goedemorgen meiden, heerlijk weekend gehad alleen maar buiten geweest! Vanmorgen als de keuken en de wc gepoetst en ga zo maar de douche ontkalken. de kamer moet ook nog even. heb geen zin maarja wat moet dat moet he haha fijne dag meiden
ik kom me ook wee ff melden wat is het toch heerlijk weer! @amber: ik heb je op hyves al gefeliciteerd maar doe het lekker nog eens...gefeliciteerd met z'n zwemdiploma! en wat fijn dat stijn nu lekker in zijn eigen bedje ligt! @alieke: ojee...nestdrang @misskeita: knuf voor jou meid! @miep: wanneer heb je je 12 weken echo? enne willen jullie weten wat het geslacht is...en mogen wij het ook weten? 8) @ess: voor jou eigenlijk dezelfde vraag...willen jullie weten wat het word? @salapio: lekker geslapen! @olga: zwaaizwaai! @nelly: alweer zwangerschapsverlof!...waar blijft de tijd! lekker genieten...het weer blijft goed @lindy: weer 'n beetje opgeknapt? @juffie: zwaaizwaai! @kelly: ik heb op je hyves gereageerd...nog maar 'n keer...beterschap! @kreeftje: dikke knuf meid! de rest ben ik ff kwijt! angelina is nu met mijn vader fietsen! dat vind ze zooooooooooooo leuk he! mijn vader heeft vanmorgen ook d'r eigen fiets in elkaar gezet...met zo'n duwstang...die vind ze ook leuk! we zijn aan het wachten op 1 hoektand dan heeft ze al d'r tanden...nog geen kiezen gespot. ik ga een goede daad doen! ik heb 2 jaar geleden m'n haar afgeknipt en ik heb 'n vlecht liggen van 'n halve meter. ik zag vandeweek op hart van nederland dat er een stichting bestaat die van haar gratis pruiken maken voor kindjes met leukemie of een andere ziekte waardoor ze gaan haar meer hebben. die stichting heet haarwensen! ik ga dalijk m'n vlecht opsturen...komt het goed terecht!
even ali iligalie vanaf mijn werk(hoe toepasselijk als je bij de ind werkt) ....ik heb tegenworodig i-net. knuff voor miskeita! wat een mooi weer vandaag zeg! ben jaloers op de meiden die vrij zijn! tot vanavond!
@ nannaf: gefeliciteerd!!!! en zolang dat jullie alles kunnen verzwijgen zeg!!! schandaaaaaaaaaaaaaaalig vind ik dat! Ik heb hier heel plots pijn aan mijn rechteramandel, auw zeg zo pijn en zo plots ik kan me echt niet nog en keelontsteking of angine permitteren, verdorie grrrrrrrrr!
Leuk!! ook voor kraamkadootjes of eigen kadootjes http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bord ... yID=157407
Goedemoddag, ben al een poosie niet geweest....erg veel gewerkt, en erg druk! nu 2 dagen vrij! heb niet alles bijgelezen, maar wel wat... Ess, Johanna en Nannaf....GEFELICITEERD! super....veel zwangeren ineens weer zeg! LEUK! Amber....Thomas A-diploma gehaald! Stoer! gefeliciteerd... Misske....dikke knuf voor jou... Hier heerlijk weer, dus ga weer effe zonnen 8)
Kreeftje..tuurlijk begrijpen we t meid!!Dikke knuff!!! Misskeita..Dikke knuff!! En lekker nu een autootje bij de deur..fijn!! Nelly..lekker aan t genieten van je verlof!! En alle tijd om te shoppuh! Olga..zwaar vermoeiend weekend achter de rug..dat wordt de hele week op tijd naar bed.. Meeting..heb ik als ik kom liever smorgens.. Alieke..te druk bezig geweest..rustig aan doen joh!! En deze week de trap erin!!fijn! Dianne druk aan t poetsen geweest! French..ik heb de 12 weken echo al gehad..heb al 2 keer een echo gehad..15 juni heb ik de 20weken echo.. Enne we willen wel weten wat t wordt..hopelijk laat ie t zien.. Of jullie t mogen weten..uhm..als jullie heel lief zijn .. Wat goed dat je je haar opstuurt! Johanna ala illegale..werkse meid.. Nannaf..Gefeliciteerd!!! wat leuk!!! Nog eentje zwanger!!!! Echt een babyboom hier weer! Arka..beterschap! Loesie lekker even 2 daagjes vrij..lekker van t mooie weer genieten!! Hier vanmorgen ook aan de poets geweest..en nog boodschappies gedaan.. mika ligt er net in ..vanmiddag nog maar even op pad gaan denk ik.. t eten staat al klaar voor vanavond..dus dat scheelt! ik ga zo even in de tuin zitten denk ik..
Kom even zwaaien.. Als een gek door het huis heen geweest en elk hoekje is weer lekker schoon en fris.. Als Esmee wakker is boven nog even dweilen en dan genieten van de zon. Ik vind het weer echt heerlijk..alleen die k*t insecten.. Helemaal nu de tuindeuren open zijn vliegt alles heerlijk naar binnen toe.. ** Ik had een puntje met mijn leidinggevende.. Ze had zonder overleg mijn rooster veranderd.. ja hallo, regel ik oppas en kon ik alles weer omgooien. Daar past deze dame voor hoor. Kreeg net via de mail een excuse van haar.. In overleg is met mij heel veel mogelijk ** Esmee is super ondeugend, af en toe wordt ik knetter gek van.. .. Als ze d'r zin niet krijgt dan zet ze het op een krijssen.. Stond dus flink voor lul in de supermarkt omdat Esmee iets zag wat ze niet mocht hebben.. Pffff.. toegeven is dan toch het makkelijkst maar ik wil geen kind wat d'r zin krijgt wanneer het haar uitkomt dus na wat afleiden ging het wel weer.. Lekker aardbeitjes meegenomen , strax lekker met Esmee van snoepen, ze ligt nog eventjes op bed. Ik wil nannaf nog even feliciteren.. Ik voel me hier haast een uitsterfend ras
Juud...........die van mij ook! Wilde nog wel ff melden dat ik een blauw overralletje voor onze prinses heb gekocht Heb hem ff opgeleukt met een paar vrolijke applicaties. Hij staat zooooo schetig. voor volgende week op vakantie is dat overalletje een uitkomst, kan ze maar lekker aan kliederen en klimmen en rennen en door het gras rollebollen.... Ik vond het gewoon een beetje t egek worden om dr 2 ...soms 3 keer per dag te moeten verkleden Het is gewoon echt een aardvarkentje
Even een "korte" update Er is weer nieuws, goed of slecht dat mogen jullie zelf oordelen. Gisteravond had ik bijna geen pijn meer, alleen nog een paar steekjes in mijn buik, mij deed het niet veel maar toen de verpleging kwam heb ik het wel tegen ze verteld. Op een holletje ging ze weg om vervolgens met haar iets ervarenenre collega terug te komen. En die was heel erg bezorg opeens, toch maar even een ctg maken. Binnen een half uur had ik elke 5 tot 10 minutjes weeen. De gyneacoloog is me komen nakijken bleek ik een verkorte baarmoederhals te hebben. Dus kreeg ik een zetpil voor de weeen te remmen. Gelukkig hielp dat meteen. De hele nacht heerlijk geslapen tot vanmorgen toen begonnen die kleine steekjes weer te komen. Aan het ctg bleek ik weer volop in de weeen te zitten. Dus is de gyn weer komen kijken en bleek mijn baarmoedermond verkort en verweekt te zijn. Dus de belletjes begonnen hier al te rinkelen en ben meteen naar de verkloskamer gereden. Daar heb ik spuitjes gekregen voor de longrijping en is een infuus gestart met weeen remmers. Over 48 uur gaat het infuus eruit. En dan moeten we het alleen verder doen als dan de weeen weer beginnen is er geen stoppen meer en zal de kleine geboren worden. Alleen mag dat niet meer in dit ziekenhuis en zal ik door moeten naar maastricht. NU is alles rustig geen weeen meer, als ondanks de remmers nu toch weeen komen moet ik ook naar maastricht. Ik moet nu ook in bed blijven en mag er niet uit....heerlijk voor mijn bekkeninstabieliteit NOT! maar goed alles voor het goede doel al moet ik nog 10 weken op mijn kop blijven staan dan doe ik dat. Het spannenste is dus woensdag ochtend als het infuus stopt, dus iedereen duimen draaien en kaarsjes opsteken dan.