hey meiden.... ik kom me effe snel melden.... kelly, toch wel zwanger....gefeliciteerd hoor meid... hier morgen naar het CB, krijgt nicky d'r eerste prikjes.... en benieuwd of ze weer zoveel aangekomen is....
Ik heb even het lijstje aangepast. Ayse en ik stonden er niet meer op. Ziet er wel erg leuk uit met al die kleurtjes! Goeie opzet, Kellly!
bevallingsverhaal: zondag was ik nog naar het prins uitroepen geweest en mee gelopen in de optocht voordat we vertrokken met de optocht nog even naar de wc en ja hoor ik verloor mijn prop en wat bloed. Maar ja toch maar mee geweest. 's avonds had ik wel last van mijn rug en van mijn heupen maar ja dat was natuurlijk niet zo vreemd van al dat lopen dus maar lekker in bad gegaan. Het rommelde wel wat maar ja dat was ook al dagen zo dus zal wel niks zijn. 's nachts om 2 uur werd ik wakker van de weeën en had meteen door dat dit het echte werk was want ze kwamen na een half uur al om de 5 minuten en duurde ook 1 minuut. Mijn man wakker gemaakt en hem verteld dat het was begonnen maar dat hij maar nog wat moest slapen nu het nog kan. Nou dat heeft hij dus ook gedaan gesnurkt dat hij heeft. Onder tussen ben ik maar wat gaan lopen achter het internet hier nog een berichtje gezet en de extra matras opgemaakt omdat ik geen klossen onder het bed had. En wat gelezen. Om kwart voor zeven heb ik mijn man wakker gemaakt om te overleggen wat we met onze oudste zoon zouden doen. Daarna mijn moeder gebeld en gezegd dat mijn man onze zoon zou komen brengen en de zwemtas van mijn zoon klaar gemaakt. Mijn moeder zou met hem naar het babyzwemmen gaan. Toen mijn man weg ging hem ik wel gezegd wees voorzichtig maar kom wel maar snel terug want nu heb ik echt iemand nodig. In de tussentijd aan de commode gehangen om de weeën weg te puffen. Toen hij terug was om half acht de vk gebeld ze zou komen kijken. Om kwart over acht was ze er en ze is niet meer weg gegaan. Ik heb bij de controle 4 cm ontsluiting en de vk zegt dat ik het prima doe. Ze gaat beneden zitten in de woonkamer omdat ze vermoedt dat ze anders toch weer snel moet terugkomen. Mijn man en ik puffen rustig samen de weeën weg. Om 9.30 heb ik 6 cm ontsluiting als de vk weer komt kijken de weeën komen snel achter elkaar en de vk geeft me het advies om de weeën verder liggend op te vangen omdat ze anders te snel achter elkaar komen en ik niet de tijd krijg om uit te rusten ze komen nl dan om de 3 minuten en duren dik een minuut. Door het liggen komen ze inderdaad minder snel maar ze zijn wel heviger. Om 10.00 uur breken mijn vliezen en heb ik meteen 8cm. De weeën zijn erg hevig en ik ben ontzettend misselijk. Om kwart voor elf roep ik dat ik het niet meer kan en jawel bij controle om 11.00 blijk ik volledig ontsluiting te hebben en mag ik gaan persen.Om 11.24 wordt Femke geboren. Ik heb haar zelf aangepakt bij de geboorte samen met haar man. Het persen was wel zeer pijnlijk vooral toen het hoofdje stond, had ik de vorige keer niet meegemaakt omdat er toen een knip gezet is en de vacuum gebruikt is. Maar het was wel een heel raar gevoel. Maar bovenal vond ik het een hele mooie bevalling de vk heeft bij de laatste keer persen echt een stapje achter uit gedaan en ons echt zelf de geboorte laten doen. Echt zo mooi en rustig. Ik wilde wel meteen haar gezichtje zien vanwege de slechte 20 weken echo gelukkig was ze helemaal gezond. haar schore was meteen 9-10-10. Mijn man heeft de navelstreng doorgeknipt. Na de geboorte ben ik lekker gaan douchen en daarna heeft femke voor de eerste keer bij mij aan de borst gedronken. Daarna hebben we eerst met ons drietjes lekker liggen genieten. Na een uurtje iedereen beginnen te bellen. Om 16.30 kwam mijn zoontje samen met mijn ouders thuis. Oh wat was mijn mannetje trots op zijn kleine zusje. Hij wilde haar meteen vasthouden en kusjes geven. Ons gezinnetje is compleet en we zijn ontzettend gelukkig. Mijn verhaal is niet kort maar ik vind het nog steeds ontroerend Heel veel groetjes Inge
Hoi hoi Was ik weer mijn zus is weer geweest , ik dacht nu even gauw verder lezen Miep Ik heb weer gestemd je weet maar nooit. Alieke Wat gaat de tijd snel he 3 maanden, Voor Nick duurt het ook niet meer zolang Ben best benieuwd misschien is ze de eerste van de december baby die een tandje krijgt. Fijn dat alles goed was bijcb, en wat groeit ze goed. Baby bij je in bed ,, Ik durf dat niet dat de kleine bij je in bed slaapt en dan zelf ook weer gaan slapen ,Nick ligt af en toe wel eens bijons op bed smorgens maar dan durf ik echt niet te gaan slapen zijn jullie daar niet bang voor. Salapio Hier gaan we in juni naar frankrijk en een week naar landal in limburg ben wel benieuwd hoe het zal gaan ,als het door gaat tenmiste met mijn gezond heid ben er hard voor aan het trainen . Wat leuk dat je pas volgende week hoeft te werken . Sanneke Ik heb op Niels gestemd Johanna Fijn dat je tevreden bent over de gastouder Olga Wat een mooie foto's zijn er gemaakt van Senna. Lissete Nick krijgt ook nog steeds 6 voedingen . Ingepinge Nick draait zich hier ook om. Vlindertje Ik ben nog steeds niet naar de huisarts geweest ,vanmorgen deed heel erg pijn ,maak me nu ook best zorgen mijn man wilde dat ik vandaag ging ik wacht eerst mijn verjaardag af dus ik ga donderdag Straks is er iets niet goed ,ik vind het gewoon raar ikheb er alleen snachts last van en in de ochtend en dan kan ik haast niet lopen raar toch. Lief dat je er naar vraagt. Hoe is het met jou. Kelly Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geef je bjorn borst of flesvoeding. Vraagje over borstvoeding geven Ik had gisteren met een vriedin over borstvoeding geven als je borstvoeding volledig geeft tot 6 maanden heb je dan de kans op allergie minder of geld dat ook als je het gedeeltelijk doet zoals borstvoeding en met 4 maanden hapjes erbij. Zo ben mezelf inmiddels ook weer tegen gekomen jullie zijn zo snel Meeting Zou er ook wel heen kunnen maar dan moet het niet te ver zijn . Maar lijkt me erg leuk. Het was hier vanavopnd dus weer lekker gezellig. Hier gaat alles een beetje zijn gangetje,Nick is nog niet helemaal beter maar het schiet op zelf ben ik ook verkouden maar ja wie niet . Verder heeft Nick afeglopen weekend weer heel veel cadeautjes gekregen erg leuk en lief. Vandaag is de meneer geweest vand e pampersik heb alle dozen paampers opgekocht verschillende maten , en een paar pakken up en go van libero broekjes, ik hoef tot dat Nick een jaar is geen pampers meer te kopen en dat voor 2,90 per pak. Verder hier dus niet zoveel nieuws Hele fijne avond allemaal Liefs Gerda
BABYKALENDER 5 augustus 2007 Caruli - 2e kindje - ZH - Tygo james* 13 augustus 2007 Loopy - 1e kindje - ZH - 23 w2d - 350 gram - 25 cm - Bas* 30 augustus 2007 Jufffie - 1e kindje - ZH - 26 wkn - 843 gram - 35 cm - Jayda Noa 17 september 2007 Malaika- 1e kindje - ZH - 27w5d - 1050gr - 39 cm - Patrick Herman Casper 13 oktober 2007 Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- ZH - Britt Dorien Noelle 7 november 2007 Sofine79 - 1e kindje - ZH - 36w2d - Liva Isabella 19 november 2007 Elsa - 1e kindje - ZH - 38w1d - 3880 gr - 52cm - Florian 21 november 2007 Ayse- 1e kindje - ZH -37w3d- Tugce Helin 25 november 2007 Iloon - 3e kindje - ZH - 39w1d. - 3210 gr - Yaeda 12 wkn 4900 en 56 cm 28 november 2007 Claartje79 - 1e kindje - ZH keizersnee - 39w - 3770gr - Sven Zeema - 1e kindje - 38w2d - 3045 gram - 52 cm - Sughra 30 november 2007 Mamainspe - 1e kindje - 37w?d - Diana 3 december 2007 Alieke - 1e kindje - 38w2d - 3140gr - 52cm - Loïs 4 december 2007 Frederike80- 1e kindje- 39 w?- 3160 gr- 49 cm- Rubin 5 december 2007 Miep en Miep - 1e kindje - ZH keizersnee - 36w5d - 2765 gr - Mika Jaap 2m2w 5520gram 57.5 cm Nollie - 1e kindje - 39w6d - 3505 gram - Indyra Joëlle Skye (Indy) 7 december 2007 Kreeftje1984 - 1e en 2e kindje - 36w4d - 2600 gram en 2635 gram - Kyara en Thirza 8 december 2007 Lola - 1e kindje - 39w5d - 3010 gram - 51 cm - Elise 9 december 2007 Lentefee - 4e kindje - 40w1d - Sylvano Vlindertje - 2de kindje - ZH - 3790gr - Megan Dewi Dandelion - 1e kindje - ZH - 39w2d - 3850 gr 49 cm - Lucas 10 december 2007 Nannaf - 1e kindje - ZH- 39w4d - ? - Jonathan Pieter 11 december 2007 Me2 - 1e kindje - ZH - 39w6d - 3310 gram - 50 cm - Jan Paul Lizzie84 - 1e kindje - bevallen op 11-12-2007 - meisje 12 december 2007 Augustus - 1e kindje - 39w5d - 3420 gr - Rosalie Olga - 39w1d - 2800gram - 50 cm - Senna 4w 3370 gr/ 7w 3950 gr/ 9w 4375 gr 54,5 cm Nelly - 1e kindje - 38w2d - 3520 gram - 50 cm - Annabel 14 december 2007 Kelly - 1e kindje - 40w4d - 3480 gram - 49 cm - Bjorn Arka - 1e kindje - 40w1d - 3790 gram - 50 cm - Elisabeth Essebes - 1 kindje - 41w1d - 4490 gram - 54 cm Liv Nova Noelle Bowie - 1e kindje - 41w4d - 3945 gram - 55 cm - Sem Britteke - 1e kindje - 38w1d - 3190 gram - Sam 16 december 2007 Sam28 - 1e kindje - 41w - 3670 gram - Lynn Mamabeer - 2e kindje - 38w2d -3520 gram - Ryan Peetje22 - 1e kindje - 41w5d - 3970 gram - 51 cm - Zoë Brrr - 1e kindje - 3090 gram - 48 cm - Jorn 1d 4160 gr - 54cm /5w 5660 gr - 60cm 17 december 2007 Gerda - 1e kindje - 41w3d - 4160 gram - 54 cm - Nick Anthony 5w 5660 gr - 60cm / 9 w 6790 gr- 65 cm Boontje - 1e kindje - 42w1d - 3570 gram - 53 cm - Jasmijn Dianne - 1e kindje - 38w6d - 3340 gram - 52 cm - Bas 18 december 2007 Misskeita - 1e kindje - 40w2d - 3600 gram - 53cm - Hannah 19 december 2007 Happygirl - 1e kindje - 40w1d -3600 gram - 52 cm - Dylan 20 december 2007 Bipat - 1e kindje - 40w1d - 3185 gram - ? - Evan 1w 3300 gr/ 3w 3990 gr/ 8w 4905 gr 21 december 2007 Salapio - 39w5d - 3060 gram - 48 cm - Mirre 4d 2740gr/ 6w 3900gr, 52 cm/ 8w 4170gr / 10w 4450gr Maartje - 1e kindje - 40w2d - 2950 gram - 47 cm - Charlotte 22 december 2007 Amber - 3e kindje - 41w - 3100 - 47cm - Jesse Hugo Marijn 4dgn 2900 gr - 4wkn 3800 gr en 52 cm - 9 wkn 5300 gr 57cm Momhairy - 1e kindje - 40w5d - 3560 gram - 51 cm - Mika Djaminah - 1e kindje - 39w5d- 3200 gram - 50 cm - Seven Phyllis 24 december 2007 Linny - 2e kindje - 41w3d - ? - ? - Semm 25 december 2007 Aisca - 1e kindje - 41w3d - 3540 gram - 50 cm - Sara Jane Pareltje2212 - 1e kindje - 40w3d- 3390 gram - 51cm - Eliora 26 december 2007 Sanneke - 1e kindje - 40w6d - 3520 gram - 51cm - Niels 4d 3270 gram/ 5w 4440 gram/ 8w 5040 gram 28 december 2007 dreams - 1e kindje- 40w2d- 3860 gram- 53cm- Dexter Djentino ikkie - 1e kindje - 42wk1d - 4340 gram - Emma 29 december 2007 Lisette - 1e kindje - 40 wk2dg - 3995 gram - 52 cm - Bram Dirk 31 december 2007 french - 1e kindje - 40w3d - 3460 gram - 49cm - Angelina 4w 4160 gram,52 cm/6w 4490 gram Jeslin - 2e kindje - 41w1d - 4250 gram - Lincy 3 januari 2008 Waterlelie - 1e kindje 40w3d - 3250 gram - Noah 4 januari 2008 Loessie22 - 1e kindje - 41w4d - 3325 gram -52cm - Nicky Lindy - 1e kindje - 40w5d - 3250 gram - 49cm - Demy Chayenne 7 januari 2008 Johanna79 - 1e kindje- 42w2d- 4590 gram - 60cm - Danielle Maria Antoinette 1d 4590gr- 60cm/4wk 5430gr-61cm Inge1975 - 2e kindje - 41w - 3660 gram - 52cm - Femke/3wk 3654gr-53cm Jongens: 28 Meisjes: 34 AGENDA 03 maart: Amber1978 eerste werkdag 04 maart: Inge1975 met Femke CB 1e prikje 05 maart: Gerda Jarig 07 maart: Olga met Senna naar WKZ voor controle 07 maart: Mirre naar CB - eerste prikje 09 maart: Yaeda wordt gedoopt 14.00u 10 maart: Annabel (Nelly) 2e inenting CB 10 maart: Olga's 1e werkdag 11 maart: Britteke eerste werkdag 11 maart: Bram (Lisette) CB 1e prikje. Einde zwangerschapsverlof 11 maart: Salapio eerste werkdag 13 maart: Nelly eerste werkdag 14 maart: Senna (Olga) 2e inentingen CB 17 maart: Yaeda Cb..3e keer prikjes 17 maart: Sanneke 1e werkdag 19 maart: Niels 2e inentingen & CB 20 maart: Jesse tweede prikjes 25 maart: Mika 2e inentingen 01 april: Inge1975 1e werkdag Wil je de lijst updaten, dan de persoon die als laatste heeft ge-update "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET kopiëren! Dan gaat al het vet gedrukte verloren...
zo weekend weer voorbij.....wel lekker geshopt! shirtjes voor Evan bij H&M gekocht en een nijntje broek en jasje bij V&D. patrick is vandaag ziek thuis gebleven en Evan vind het wel lekker dat papa ook thuis is! vannacht werd Evan weer om 04.00 uur wakker bij ons in bed genomen op zijn aankleedkussen en zo heeft hij toch nog tot 06.00 uur geslapen. laatste weekje verlof is ingegaan heb echt nog helemaal geen zin om volgende week weer te gaan werken.... geniet dus nog volop deze week! meeting; wil iemand mij erbij zetten? auto,1 plekkie vrij als er beebs meegaan! dinsdag, woensdag Evan gaat zeker mee naar de meeting....oppas probleem! kelly; gefeliciteerd! inge; kom maar op met dat verhaal! loessie; succes met de prikjes van nicky! miss keita; fijn dat je lekker gewerkt hebt! kan me voorstellen dat je hard gefietst hebt! religie; geen! handjes; kijkt evan regelmatig naar, mept naar boxspiraal en stopt ze volop in zijn mond. draaien; is 1 avond een aantal keer gelukt daarna niet meer.. nu tot op zijn zij denk niet dat het nog lang gaat duren! voedingen; 5 soms een beetje extra...
Jeslin, wat eng dat je een plopje hoorde! Ik hoop dat het niet meer terug komt! In bed slapen; Sam slaapt soms nog een uurtje bij mama in bed. Ik lig dan op mijn rug en hij op mijn buik. Ik slaap dan niet erg vast hoor. Zolang hij nog niet van me af gaat rollen vind ik het wel fijn hoor! Voedingen; Sam zit sinds een week op 5 voedingen. Dit komt omdat hij is gaan doorslapen. Hij vindt 5 wel oke geloof ik. Voor het slapen gaan krijgt ie iets meer! Meeting; lijkt me leuk! Ik ben vandaag met Sam naar de huisarts geweest. Hij is al meer dan een week verkouden en wilde de huisarts er toch nog even naar laten kijken. Alles zag er goed uit... Het zit echt alleen in zijn neusje. Nu heeft de huisarts neusdruppels voorgeschreven. Toen mijn vriend het na zijn werk ging ophalen begon de apothekersassistente moeilijk te doen. Ze stond er niet achter en vroeg wat we allemaal al hadden geprobeerd enzo. Ik heb net zijn neus wel gedruppeld maar heb er nu niet echt een fijn gevoel over. De huisarts schrijft het toch niet voor niks voor?!?! Morgen gaat Sam op de schoolfoto hihi. Ben benieuwd! Hij kan al wel goed zitten maar heeft totaal nog geen balans haha. Pfff nog 1 week en dan kan deze dame ook weer aan de slag sniksnik....
Even je naam invullen als je mee wilt Ook waar je vandaan komt (ivm carpoolen) en of je beschikt over vervoer en hoeveel zitplaatsen je nog over hebt En of je juist door de week in het weekend of altijd kunt Meetinglijstje Kellly Midden Limburg wel auto +nog 3 zitplaatsen altijd amber Tilburg geen auto liefst weekend maar do en vrijdag kan ook Jufffie Zuid Holland wel auto (gevaar op weg!) het liefst door de weeks vanaf medio april Kreeftje Friesland wel auto en heb nog wel plaats over het liefst weekend maar kan ook door de week (heb wel onregelmatige werktijden) Ayse Utrecht geen auto dinsdag, woensdag en weekend Nelly Zuidoost Noord-Brabant wel auto, 3 zitplaatsen vrij vrijdag en weekend johana79 Deventer wel auto en heb nog wel plaats over maandag, woensdag en weekend Bipat Rotterdam wel auto, 1 plaats over dinsdag en woensdag en weekend Biritteke Breda geen auto maandag en vrijdag of in het weekend Wil je de lijst updaten, dan de persoon die als laatste heeft ge-update "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET kopiëren! Dan gaat al het vet gedrukte verloren...
hey dames ik heb eens een beetje de kaart van nedeland bestudeert (*kuch kuch* mijn topografie is niet zo heel erg goed) En ik ben een beetje tot de conclusie gekomen dat als we in de buurt van apeldoorn afspreken we ongeveer voor iedereen een acceptabele rijstijd hebben (voor de friezen 1uur en 30 min en voor de limbos 1uur en 50 minutjes) Dus ik ga een nieuw onderdeel aan het lijstje toevoegen. Eens of oneens voor (in de buurt van ) Apeldoorn
Even je naam invullen als je mee wilt Ook waar je vandaan komt (ivm carpoolen) en of je beschikt over vervoer en hoeveel zitplaatsen je nog over hebt En of je juist door de week in het weekend of altijd kunt Meetinglijstje Kellly Midden Limburg wel auto +nog 3 zitplaatsen altijd amber Tilburg geen auto liefst weekend maar do en vrijdag kan ook Jufffie Zuid Holland wel auto (gevaar op weg!) het liefst door de weeks vanaf medio april Kreeftje Friesland wel auto en heb nog wel plaats over het liefst weekend maar kan ook door de week (heb wel onregelmatige werktijden) Ayse Utrecht geen auto dinsdag, woensdag en weekend Nelly Zuidoost Noord-Brabant wel auto, 3 zitplaatsen vrij vrijdag en weekend johana79 Deventer wel auto en heb nog wel plaats over maandag, woensdag en weekend Bipat Rotterdam wel auto, 1 plaats over dinsdag en woensdag en weekend Biritteke Breda geen auto maandag en vrijdag of in het weekend Bestemming in de buurt van Apeldoorneens of oneens Kelly eens Wil je de lijst updaten, dan de persoon die als laatste heeft ge-update "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET kopiëren! Dan gaat al het vet gedrukte verloren...
Even je naam invullen als je mee wilt Ook waar je vandaan komt (ivm carpoolen) en of je beschikt over vervoer en hoeveel zitplaatsen je nog over hebt En of je juist door de week in het weekend of altijd kunt Meetinglijstje Kellly Midden Limburg wel auto +nog 3 zitplaatsen altijd amber Tilburg geen auto liefst weekend maar do en vrijdag kan ook Jufffie Zuid Holland wel auto (gevaar op weg!) het liefst door de weeks vanaf medio april Kreeftje Friesland wel auto en heb nog wel plaats over het liefst weekend maar kan ook door de week (heb wel onregelmatige werktijden) Ayse Utrecht geen auto dinsdag, woensdag en weekend Nelly Zuidoost Noord-Brabant wel auto, 3 zitplaatsen vrij vrijdag en weekend johana79 Deventer wel auto en heb nog wel plaats over maandag, woensdag en weekend Bipat Rotterdam wel auto, 1 plaats over dinsdag, woensdag en weekend Biritteke Breda geen auto maandag, vrijdag en weekend Bestemming in de buurt van Apeldoorneens of oneens Kellly eens Nelly eens Wil je de lijst updaten, dan de persoon die als laatste heeft ge-update "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET kopiëren! Dan gaat al het vet gedrukte verloren...
Even je naam invullen als je mee wilt Ook waar je vandaan komt (ivm carpoolen) en of je beschikt over vervoer en hoeveel zitplaatsen je nog over hebt En of je juist door de week in het weekend of altijd kunt Meetinglijstje Kellly Midden Limburg wel auto +nog 3 zitplaatsen altijd amber Tilburg geen auto liefst weekend maar do en vrijdag kan ook Jufffie Zuid Holland wel auto (gevaar op weg!) het liefst door de weeks vanaf medio april Kreeftje Friesland wel auto en heb nog wel plaats over het liefst weekend maar kan ook door de week (heb wel onregelmatige werktijden) Ayse Utrecht geen auto dinsdag, woensdag en weekend Nelly Zuidoost Noord-Brabant wel auto, 3 zitplaatsen vrij vrijdag en weekend johana79 Deventer wel auto en heb nog wel plaats over maandag, woensdag en weekend Bipat Rotterdam wel auto, 1 plaats over dinsdag en woensdag en weekend Biritteke Breda geen auto maandag en vrijdag of in het weekend Bestemming in de buurt van Apeldoorneens of oneens Kelly eens Gerda eens Wil je de lijst updaten, dan de persoon die als laatste heeft ge-update "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET kopiëren! Dan gaat al het vet gedrukte verloren...[/quote]
Even je naam invullen als je mee wilt Ook waar je vandaan komt (ivm carpoolen) en of je beschikt over vervoer en hoeveel zitplaatsen je nog over hebt En of je juist door de week in het weekend of altijd kunt Meetinglijstje Kellly Midden Limburg wel auto +nog 3 zitplaatsen altijd amber Tilburg geen auto liefst weekend maar do en vrijdag kan ook Jufffie Zuid Holland wel auto (gevaar op weg!) het liefst door de weeks vanaf medio april Kreeftje Friesland wel auto en heb nog wel plaats over het liefst weekend maar kan ook door de week (heb wel onregelmatige werktijden) Ayse Utrecht geen auto dinsdag, woensdag en weekend Nelly Zuidoost Noord-Brabant wel auto, 3 zitplaatsen vrij vrijdag en weekend johana79 Deventer wel auto en heb nog wel plaats over maandag, woensdag en weekend Bipat Rotterdam wel auto, 1 plaats over dinsdag en woensdag en weekend Biritteke Breda geen auto maandag en vrijdag of in het weekend Bestemming in de buurt van Apeldoorneens of oneens Kelly eens Nelly eens Gerda eens Britteke eens Wil je de lijst updaten, dan de persoon die als laatste heeft ge-update "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET kopiëren! Dan gaat al het vet gedrukte verloren...
Even je naam invullen als je mee wilt Ook waar je vandaan komt (ivm carpoolen) en of je beschikt over vervoer en hoeveel zitplaatsen je nog over hebt En of je juist door de week in het weekend of altijd kunt Meetinglijstje Kellly Midden Limburg wel auto +nog 3 zitplaatsen altijd amber Tilburg geen auto liefst weekend maar do en vrijdag kan ook Jufffie Zuid Holland wel auto (gevaar op weg!) het liefst door de weeks vanaf medio april Kreeftje Friesland wel auto en heb nog wel plaats over het liefst weekend maar kan ook door de week (heb wel onregelmatige werktijden) Ayse Utrecht geen auto dinsdag, woensdag en weekend Nelly Zuidoost Noord-Brabant wel auto, 3 zitplaatsen vrij vrijdag en weekend johana79 Deventer wel auto en heb nog wel plaats over maandag, woensdag en weekend Bipat Rotterdam wel auto, 1 plaats over dinsdag en woensdag en weekend Biritteke Breda geen auto maandag en vrijdag of in het weekend Bestemming in de buurt van Apeldoorneens of oneens Kelly eens Nelly eens Gerda eens Britteke eens amber ik ben het er wel mee eens maar het is voor mij 2 uur reizen dus ik moet even kijken of dat met jesse gaat. Wil je de lijst updaten, dan de persoon die als laatste heeft ge-update "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET kopiëren! Dan gaat al het vet gedrukte verloren...