Ik ben echt zo pissed off!! Ik ben echt bang dat ik de buren nog eens wat aandoe.. Gisteravond/vannacht was het weer raak, en nu ligt Esmee net een uurtje op bed en gaan ze zitten boren, hameren.. Ik weet dat ze het natuurlijk gewoon mogen doen.. Maar het iriteert me zo dat je zo nooit hoort, alleen wanneer wij willen gaan slapen en als Esmee op bed ligt.. Heb vanmorgen bijna de banden van mijn buurvrouw lek geprikt.. Die heeft haar fiets altijd voor in de tuin staan tegen onze heg.. Esmee was net dus na een uurtje al weer wakker.. Volgens mij is ze wel weer gaan slapen..
Kloteburen.... Hier altijd gedonderstraal met de rolluiken van de buren als mevrouw shaggie is donderd ze echt smorgens vroeg 6.15 met grof geweld die dingen open. En savonds gaan ze rond half 10 10 uur ook met grof geweld dicht.....grrrrrrrrrr Daar steek ik echt een keer een stalen pin tussen, dan is ze uitgetrokken en er zijn 4 parkeerplekken in de lengte achter elkaar. zij zet hem steevast op de tweede , dus ik moet altijd fileparkeren....mens rij gewoon door naar de eerste plek dan kan iedereen aansluiten....nee k*twijf zet hem op de tweede. Die banden zou ik ook wel eens lek willen steken Sommige mensen.....ikke ikke en de rest kan stikkenmetaliteit
Zal even braaf reageren.. Arka..snap heel goed wat je bedoeld.. Bij mij begint het af en toe ook te kriebelen.. Maar we hebben duidelijke overwegingen om het nog niet te doen.. Maar als je allebei er klaar voor bent en je gaat voor het eggie dan is het allemaal wel erg spannend. Olga.. WOW wat een mooie foto's zeg! 8) Sanneke.. Jullie wonen in flat? Ik kan echt niet meer zonder de tuin.. Wij hebben 2 jaar in een duplexwoning gewoont op de bovenverdieping.. Miste echt de tuin.. Wel fijn dat Niels bij de oppas lekker buiten kan spelen! Veel plezier met je mams vandaag! Geweldig, die foto van Niels en zijn Oranje sokken! Lindy.. 25 mei al de termijn echo.. Dat is i.d. niet zo heel lang meer! Spannend hoor! De kasten weer opgeruimd, lekker is dat he? Claartje.. Zo te lezen hebben je je handen vol! Hoe gaat het nu tussen jou en Gerben?? Dee.. we missen jou ook hoor! Het bevalt goed op je nieuwe plek? Veel plezier in Lille! Leuke update over Estelle! Salapio.. Hopelijk toch een verlaat eitjes en anders heb je een leuke avond gehad toch? Amber.. Fijn dat de bloeduitslagen "goed" waren en dat een penciline kuurtje de klachten verhelpt! Wat wordt Jesse al groot! 8) Poetze! Loessie.. wat een lange dagen maakt je zeg.. PFfff.. Gelukkig wel 2 daagjes vrij hierna.. Hoe is het met Nicky? Alieke.. wat ben je mooi zwanger zeg! Ninien.. ook al van die leuke buren.. En i.d. wat je zegt.. Ze denken alleen aan hun zelf.. Erwin was van het weekend betonijzer op maat aan het slijpen voor over de vijver.. Ze hing chaggerijnig uit het raam omdat ze waarschijnlijk nog in bed lag.. Het was zeker al 11.00 geweest.. En dan hoor je gewoon dat ze pissig zijn want dan gaan er deuren dicht dat trillen hier de ramen nog.. *** Esmee is verder super goed te pas.. Is vreselijk ondeugend en pis soms echt bijna in mijn broek van het lachen terwijl ik eigenlijk "boos"zou moeten worden.. Op het werk ben ik echt consequent en sta bekend als "streng" maar thuis.. Kreeg net via de post mijn foto's binnen die ik had besteld.. Kan ik weer foto's in plakken.. Heb een bod gedaan op een zandbak voor Esmee.. Hopelijk kan ik hem voor een leuk prijsje ophalen. Esmee speelt zo graag buiten dus een zandbak zou echt geweldig voor haar zijn..
@Alieke: ik vind dat je echt prachtig zwanger bent! Hele mooie foto en een mooie buik. Groeispurtje gehad @Salapio: hopen op een laat ei. Snap trouwens helemaal niets van dat temperaturen... @MvE & Ninien: GRRRRRRRR. Buren! @Claartje: zou super leuk zijn als je ook komt meeten
@Amber: leuke foto's! Hopelijk slaat je kuurtje snel aan. @Sanneke: Niels heeft echt zo'n heerlijk koppie!!!
O ja, ik heb trouwens opeens het zeer sterke voorgevoel dat ik dit keer zwanger ben van een ..................... JONGEN Had bij Hannah ook zo'n sterk voorgevoel opeens, en toen had ik het goed. Heb zelfs al een naam verzonnen. Heerlijk! De naam van Jan kan zo de prullenbak in. Vind het wel heel jammer dat ik de naam nu niet kan delen. Nou ja, kan natuurlijk wel. Maar ik bedoel dat je er zo lekker samen je geheimpje van kan maken.
Misskeita.. Je klinkt heerlijk positief! Fijn om te zien hoor.. En met ons kun je alles delen hoor! *** Ik ga even langs mams de foto's van het feesje van mijn pa langs brengen.. Esmee is wakker dus we kunnen gaan..
ik denk dat Nina besmet is met de waterpokken......helpppppppppppppppppppp Als dat zo is dan krijgt ze ze precies in de vakantie. Incubatietijd 10 tot 14 dagen Dus huis tuin en medische tips zijn welkom. Dan kan ik al die rommel mee nemen op vakantie. Ik ging bij iemand op visite, toen zei ze oeps vergeten te zeggen Jan heeft waterpokken Staat ook zo stom om dan weer weg te gaan. En ze moeten ze toch krijgen, ja dat is wel waar,maar liever niet in mijn vakantie Mennnn ik wou toch dat ik niet gegaan was. En ze hebben nog lekker van drinkbeker gewissled, en lekker met elkaar in een kist gezeten, dus het zal me verbazen als ze ze niet krijgt. IK BAAL
arka den k dat iedereen die twijfels wel heeft hoor....ik denk altijd maar zo: 'er zijn meer mensen die met 2 kindjes zich prima redden, dus waarom zou ik het niet kunnen? ' alieke wat heb jij een mooie buik zeg sanneke en amber leuke foto;s! zo hier hard aan het werk geweest ...kom vanaaf nog wel even binnenwandelen denk ik.
Goedeavond meiden @ninien en mama van Esmee wat een buren hebben jullie zeg. @ninien Bij de apotheek hebben ze spul ik weet even niet hoe het heet speciaal voor waterpokken. Wel vervelend in je vakantie. Hopelijk is ze niet besmet. Een zemelenbad wel ook wel eens helpen tegen de jeuk.
Zo hier zijn we weer thuis van het ziekenhuis. Jesse moest op controle bij de KNO arts. De buisjes zaten goed en er waren eindelijk geen ontstekingen meer. De buisjes blijven ongeveer een jaar zitten. Daarna bekijken ze opnieuw of hij weer buisjes nodig heeft. Wel moeten we nog naar het audiologisch centrum om zijn gehoor te laten testen. Dat kan nog wel wat weekjes duren. Vanavond lekker house en de mentalist kijken op de bank. Fijne avond allemaal
Ninien.. Hopelijk waait het over of heeft ze er niet zo veel last van.. Geen tips voor je, sorry! Amber.. Fijn dat de controles bij de kno positief waren.. *** Ga even relaxen..