de hele nacht door. ben benieuwd of dat bij Lasse ook zo gaat zou op bv toch erg op tijd zijn! (Sven sliep door bij 3 maanden) ik probeer snel bij te lezen, iig dit weekend, dan is Gerben vrij dikke knuf voor iedereen en oh ja arka, die twijfels zijn heel normaal hoor! ik had ze voor en na de bevalling zelfs nog, je wilt gewoon graag goed voor je kleintjes zorgen! ik vind het alleen maar ene goed teken! niet te druk over maken, alles komt goed!!!
hey dames, arka: ik begrijp je helemaal meid,echt niet raar! vanmiddag werken en hoop dat het droog blijft als ik op de fiets zit..
BRIT, dikke knuf! ARKA, goed idee OLGA, fijn weekend! En Mirre heeft gisteren ook lekker gekliederd met water Tietje 'sochtends en 's avonds. Nacht juist niet meer sinds kort en voor dagslaapje al wat langer.
@ Momhairy en MIssK en alle andere mama's die het zwaar hebben op dit moment When you need someone to listen Know that we'll be there When you wheater the storms of life Know that we all care
Gisteren Jan verleid ... maar volgens het tempprogramma heb ik afgelopen maandag misschien mn ei gehad ... nou ... das dan een windeitje ... on the bright side: wel een kortere cyclus (wel als boer met kiespijn) ... *ben gelukkig helemaal niet ongeduldig*
Goedemorgen allemaal @salapio Nog steeds BV !! Knap hoor. Ik ben gestopt bij 13 mnd. Jesse had er ook wel genoeg van. Hij lust alleen nog steeds geen gewone melk. @arka Volgens mij zijn die tweijfels heel normaal hoor meid @momhairy Wat vreselijk meid. Ik hoop dat ht zonnetje weer snel mag gaan schijnen bij jullie en dat je ergens in 2010 een prachtig kindje in je armen mag houden. @claartje Lekker druk bij jullie thuis met die drie kleintjes @Missk Wat een nare man is die man van jou. Dikke knuffel @lindy Lekker snel een echo al Hopelijk gaat de misselijkheid snel over. @miep 2 daagjes eerder Het wordt gewoon een oktober (meissie)gok ik. @sanneke Is Niels inmiddels alweer beter ? @britt Jammer dat jullie huisje tegen viel. Wel lekker genoten van het weekend @dee Druk met nieuwe baan Fijn dat alles goed gaat met estelle. En een knapppe meid hoor @olga Werks meid Wat een prachtige foto's in je album Dikke knuff voor iedereen De rest ben ik even kwijt. Drukke daagjes gehad
Niels is helemaal beter! dinsdagmiddga had hij ineens weer een tophumeur en ook vanmorgen was hij straaaaaaaaaaalend. Heerlijk. geen ontevreden kreetje gehoord. hij ligt er nu ff in voor een klein dutje zodat we straks wat langer de stad in kunnen (mn mams en ik) hoest met jou? en jesse?
Vandaag krijg ik trouwens de uitslag van mijn bloedonderzoek. Gisteren al gebelt maar de assistente wist niet waar ht allemaal voor stond Ze kon mij alleen vertellen dat het geen schildklier probleem was. Van de 4 geteste dingen leek me dat nou net de minst erge. Het zal allemaal wel meevallen. De medicijnen helpen wel wat. Ik blijf alleen zo'n vermoeide armen en benen houden. Moest gisteren op het bord schrijven maar dat viel behoorlijk tegen. Maar mijn gewrichten doen al wel iets minder pijn. Vanmiddag gaan we weer op controle bij de KNO arts voor Jesse. Ben benieuwd. Ik ga vragen of ze toch een gehoortest willen doen. Of Jesse wel goed genoeg hoort. Sommige kiddies praten hier al zoveel. Jesse praat wel wat maar het meeste is nog in zijn eigen brabbeltaal. Vanmorgen zei hij ineens HOUDOE Toch even laten controleren of hij genoeg hoort. Zaterdag komt mijn broertje hier op visite met Stijn en zondag mag Thomas op voor zijn A diploma. En dan nog 5 dagen en dan gaan we lekker op vakatie. Heerlijk. Wat een verhaal weer. Sorry
Fijn dat Niels weer beter is En lekker shoppen. Hopelijk werkt het weer een beetje mee. Hier is het flink aan het betrekken. Met ons gaat het prima. Jesse is een beetje verkouden maar verder niets bijzonders. Die ligt toevallig ook al in bedje want hij was al moe.